palun abi-küünlad tahmavad
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
palun abi-küünlad tahmavad
mure selline ,et 600 gpx bike tüüpi ratas ja tühikäik on natuke nadi ja tahab suts toorest saada ,et ilusti käiks ja veab küünlad tahma täis.
panin just uued küünlad peale mis peaks olema nüüd isepuhastuvad.
kas võib asi olla lihtsalt selles,et küünlad olid sitad peal?
kas tahmavad siis kui õhku on palju või vähe?
ja kas äkki võib viga olla vanas õhufiltris?
alles sain ratta ja pole aimugi mis olukorras see on.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Re: palun abi-küünlad tahmavad
t2g kirjutas:kas tahmavad siis kui õhku on palju või vähe?
Küünlad tahmuvad liiga rikka segu käes.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ma arvan, et kui tavaline nõginina topib tavalise filtri asemele koonusfiltri, on sellest pigem kahju kui kasu. Režiim ju muutub, võrreldes tehase seadega, kõvasti. Seega tuleks siis ümber seadistada ka toitesüsteem vastavalt koonusfiltrite parameetritele. Aga kui keegi väidab, et ta suudab seda hästi teha vaid katse-eksituse meetodil asja sisuliselt tundmata, vabandage, ma ei usu.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Nõelklapid võivad probleemi teha küll, kui nad ei pea.
Üldiselt on aga nii, et kui tegu tundmatus seisukorras ja võib-olla ka seisnud rattaga, tasuks äkki karburaatorite rivi maha võtta (see on suhteliselt tüütu töö, minu rattal eeldas see sisuliselt terve tagumise otsa lahtikatkumist kuni tagaporilauani välja) ja võtta ette tõsine kontroll ja puhastus. Reguleeringuid parem ära näpi praegu, kui midagi lahti võtad, vaata, et saaks samamoodi tagasi. Kontrolli, et kummidetailid oleks terved. Kontrolli, et ujukid liiguvad vabalt (ujuk sulgeb ju nõelklapi!). Vaata üle nõelklapid - nõela otsa tekib vahel selline kõva kristallimoodi asi, mis ei lase tal korralikult sulguda. Kasuta luupi. Ja puhastamisel ÄRA kasuta terast, vaid ikka pehmemaid materjale kui karpa materjalid. Ja kasuta karpapuhastusvahendeid. Need töötavad küll. Ainult jälgi kasutusjuhendit, eriti seda osa, mis puudutab vahendi mõjuda laskmise aega. See teeb kummidetailid ruttu pehmeks. Mul on aga tõsine kartus, et kui see liiga kauaks peale jätta, saavad vanavõitu detailid viimati liiga pehmed. St jälgi ise, mis toimub ja jäta meelde.
Detailid monteeri tagasi samale karpale, kus võtsid (demontaažil pane nad lauale juba õiges järjekorras. See kehtib muide kõigele, mitte vaid karpadele).
Jälgi, et kohad, mis peavad olema õhutihedad, seda ka tõesti oleksid. Nii tihendid kui ka lutid. Mul endal vist esimesel korral see hästi ei õnnestunud. Esimesel käivitusel oli mootor tühikäiguga hetkega piirajas. Ka 600-ne on piisavalt suur mootor, et seda tühikäigulgi suuta. Küsimus oli puhtalt hermeetilisuses, toona lasin selle asja Depoos korda ajada. Sinul sama - kui selle puhastuse järel asja korda ei saa, pöördu spetsialistide poole, see 800 eeku on sel juhul odavam kui ise jebida. Ainult et siis küsi ka kindlasti, mis viga oli. Kooliraha tuleb maksta, aga sellest peab ka kasu olema.
Küünaldega on aga selline lugu, et kui on peal valmistaja ettenähtud küünlad ja need on veel kõigele lisaks uued, ei usu mina, et need süüdi oleksid. Minu praktikas on viga olnud alati mujal kui küünaldes. Ja ma olen alati sõitnud küünaldega ikka kõvasti kauem, kui ette nähtud, vahetanud olen neid aga ikkagi "igaks juhuks", mitte selle pärast, et mõni tuksi oleks läinud.
Pikk jutt, aga äkki aitab minust veel vähem kogenud rahvast.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.