R1200GS või 990 adventure
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
R1200GS või 990 adventure
Tere,
Kindel plaan järgmine kevad soetada ratas ja sõiduvarustuski juba valmis ostetud ning kodus kahtlejatele selgitustööd tehtud, et pärast seda enam tagasiteed ei ole:)
Ratta kohapealt otsus veel väga kahe vahel, ehk siis kas KTM 990 adv. või BMW R1200GS.
Et mitte kopeerida küsimust vaatasin ka eelnevad teemad läbi ja nendest mudelitest juttu suht vähe.
Püüan siis vastata kõigepealt selgitada kes ja mis eesmärgil:
Pikkus harju keskmimne ehk 180cm ja kaalu 85kg
Sõidukogemus suht kesine, ehk paar kuud kaks aastat tagasi sõitnud 600-se Diversioniga ja enne seda mõned korrad MT9 ja Jawaga. Kuid lugedes siin foorumit sain kinnitust, et ka suure rattaga võib õppida ja alustada.
Juhiloaga OK ja autosõidu staazhi üle kümne aasta.
Et kodu ja töökoha vahe on ca. 160 km ja seda sõidan paar korda nädalas, siis kindlasti peab ratas olema mugav. Nädalas vähemalt korra tuleb ka kruusateed ette ja tahan ,et ratas oleks võimalikult universaalne. Pöördepilli ei taha, ehk matkaenduuro peaks sobima.
Olen kindlalt otsustanud, et tahan uut ratast vähemalt 5 aasta perspektiiviga ja tean mis mõlemad valikud maksavad. Aeg-ajalt ilmselt tuleb ette ka kahekesi sõitu ja plaanid ka väljapoole Eestit matkama minna.
Mõlemat ratast olen vaatamas käinud, aga proovinud veel mitte. Esialgne sümpaatia kaldus BMW poole, eelkõike väiksema hooldusvajaduse, kardaani ja paljude võimalike lisade tõttu. Kuigi ostes on bemm kallim.
Otsisin ka netis erinevaid kommentaare ja teste, testides enamasti BMW peale jäänud. Samas ühes foorumis tundus, et kõik on BMW välja vahetanud KTM-i vastu: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=128914
Ja see ajas jälle otsuse tegemise keeruliemaks, kuigi ilmselt ei ühe kui teise valikuga puusse ei paneks.
Oleks tänulik kui samalaadse valiku ees olnud või teemaga kursis olevad seltsimehed annaksid oma kommentaari ja põhjenduse, miks just üks neist valiti.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
KTM oleks rohkem offroadi poole, vaevalt et sellega 160km asfaldil väga mugav sõita on.
Kunagi esitati hea küsimus ühes teemas: Kas sa sõidad asfaldil selleks, et kruusale/metsateele jõuda või sõidad sa kruusal/metsateel selleks, et asfaldile jõuda?
Minu jaoks lahendas sellele küsimusele vastamine oma ratta ostul otsustusraskuse.
Esimesel puhul oleks valik KTM, teisel BMW.
Universaalrattaks sobib V-Strom hästi.
Ma eelistaks bemmi. See tsikkel on ehitatud silmas pidades pikemaid otsi, samas kui KTM on sportlikum-teravam. Bemmi rahulikum loomus (mis ei ulatu siiski tuimusesse) on maanteel mõnus. Originaalsadulate kõvadust ei oska kõrvutada, aga subjektiivsel hinnangul on bemm pikemat maad läbides mugavam.
Et valikut selgemaks teha, siis väike teine võrdlus: tegelikult on 990-ga võrreldav Bemm HP2, mida nagu ei kipu pidama algajale sobivaks maanteel kulgemise tsikliks. Kui 990 on eelkõige püss, siis R1200GS võiks olla rohkem rahulikumalt ja pikemalt kulgemise massin.
Ja üldse: (1) kardaan on parem kui kett; (2)pritsung on parem kui karpa; (3)bokser on parem kui V.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ilmselt leiad siit foorumist üpris mitu tegelast, kes omavad/on omanud BMW R1200GSi (Karujänes või Vadi näiteks) või sellele eelnevaid mudeleid ning üpris mitu selle mudeli tulist austajat/kummardajat (ei hakka siinkohal nimesid nimetama ) ja üpris vähe tegelasi, kel vastavad kogemused KTM 990 Adventurega (äkki Piipz oskab sõna sekka öelda). Ning veelvähem neid, kellel arvestatavad kogemused mõlema nimetatud tsikliga.
Sealsamas advrider.com foorumis ütleb keegi Mr Smith, et "...on the KTM you actively seek out dirt roads and barren places. On the GS you just ride and if there happens to be some dirt in your path well so be it..."
Sellest tarkuseterast peaksidki lähtuma tsikli valikul.
Kuna R1200GS on väga levinud (saksas mitu aastat järjest enimmüüdud tsikkel), siis leiad foorumitest ka seinast seina arvamusi. Mõni jumaldab, mõni vannub maapõhja. 990 Adventure kohta nii palju arvamusi ei leia, kuna tegu oluliselt uuema ja hoopis vähemlevinud mudeliga.
Testides tõepoolest edestab BMW KTMi. Aga testidesse tuleb süveneda ja uurida, mis osas üks teisest parem on. Pikal matkal on BMW kindlasti mugavam, väljaspool asfaltteid annab jälle KTM silmad ette. Ühest testist on meelde jäänud lause, et KTM on meestele, kes kunagi päriselt täiskasvanuks ei saa...
Viimasel ajal on aga kuulda olnud, et need R1200GS-i omanikud, kes suures osas mööda kõva kattega teid liiklevad ning oma tsiklile alternatiivi otsivad, vaatavad hoopis Triumphi uue Tiger 1050-i poole. Mõned, kes vahetuse juba teinud, tunduvad väga rahul olevat. Samuti on uus Tiger mitmes testis R1200GS-ile väga valusalt kannale astunud ja vähemalt ühes ka parem olnud.
Aga tsiteerides klassikuid, valik on Sinu! Kas B2, V2 või äkki hoopis R3!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Asi päris nii ka ei ole.HP2'e konkurent on siis siiski 950 SuperEnduro
Sarnasus on suurem, kui 950/990 Adventure'il ja HP2'el
Aga sellele ma ei vaidle vastu, et 990 on püssim ja rajum, kui 1200GS/GSA
Pikematele otsadele on bemm kindlasti parem, kuid suur Adventure ei ole ka just pukk
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
See on nagu juba pooleldi vanasõna, et:
KTM on offroader, mida on modelleeritud toureri peale ja
BMW on tourer, mida on modelleeritud offroaderi peale.
Ütleks, et Sinu vajaduste järgi on asi selgelt GSi poole kaldus:
ang kirjutas:Et kodu ja töökoha vahe on ca. 160 km ja seda sõidan paar korda nädalas, siis kindlasti peab ratas olema mugav. Nädalas vähemalt korra tuleb ka kruusateed ette ja tahan ,et ratas oleks võimalikult universaalne.
Kui enamasti asfaldil ja Eesti moodi seinast-seina vahelduva kvaliteediga teed, siis teleleveriga esiots (eriti veel kombinatsioonis ABSiga) kindlasti kulub marjaks ära. GSi puhul kiidetakse mugavat istet ja ruumikust, ka tagaistujale. Universaalsuse kohapealt GS ilmselt targem otsus. 990ADV rohkem fokuseeritud ja sportlikum ratas.
ang kirjutas:Pöördepilli ei taha.
Siis laisalt pöörlev ja hästi väänav bokser päris kindlasti. KTMi v-twin käib selle kõrval kippelt ja kõrgelt pöördesse nagu üks tõeline sportlik pöördepill ise.
ang kirjutas:Olen kindlalt otsustanud, et tahan uut ratast vähemalt 5 aasta perspektiiviga.
Pikemas perspektiivis GSi kasuks jällegi. Pikem 10,000km hooldevälp, kardaanivedu annavad rahalise ja mugavuse eelise. GSi puhul on ise hooldust väga lihtne ja odav teha (pole vaja eraldada hunnik plastikut asjadele ligi saamiseks, klapiregull, sünk on imelihtsad, aeglaselt pöörlevas, eraldatud õlidega ja kuivsiduriga mootoris saad kasutada vabalt odavamaid autoõlisid).
ang kirjutas:Aeg-ajalt ilmselt tuleb ette ka kahekesi sõitu
"Koormaeesliks" GS ilmselt targem valik, hea kandevõime, raske koorem vs juhitavuse osas kiidetakse teleleverit. Mootori omadustel samuti sobib GS selleks ülesandeks paremini, mida ei pea pöördesse ajama, et raskus liikuma saada, veab juba madalalt nagu diiselauto. KTMile väga ei tahaksi midagi peale panna, ja sinna justkui ei sobigi kohvreid jms träni peale laduda, rikub juba puhtalt hea sportliku välimuse ära IHMO
ang kirjutas:ja plaanid ka väljapoole Eestit matkama minna.
Sõltub kuhu. Kolmandasse maailma minnes Bemmi puhul on see positiivne, et kõigist üle maailmsetest BMW autopoodidest saad abi kui tõesti midagi juhtub. Erinevalt japsidest on auto ja motonduse teema neil õnneks kokku viidud. Euroopas pole olulist vahet selles osas. GSi puhul on pikemal matkamisel kasulikuks küljeks pikk hooldevälp ja kardaan.
Sportlikumaks liikumiseks valiks mina 990 ADV S-i muidugi.
Mõlemad rattad on oma alal tegijad ja ilmselt alt ei lähe kummagiga kui kasutad otstarbe kohaselt. Võiksid veel vaadata japside n.ö. nägusaid linnaenduurosid:
Suzuki V-Strom 1000
Aprilia Caponordi
oled kiiganud?
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Olen 990 Adventurega sõitnud (pritsungifännidele bokseri nurgakesest teadmiseks, et samuti pritsega ).
Tõeliselt hea ratas. Pea kõige universaalsem millega olen sõitnud. Kannatab maanteel legaalsete kiiruste kähedastel kiirustel pikalt lasta ja on ka võimsusvaru. Väga hea kruusateedel ja kannatab ka metsas sõita.
Hea iseloomustus on et võib teeremondi lõikudel (näiteks see Rapla maantee oma) rahulikult 100-ga lasta, tahaks teist sellist ratast näha .
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
ei ole solvamiseks mõeldud, kui antud teema on: "Tere, et mul selline küsimus, ei suuda otsustada, kumba osta, kas siga või kägu".
Kindpeale pead sa enne ise proovima, kui midagi otsustama hakkad. Mulle sümpatiseeris KTM rohkem tol hetkel, kui BMW...
Võid lugeda internetist sadu kilomeetreid võrdluseid teemal BMW vs KTM, igasuguseid teste jms. Oma perse on see, mis ütleb - vot see on ratas mida mina tahan, trust me
Olen 990 Adventurega sõitnud (pritsungifännidele bokseri nurgakesest teadmiseks, et samuti pritsega
).
Krt, jälle jäin uskuma, mida internetis kirjutatakse. Bikez.com väidab nimelt, et 990 on karpaga, kuigi ktm.com pakub juba pritsungit.
See selleks, aga üks asjaolu on veel, mida võib kaaluda, nimelt tsikli jääkväärtus. Ma ei oska midagi KTMi kohta öelda, aga BMW bokserid hoiavad küll väga hästi hinda. Kui võrdlen praeguseid hindu mobile.de-s selle ajaga, kui ise tsiklit otsisin, siis sama aasta tsiklite hinnad on kolme aasta jooksul langenud minimaalselt. Ja kui hooldusest veel rääkida, siis bemmi kuluosad (filtrid, küünlad jm pisemad jupid) maksavad esinduses hämmastavalt vähe. Ja mootorisse-käimakasti paned tavalist autoõli, mitt e tsiklite jaoks loodut.
Kui aga proovida jääda objektiivseks, siis on sul tõesti kõige mõttekam rebida end arvuti tagant lahti ning proovida esindustes või ka foorumi kaudu leitud omanike abil istuda võimalikult paljude erinevate eelpool mainitud tsiklite seljas. Oma tagumikutunnetus on jätkuvalt kõige olulisem.
R1200GS või 990 adventure
Tere,
Olen samalaadse probleemi ees olnud kordi 2.
Selge on see, et tegemist on kahe väga hea rattaga. Totaalse pettumuse ohtu Sul ei saa olema ei nii ega naa otsustades. Lugemist/mõtlemist päevadeks saad kui lisad erinevatesse otsingumootoritesse "bmw 1200 vs ktm 990", alusta loomulikult googlest.
Lühidalt öeldes väitlevad ja vaidlevad PALJU sõitnud mehed, ning kõlama jääb suures piiris umbes nii.
KTM on enama fun factory`ga, sportlikuma ja rohkem pöördesse jooksva mootorikäiguga, kõrgema sadulaasetuse ja pikema amordikäiguga. KTMi amordi töö kohta on öeldud umbes nii, et bmw amordiga pole aus isegi võrrelda, nii pika puuga parem. KTM on väidetavalt kaasreisijatundlikum, ehk et kaasreisija või pagas häirib vms.
BMW on seevastu mugavam alates näiteks 100+ km lõikude läbimiseks. BMW kohe alt tulev vääne on positiivset märkimist leidnud ja kaasreisija häirib vähem. BMW esihargi telever süsteem vajab pisut harjumist, kuid harjudes annab jube hea teepinnatunnetuse ka kiirendades ja pidurdades. ABS pidurid ja kardaan ei vaja pikemat selgitust, mõnus :)Distantsirikkam hooldusvälp.
Üksi killustikul/kruusal/liival/muruteel pikalt üle legaalse kiiruse sõites võid kindel olla, et KTM on see mis su näo rohkem naerule viib, ehk suurema offroadi suunitlusega. Samas BMW ei jää hullusti maha, aga originaalamordiga on kohati päris kõhe. Lisades aga n: kasvõi ainult 4-5 päeva reisivarustuse ja võttes ette pikk tee, saab KTMil sõitjast see, kes liigtihedaid peatusi nõudma hakkab.
Lisavarustust on saada mõlemale, bmw`le siiski rohkem.
Arvan, et Sinu pikkuse, kaalu, sõidukogemuse, tarbesõitudele orienteerituse ja mootori iseloomu järgi oleks mõistlikum valida bmw.
ps. Ära usu neid kes väidavad, et bokseriga pole puude vahel midagi teha, kõik saab tehtud. Raske tehniline rada pakubki suurt rõõmu
pps. Enne ostu tee kindlasti mõlema rattaga proovisõit. Su valitud rattad ei ole odavad, ning kohene ringivahetamine (juhul kui ikkagi ei saa see päris õige) võtab päris märkimisväärse kooliraha.

jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
-
Teema algataja
ps. Ära usu neid kes väidavad, et bokseriga pole puude vahel midagi teha, kõik saab tehtud. Raske tehniline rada pakubki suurt rõõmu
Muidugi, lenks on ju natuke laiem kui mootor
Ise omalt poolt arvan, et olles algaja motomees, ei suuda Sa (mina ka loomulikult) võtta välja maksimumi ei KTM-ist kui ka BMW-st.
KTM-i kahjuks räägib muidugi kett ülekanne. Olles ise enne omanud kettülekandega mootorratast, ei läheks ma enam vabatahtlikult kettülekande juurde tagasi.
-
Teema algataja
tänan asjalike kommentaaride eest.
Vaatasin alguses ka vastustes pakutud V-strömmi ja Varaderot/Caponordi, aga miks just selle valikuni jõudsin oli mitmel põhjusel. Esiteks arvestasin, et üks kõik millise ratta võtan, langeb nende väärtus enam-vähem sama summa võrra ja 5 aasta pärast ratast müües kaotan valikust sõltumata sama summa, kuid saan lihtsalt parema rattaga sõita. Teiseks V-strömm, Varadero/Caponord on minu arvates veits vananenud mudelid? Kolmandaks erinevate foorumite ja testide lugemisest tekkinud arvamus, kus KTM ja BMW on teistest olnud paremad.
Triumphi Tiger 1050 kohta ei oska ma esiti miskit arvata, mootor tundub olevat testide järgi parim, aga kuidagi liialt asfaldipill näeb välja. Vaatasin ka seda testi, kus Triumph võitis, aga näiteks igapäevase kasutuse seisukohalt pani bemm pikalt ära ja suuresti tuli võit ikka mootori arvelt.
Eks ta õige on, et mõlemat ratast tuleks peale vaatamise-istumise ka sõites proovida, paraku näiteks tallinnas unitedis R1200GS-i sees pole...
Aga ilmselt lähtun kommenteerijate soovitusest ja lähen aasta alguses bemmi tellima, sest kindlasti on asfaldisõidu osa oluliselt suurem kui kruusa/maastiku teel. Ja seda enam, et jutt uuendatud mudelist vastab tõele.
Küsin veel, et kuidas hindate R1200GS-i tuulekaitset?
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
tõenäoliselt tasub sul oodata helsingi motomess ära, seal saad nii ktm-i kui bmw seljas istuda. Ehk on ka mingi uus mudel või uuendus juurde lisatud.
Vähemalt ise mõtlesin mittemingisugust otsust langetada (enda jaoks vähemalt) ennem seda messi.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Tere olen jaanus. olen mõlemat ratast proovinud hetkel oman bmwd 2 korda ja võin öelda,et mõlemad on omamoodi head.Aga kui mõelda pikemas perspektiivis võtaksin bmw kuna bemmil on pikem hooldus väli ja palju häid lisasi mis kaaluvad kõik üle.parimate soovidega jaanus.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: R1200GS või 990 adventure
Kui aga võrrelda KTM 950 Adventure-t ja 990 Adventure-t.
Mida ühe või teise puhul plussiks või miinuseks tuua?
Hinnavahe hetkel on märgatav, kuid mitte väga suur.
950 alates 5500 EURi
990 alates 7500 EURi
Tänud ette,
Päärn Raid
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: R1200GS või 990 adventure
siin on vahe praktiliselt ainult selles, et 950 on karbussiga ja 990 sissepritsega. mina eelistaksin küll sissepritset, kuid 2000 euri selle eest juurde käia ei tea, kas viitsiks. samas, adventure sissepritse on oluliselt palju töökindlam, kui karbuss, trust me, i know
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: R1200GS või 990 adventure
Piipz, kas sul oli palju jama karburaatorite reguleerimisega oma LC8?
Kas see on ainus probleem karburaatormootoriga Adventure-l või on miskit veel?
Võid sa natuke kirjeldada oma kogemusi selle rattaga, mis meeldis, mis mitte ja miks.
Mind isiklikult see ratas väga huvitab, olen proovinud nii GS1150, 950 Adventure-t, Transalpe, Tenersid, Africa Twin-i ja ka teisi rattaid.
Ainuke, mis meeldis oli Adventure. Eesmärk just reisienduuro.
Tänud ette,
Pääru
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: R1200GS või 990 adventure
Äkki on keegi internetist midagi huvitavad 950 vs 990 kohta lugenud?
Tervitustega,
Päärn
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: R1200GS või 990 adventure
paarn kirjutas:Äkki on keegi internetist midagi huvitavad 950 vs 990 kohta lugenud?
Tervitustega,
Päärn
Pääru, vaata sealt
http://advrider.com/forums/forumdisplay ... 998c1&f=34
Seal kirjutavad täitsa asjalikud ja pädevad onud
Siinoleva teemaga haakub see
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=392064
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: R1200GS või 990 adventure
Primo kirjutas:paarn kirjutas:Äkki on keegi internetist midagi huvitavad 950 vs 990 kohta lugenud?
Tervitustega,
PäärnPääru, vaata sealt
![]()
http://advrider.com/forums/forumdisplay ... 998c1&f=34
Seal kirjutavad täitsa asjalikud ja pädevad onudSiinoleva teemaga haakub see
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=392064
See on tõesti lahe foorum, seda ma aga ei leidnud, et keegi oleks öelnud, et LC8 ADV puhul tuleks eelistada kindlasti ikka 990 versiooni.
Re: R1200GS või 990 adventure
Pezzi kirjutas:Sadula teeb xxxxx selliseks nagu tahad
See ei olnud vastus küsimusele vaid reklaam.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: R1200GS või 990 adventure
Sadula sobivus on nii personaalne, et selle koha pealt on küll raske öelda, kui hea mingi sadul on.
Väga palju sõltub ka sellest, kui palju sõidad - mida rohkem, seda mugavam tundub
Minu 950SE sadul on mulle piisavalt hea et põiki läbi eesti sõita - 300..400km järjest, siis hakkab tagapool märku andma.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: R1200GS või 990 adventure
Kaalusin tükk aega valikut GS 1200 või Varadero. Vaekauss langes jaapanlasele. Tänu suurele hinnavahele. Kuna nüüd 11 tuhat Varaderoga sõidetud, millest 9000 km Türki ja tagasi, siis Honda kohta võiks küll kiidusõnu ainult öelda. Aga see poes/messil proovimine ei anna kunagi õiget pilti. Esimest korda Varadero selga ronides ehmatas just imelik isteasend, mis hiljem osutus hoopis täielikuks ema süles istumiseks. 4 päeva järjest üle tuhande päevas ja ükski kehaosa ei avaldanud väsimuse märki. Kindlasti tahaks mingi aeg ka GS-i osta ja ära proovida. Aga ma kahtlustan, et nii hea see BMW ei saa ka olla, et nii suurt hinnavahet õigustada. Või kas ta üldse ongi parem? Varadero õlivahetus on näiteks 12 tuhat bemmi 10 vastu. Nojah, see kett ei meeldi mulle ka, aga elab üle.
Re: R1200GS või 990 adventure
Vahest peaks võrdlema 990-st pigem F800Gs-ga? või siis vastupidi. 1200GS tundub olevat KTMst ikka väga erinev. Ühes briti motoajakirjas testiti tonniseid endurosid ja seal sai eelistuse KTM, napilt BMW 1200GS ees. Test muidugi põhjalikum kui see youtube klipp, kuid KTM-i eelistamise soovitus eelpool viidatud klipi lõpus meenutas mulle kangesti enda 800-se bemmi ostmise argumente.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.