Palju võiks/tohiks kaaluda kiiver?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Palju võiks/tohiks kaaluda kiiver?
Millist kiivrikaalu loete normaalseks ja kui paljud selle peale üldse mõelnud on? Kindlasti väga individuaalne, aga mingist suurusest alates võib vist kaalufaktori ju kuritegelikuks kuulutada...on kellegil mingeid kogemusi?
Endal plaanis (esimeseks) kiivriks soetada AXO avatava lõuaosaga koorik, aga ära ehmatas tagaküljel leiduv teave "Weight ca 1750 g" kas mulle ainult tundub, et kael võib pikemal sõidul kõveraks väänduda
Loogiline, et avatav kiiver on pisut raskem, aga siiski...
Senistes kiivriteemades kaalu kohta midagi ei leidnud...millist ballasti ise peas kannad?
Endal plaanis (esimeseks) kiivriks soetada AXO avatava lõuaosaga koorik, aga ära ehmatas tagaküljel leiduv teave "Weight ca 1750 g" kas mulle ainult tundub, et kael võib pikemal sõidul kõveraks väänduda

Loogiline, et avatav kiiver on pisut raskem, aga siiski...
Senistes kiivriteemades kaalu kohta midagi ei leidnud...millist ballasti ise peas kannad?
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Normaalse kehaehitusega inimestele ei tohiks kiivri kaal küll olulist rolli mängida. Ise sõitnud vaheldumisi nii avaneva kui üldse lahtise kiivriga (enesetapja, tean küll
) ja olulist vahet ei märka. Viimasel ajal vanaks ja laisaks muutnud ning sõidan ainult avanevaga - musa siis ka parema soundiga
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja
parem, kui ei kaaluks midagi
Mul Schubert Concept- 1650gr (ainult koorik 450gr). Vaatasin vahelduseks M.Schumacheri RF1 kiivri kaalu: 1195gr (shell 530). Ilmselt krossirajal ma tervet päev ei tahaks seda kiivrit peas kanda. Maanteel ja linnas pole probleeme tekkinud (ka tunde järjest). Pea ära ei vaju ja kael valutama ei hakka. Muidugi oleks parem, kui saaks kuidagi hoopis ilma nende grammideta hakkama.
Möödunud aastal, kui kiivri soetasin, olid probleemid- kaal; kinnitus häiris kõri; kogu sisu pressis küll põskedele, küll kõrvadele- kuna kannan prille siis prilli sangad jäid ka veel kõrvade ja pea vahele ja kõrvad valutasid peale kiivri peast rebimist veel kaua.
Sel aastal mitte muhvigi. Lihtsalt sõidan ja olen rahul.
Möödunud aastal, kui kiivri soetasin, olid probleemid- kaal; kinnitus häiris kõri; kogu sisu pressis küll põskedele, küll kõrvadele- kuna kannan prille siis prilli sangad jäid ka veel kõrvade ja pea vahele ja kõrvad valutasid peale kiivri peast rebimist veel kaua.
Sel aastal mitte muhvigi. Lihtsalt sõidan ja olen rahul.
Nende kiivrite puhul ei lähe kaaluvahe +/- 200 grammi nii drastiliseks. Juhul muidugi kui me räägime siin (pool)legaalsetest kiirustest. Pika sõidu puhul peaks määravamaks saama kiivri aerodünaamika, ehk siis see kui hästi ta tuulest läbi "lõikab".
Endal kogemus kahe kiivriga: IXS (u. 1350 g.) sikutas ja räsis kaela tunduvalt rohkem kui praegune Shoei (u. 1550 g.). Ratas mul naked, nii et gondlid ei ole kummagi kiivri sõiduomaduste juures mingisugust segavat rolli
mänginud.
terv, sokk
Endal kogemus kahe kiivriga: IXS (u. 1350 g.) sikutas ja räsis kaela tunduvalt rohkem kui praegune Shoei (u. 1550 g.). Ratas mul naked, nii et gondlid ei ole kummagi kiivri sõiduomaduste juures mingisugust segavat rolli

terv, sokk
mul kaalub naisel kiiver (avaneva lõuaosaga) 1750g, naine ise selline õrna kaelaga olevus... tegime siis sel nädalavahetusel pikema ja kohati ka suht kiire sõidu mööda eestimaa kauneid paiku... kaelakanguse üle ta küll ei kurtnud... mu enda kiiver kaalub vist isegi tiba rohkem...
ma ka ei usu, et siin mõnisada grammi pidurdamisel, kiirendamisel või kurvi minnes miskit suurt rolli mängiksid - pigem jah, aerodünaamika ja kiivri sobivus ja vastavus peakujule.
edu valimisel!
ma ka ei usu, et siin mõnisada grammi pidurdamisel, kiirendamisel või kurvi minnes miskit suurt rolli mängiksid - pigem jah, aerodünaamika ja kiivri sobivus ja vastavus peakujule.
edu valimisel!
Unustasin ennist mainida ka jah ... Kaal hakkab siis tunda andma küll, kui metsas sõidad ja pead peaga vehkima kogu aeg + rada loobib sind ja ratast kogu aeg üles-alla, paremale-vasakule... Päeva lõpus on vahe sees küll, kas on 200 g kergem või ei ole .... Maanteel on ilmselt vahe tõesti praktiliselt olematu. Ma eelistan siiski kerget.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Mul Nolan N70 1430g (+peak = 1540g).
Tsikkel igasuguse tuulekaitseta.
Kõige enam pani imestama, et kiirusel saja kanti ja üle ilma nokata kiiver tükk maad valjemat kohinat teeb. Peale selle tahab ilma nokata kiiver, et lõuga hästi püsti hoiad, siis ei rapsi tuulega ja on pisut vaiksem ka, kuid siis ei näe kellasid.
Nokk küljes, pole mingeid probleeme, kohin ei sõltu üles-alla ega ka kõrvale vaatamisest, kaalulisa nagu polekski (nojah, 110 g mõjub vist ainult vedelana
)
Tsikkel igasuguse tuulekaitseta.
Kõige enam pani imestama, et kiirusel saja kanti ja üle ilma nokata kiiver tükk maad valjemat kohinat teeb. Peale selle tahab ilma nokata kiiver, et lõuga hästi püsti hoiad, siis ei rapsi tuulega ja on pisut vaiksem ka, kuid siis ei näe kellasid.
Nokk küljes, pole mingeid probleeme, kohin ei sõltu üles-alla ega ka kõrvale vaatamisest, kaalulisa nagu polekski (nojah, 110 g mõjub vist ainult vedelana

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.