Täielik algaja vajab abi krossikaga.

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
karq

Täielik algaja vajab abi krossikaga.

Lugemata postitus Postitas karq »

Sai siis endale paar kuud tagasi soetatud selline masin:
http://trendimport.ee/index.php?product ... roup_id=19
Indale on koegemusid motikatest põhimõütteliselt 0, kunagi kll omasin võrri, aga sellega oli ka nii ,et üks sõber kukkus sellega ja enam käima ei läinud ja jäigi seisma, kuni selle maha müüsin.
Probleem on siis selline ,et kui krossiga ikka pori sees sõita siis jääb ta mingi aja tagant lihtsalt seisma ja kui uuesti käima panna siis sureb kohe välja, kui gaasi räigelt peal ei hoia.Hääled pole ka siis samad, ei käi nagu yhtlaselt vaid podiseb vms.Üks ytles ,et syyde on vale, aga kui ratas puhtaks pesta siis saab jälle sõita.Vahepeal ei lähe yldwse käima, kui hästi läheb siis mingi 20ndal korral vänta andes läheb ja saab sõita ka aga nii kui seisma jätad enam käima ei saa.
Seal krdi istme all on need juhtmed, mõtlesin ,et seal on viga toppisin sinna yhe asja ette ,et need poriseks ei saaks, aga midagi.Ma ei tea yldwse mida kontrollida jne, äkki keegi viitsib seletada?


Teema algataja
Hardy

Lugemata postitus Postitas Hardy »

esiteks see EI OLE krossikas!!!
ja nende hiina asjadega on kuda on, mõni töötab mõni mitte!


unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

Selle raha eest paremat ei saa, sõidad kuskil kruusateedel siis jääb vast tervemaks, laguneb ikka, isegi siis kui ei sõida, niiet muret pole, et sõidad tükkideks selle :D Mootor üldiselt vastupidav ja võimas ka, ja muide nendest 110stest on üks väga suur teema mopeedide all, pane otsingusse.
(Räägin 100% enda kogemustest)

EDIT: Okey, suht valesti sain teemast aru, ei suvatsenud läbi lugeda. :oops:

Viimati muutis unlimited, 07 Sept 2007, 21:58, muudetud 1 kord kokku.
Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500

kateem
Postitusi: 11
Liitunud: 23 Mai 2007, 23:02

Lugemata postitus Postitas kateem »

Kuule kargue.Sa ära sellist sõna , nagu KROSSIKAS enam kunagi suhu võta.Teed suurt häbi krossimeestele.

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

kateem kirjutas:

Kuule kargue.Sa ära sellist sõna , nagu KROSSIKAS enam kunagi suhu võta.Teed suurt häbi krossimeestele.

ja mille silmapaistvaga on isand Kateem hakkama saanud, et nii radikaalselt krossimeeste pärast südant valutab? Kui oled tegija, siis anna parem poisile head nõu.

karq, kui sa ostsid ratta paar kuud tagasi, siis peaks olema sellel garantii. kui ka mitte, võid ikka Trendimportist nõu küsida. Ära vast ise hakka juhtmeid ümber tõstma.

Viimati muutis Pihelgas, 08 Sept 2007, 11:10, muudetud 1 kord kokku.

unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

Unustasin lisada peamise soovituse :lol:

Seda, et oled proovinud pesta survepesuriga? Mul oli umbes sama jama, et turtsus peale suure padukaga/pori sees sõitmist, pesin survepesuriga kõik kohad üle vältides õhufiltrit (mul oli umbes 3cm paksune kuivanud pori kiht üle mootori jne) ja peale seda asi toimis nagu enne, kuigi tundub, et sul natuke tõsisem jama. :shock:

Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

igakord peale pesu töötab??
vaata mis seisus su õhufilter on.


kateem
Postitusi: 11
Liitunud: 23 Mai 2007, 23:02

Lugemata postitus Postitas kateem »

Pihelgas kirjutas:
kateem kirjutas:

Kuule kargue.Sa ära sellist sõna , nagu KROSSIKAS enam kunagi suhu võta.Teed suurt häbi krossimeestele.

ja mille silmapaistvaga on isand Kateem hakkama saanud, et nii radikaalselt krossimeeste pärast südant valutab? Kui oled tegija, siis anna parem poisile head nõu.

karq, kui sa ostsid ratta paar kuud tagasi, siis peaks olema sellel garantii. kui ka mitte, võid ikka Trendimportist nõu küsida. Ära vast ise hakka juhtmeid ümber tõstma.

Silmapaistvaga just hakkama saanud ei ole , aga süda ikka valutab. Karq võibolla proovid piibu koos juhtmega ära vahetada.


kullokas
Postitusi: 192
Liitunud: 10 Okt 2003, 16:20
Asukoht: Tagadi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kullokas »

Kõlab nagu ülekuumenemine või niiskuse probleem. "Kui muda" see on, milles sõidad? Too jõuallikas on küll vähe ülekuumenemisele aldis, aga ikkagi õhkjahutusega ja kui koormus suur, mudakiht silindril ja kiirus olematu (s.o õhuvool puudulik) võib asi üle kuumeneda küll. Ka vedelikjahutusega "pärisrattad" keevad mudapuurimise käigus mis muliseb.
Teine väga tõenäoline võimalus on niiskus. Kui pitbike-moodi asjandused alles turule tulid, oli üks esimesi võistluseid Jaanimäe ringil. Vihmasel-porisel rajal lõpetas vist ainult kaks sõidukit, ülejäänud lihtsalt keeldusid käimast. Tookord oli süütesse pugenud niiskus pahategija.


Teema algataja
karq

Lugemata postitus Postitas karq »

kullokas kirjutas:

Kõlab nagu ülekuumenemine või niiskuse probleem. "Kui muda" see on, milles sõidad? Too jõuallikas on küll vähe ülekuumenemisele aldis, aga ikkagi õhkjahutusega ja kui koormus suur, mudakiht silindril ja kiirus olematu (s.o õhuvool puudulik) võib asi üle kuumeneda küll. Ka vedelikjahutusega "pärisrattad" keevad mudapuurimise käigus mis muliseb.
Teine väga tõenäoline võimalus on niiskus. Kui pitbike-moodi asjandused alles turule tulid, oli üks esimesi võistluseid Jaanimäe ringil. Vihmasel-porisel rajal lõpetas vist ainult kaks sõidukit, ülejäänud lihtsalt keeldusid käimast. Tookord oli süütesse pugenud niiskus pahategija.

Ma olen ka selle peale mõelnud ,et kuumeneb yle.
Sellist asja ma polegi veel maininud, et mul vennal lõi sellel keti maha ja magneto vms puruks, aga no oli saanud sõbralt uue, kuna see oli motika kokku lasknud vms, kuna sõitis ilma õlita. Ja siis keegi oli selle ära vahetanud mul ja mingid juhtmed oli puruks lõiganud ja pärast uuesti kokku pannud.Sellest võis ka mingi jama tulla, ma arvan.

kateem kirjutas:

Kuule kargue.Sa ära sellist sõna , nagu KROSSIKAS enam kunagi suhu võta.Teed suurt häbi krossimeestele.

Esiteks kust ma pidin teadma ,et seda teist moodi nimetatakse??????Trendimpordi lehel on see krossirataste all ja nimi on dirtbike.

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

Kuna internetivahendusel on halb kirjedada, teadmata täpseid nimetusi, siis parim oleks ikka, kui viid masina sinna tagasi ja küsid mis jama on.Võimalik on, et saad vastuse " see on tüüpviga".
Ja btw targutajad, kui ta pole krossiratas, siis mis asi ta on? Ringraja masin :wack: ?


Teema algataja
karq

Lugemata postitus Postitas karq »

Minuarust asi lihtsalt kuumeneb yle, kui nats seista lasta siis saab jälle käima selle.

Kasutaja avatar

libisevsidur
Postitusi: 23
Liitunud: 17 Sept 2007, 23:25

Lugemata postitus Postitas libisevsidur »

Mul lapsel selline. Tundub, et viga on istme all paiknevates juhtmete pistikutes - nii kui suuremast lombist läbi sõidab siis sureb välja (küünlal säde kah kadunud) ja enne ei käivitu kui need pistikud lahti katkunud ja ära kuivatanud ning tagasi toppinud.


Teema algataja
karq

Lugemata postitus Postitas karq »

See vana probleem kadus ära, iseenesest, aga nyyd tekkis uus ,et gaasitross läks pooleks ja vahetasin selle ära, aga kui käima panen siis mootor ei tööta korralikult, gaastöötab ilusti ,aga mootor nagu podiseb ja kui gaasi peal hoida rohkem siis nagu undab, pöörde ylesse pöörded alla ja hääled on räiged lihtsalt.


andrusl
Postitusi: 292
Liitunud: 03 Sept 2006, 21:25
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas andrusl »

proovi ilma õhupuhastita tööle panna,kas siis teeb samamoodi ?


Teema algataja
karq

Lugemata postitus Postitas karq »

Teeb ikka sama moodi ei aidanud see.


Teema algataja
hello22

Lugemata postitus Postitas hello22 »

vaata uue küünlaga,mis siis teeb?

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Endal seisab samasugune praegu kuuris , nimelt oli täpselt samasugune viga, lihtsalt aju (istme all olev karp oli vett saanud) soovitaks KINDLASTi mingi plastik ette panna (et kaitsta karpi vee ja pori eest) ise lihtsalt lõikasin vanast õlikankust sobiva tüki ja panin kahe raamitoru vahele (nipukatega). Ja mitte mingeid probleeme peale seda ei olnud, üldse soovitaks süütepooli ja aju toppida kilesse ja otsad teibiga kinni.

Veel mainin , et masina üheks tüüpveaks on see, et paari kuu möödudes vajuvad klapid ära.

  • Jalatoed on karteri põhja küljes, hüpata pole mõtet ja jalatugede kinnituskohtadel puuduvad tihendid, (need on vaja kindlasti teha, muidu hakkab vaikselt õli lekkima).

Kui kellegil on varuosasi 110cc dirt bikele vaja, siis andku teada, müün enda oma varuosadeks maha.

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”