Honda VF750S starter poob soojalt
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 112
- Liitunud: 24 Okt 2005, 21:46
- Asukoht: Tallinn-Kloogaranna-Garaaž
Honda VF750S starter poob soojalt
Niisiis:
Sõbral väikesed probleemid Hondaga - kui külmalt käivitada, siis on käivitumine täiesti ok, sekund või paar starterit ning käib. Kuid kui mootor on korralikult soojaks sõidetud, siis starter teeb vaevu-vaevu ühe täispöörde (kui teeb) ning mingist käivitumisest pole juttugi.
Kas keegi on sellise jamaga kokku puutunud, milles viga? Mis vidin kiilub/poob?
Tänud ette,
Mart
PS. Massin aastast 1983.
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Vaevalt, et see, aga... toon selle võimaluse ka ära.
Kui tsikli ostsin, oli see enne mind paar aastat seisnud, kummidetailid siis ka, nagu nad olid. Ühesõnaga, peale paari sõitu ei pidanud enam bensiinikraan seisva mootoriga. Ja ka ujukid kippusid karpas kinni jääma. Tulemuseks oli sellisel puhul, et bena jooksis ikka peale. Muidu tuli ülejooksuvoolikutest välja, aga kui masin oli keskjalal, siis ei tulnud, vaid jooksis mootorisse. Ja lahjendas sel kombel õli. Ja mitte just väga suurest lahjendusest piisas täiesti, et starter jäi nagu kännu taha kinni.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
võta starter maha ja vaata harjad üle. endal yamu xj-l oli starteri otsakaante tihendid vahetusse läinud ja karterist oli harjadepoolse osa paksult õli täis loopinud. lisaks oli üks hari 4-st veidi liiga lühike - ei andnud kontakti. puhastamine ja harjade vahetus (kontrolli et harjad pesades vabalt liiguks) aitas. muidu oli sümptom samasugune, et soojalt poos starteri kinni. sai vahetatud aku ja möllatud starterireleede ja lisajuhtmete jm sellisega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.