Gsx 600 f 99a piiratud?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Sukusuku
Postitusi: 471
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

Gsx 600 f 99a piiratud?

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Tere pöördun asjatundjate poole järgneva küsimusega. Ratas siis gsx 600 f 1999a, 78.00 HP (56.9 kW)) @ 10500 RPM
(vastavalt http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... f_1999.php andmetele).
Tundub kuidagi lahja, spido järgi sõitnud 27000, ostetud kevadel motoboksist, tehtud korralised hooldused. Lahja väljendub selles et parim minek on seal kusagil 4-5000rpm siis lähab kuni 11.500 aga selles vahemikus nagu erilist tõmmet ei ole. Kuigi 11500 rmp peaks tal olema maksimum vääne. Samuti lõppkiirus on lagi 180, kuigi peaks jooksma ~200ni. Tegemist on sõbra rattaga mis minu kasututada kuniks oma Sv650 liikuma saan. Kas tõesti mulle ainult tundub et see ratas on lahja või on ta kuidagi piiratud? Mida esimesena vaadata, kas karpades võivad olla mingid piirajad sees?
Kui kellegil on võimalus siis prooviks teist samasugust isendit kasvõi korra.

Asjalike vastuste eest tänud ette.
Teed korda Eestis.

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

oman sarnast ratast, küll 98 aasta ja 59kw, lisaks sportsumps ja 4x koonusfilter, minek on normaalne selle ratta kohta, lagi on kuskil 210kmh, kuni 180 kogub kiirelt, siis hakkab asi aeglustuma, parim tõmme tuleb ikka seal üle 6000rpm kuni 10krpm.

Teema algataja
Sukusuku
Postitusi: 471
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

re

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Krt omme võtan ratta pulkadeks, filtrid maha karpad puhtax. Kui siis ka ei hakka liikuma....lasen puusse ;) Sõbra väitel ei lähe enam rohkem kui 160, ise ple proovinud lõppkiirust.
Muide Alambe sõbral veel mure et kas see ratas tagarattasse ka läheb, st sinu oma siis??? Kust koonused said, sõber käis saxas Louis poes küsimas ja nad ei osanud öelda mis mõõt sinna läheb, endal manual olemas.
Teed korda Eestis.

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

koonused sain Ramost
52mm oli vist karpa kaela mõõt. seest õlitasin filtrid sinise Valvoline õliga ära, siis peavad vähe paremini tolmu kinni.
Filter minekule eriti juurde ei andnud, a välimus on edevam ja hääl käredam:P
Tagarattasse saavad selle ratta ainult osavad, mina olen vana ja arg ja ei julge proovida, külla aga saab esirattasse ta edukalt kuna raskuskese suht ees ja all, ta siiski matkaratas ju, mitte "err"- ratas.


Teema algataja
Sukusuku
Postitusi: 471
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

k

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Nii vahetasin eile õhtul küünlad ära, mootor hakkas stabiilsemalt tööle, ju üks silinder vist ei töödanud enne korralikult. Täna käisin paugutamas läheb edasi küll aga ikka sportilikust huvist tahax teist sellist isendit ka kunagi proovida.

Teed korda Eestis.

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

no reegli järgi peaks ju minek vastavalt pöördele aina vägevamaks minema. kui ikka "jääb magama" siis on tehniline apsakas või sihikindlalt nii...


cobra

Lugemata postitus Postitas cobra »

omasin seda ratast eelmine aasta - spido järgi 230 ja reaalselt siis 210.läbisõit oli 45000 ja kw 59.ainuke asi mis oli vahetatud oli yoshimura pütt ja see vaevalt midagi juurde andis peale jõhkra hääle.tegemist ilmselt ikka piirajatega ja lase spetsidel karpad üle vaadata.


Teema algataja
Sukusuku
Postitusi: 471
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

re

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Võtsin karpad maha, lähtusin motodepoo mehaaniku näpunäidedest piirajate otsimisel - ei leidnud midagi. Kui siis väiksema läbilaskega düüsid aga seda silmaga ei erista. Peab vaatama mingi Dynojet düüsi komplekti vist.
Ikkagi soov oleks et kasvõi keegi teine kellel on sama ratas proovib selle tolmuimejaga sõita. Kas ikka ongi selline lahja?!

Teed korda Eestis.

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

juhul kui leian veel see aasta aega ratta selga istuda, võime selle loomkatse ehk teokski teha.


greyhound

Lugemata postitus Postitas greyhound »

Tagarattasse see ilma seljas "võimlemata" ei lähe, süüdi mitte niivõrd mootori võimsus kui raske esiots ja pikk teljevahe. Eelmine aasta sai proovitud 91 a mudelit millele oli GSXR 1100 mootor vahele aretatud, tagaratast kiskus ringi kuid esimest maast lahti saada ikka ei õnnestunud...

Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

Mul on 93 aasta mudel ja no tagaratta teemat arutades, ütleks, et asi on ikka sõitjas! Sest nii mina kui mu sõber, kes omab täipealt sama ratast saame ilusti noka ülesse ning tagarattas sõita...kuskil 7 000rpm peal gaas maha ja uuesti põhja...väike nõks kätest läbi ja ilma erilise vaevata esiots üleval ja edasi juba oskus kuidas püsti hoida....muidu esimese käiguga saan tagarattal sõites piirajasse, et no problema!

Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Oman 90-da aasta originaalis GSX-F-i ja saan ka selle esiotsa mõneks meetriks maast lahti.Kuid üheks väikseks piirajaks võib küll olla õhufilter,kui see on asendatud B osana.Mul nimelt juhtus nii,et ei raatsinud originaali osta ja ostsin siis selle B osa.Hiljem neid siis omavahel võrreldes selgus,et sel B osal on õhu ava (ava kust õhk filtrisse pääseb) palju väiksem kui originaalil. Lõikasin siis selle filtri ava julmalt nii suureks kui kannatas (tühjaks) ja voi-laa......teine elu.Hääl muutub samuti!

Kui sa seal juba lammutad siis jälgi,et karpa nõelad oleksid keskmises asendis ja segukruvid täpselt 3 ringi lahti.


Teema algataja
Sukusuku
Postitusi: 471
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

re

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Hetkel nõelad alt teises, kuna ühel nõelal oli kesmine ehk siis alt kolmas (kokku viis) nii kulunud et kahtlen kas sinna saab enam midagi panna(manual ütleb ka et ülevalt komandas peab olema st keskmises). Kus täpsemalt need segukruvid asuvad? Leidsin manualist et pilot screw asub karpa all, et siis keeran kolm tiiru välja(enne loomulikult kinni)?

Tänud ette veelkord.

Teed korda Eestis.
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Kasutaja avatar

OZman
Postitusi: 37
Liitunud: 20 Jaan 2007, 18:18
Tsikkel: VFR800F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas OZman »

nende jetkittide ja koonus filtritega pidi selline seis olema et kui väljalaset ei muuda,siis pidi hoopis kätte ära surema,nii öeldi vähemalt mulle kui käisin mingit tigedamat filtrit küsimas,endal gsx600f 93a. ja tagaratta koha pealt võin kinnitada et läheb ikka küll ja erilise vaevata


Teema algataja
Sukusuku
Postitusi: 471
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

re

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Igatahes täna sai siis need segukruvid 3tiiru lahti tehtud ja läx ikka paremaks küll. Aga huvitav asjaolu on see et teise ja kolmanda silindri nõelade keskmine nõks on nii ära kulunud et nagu oleks freesitud maha, kui välja arvata et selline kole ebatasene pind on jäänud. Peab ikka "Ivan`s kit" ligi võtma ja ilmselt siis mingi sumps ka. Ei tea kas on asja väärt vbla sõber vahetab oopis ratast?
Mismoodi teil see aparaat rattasse läheb proovisin esimesega lasin pöörded põhja ja isegi kätega sikutasin ei liikunud ka. Enda Sv-ga läheb kusagil 7k rmp esimesega nati siduriga aidates ja võib rahulikult kuni kolmanda käiguni sõita.

Et siin kes viicivad võiks oma gsx-idega korra kokku saada Tallinn jms lähiümbrus.
EDIT: NO nii GSXF sõitjad täna ilus ilm, vähemalt Tallinnas. Kes tuleb ja demob kuidas gsxf tagarattase läheb???

Teed korda Eestis.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Gsx 600 f 99a piiratud?

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Teema on küll ajaliselt ehk aegunud aga ehk oskab keegi veel miskit tarka kosta.

Segukruvi 3 pööret välja??? Kust sellised andmed võetud on?

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Gsx 600 f 99a piiratud?

Lugemata postitus Postitas Villem »

Tagaratas tagaratas (togi) hea rehv ja piisavalt julgust siis läheb vabalt, aga milleks amordisimmereid lõhkuda (või milleks üldse....)? 4-5 korda tagaratast ja ongi õli väljas...

Koonus / sportfilter: ärge pange neid gixxefile, rikute mootori töö ära. Tõestatud korduvalt, et OEM on parim.
Jetkit: kui osta korralik ja õige, siis teeb mootori töö ühtlasemaks aga kuna need on siiski veidi "sport", tuleb väljalase vabama vastu vahetada.

Kõigest muust: Karpamootoril ja üleüldse niivanal rattal on manualis antud segukruvi asend vaid baasiks. Head tulemust tahta, siis peab kõik need eraldi kõrva ja tunde järgi paika keerama. Toon näiteks, et minu omal on karpadel ka 1 tiir vahet. Tulemus on pro!
Odav viis "tõmmet" paremaks saada on väljalaske kollektorist keevitusjäljed maha käiata, need on seal päris kõrged.
Üldiselt kui tahad asja mõnusalt tööle saada on ainus võimalus karpade rebuild. Maksab see jällegi päris palju aga ausaltöeldes sellise ratta puhul minul küll kahju ei ole.
Kui mootoris õigel ajal õli vahetatud siis tõenäoliselt on see viimane asi mis sellel rattal ära laguneb / kulub. Võtsin suvel oma spido järgi 70 000 sõitnud mootori lahti nukaketi vahetuseks, olin veidi üllatunud: nukkvõllide liugpindadel (saale kohad) veel must kate (tõen anodiseeritud), saaled ise (mis on tegelikult alumiinium pukk, pole vahetatavad) veel tehase töötlusjälgedega (pole läikima lihvinud). Silindrites hoonimisjäljed, kolvid nagu uued (va veidi tahmased pead) jne. Nagu oleks alles sissesõit läbitud. PS! mootor pole vahetatud ega rebuildi saanud.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”