silindrite puhastamine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
silindrite puhastamine
küsimus selline et kuidas ma saaksin silindrid ja silindripead väljast puhtaks?
Kui sa tahad lihtsalt seal olevast aastatega kogunenud sitast lahti saada siis pole isegi liivapritsi vaja!! On vaja sellist asja nagu survepesur!! Mina tean et vennad pesevad nendega sitaseid traktoreid ja pärast pesu on nagu uued.. Kui tahad aga mingi hullult läikima ajada siis...nagu siin ennegi on soovitatud...pasta ja mõnusat nühkimist!!! 

do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
-
Teema algataja
Mootoripesuvedelik koosneb 90% diiselkütusest. Hinnavahe võrreldes mootoripesuvahendiga on ilmselt astronoomiline. Meil- garaažis kasutati naftat (diiselkütus) ja kuumavee survepesurit. Diiselkütusega pintseltati asi kokku ja ca. 10-15min pärast lasti survekaga üle. Tänapäeval on vist raske lida survekat mis kuuma veega töötab, kuna enamusel toimib läbivoolav vesi jahutusvedelikuna. Külma veega annab ilmselt tagasihoidlikuma tulemuse, kuna "nafta" hangub miskil määral. Teine hea pesuvahend on petroolium.
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Juhuks, kui kuumaveepesurit pole, on ka teine väga hästi toimiv meetod: ajad diiselkütuse mingis metallpurgis (konservikarbis) parajalt soojaks ja pintseldada mootori kokku. Mõne minuti pärast loputad külma veega üle. Vajadusel võid protsessi korrata. Puhastab suurepäraselt - olen kasutanud automootori pesuks.
Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
Hmm...petrool pigem tundub olevat, ehk pisut kõrgem fraktsioon. Ja veel mingi mögin, mis tagab selle et kogu sodi vees lagunema hakkab. Diisli kasutamine on kah vist tulnud sellest ajast, kui petrooli soovitati kasutada, aga seda ei olnud kuskilt võtta.... tundub kuidagi nii .Habe kirjutas:Mootoripesuvedelik koosneb 90% diiselkütusest.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Mina olen kasutanud oma planetal nii mootori kui sumpsi väljalaske ava juures oleva METSIKULT paksu tagi puhastamiseks Würth'i "Puhastusspray"d. Pudel maksab küll sinna 90 eegu juurde, aga pole veel näind asja mida ta ära ei puhastaks - ja kusjuures pole vaja ka nühkida - lihtsalt pihustad peale ja lapiga üle.... Ka vanad kleepsu jäljed klaasilt jne. vabalt saab hakkama... Tulemus/mugavus on igaljuhul hinnast üle 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.