sumpsi muutmine

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
kaups008

sumpsi muutmine

Lugemata postitus Postitas kaups008 »

et rolleriks siis keeway f-act 2006. Tahaks teada kas teeb see midagi paremaks kui sumpsi need keerud maha lõigata ja kokku keevitada nii, et oleks nagu yks sirge toru. Kas siis liigub paremini edasi kui lihtsalt piirajavaba või teeb see halvemaks?

Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Lugemata postitus Postitas Martin. »

Kui mõtled et leekarit sirgemaks lõigata siis tee seda. see on samuti üks suur piiraja. paraku ei oska mina sulle öelda kas see mootor väga hästi enam käib kui muud piirajad peal..

Kurvis näeme . kahepoolene

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

jh leegitoru kyljest eemalda kõik lisa torud, ja leegitoru otsas on veel yks peenike toru mis läheb sumpsi sisse, see tuleb ka maha võtta, villapyti juures tulev väljalaske toru tuleb ka poole lyhemaks teha

KOndimootor
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

raitonrait2 kirjutas:

jh leegitoru kyljest eemalda kõik lisa torud...

Keeway summutit ennem ikka näinud oled?
Kui oled, siis mis lisatorudest sa räägid?

Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Lugemata postitus Postitas Martin. »

nii palju kui mina neid näinud olen siis , f-act'il uuel on küll lisatorud. vist järelpõlemiseks vms? et saastada vähem..? Focusel ( f-act'i eelkäija) ei olnud lisatorusi.
Nii palju kui mina tean !

Kurvis näeme . kahepoolene

Teema algataja
kaups008

Lugemata postitus Postitas kaups008 »

selline sumps on mul:
http://keeway.ee/tdetail.php?de=5&cat=1
selline on uus sumps 2007
http://keeway.ee/tdetail.php?de=4&cat=1&pilt=4
kas see piiraja mis seal sees on toru või mingi metalli tükk, kas selle eemaldamisel tuleb sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] lihtsalt pooleks saagida et kätte saada?

Kas on muidu vahet ka focusel ja f-act peale nime ja aasta?

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Tunnistan ausalt, et ega ma neid kõiki versioone näinud ja näppinud ei ole ja võimalik, et mõnel versioonil on ka "pimeda" peale mindud... kuigi hiinlased tavaliselt seda lahendust ei kasuta ja see rohkem itaallaste rida.
Tavaliselt ei ole pimedaga torul tehtud sisse lisakaart leegitoru enda pikendamiseks ja kuna antud juhul küsiti selle pika toruga versiooni kohta, siis sellel tõenäoliselt mingeid lisatorusid ei ole.


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

minu leegikas oli siuke, ja pakun et sul ka sarnane, eemalda kõik punased märgitud asjad:
http://img223.imageshack.us/my.php?imag ... 179bd8.jpg

KOndimootor
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

WOW!
Niihirmust torupusa pole isegi aprilial näinud!
Vabandan!


Teema algataja
kaups008

Lugemata postitus Postitas kaups008 »

ma kindel ei ole kas kõik need mul on, aga see keskmine pusa on kyll ja olen vaadanud seda aga aru ei saanud mis see on.
aga kas siis sumpsi seesmise toru välja saamiseks on vaja sumps kuskilt katki lõigata?


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

kaups008 kirjutas:

ma kindel ei ole kas kõik need mul on, aga see keskmine pusa on kyll ja olen vaadanud seda aga aru ei saanud mis see on.
aga kas siis sumpsi seesmise toru välja saamiseks on vaja sumps kuskilt katki lõigata?

millest sa räägid, ei saa täpselt aru?

KOndimootor

Teema algataja
kaups008

Lugemata postitus Postitas kaups008 »

kui tahan sumpsi sees olevat piirajat kätte saada pean sumpa kuskilt pooleks laskma või ei pea?


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad

KOndimootor

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

raitonrait2 kirjutas:

see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad

ise ka tead mida räägid ?

ainult alguses, leegitoru sees on kitsendus, resonaatoris ja tuslas pole mitte mingeid piirajaid !

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

RKsilver kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad

ise ka tead mida räägid ?

ainult alguses, leegitoru sees on kitsendus, resonaatoris ja tuslas pole mitte mingeid piirajaid !

sumpsi suure pauna sees on mingid vaheseinad kindlasti sees, vaata ise sumpsist sisse

KOndimootor
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

RKsilver kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

see sumps on sest sõelu täis, ei oska öelda palju need piiravad

ise ka tead mida räägid ?

ainult alguses, leegitoru sees on kitsendus, resonaatoris ja tuslas pole mitte mingeid piirajaid !

Resonaatoris eemaldage kõik gaasi liikumist takistavad vaheseinad ja katalüsaatorid (kui on) ja te tunnete, et ratas töötab ja läheb palju visamalt edasi. Antud väide kehtib 2-taktiliste kohta.

Mudakoll
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Väliselt näeb see summuti välja nagu sportsummuti.
Kui see seest tühjaks teha siis hakkab ta vastu survet andma(sama efekt, mis sportsummutigi), mis muudavad terve mootori töö ebaühtalseks kus tetud pöörete vahemikus on jõud suur seda diagraamil iseloomustab suur järsk tõus kui tavaölise summutiga on see ühtlane kaar. Teatud pööretel võib see vastusurve aga olla ka mootoritööle kasulik aga ei kujuta ette, mis pööretel see olla võib ja kokkuvõttes võib asi havemeks minna, sest see Sportsummuti töö on väga täpne ja peen asi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”