1. leht 1-st
sumpsi muutmine
Postitatud: 18 Nov 2007, 10:48
Postitas kaups008
et rolleriks siis keeway f-act 2006. Tahaks teada kas teeb see midagi paremaks kui sumpsi need keerud maha lõigata ja kokku keevitada nii, et oleks nagu yks sirge toru. Kas siis liigub paremini edasi kui lihtsalt piirajavaba või teeb see halvemaks?
Postitatud: 18 Nov 2007, 11:19
Postitas Martin.
Kui mõtled et leekarit sirgemaks lõigata siis tee seda. see on samuti üks suur piiraja. paraku ei oska mina sulle öelda kas see mootor väga hästi enam käib kui muud piirajad peal..
Postitatud: 18 Nov 2007, 14:55
Postitas raitonrait2
jh leegitoru kyljest eemalda kõik lisa torud, ja leegitoru otsas on veel yks peenike toru mis läheb sumpsi sisse, see tuleb ka maha võtta, villapyti juures tulev väljalaske toru tuleb ka poole lyhemaks teha
Postitatud: 18 Nov 2007, 15:09
Postitas oldmoped
raitonrait2 kirjutas:jh leegitoru kyljest eemalda kõik lisa torud...
Keeway summutit ennem ikka näinud oled?
Kui oled, siis mis lisatorudest sa räägid?
Postitatud: 18 Nov 2007, 16:42
Postitas Martin.
nii palju kui mina neid näinud olen siis , f-act'il uuel on küll lisatorud. vist järelpõlemiseks vms? et saastada vähem..? Focusel ( f-act'i eelkäija) ei olnud lisatorusi.
Nii palju kui mina tean !
Postitatud: 18 Nov 2007, 18:50
Postitas kaups008
selline sumps on mul:
http://keeway.ee/tdetail.php?de=5&cat=1
selline on uus sumps 2007
http://keeway.ee/tdetail.php?de=4&cat=1&pilt=4
kas see piiraja mis seal sees on toru või mingi metalli tükk, kas selle eemaldamisel tuleb sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] lihtsalt pooleks saagida et kätte saada?
Kas on muidu vahet ka focusel ja f-act peale nime ja aasta?
Postitatud: 18 Nov 2007, 19:39
Postitas oldmoped
Tunnistan ausalt, et ega ma neid kõiki versioone näinud ja näppinud ei ole ja võimalik, et mõnel versioonil on ka "pimeda" peale mindud... kuigi hiinlased tavaliselt seda lahendust ei kasuta ja see rohkem itaallaste rida.
Tavaliselt ei ole pimedaga torul tehtud sisse lisakaart leegitoru enda pikendamiseks ja kuna antud juhul küsiti selle pika toruga versiooni kohta, siis sellel tõenäoliselt mingeid lisatorusid ei ole.
Postitatud: 19 Nov 2007, 16:09
Postitas raitonrait2
minu leegikas oli siuke, ja pakun et sul ka sarnane, eemalda kõik punased märgitud asjad:
http://img223.imageshack.us/my.php?imag ... 179bd8.jpg
Postitatud: 19 Nov 2007, 16:24
Postitas oldmoped
WOW!
Niihirmust torupusa pole isegi aprilial näinud!
Vabandan!
Postitatud: 19 Nov 2007, 21:00
Postitas kaups008
ma kindel ei ole kas kõik need mul on, aga see keskmine pusa on kyll ja olen vaadanud seda aga aru ei saanud mis see on.
aga kas siis sumpsi seesmise toru välja saamiseks on vaja sumps kuskilt katki lõigata?
Postitatud: 19 Nov 2007, 21:14
Postitas raitonrait2
kaups008 kirjutas:ma kindel ei ole kas kõik need mul on, aga see keskmine pusa on kyll ja olen vaadanud seda aga aru ei saanud mis see on.
aga kas siis sumpsi seesmise toru välja saamiseks on vaja sumps kuskilt katki lõigata?
millest sa räägid, ei saa täpselt aru?
Postitatud: 20 Nov 2007, 19:22
Postitas kaups008
kui tahan sumpsi sees olevat piirajat kätte saada pean sumpa kuskilt pooleks laskma või ei pea?
Postitatud: 21 Nov 2007, 09:05
Postitas raitonrait2
see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad
Postitatud: 21 Nov 2007, 10:38
Postitas RKsilver
raitonrait2 kirjutas:see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad
ise ka tead mida räägid ?
ainult alguses, leegitoru sees on kitsendus, resonaatoris ja tuslas pole mitte mingeid piirajaid !
Postitatud: 21 Nov 2007, 14:52
Postitas raitonrait2
RKsilver kirjutas:raitonrait2 kirjutas:see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad
ise ka tead mida räägid ?
ainult alguses, leegitoru sees on kitsendus, resonaatoris ja tuslas pole mitte mingeid piirajaid !
sumpsi suure pauna sees on mingid vaheseinad kindlasti sees, vaata ise sumpsist sisse
Postitatud: 21 Nov 2007, 15:29
Postitas mca15
RKsilver kirjutas:raitonrait2 kirjutas:see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad
ise ka tead mida räägid ?
ainult alguses, leegitoru sees on kitsendus, resonaatoris ja tuslas pole mitte mingeid piirajaid !
Resonaatoris eemaldage kõik gaasi liikumist takistavad vaheseinad ja katalüsaatorid (kui on) ja te tunnete, et ratas töötab ja läheb palju visamalt edasi. Antud väide kehtib 2-taktiliste kohta.
Postitatud: 21 Nov 2007, 17:08
Postitas non-smoking
Väliselt näeb see summuti välja nagu sportsummuti.
Kui see seest tühjaks teha siis hakkab ta vastu survet andma(sama efekt, mis sportsummutigi), mis muudavad terve mootori töö ebaühtalseks kus tetud pöörete vahemikus on jõud suur seda diagraamil iseloomustab suur järsk tõus kui tavaölise summutiga on see ühtlane kaar. Teatud pööretel võib see vastusurve aga olla ka mootoritööle kasulik aga ei kujuta ette, mis pööretel see olla võib ja kokkuvõttes võib asi havemeks minna, sest see Sportsummuti töö on väga täpne ja peen asi.