Mis ratas on Kawasaki ZX600?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
libisevsidur
Postitusi: 23
Liitunud: 17 Sept 2007, 23:25

Mis ratas on Kawasaki ZX600?

Lugemata postitus Postitas libisevsidur »

Ise alles poolel teel A-kati lubade omandamiseni ja seetõttu suhteliselt diletant ka erinevate tootjate ja markide kohapealt, aga kiikan juba millist ratast endale soetada. Sümpaatia on hakanud Yamaha Fazeri poole kalduma, ent leidsin järgmise müügikuulutuse:

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... 46&page2=0

Mis ratas on Kawasaki zx600? On see bike, naked bike, touring? Kui selle kohta otsisin, siis ei leidnud eriti infot st leidsin küll ZX600cc ja ZX600R Ninja, mis vähemalt pildipeal nägin väga bike'i moodi välja. Olen tänulik kui keegi mind valgustaks nende erinevustest.

ahjaa, kas keegi oskab midagi selle müügisoleva zx600 kohta midagi kosta?


Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Panthera »

No mulle tundub küll sedamoodi et see on Streetfighter... :lol:

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Esmapilgul tundub, et mootorratas... Võta müüjaga ühendust, küsi millest tehtud. Ega ta tehasest sellisena tulnud.

Õigekirjaoskus massidesse!

Simso

Lugemata postitus Postitas Simso »

ZX600 on siis kas ZX6R või ZZR600


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Originaalis siis selline mad maxikas http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%202.jpg teh.passis ongi zx märgitud mis viibki segadusse, kunagi mul ühel sõbral oli selline pidas vastu küll, arvestades et see vend kasutas seda ka enduurona.

Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 190
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

Doonoriks tundub olevat GPX600R, Vin kood aga algab ZX600......
Suht viletsad mootorid olid vanematel Kawakatel GPX seerias.
Endal oli GPX750R, sellel pidevalt klappide/nukkvõllide/nookuritega jama.
Minu isendil oli isegi kolvirõngad katki, mingiks 20.ks tükiks kui lahti võtsin. Klappide regulli intervall oli 6000 km, seega iga õlivahetus ning tõepoolest vahed olid pidevalt lubatust väiksemad, klapi taldrikud kulusid liialt kiiresti pessa sisse.
Kui töökindlust tahad siis võta Honda,

Muidugi ei hakka jahuma konkreetsete rataste hoidmidsest/hooldusest, võid ka väga räbala mootoriga Honda saada ;)

Jarko
Jawa 350

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas timoriik »

tegemist jah GPX 600r-iga. oli omalgi selline ratas. mootori kohta pole küll halba öelda. mulle ei meeldinud 16 veljed. väga keeruline oli sinna rehve leida.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Mul on jupidoonoriks vedelemas üks samasugune isend, sakslane surus ta mulle kunagi kaasa. Sellegi isendi seismajäämise põhjus oli nukkvõll, nii et hoia silm eriti hoolikalt peal kõigel, mida klapikambri kaane alune sisaldab. Muideks, huvitav oleks teada palju on veel liikvel baigimootoreid, mille klappe kruvika ja mutrivõtmega reguleeritakse?

Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

isakene kirjutas:

Muideks, huvitav oleks teada palju on veel liikvel baigimootoreid, mille klappe kruvika ja mutrivõtmega reguleeritakse?

Näiteks minu CBR1000F on selline
Ja neid on väega palju veel liikvel :D
Kusjuures pole mina veel kuulnud ega lugenud, et mõni neist mootoritest oleks klapi või nuka hädaga seisma jäänud.
Regulli tahab ummm.... umbes krt seda teab, mis aja tagant. Mul polnud peale regullimist 25k/km igatahes midagi muutunud. Seega väga tihti ei küsi reguleerimist. Ilmselt rohkem kui 50k km enne kui rguleerimist küsib.
Hetkel ise sõitnud 56 000 km, peale esimest suve s.o 18k kontrollisin-reguleerisin, suurim viga oli +0,04, peale seda olen piirdunud kontrolliga, reguleerida pole tarvis olnud.

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

gsx 750f ka kruvikeeraja,lehtvõti meetodil :D


trim
Postitusi: 101
Liitunud: 19 Jaan 2006, 01:41
Asukoht: kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas trim »

kawasaki GPZ 500 S kruvikas ja lehtvõti

Palun Ära Solvu
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Ercki kirjutas:

Originaalis siis selline mad maxikas http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%202.jpg teh.passis ongi zx märgitud mis viibki segadusse, kunagi mul ühel sõbral oli selline pidas vastu küll, arvestades et see vend kasutas seda ka enduurona.

Siin on miski vastuolu, kuna müügikuulutuse ratas on justkui 95, aga sinu viidatud ratas ei ole uuem kui 87-88 kanti.
Kui selle musta asja doonoriks on tõepoolest 86-88 kanti GPX, siis selle mootorga ratta ostmist soovitan küll kalluda väga pikalt. Just need mudelid on andnud kawale tema vikasaki kuulsuse.
Pesadesse vajuvad klapid, murduvad rõngad, pidevad nukvõlli probleemid ja lõpuks ka lagunevad käigukastid olid selle mootori igapäevased vead. Seda kuulsust kannab kawa veel tänagi kaasas.. Vähemalt vanemad olijad ei ole seda unustanud ja nt Soomes kui kawast üldiselt juttu tuleb, siis iga kord läheb jälle selle teemaliseks nurinaks.

ps. lihtsalt huvist... Ercki, miks sa oma viidatud ratast mad maxikaks nimetad? :)

ps. veel. kui siin kruviregulli jutuks läks, siis joone alla olevatast ratastest on mul täpsed pooled kruviregullid.. GS ja XL

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Vastuseks eelmistele - ka KTM'i klapiregull käib kruvika-võtme abil :wink:

Challenge the Adventure.Ride The World

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ercki »

kalle kirjutas:
Ercki kirjutas:

Originaalis siis selline mad maxikas http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 20%202.jpg teh.passis ongi zx märgitud mis viibki segadusse, kunagi mul ühel sõbral oli selline pidas vastu küll, arvestades et see vend kasutas seda ka enduurona.

Siin on miski vastuolu, kuna müügikuulutuse ratas on justkui 95, aga sinu viidatud ratas ei ole uuem kui 87-88 kanti.
Kui selle musta asja doonoriks on tõepoolest 86-88 kanti GPX, siis selle mootorga ratta ostmist soovitan küll kalluda väga pikalt. Just need mudelid on andnud kawale tema vikasaki kuulsuse.
Pesadesse vajuvad klapid, murduvad rõngad, pidevad nukvõlli probleemid ja lõpuks ka lagunevad käigukastid olid selle mootori igapäevased vead. Seda kuulsust kannab kawa veel tänagi kaasas.. Vähemalt vanemad olijad ei ole seda unustanud ja nt Soomes kui kawast üldiselt juttu tuleb, siis iga kord läheb jälle selle teemaliseks nurinaks.

ps. lihtsalt huvist... Ercki, miks sa oma viidatud ratast mad maxikaks nimetad? :)

ps. veel. kui siin kruviregulli jutuks läks, siis joone alla olevatast ratastest on mul täpsed pooled kruviregullid.. GS ja XL

Kk

Kui sa juhtumisi oled näinud filmi Mad Max siis seal olid kah vanad 70ndate lõpu kahe sumpsilised baigid(kawa Z1000 jms), see küll veits uuem mudel aga sinna alla ma neid vanemaid r-4 mootoriga preparaate liigitan. :)
Kunagi sai isegi millegi taolisega ringi kärnatatud ja ka sõpradel olid säändese vanempa ratta, ning üks mu sõber pani meie pundile nimeks mad maxi punt, nimi on siiani aga rattad on vahepeal vahetunud.

Kasutaja avatar

Teema algataja
libisevsidur
Postitusi: 23
Liitunud: 17 Sept 2007, 23:25

Lugemata postitus Postitas libisevsidur »

tänud, sain targemaks ja jätsin selle ratta oma valikust välja.
Samas avastasin veel ühe kawasaki ja mudeliks ZRX1100.
Otsinguga ei leidnud siit foorumist ZRX1100 kohta infot.
Müügis tundub Eestis kah ainult üks isend olevat (IMHO ilusama esiotsaga kui see originaal retro stiilis). Kas ZRXi 1100 mootor on töökindlam ning probleemivabam kui eelnevalt käsitletud 600cc?

Ahjaa taustaks seda, et valin esimest ratast omale Kas ZRX1100 sobiks esimesks rattaks?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”