Ural Wolf - head ja vead.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Ural Wolf - head ja vead.
Ma loodan siiralt ,et selle ratta puhul olemasolevat teemat ei ole ja see on ainuke,muidu vist saan pikki kõrvu.
Mind on hiljuti hakanud huvitama Ural Wolf, olen netist uurnud mitmeid linke kus on sõitjate oma arvamused jne kuid siiski tahaks kuulda oma kodumaa vendadelt, et mis pilliga siiski tegu ja me ei räägi siin kohal tsaari aegsest masinast,me räägime suhteliselt lääne masinast mis kannab vene nime nii, et mootor pole võetud maha vanalt rattalt,läikima löödud ja ümber tõstetud chopperi raamile.
Põhiliselt huvitab mind kas kellegil siin on üldse selline masin?
Ainuke mida ma näinud olen oli Treffil ja see oli ka venelase oma ja kuna ma ei räägi absoluutselt vene keelt siis sinna se jutuajamine katki jäigi.
Netis räägitakse, et ütlemata lihtne pill. Ei ole seal mingit pidevat jamamist mootoriga nagu vanal ajal vaid vajab lihtsat õlivahetust ja regullimist ja kui seda teed ei ole sul elusees vaja midagi rohkemat teha.
Siin üks ilus link mis suhteliselt kasulik: http://nstaib.googlepages.com/home
Kuna ma ise eriliselt kuldsete kätega vend pole ja armastan rohkem sõita kui suvel seitse korda mootorit lahti võtta siis ei oska nagu midagi selle kohta öelda ka.
Ise sõidan jaapanlasega 88a Honda Shadow ja ega sel ikka mootorit lahti naljalt hakka võtma vaid ikka teed põhilised hooldused ära aga samas,vähekene nokitsemist ja putitamist ei tee kellegile halba ja isegi naudiksin vahest väheke pead murdvat tööd, kuid ma ei mõtle kindlasti nüüd selle alla M-i meeste elu (mitte solvates M-i mehi,müts maha)
Nii, et kui keegi oskab midagi tarka mainida selle masina kohta siis lasku tulla.
Päikest,
Rax
Saada PS kasutajale Torpedo. Tal üks uuema aja sõitev Ural täitsa olemas.
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Konsulent kirjutas:Kui tahad vaadata, käega katsuda ja sõiduproovi teha, siis üks isend on mul Tallinnas olemas - 2006.a. mudel. Helista 5266759.
ma selle sama rattaga Türilt Tallinna sõitnud. Igati vahva masin
Kahju, et rohkem pole aega sellega sõita olnud.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
kogemus küll mõne aasta tagune ja voyage`iga, aga minu meelest on mootor ikka täpselt sama nagu ta ikka olnud on... st. et siis on hea, kui mootor tuli välja nii, nagu insener mõtles ( u. 1/10). Pärast esimest õlivahetust muutus asi jooksvaks õlivahetuseks, kui ei teinud korraga klappe ja ei vaadanud silindreid üle. Pärast 5000 km oli juba kilin-kolin nii suur, et tuli mootorile kap.rem. teha ( muidugi mis seal salata .. mootor sai ka kuuma natuke... st. maanteel kiirust väga alla 100 km/h ei lastud)
uue rattana Uralit odtes ma pigem ostaks sama raha eest mõne vanema lääne ratta, kuna on oht, et lääne rattaga saab terve suve käsi õliseks tegemata sõita
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
See on sama teema et palun rääkige mulle Lada 110 head ja vead, ja kas parem kui vana hea kopikas
Sa võid ju vene saastale saksa laagrid ja jaapani karpad peale pookida, pasaks jääb ta ikka. Hiinaka ostmine on kah mõistlikum investeering aga alati võib ju nostalgia või mingi muu jõnks võimust võtta, ise kah ei soovitaks, osta japs, peab vastu!
Ja kui Ladat tahad, siis mine parem osta sama raha eest Dacia
Sikklivalikult ma parem ei räägi, mis sa Ural Wolfi raha eest saaksid...
Ja üldsegi osta endale kepiveoga boxer BMW, siis tead mis on õige asi, mitte lohakalt tehtud koopia...
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kasutatud japside soovitajad tuletavad mulle kangesti rollerifoorumit meelde, kus igale odavama uue rolleri tahtjale hakatakse alati hulgi vastupostitama, et osta parem kasutatud aerox või SR.
Eks see ole rohkem maitse asi, aga kui juba uus Ural, siis igaljuhul korviga. Sooloratastest ainsa retropilli toomise nad kahjuks lõpetasid ja sellist wannabeecustomit, Nagu on Ural Wolf, nüüd küll ei tahaks - see peaaegu sama õudne, kui Jawa Classic.
Kui tahtmine vanakooli olekuga aga uut masinat saada, siis Uraliga täpselt samas hinnaklassis on ka Royal Enfield.
P.S. Dacia on mul juba 2 aastat olemas.
Eks Urali ja muude vene tsiklite soetamine ole rohkem emotsionaalne kui ratsionaalne otsus . Tehnilises mõttes sama raha eest saaksid oluliselt rohkem jaapanlast, seda kindlasti . Aga Ural....see on poeesia, mitte niivõrd hinna ja kvaliteedi suhe;) Kui sa vene keelt oskaksid siis netist leiad ka päris palju Wolf/Volk'i kohta. Venemaal on ta ikka päris laialt levinud.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Aeg ajalt on ka (lääne)mootorratta ajakirjades vene ratastest jutte olnud. Ei mäleta ainsatki positiivset arvamust. Minuarust täielik saast. Ja tehnika sama ennesõjaegne BMW, ainult vene teostuses.
Mainiti sama hinnaklassi Royal Enfieldi. Selle rattaga on ka pallile ring peale tehtud, vene rattaga võid naaberkülasse sõitta, saad vähemalt abi kui midagi teel persse läheb.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Noh, nagu ma arvasin, et pooled on sellised vastused, et: mul seda ratast pole aga oskan kindlalt öelda, millega tegu.
Tahan küll käega katsuda ja võtan mingi aeg ühendust, Konsulent.
Selles mõttes, et loogiline, et tegu pole hooldevaba masinaga. Nii või naa peab rohkem jändama sellega, kui mõne japsiga.
Mul ju endal japs ja tean, et sellega praktiliselt puhas sõidurõõm ja ei mingit suuremat jama,aga vaadake,ma soovikski ehk midagi sinna kanti, kus saaks käed õliseks teha aeg-ajalt, kuid mul pole lihtsalt sellist pappi, et vana Harley osta, mille kallal möllata ja mis pidi lagunema ka päris mõnusasti.
Kui teadjad mehed suudavad kinnitada, et ole mees ja ära osta seda masinat, kui sa pole varem venelast kokku-lahti kiskunud ja ei tea täpselt mis sa teed, siis ära kindlasti osta seda masinat, siis ei osta ka, sest mul on siiski esikohal sõtmine.
Rax,
Päikest!
Kuna ise Dnepri omanik siis nõustuksin oldmopediga......ehk kui oleks valida Wolfi ja korviveoga uue Urali vahel võtaks kindlalt korviga.
Vene tehnika on tõesti nii nagu ta on aga siiski ta töötab ja kui midagi nässu läheb siis enamasti piisab kergest remondist.
Ja kõik kes siin räägivad,et jookseb kokku mootor jne siis jah jooksebki kui piinad teda.....vene raskeraud pole mõeldud kiirusi aretama.....max 90km/h.
Kui kiirust taga ei aja siis püsib ka mootor korras.
Enda külgkorvilise olen küll viimasel ajal unarusse jätnud kuna ostsin ka jaapanlase kõrvale. Kuid siiski aeg ajalt puhun hääle sisse ja lähen kasvõi metsa teid avastama. Kui suudad metsa all korviga sõitma õppida siis on lõbu kui palju. Ja muidugi seletamatu ja fantastiline on sõita külgkorviga veel talvel!!!
Remont vene tehnika osas on kergelt õpitav. Palu "Piibel" kõrvale ja saab juba natukene targemaks. Foorumist nõu küsida või mõni vene tehnika omanik kõrvale ja koos nokitseda.
Ise ei jaganud vene bokseritest halligi ennem kui garaazi ajasin.
Olen mootorit nokitsenud aga õnneks pole suuremat remonti pidanud tegema veel. Kõige suurem remont hetkel on olnud klapipukside vahetus.
Klapivahed on sellised mis kipuvad jube kiiresti paigast minema.....aga peale 3-4 korda reguleerimist toimub lõpuks asi 10-15minutiga.
Kokkuvõttes: venelane vajab tõesti rohkem remonti kui läänekas/jaapanane AGA minuarust külgkorviga isendil kaalub selle remondi vajaduse FUN rohkem üle:)
Ja mõistuse piires gaasi keerates saab läbida ka pikki maid!
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
1974 aasta mt9 dnepr tehaseraamatus mootorratta kasutamise kohta järgmine jutt.
ekspluatatsiooniline kiirus sissetöötanud mootorrattaga sõites maanteel ja kõvakattega teel 60...70 km tunnis.lühiajaliselt lubatud kuni 100 km tunnis, kuid mitte üle 2..3 minuti. see jutt korviga tsikli kohta. soolorattal, millel tiba kiirem ülekanne, peaks need numbrid nii 15 protsenti suuremad olema. ja kui sellest kinni pidada, peaks ka tehnika ehk pikemalt vastu pidama.
ja kas tänapäeva vene mootoritööstus on viimase 20...30 aastaga ka mingeid muid edusamme lisaks süüte ja karburaatorite asendamisele lääne omadega teinud, on küsitav. wolfi puhul tegu uali mootoriga kuid vene raud jääb ikka vene rauaks.
maitse asi.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Järgiaidatud mootoriga M-iga sõitsin mitmeid aastaid praktiliselt ilma remondita, ainult tavapärane poltide-mutrite pingutamine ning õlivahetused.... Ja mida kõike masin selle aja jooksul üle pidi elama- rehvipõletamised, mudarallid, lõppkiiruskatsetused jne. Kuni üks lahtvärisenud kruvike väntvõllilaagri kinni kiilus ja vända sõlme keeras.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Nojah, kõik need kes siin sõna võtavad, tunnevad vana vene rauda või on sellest midagi kuulnud neilt, kes tunnevad või tunnevad kedagi kes tunnevad.
Uusi Uraale on Eestis kümme ja üks on Lätis, muidugi ei teata neist suurt midagi. Kõige suurema läbisõiduga on üks 2005.a. korviveoga masin - üle 8000 kilomeetri. Siiamaani on vahetatud ainult õli ja karpasid reguleeritud ja signaalpasun on ka vahetatud. See on kõik.
Kõige pikem sõit "külapoeni ja tagasi" on mul olnud 2000 kilomeetrit. Lätis on palju külapoode küll...
Kiirustest - jah, 70 oli see ennem. Tänapäevaste külkadega võib vabalt maanteel 90-ga sõita ja saab veel rekkadest mööda ka. Kiiremini saab ka, aga läheb juba punnitamiseks. Ja sõita on FUN, eriti kurvilistel kruusateedel, mida kahjuks üha vähemaks jääb.
Soolo uralid liiguvad kiiremini: 100-110 on paras liikumiskiirus, 140-150 maksimum.
Olen sõitnud uute Uraalidega (põhiliselt küll külkadega) alates 2004. aastast. Kordagi pole veel tee äärde jäänud ja sellist hirmu ka ei ole kunagi tekkinud, et jääks.
Ps. Ei aja müügijuttu. Muidugi on kena, kui Uraale rohkem Eesti teedele tuleb, aga mulle on see eelkõige hobi ja igasuguste "spetsialistide" ümberveenmiseks ei kavatse ma küll grammigi hingeõhku kulutada.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Juhtusin siin paar aastat tagasi lugema ühest ajakirjast artiklit,kus mingi grupp asjamehi korraldasid uute Uuralitega reisi ümber maakera ja tehnilisi probleeme neil reisil ei tekkinud.Õlivahetused ja tehase poolt ettenähtud reguleerimised olid ainukesed tööd,mida tehti.Ise oman küll vanat K-750-t,kuid kasutan seda kui pühapäevasõidukit.Oma kogemustest võin rääkida,et tegu on väärt kaaslasega,mida pead nagu osakeseks iseendast,kuna on sul ju teada kõik tema kapriisid ja muud pisiasjad.Just see teebki temast väärtuse omaette ja tunde,mida ühegi lääne päritolu ratta juures pole veel täheldanud.Kui on austus "raua"vastu ja käed õli ei karda,ning omad algteadmisi neljataktilisest sisepõlemismootorist,siis on just see paras ratas astumiseks sellesse kummalisse seltskonda,kes veel Vene tehnikat au sees hoiavad ja isegi pikka maad sõita üritavad.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Kõige suurema läbisõiduga on üks 2005.a. korviveoga masin - üle 8000 kilomeetri.
Mis argument nüüd see oli
Seda tüüpi mootorite puhul tasuks rääkida omadustest kui läbi on sõidetud 80 000 km ja vastupidavusest kui läbisõit on 180 000 km.
Aga loomulikult, kellele ema ja kellele vanaema. Ja loomulikult võib vale hoolde või piinamisega suvalise ratta paari tuhendega läbi küpsetada.
Enda rattaga sõidan läbi elutoa, söögituppa ja lükkan akna alla (loomulikult pesen ta enne puhtaks) kui sõidust tulen ja pole veel õlitilka põrandal märganud. 52 tuhat on kellal ja vahetatud on armatuurlaua pirn. Korra olen plokikaane maha võtnud (48 tuhande peal), et vaadata, mis nukavõllidega on- ei ainsatki kriimu ja klapivahede regullimist. 500 km korraga on tavaline ots (käin ida soome tööle).
Ma ei ole kindel, kas ma seda Uraaliga teeksin.
Aga ega ma ei taha halvustada neid mehi, kes vene tehnikaga tegelevad. Meestel pole häda midagi, müts maha, aga vene tehnikast ma küll midagi ei arva. See pidev putitamine ja remontimine ikka rohkem nagu meeldiv harrastus, kes kogub marke, kes teeb sporti või paneb eitesid vabal ajal, kes joob viina..... kõik harrastused on toredad.
Ja kes sõidab tsikliga (aga ei remondi seda pidevalt).
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
pole küll wolf vaid korvidega masinad põhiliselt, aga siin näha-lugeda ameeriklaste suhtumist:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=238371
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=253066
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=254042
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.