õhtust sõidukaaslast Tallinnas teistmoodi
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
õhtust sõidukaaslast Tallinnas teistmoodi
Kuna sarnases teemas jagunesid inimesed kaheks (ühed siis need kes on suure kihutamise poolt ning teised kellele selline gruppisõit ei meeldi), siis tekkis idee pakkuda välja midagi vastupidist kiirele gruppisõidule.
Kõrval olevas teemas sõitudest erineb minu idee sellega, et tegemist ei ole gruppisõiduga ning maks kiirus saab ilmselt 30 km/h olla. Idee seisneb siis selles, et koguneda näiteks Mäepealse tänava ARK platsil ning panna seal ennast proovile ja võrrelda oma oskusi teiste ratturitega, et teada millises suunas arenenda.
Konkreetne programm on pisidetail mida praegu ei oska välja pakkuda. Kuid sõit võiks sisaldada "8" sõitmist mõlemas suunas, slaalomi sõitmist, ringi sõitmist (ilmselt ka mõlemas suunas), aeglast sõitmist, käteta sõitmist jne ning seda kõike aja peale. Paar inimest oleksid siis kohtunikud kes mõõdaksid aega ning arvestaksid trahvipunkte (nt jalaga maa puutumine 5 punkti, ühe rattaga üle joone sõitmine 3 punkti jne).
Peale igat kogunemist teha siin teemas kokkuvõtted kus iga üks saaks enda jaoks järeldusi teha ning otsustada millises suunas areneda. Usun, et tallinnas on pisavalt inimesi, et teema ennast paari kuuga ei ammendaks.
Maksimaalne osaliste arv ühel korral ei tohiks vast 20 ratast ületada.
kui see ARKi poolt niimoodi sätestatud on ,siis on see muidugi "väga eesmärgipärane" suhtumine.
Ehk siis mis ma vihjan on see, et ARK peab tagama selle et juhtidel oleks piisav sõiduoskus ning et riistapuud millega sõidetakse oleksid standardile vastavad ehk kvaliteetsed. Kas sõiduharjutuste keelamine eksamiplatsil saab kuidagi kaasa aidata nende eesmärkide täitmisele?
Kes viitsib ja kellele korda läheb see saatku üks tatti pritsiv kiri kas Juhan Partsile või Siim Kiilserile majkommminnist ja kui kahe nädala pärast ARKi platsilt märgid kadunud pole, siis korduskiri. See meetod peaks töötama.
Möku kirjutas:kui see ARKi poolt niimoodi sätestatud on ,siis on see muidugi "väga eesmärgipärane" suhtumine.
Ehk siis mis ma vihjan on see, et ARK peab tagama selle et juhtidel oleks piisav sõiduoskus ning et riistapuud millega sõidetakse oleksid standardile vastavad ehk kvaliteetsed. Kas sõiduharjutuste keelamine eksamiplatsil saab kuidagi kaasa aidata nende eesmärkide täitmisele?
Kes viitsib ja kellele korda läheb see saatku üks tatti pritsiv kiri kas Juhan Partsile või Siim Kiilserile majkommminnist ja kui kahe nädala pärast ARKi platsilt märgid kadunud pole, siis korduskiri. See meetod peaks töötama.
Ja järgmisena majandusministri kiri kõigile autokoolidele kohustusliku tasuta õppe sisseviimiseks?
Ja järgmisena majandusministri kiri kõigile autokoolidele kohustusliku tasuta õppe sisseviimiseks?
Ahh Mella, see väide, et ARK ei tohiks eraõiguslike harjutusplatsidega võsitelda kuulub 90ndatesse. Kui on plats on olemas kus saab harjutada ja see kuulub riigile, siis peab olema võimalik seal harjutada. See et lõhutakse ja lagastatakse - einohh ajage inimesd Vabaduse platsilt ka ära... riik peab eeldama mõistilikku käitumist oma kodanikelt, muidu võiks ju ka eeldada, et valimistel antu hääled on lihtsalt riigi õõnestamiseks...
Kui lollus on ikka silma kohe nähtav siis tuleb selle vastu kohe võidelda. Kus siis sõitma õppima peab, magamistoas või vannitoas kui riigi eksamiplatsil ei tohi?
Möku kirjutas:Kui on plats on olemas kus saab harjutada ja see kuulub riigile, siis peab olema võimalik seal harjutada.
riigil on olemas eksamiautod ka, kuid miskipärast pole keegi veel nõudnud nende kasutamist eksamivälisel ajal
sa võid seda 90-te demagoogiat kuida siganes ajada. loomulikult võib riigi platsil ka harjutada. Valvur peale ja harjutusmaks ka, mis katab platsi hooldamisega seotud kulud. Aga sel juhul võib harjutada ka suvalise muu tasulise platsi peal.
Mella. Pigem ajad sina demagoogiat kui võrldled asfaldist harjutusplatsi ja eksamineerimisautot mille eesmärgid ja jooksva+amordikulu elemendid on väga erinevad. Lisaks ka kohustused mehitamisele...
Lihtsalt usun et ühiskondliku mõtlemise paradigma on asetunud juba piisavalt eesmärgikeskseks nii vailijate kui valitsejate poolt ning selline lihtne ühiskondlik hüve nagu õppesõiduplatsi kasutamine ei tohiks erineda avalikust teest. Kui seal avaliku tee kõrval on ka erateed/õppesõiduväljakud siis las olla, aga üks ei väilista teist. Isegi Poolas võid sa paralleelselt sõita nii tasulisel erateel kui ka tasuta riigiteel. Jõuad samasse sihtkohta aga mugavused on erinevad.
Pole midagi vastuolulist kui oleks tasuta ARK harjutusväljak ja tasulised eraõiguslikud harjutusväljakud.
Seatap soovitangi huvilistel nõuda omale välja kasutusõigus selle ARK väljaku osas. See on ühiskonnale ju kasulik kui teedel on suurema harjutuskogemusega liiklejad. Ja tänane majkommminni juhtkond saab sellest eeldatavalt aru.
Cyberdyne kirjutas:Asi on veelrohkem proosalisem, sellega rebitaks tasuliste platside haldajate leib käest ära, ning kes see ikka tahab et tasuta, tema uhket kirjuks joonitud platsi kulutaks
Sellepärast ongi näiteks saue plats tasuline, umbkaudselt eek/min.
Ja minu teada võib sinna igaüks minna kui see avatud on.
Tallinna ARK platsil on väljas märk, et platsil viibimine ilma loata keelatud. Siis see tähendabki seda, et tuleb küsida ARK direktori käest vastav nõusolek/luba. Nii lihtne see ju ongi.
Minu teada pandi vastava tingimusega märk välja sel põhjusel, et rullikud käisid seal õhtusel ajal autodega rehvijälgi suitsetamas ning rikkusid sellega platsi ära. Iseenesest pole kellegil selle vastu midagi, et heade kavatsustega mootorratturid seal tiirutavad. Läbirääkimiste küsimus.
Benelli TNT 1130
Endalgi huvi "vigursõidu" vastu. Eelmine aasta tehti sarnane võistlus Streetfighterite kokkutulekul.
Üldiselt väga äge üritus ning harjutamine ning erinevate rataste ja juhtide võrdlemine tooks nii mõnegi venna ehk maa peale tagasi.
Tasuline, aga mitte väga kallis plats on Tabasalu kardiraja ees. Seal on nii koonused kui ka 3 saart olemas, mille abil saab päris kenasti kallutamist harjutada. Tund oli vist 60 EEK näo kohta. Krt teab, kui keegi viitsib läbirääkimisi pidada, siis äkki saab kindlatel kellaaegadel ja päevadel alet..
Igal juhul vägagi käpp osa võtma ning sõiduoskuseid lihvima
Siit vägagi tihti läbi käinud klipid värskeks isnpiratsiooniks
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
tok-tok kirjutas:Tallinna ARK platsil on väljas märk, et platsil viibimine ilma loata keelatud. Siis see tähendabki seda, et tuleb küsida ARK direktori käest vastav nõusolek/luba. Nii lihtne see ju ongi.
Minu teada pandi vastava tingimusega märk välja sel põhjusel, et rullikud käisid seal õhtusel ajal autodega rehvijälgi suitsetamas ning rikkusid sellega platsi ära. Iseenesest pole kellegil selle vastu midagi, et heade kavatsustega mootorratturid seal tiirutavad. Läbirääkimiste küsimus.
Kogemus täitsa olemas,eelmisel hooajal kui A-kat sain,sellega seonduvalt tahtsin harjutada eksmiks manöövreid ja seal oli korraliku tähistusega plats olemas.Küsisin siis ühelt ARK eksamineerialt luba harjutamiseks eksamiplatsi proovida ja mind saadeti kohe kaugele ära ja öeldai et loe märki "sissesõidu keeld".
Jutt jäi ARK poolt väga lühikeseks ja läksi siis Hiiule Streetmoto juurde harjutama!
Streetmoto platsil õpivad Kalju autokooli(võib olla ka teiste koolide õpilased) õpilased motikaga esimesi meetreid turvaliselt mõõtma.
Jan.
Streetmoto kõrval platsil isegi käinud niisama harjutamas kaheksat. Tsipa jah liivane on vahest aga pole häirinud. Kodule lähedal pealekauba:)
Tuleks isegi ma arvan uudistama kui vähegi meeles ja aega.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Sain sellise info:
Tööpäeviti peale Tallinna büroo töö lõppu ja nädalavahetustel kogu päeva ulatuses võivad kõik mootorratturid platsile harjutama tulla. Teada tasub ka seda - samal ajal võivad seal harjutada ka autokoolide õpilased, seda muidugi õpetaja juuresolekul. Platsi kasutamine on omal riisikol - aiaga piiratud platsi osal õnnetuse korral võib liikluskindlustuse kehtivusega probleeme tekkida. Sama ala on ka videovalve all.
Idee järgi saab ka torbikuid laenata, selleks on vaja eelnevat kokkulepet.
Kust see info tuli, pole oluline, peaasi, et tegemist on õige infoga.
-
Teema algataja - Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Piipz kirjutas:Idee järgi saab ka torbikuid laenata, selleks on vaja eelnevat kokkulepet.
Piipz, väga viis
Kuidas see torbikute laenutamine välja näeks ning kuhu need pärast kasutamist tagasi tuleks panna?
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
ARK platsile tooks juurde 2 alternatiivi.
Üks on Rocca Al Mare ringristmikust mööda Paldiski mnt'd kilomeetri jagu edasi olev väike kardirada. Vist Harku järve kõrval. Seal nii kitsad kurvid, et teevad sisuliselt vigurraja iseenesest välja.
Teine on Tabasalu kardiraja esine plats. Seal torbikutest slaalom ning 3 saart, mille ümber keerutada. Sisuliselt oleks "rada" ka nö "võistlusvalmis" ehk saaks alustada slaalomiga, edasi teha üks tiir ümber iga saare ning tagasi läbi slaalomi. Enne tasub muidugi paar rehvisoojendusringi teha ning liivasemad kohad meelde jätta. Ma panin seal eile rõõmsalt külje maha.
Kui keegi viitsib tänase poolpiduse ilmaga (Tabasalu rajal) tiba lustida, siis võiks 18:00-19:00 sealkandis kokku saada.
Pool tundi oli vist 35 EEKi ja tund 65 EEKi. Kui korralikult sõita, siis esimese 15 minutiga sõidab minusugune kontorirott end võhmale
PS! Kui keegi tahab endale Trammi piibli kohaselt kukkumise odavamaks teha ja endal puuduvad tutvused, siis saan soojalt soovitada Kristiine kandis olevat metallimeest. Kontakti annan ES teel. Minu roostevaba 400-kroonine mootorikaitse kündis saare kõrvale asfaldisse rõõmsa poolesendise vao. Ilma kaitsmeta oleks mahlad väljas olnud.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
Teema algataja - Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.