milles on viga?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
aggressive

milles on viga?

Lugemata postitus Postitas aggressive »

nimelt kui sõidan mingi 3-4 kilti järjest , siis mootor ei taha enam kohapeal käia peale seda ja edasi kh enam nii hästi ei liigu...
kui ootan mingi paar minutit ja panen käima, siis on tõmme jälle hullult hea
äkki mootor kuumeneb üle, kuigi temp näidik näitab, et on normis, aga see võib ka muidugi valetada ...või on asi hoopis karpas???
pakkuge, milles võib asi olla


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

kas see viga tekkis niisama lambist? või on koguaeg siuke viga olnud? või tekkis n2iteks peale silindri kolvi vahetust? samas yks võimalus on see et kompresioon on liiga väike. et mai tea vbl kolvivahetus aitab. mul oli samamoodi. võtsin silindri maha ja yks kolvirõngas oli kadunud . ehk siis katki l2inud ja välja lennanud tükk haaval. silindri polnud jälgi aga kolvi peal olid täkid. ja yhe kolvirõngaga tõõtas, tühik2ik oli põhja keeratud ja ikka suri välja :)

Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

Treax kirjutas:

kas see viga tekkis niisama lambist? või on koguaeg siuke viga olnud? või tekkis n2iteks peale silindri kolvi vahetust? samas yks võimalus on see et kompresioon on liiga väike. et mai tea vbl kolvivahetus aitab. mul oli samamoodi. võtsin silindri maha ja yks kolvirõngas oli kadunud . ehk siis katki l2inud ja välja lennanud tükk haaval. silindri polnud jälgi aga kolvi peal olid täkid. ja yhe kolvirõngaga tõõtas, tühik2ik oli põhja keeratud ja ikka suri välja :)

mida sa kirjutad igas teemas ma ei saa aru?
igatahes,kas see probleem tekkis sul peale seda,kui ilmad hakkasid külmenema?kui jah,võib põhjus olla kütuse segus.külmaõhku mahub silindrisse ruumalalt rohkem.


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

ma yritan aidata!. lihtsalt läbisõit oli juba palju ja süüteblock lubas ka maximumi mus mootor suutis.


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

ma ostsin rolleri alles mingi 3 nädalat tagasi...minek on yli hea ja jookseb 105 välja.
kolvirõngas küll puru olla ei saa kindlalt kohe, sest alles 500-1000 km tagasi on vahetatud kolb, silinder, kõik laagrid, väntvõll(kõik 70 ccm)..siis veel sportsumps(hand made), sportsidurivedru(vist ka sport sidur).ja veel vist midagi


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

aa....koonusfilter on kh


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

ja seoses külmaga ei taha hommikuti käima minna...see on sellepärast, et koonusfilter annab liiga palju õhku peale..siis pean selle maha võtma ja korra käe ette panema karpale..siis läheb kohe tööle

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas raske on kogu juttu ühte posti kirjutada?


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

aggressive kirjutas:

ja seoses külmaga ei taha hommikuti käima minna...see on sellepärast, et koonusfilter annab liiga palju õhku peale..siis pean selle maha võtma ja korra käe ette panema karpale..siis läheb kohe tööle

su masinal yldse toores on?

KOndimootor

Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

eee...toore juhtmed lähevad küll karpasse, aga jh toores ei tööta vist
oleks tavaline õhupuhasti peal, siis läheks ilusti igal ajal käima...kui külmemaga ei taha minna alguses

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Cado »

Kui väidad ,et toores ei tööta siis alustagi sealt. Võib olla mingis vahepealses asendis,et külma mootoriga tänu koonusele ei saa kätte ja pärast sooja mootoriga uputab üle. Võis siis liigub toore klapp jumal teab kuidas.


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

võibolla tõesti


Teema algataja
Riks

Lugemata postitus Postitas Riks »

kolvirõngas küll puru olla ei saa kindlalt kohe, sest alles 500-1000 km tagasi on vahetatud kolb.

Ei ole eriti tõenäoline, et kolvirõngas on katki, aga ütlen ikkagi. Läbisõit ei ole siin kõige oluliseim faktor. Näiteks kui mingil põhjusel kiilub kolb silindrisse kinni, võib kolvirõngas murduda (seda peaks küll rolleri niigi hädise mineku puhul tunda olema (tegelikult liiguvad rollerid on kubatuuri kohta äärmiselt hästi edasi).


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

aga vbl polnud 6ige kolv, mis vahetatud sai?. 3-4 kilomeetrit on see kui mootor soojaks enamv2hem saab. seega võib viga olla soojus paisumises vms.

kas kylmaga siukest asja mole et kui paned k2ima ja nii kui gaasi paned sureb välja või ei vvõta põõrdeid yless?


Teema algataja
Riks

Lugemata postitus Postitas Riks »

Treax kirjutas:

aga vbl polnud 6ige kolv, mis vahetatud sai?. 3-4 kilomeetrit on see kui mootor soojaks enamv2hem saab. seega võib viga olla soojus paisumises vms.

kas kylmaga siukest asja mole et kui paned k2ima ja nii kui gaasi paned sureb välja või ei vvõta põõrdeid yless?

Mis mõttes õige kolb? Mis see oli siis puhtast alumiiniumist välja treitud kolb. :wack: ? Vabanda kui valesti aru sain.


Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

soojast peast mootor sureb välja vabapööretel...natuke peab gaasi all hoidma, et kohapeal tööle mootor jääks ja kui välja suretan ja uuesti käima panen, siis yldse ei taha minna...peab palju gaasi andma ja siis ka plödiseb
tean seda jh, et siis saab liiga palju kätte, aga kui segukruvi kokkupoole pööran, hakkab jälle pärast poob kinni suurema hoo pealt..siis jälle liiga vähe

Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Kurat, ega teil ei ole vaja kihutada. Roller on praktiline asi koolis/tööl/kalal ja/või surnuaias käimiseks. Ei ole vaja kogu aeg kihutada ja "tuunida". Kui kihutada tahate, siis võtke biked.

Kui soojalt sõiduga pooma hakkab, lase gaasi maha ja sõida rahulikumalt, hoiab kütet kokku ja mootori, eriti kolvigrupi, kulumine on väiksem.

Rollupoisid..... te kasutate oma rollereid valesti.

Treax- Kirjuta korralikult. Selle Ratexi kõnepruuki võid maal võrrimeestega pruukida, mitte siin foorumis nämiseda.

Hundiralli

Teema algataja
kaups008

Lugemata postitus Postitas kaups008 »

mul on keeway f-act ja kui külmast käima löön on pöörded kõrgel ja minek hea aga kui veidi sõitnud juba siis minek kehv ja välja läheb 50-55 vahest ka 60, stock on aga ainus jama see et 4l sajale võtab.keegi oskaks öelda et miks soojast peast s**t minek on?


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

kaups008 kirjutas:

mul on keeway f-act ja kui külmast käima löön on pöörded kõrgel ja minek hea aga kui veidi sõitnud juba siis minek kehv ja välja läheb 50-55 vahest ka 60, stock on aga ainus jama see et 4l sajale võtab.keegi oskaks öelda et miks soojast peast s*** minek on?

ehk saab vähe kätte, kylmalt toores lahti ja siis annab rohkem, sojast läheb toores kinni...

KOndimootor

Teema algataja
kaups008

Lugemata postitus Postitas kaups008 »

mõtled et peaks tegema 10 sajale?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”