1. leht 4-st

BMW F800GS

Postitatud: 07 Nov 2007, 04:39
Postitas ulmo

Pilt

Pikemalt juttu ja pilte siin.


Postitatud: 07 Nov 2007, 13:01
Postitas sang

Kui suureks saan, ostan kah sellise :lol:


Postitatud: 07 Nov 2007, 13:20
Postitas S.S.D.D.

Saab hea ratas olema, oleks ainult seda "enduuro pisikut" sees...
Rootsi keeles vähe täpsemad andmed siis ka, vajalikest numbritest saab ikka aru.

Motor: Vattenkyld tvåcylindrig DOHC fyrtaktsmotor, med fyrventilsteknik, torrsumpssmöjning
Volym: 798 cc
Max effekt: 63 kW (85 hk) vid 7.500 v/min
Max vridmoment: 83 Nm vid 5.750 v/min

Däck, fram / bak: 90/90 - 21 54V / 150/70 - 17 69V
Axelavstånd: 1.578 mm
Broms, fram: dubbla skivbromsar,diameter 300 mm med dubbla flytande ok
Broms, bak: enkelskiva, diameter 265 mm, flytande bromsok
ABS: BMW Motorrad ABS (urkopplingsbar)
Sitthöjd: 880 mm (låg sits: 850 mm)
Inre benkurva: 1.940 mm (låg sits: 1,900 mm)
Tomvikt: 178 kg
Tomvikt, körklar fulltankad: 207 kg
Effektiv tankvolym: 16,0 l


Postitatud: 07 Nov 2007, 14:32
Postitas errorcode12

Kõik pildid mis netist saadaval on tehtud just sedasi et ülekanne on peidus. Kas sel rattal on lintülekanne nagu F800S/ST-l ?


Postitatud: 07 Nov 2007, 14:35
Postitas sang

Kõik pildid mis netist saadaval on tehtud just sedasi et ülekanne on peidus. Kas sel rattal on lintülekanne nagu F800S/ST-l ?

Halvasti otsisid :) Ketivedu.


Postitatud: 07 Nov 2007, 14:47
Postitas Rebaseonu

Tüübid oleks pidanud rohkem pingutama ja mingi vähemalt 20-liitrise paagi peale aretama. :roll:


Postitatud: 07 Nov 2007, 14:49
Postitas S.S.D.D.

"Suurel " GS-il ehk siis R1200GS on 20l paak.
Kui tahad võta siis R1200GS


Postitatud: 07 Nov 2007, 14:59
Postitas davidsoniharald

To Rebaseonu: Suurema paagi ja pikema vedrustuse käiguga "dakar" versioon on veel tulemata.

Paistab, et väga asise rattaga seekord BMW maha saanud. Ma olen just sellist tüüpi rataste fänn :)

Mootor on ikka kahesilindriline?


Postitatud: 07 Nov 2007, 15:02
Postitas S.S.D.D.
davidsoniharald kirjutas:

Mootor on ikka kahesilindriline?

jah


Postitatud: 07 Nov 2007, 15:47
Postitas sang

Tüübid oleks pidanud rohkem pingutama ja mingi vähemalt 20-liitrise paagi peale aretama

Adventurel saab paak tõenäolikult paar liitrit suurem olema. Ja loetud kuude pärast pakutakse aftermarketil kindlasti kuni poole suuremat paaki. Bemar ja pikamaamatkamine on sünonüümid :)


Postitatud: 07 Nov 2007, 18:45
Postitas Regula

Ei saa aru miks nad ketiga tegid, ja ei saa aru miks nad ei teinud seda 2 tuslaga, oleks palju ilusam ja proportsionaalsem ja tasakaalum ka.


Postitatud: 07 Nov 2007, 20:21
Postitas ulmo

Engine: Water-cooled, 2-cylinder, 4-stroke, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Capacity: 798 cc
Rated output: 63 kW (85 hp) at 7,500 rpm (optional 91 RON version: 61 kW (83 hp) at 7,500 rpm)
Max. torque: 83 Nm at 5,750 rpm (optional 91 RON version: 81 Nm at 5,750 rpm)
Emission control: Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Tyre, front / rear: 90/90 - 21 54V / 150/70 - 17 69V
Wheelbase: 1,578 mm
Brake, front: Twin disc, floating brake discs, diameter 300 mm, double-piston floating calipers
Brake, rear: Single disc, diameter 265 mm, single-piston floating caliper
ABS: Optional extra: BMW Motorrad ABS (can be switched off)
Seat height: 880 mm (low seat: 850 mm)
Inner leg curve: 1,940 mm (low seat: 1,900 mm)
Dry weight 1): 178 kg
Unladen weight, road ready, fully fuelled 2): 207 kg
Usable tank volume : 16,0 l


Postitatud: 07 Nov 2007, 21:26
Postitas Primo
Regula kirjutas:

Ei saa aru miks nad ketiga tegid

Sest kett on siiamaani kõige vastupidavam ning selle juures ka kõige väiksema jõukaotusega ülekanne.Kardaan on küll tugevam, kuid neelab palju jõudu ja rihm on nõrk, samas neelates vähe ülekandejõudu.Kuldne kesktee ja minuarust väga õige :)


Postitatud: 07 Nov 2007, 23:05
Postitas Regula

No nii suurel ja niigi võimsal rattal ei tohiks ju see paar kw? väga suurt kahju maastikus tekitada? Sest kui ikka tõsisem reisimine ees oleks, siis ketti peab ju seal ka hooldama koguaeg, ja võib katki minna või midagi veel sellelaadset, aga kardaan on ja jääb lihtsalt, ja ei pea absoluutselt hooldama.
GS 1200-l igatahes valiti ju kardaan.


Postitatud: 07 Nov 2007, 23:47
Postitas Primo

R1200GS'l valiti kardaan traditsiooniliselt.
Ja usu mind, kardaan võib ka väga lihtsalt tükkideks minna...


Postitatud: 08 Nov 2007, 00:06
Postitas CB500
Regula kirjutas:

aga kardaan on ja jääb lihtsalt, ja ei pea absoluutselt hooldama.

Jutuks hea küll, aga simmerlingid siiski pole igavesed ja õli on seal ka vahel tarvis vahetada.


Postitatud: 08 Nov 2007, 08:03
Postitas Vadi
CB500 kirjutas:
Regula kirjutas:

aga kardaan on ja jääb lihtsalt, ja ei pea absoluutselt hooldama.

Jutuks hea küll, aga simmerlingid siiski pole igavesed ja õli on seal ka vahel tarvis vahetada.

CB500 teab, millest ta räägib ..... kahjuks ...


Postitatud: 08 Nov 2007, 09:27
Postitas hannes
Regula kirjutas:

...ei saa aru miks nad ei teinud seda 2 tuslaga, oleks palju ilusam ja proportsionaalsem ja tasakaalum ka.

Ja raskem. Tegelikult on see tsikkel juba niigi raskepoolne. Minu (ja tegelikult mitte ainult minu) meelest on 200kg see maagiline piir, millest üle ei tohiks seda klassi ratas kaaluda. Seda siis tangitud olekus.
Ma saan aru, et HP2 tehes hoiti "hambad risti" sellest kaalust kinni. Huvitav, mis nüüd takistas seda tegemast?
Mitmes saksakeelses foorumis on jutuks olnud, et BMW venitas meelega 800GS-i turuletoomisega, et mitte iseendale konkurentsi pakkuma hakata. Aga tundub, et oli siiski aja küsimus, kuna nad sellele kaheksasajase reaskahese ümber enduroka ehitavad.
Minu, ja ma usun, et ka paljude teiste meelest, on mitmed tootjad sügavale ämbrisse astunud, et sellele tsikliklassile enam erilist tähelepanu ei pööra. Yamu oma uue Tenerega on väga märki tabanud ja GS-id on väga naelapea pihta toodang. Samas uus Transalp on kergelt kaugenenud oma algsest kontseptsioonist ja loodetud AT järglast pole Honda suutnudki turule tuua. Ma ei saa aru, millega nende turuanalüütikud tegelevad, GS müüb ikka megakogustes...


Postitatud: 08 Nov 2007, 12:55
Postitas Rebaseonu
hannes kirjutas:

Minu, ja ma usun, et ka paljude teiste meelest, on mitmed tootjad sügavale ämbrisse astunud, et sellele tsikliklassile enam erilist tähelepanu ei pööra.

Ma arvan, et ükskõik mida me ei taha endale ette kujutada, tootjad teavad, et nende rataste müük teistega võrreldes on minimaalne ja ei tasu tootmist. Vastasel korral oleks valik suurem.


Postitatud: 08 Nov 2007, 13:21
Postitas dubweiser
S.S.D.D. kirjutas:
davidsoniharald kirjutas:

Mootor on ikka kahesilindriline?

jah

vahe ainult selles, et tegu põhimõtteliselt vertikaalseks pööratud poksermootoriga. varem pole sellist olnud.


Postitatud: 08 Nov 2007, 13:25
Postitas dubweiser
hannes kirjutas:

Minu (ja tegelikult mitte ainult minu) meelest on 200kg see maagiline piir, millest üle ei tohiks seda klassi ratas kaaluda. Seda siis tangitud olekus.

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:


Postitatud: 08 Nov 2007, 14:10
Postitas vovencij
dubweiser kirjutas:

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:

Miks?


Postitatud: 08 Nov 2007, 14:11
Postitas dubweiser
vovencij kirjutas:
dubweiser kirjutas:

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:

Miks?

seks!


Postitatud: 08 Nov 2007, 14:32
Postitas Primo

LC4 Adventure


Postitatud: 08 Nov 2007, 16:12
Postitas Raigo
Primo kirjutas:

LC4 Adventure

LC8 Adventure


Postitatud: 08 Nov 2007, 16:33
Postitas dubweiser
Raigo kirjutas:
Primo kirjutas:

LC4 Adventure

LC8 Adventure

lc8 peaks ikka tangituna üle 200 olema;)


Postitatud: 08 Nov 2007, 17:40
Postitas Regula

GS 650 F Dakar on ka alla 200kg. Aga huviav, kas evan ja charlie ei oleks suutnud seda matka erinevalt gs 1200-st gs 650-ga lõpuni läbi sõita... :roll:


Postitatud: 08 Nov 2007, 17:52
Postitas ulmo
Rebaseonu kirjutas:

Ma arvan, et ükskõik mida me ei taha endale ette kujutada, tootjad teavad, et nende rataste müük teistega võrreldes on minimaalne ja ei tasu tootmist. Vastasel korral oleks valik suurem.

Advrider foorum on täis hala, et miks küll paljusid selle klassi rattaid USA-s ei müüda. Pidavat olema nii, et ühendriiklased eelistavad ca 50% kruisereid, ülejäänud on supersportklassi biked, vaid paar protsenti muid rattaid.


Postitatud: 08 Nov 2007, 18:42
Postitas hannes
dubweiser kirjutas:
hannes kirjutas:

Minu (ja tegelikult mitte ainult minu) meelest on 200kg see maagiline piir, millest üle ei tohiks seda klassi ratas kaaluda. Seda siis tangitud olekus.

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:

Nu, BMW enda HP2 näiteks.
Aga muidu paljuski sõltub ka "matkakõlbuliku" definitsioonist. Nagu sellesama foorumi kasutajate kogemusest teada, saab pea iga rattaga matkata. Mõni arvab näiteks, et ainuke tsikkel, millega matkata saab, on 1800 GW. Mõned jälle käisid 125ccm tsiklitega maailma katusel ära.


Postitatud: 08 Nov 2007, 19:02
Postitas hannes
Rebaseonu kirjutas:
hannes kirjutas:

Minu, ja ma usun, et ka paljude teiste meelest, on mitmed tootjad sügavale ämbrisse astunud, et sellele tsikliklassile enam erilist tähelepanu ei pööra.

Ma arvan, et ükskõik mida me ei taha endale ette kujutada, tootjad teavad, et nende rataste müük teistega võrreldes on minimaalne ja ei tasu tootmist. Vastasel korral oleks valik suurem.

No see ei pruugi alati nii olla. Teadupärast on jaapanlased üpris painumatud oma arusaamades. Ja kui kellegile peakorteris ei meeldi suured endurokad, no siis neid ei arendatagi. Näiteid pole vaja kaugelt otsida.

Jääb üle oodata, millal Aprilia oma uue 750ccm V2 mootori baasil, millega praegu Shiver´it varustatakse, enduro ehitab. Sellest peaks ka midagi sellist tulema, mida kassid ostaks :roll: