palun abi-küünlad tahmavad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

palun abi-küünlad tahmavad

Lugemata postitus Postitas t2g »

mure selline ,et 600 gpx bike tüüpi ratas ja tühikäik on natuke nadi ja tahab suts toorest saada ,et ilusti käiks ja veab küünlad tahma täis.
panin just uued küünlad peale mis peaks olema nüüd isepuhastuvad.
kas võib asi olla lihtsalt selles,et küünlad olid sitad peal?
kas tahmavad siis kui õhku on palju või vähe?
ja kas äkki võib viga olla vanas õhufiltris?
alles sain ratta ja pole aimugi mis olukorras see on.

Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Re: palun abi-küünlad tahmavad

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

t2g kirjutas:

kas tahmavad siis kui õhku on palju või vähe?

Küünlad tahmuvad liiga rikka segu käes.

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Ja liiga rikka segu tekkimisele võib kaasa aidata umbes õhufilter.

Kasutaja avatar

Teema algataja
t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Lugemata postitus Postitas t2g »

seda ma lootsingi kuulda
aga osad topivad originaalfiltri asemel koonusfiltrid.
on sest mingi kasu ka siis?


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ma arvan, et kui tavaline nõginina topib tavalise filtri asemele koonusfiltri, on sellest pigem kahju kui kasu. Režiim ju muutub, võrreldes tehase seadega, kõvasti. Seega tuleks siis ümber seadistada ka toitesüsteem vastavalt koonusfiltrite parameetritele. Aga kui keegi väidab, et ta suudab seda hästi teha vaid katse-eksituse meetodil asja sisuliselt tundmata, vabandage, ma ei usu.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Lugemata postitus Postitas t2g »

vot ma ka ei usu seda


Jospel

Lugemata postitus Postitas Jospel »

Nõelklapid äkki läbi? mu sõbra yamaha-l oli selline lugu, et vahetas õhufiltri, lasi karpad puhastada ja sünkroonida, aga mingit tolku ei olnud- küünlad ikka tahmasid ja mootor ka ei käind hästi vahel.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Nõelklapid võivad probleemi teha küll, kui nad ei pea.
Üldiselt on aga nii, et kui tegu tundmatus seisukorras ja võib-olla ka seisnud rattaga, tasuks äkki karburaatorite rivi maha võtta (see on suhteliselt tüütu töö, minu rattal eeldas see sisuliselt terve tagumise otsa lahtikatkumist kuni tagaporilauani välja) ja võtta ette tõsine kontroll ja puhastus. Reguleeringuid parem ära näpi praegu, kui midagi lahti võtad, vaata, et saaks samamoodi tagasi. Kontrolli, et kummidetailid oleks terved. Kontrolli, et ujukid liiguvad vabalt (ujuk sulgeb ju nõelklapi!). Vaata üle nõelklapid - nõela otsa tekib vahel selline kõva kristallimoodi asi, mis ei lase tal korralikult sulguda. Kasuta luupi. Ja puhastamisel ÄRA kasuta terast, vaid ikka pehmemaid materjale kui karpa materjalid. Ja kasuta karpapuhastusvahendeid. Need töötavad küll. Ainult jälgi kasutusjuhendit, eriti seda osa, mis puudutab vahendi mõjuda laskmise aega. See teeb kummidetailid ruttu pehmeks. Mul on aga tõsine kartus, et kui see liiga kauaks peale jätta, saavad vanavõitu detailid viimati liiga pehmed. St jälgi ise, mis toimub ja jäta meelde.
Detailid monteeri tagasi samale karpale, kus võtsid (demontaažil pane nad lauale juba õiges järjekorras. See kehtib muide kõigele, mitte vaid karpadele).
Jälgi, et kohad, mis peavad olema õhutihedad, seda ka tõesti oleksid. Nii tihendid kui ka lutid. Mul endal vist esimesel korral see hästi ei õnnestunud. Esimesel käivitusel oli mootor tühikäiguga hetkega piirajas. Ka 600-ne on piisavalt suur mootor, et seda tühikäigulgi suuta. Küsimus oli puhtalt hermeetilisuses, toona lasin selle asja Depoos korda ajada. Sinul sama - kui selle puhastuse järel asja korda ei saa, pöördu spetsialistide poole, see 800 eeku on sel juhul odavam kui ise jebida. Ainult et siis küsi ka kindlasti, mis viga oli. Kooliraha tuleb maksta, aga sellest peab ka kasu olema.
Küünaldega on aga selline lugu, et kui on peal valmistaja ettenähtud küünlad ja need on veel kõigele lisaks uued, ei usu mina, et need süüdi oleksid. Minu praktikas on viga olnud alati mujal kui küünaldes. Ja ma olen alati sõitnud küünaldega ikka kõvasti kauem, kui ette nähtud, vahetanud olen neid aga ikkagi "igaks juhuks", mitte selle pärast, et mõni tuksi oleks läinud.
Pikk jutt, aga äkki aitab minust veel vähem kogenud rahvast.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”