Palju võiks/tohiks kaaluda kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
QNN

Palju võiks/tohiks kaaluda kiiver?

Lugemata postitus Postitas QNN »

Millist kiivrikaalu loete normaalseks ja kui paljud selle peale üldse mõelnud on? Kindlasti väga individuaalne, aga mingist suurusest alates võib vist kaalufaktori ju kuritegelikuks kuulutada...on kellegil mingeid kogemusi?
Endal plaanis (esimeseks) kiivriks soetada AXO avatava lõuaosaga koorik, aga ära ehmatas tagaküljel leiduv teave "Weight ca 1750 g" kas mulle ainult tundub, et kael võib pikemal sõidul kõveraks väänduda :cry:
Loogiline, et avatav kiiver on pisut raskem, aga siiski...

Senistes kiivriteemades kaalu kohta midagi ei leidnud...millist ballasti ise peas kannad?
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Nolan'i avanev mul 1500g +- midagi ... Krossikas 1300 +-. !700 g on juba raskevõitu jah kuram. Nu erihea võistluskiiver Axo'l näiteks kaalub 1100 (carbon fiber shell) enamus tavalisi on siiski 1400 -1550 jne ..
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2411
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 26 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Normaalse kehaehitusega inimestele ei tohiks kiivri kaal küll olulist rolli mängida. Ise sõitnud vaheldumisi nii avaneva kui üldse lahtise kiivriga (enesetapja, tean küll :-)) ja olulist vahet ei märka. Viimasel ajal vanaks ja laisaks muutnud ning sõidan ainult avanevaga - musa siis ka parema soundiga :wink:

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kasutaja avatar

esaarik
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Mär 2004, 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas esaarik »

Omal BMW 1300g kiiver ja neisel 1100g AGV. Arvan, et see 100-200g ees või taga. Kiivri juures on palju tähtsamaid ja olulisemaid vidinaid kui kaal.
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

ma arvan ka jah et kui sul kiiver kaalub 200 g teisest rohkem et siis kael ei tohiks ära murduda , enda oma kaalub 1500 g. pole veel kael ära murnud , aga jah siis kui kiirus kasvab ja vaatad krossi kiivriga korra taeva poole siis on küll kahtlane tunne kui see nokk seal ees tuule alla võtab :P

Teema algataja
kuger

parem, kui ei kaaluks midagi

Lugemata postitus Postitas kuger »

Mul Schubert Concept- 1650gr (ainult koorik 450gr). Vaatasin vahelduseks M.Schumacheri RF1 kiivri kaalu: 1195gr (shell 530). Ilmselt krossirajal ma tervet päev ei tahaks seda kiivrit peas kanda. Maanteel ja linnas pole probleeme tekkinud (ka tunde järjest). Pea ära ei vaju ja kael valutama ei hakka. Muidugi oleks parem, kui saaks kuidagi hoopis ilma nende grammideta hakkama.
Möödunud aastal, kui kiivri soetasin, olid probleemid- kaal; kinnitus häiris kõri; kogu sisu pressis küll põskedele, küll kõrvadele- kuna kannan prille siis prilli sangad jäid ka veel kõrvade ja pea vahele ja kõrvad valutasid peale kiivri peast rebimist veel kaua.
Sel aastal mitte muhvigi. Lihtsalt sõidan ja olen rahul.
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Nende kiivrite puhul ei lähe kaaluvahe +/- 200 grammi nii drastiliseks. Juhul muidugi kui me räägime siin (pool)legaalsetest kiirustest. Pika sõidu puhul peaks määravamaks saama kiivri aerodünaamika, ehk siis see kui hästi ta tuulest läbi "lõikab".
Endal kogemus kahe kiivriga: IXS (u. 1350 g.) sikutas ja räsis kaela tunduvalt rohkem kui praegune Shoei (u. 1550 g.). Ratas mul naked, nii et gondlid ei ole kummagi kiivri sõiduomaduste juures mingisugust segavat rolli :) mänginud.

terv, sokk
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

mul kaalub naisel kiiver (avaneva lõuaosaga) 1750g, naine ise selline õrna kaelaga olevus... tegime siis sel nädalavahetusel pikema ja kohati ka suht kiire sõidu mööda eestimaa kauneid paiku... kaelakanguse üle ta küll ei kurtnud... mu enda kiiver kaalub vist isegi tiba rohkem...
ma ka ei usu, et siin mõnisada grammi pidurdamisel, kiirendamisel või kurvi minnes miskit suurt rolli mängiksid - pigem jah, aerodünaamika ja kiivri sobivus ja vastavus peakujule.


edu valimisel!
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Unustasin ennist mainida ka jah ... Kaal hakkab siis tunda andma küll, kui metsas sõidad ja pead peaga vehkima kogu aeg + rada loobib sind ja ratast kogu aeg üles-alla, paremale-vasakule... Päeva lõpus on vahe sees küll, kas on 200 g kergem või ei ole .... Maanteel on ilmselt vahe tõesti praktiliselt olematu. Ma eelistan siiski kerget.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro »

Mul Nolan N70 1430g (+peak = 1540g).
Tsikkel igasuguse tuulekaitseta.
Kõige enam pani imestama, et kiirusel saja kanti ja üle ilma nokata kiiver tükk maad valjemat kohinat teeb. Peale selle tahab ilma nokata kiiver, et lõuga hästi püsti hoiad, siis ei rapsi tuulega ja on pisut vaiksem ka, kuid siis ei näe kellasid.
Nokk küljes, pole mingeid probleeme, kohin ei sõltu üles-alla ega ka kõrvale vaatamisest, kaalulisa nagu polekski (nojah, 110 g mõjub vist ainult vedelana :P)
Kasutaja avatar

biohazard
Postitusi: 241
Liitunud: 07 Jaan 2004, 12:43
Asukoht: tln, Honda X11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas biohazard »

Sama siin, panin ka oma Airohile noka ette, palju parem tunne sõita, iseeenesest kiiver 1350 g
ansambel X - 11
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”