2006 Yamaha R1 ei käivitu
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
2006 Yamaha R1 ei käivitu
Algseis: sõitsin tsikliga terve 2006 hooaja rinkat, paar korda käisin külili ka (vasakule poolele) kuid pill töötas tõrgeteta.
Nüüd on pill pool aastat seisnud ja enam käima ei lähe.
"Engine trouble" tuli põleb ainult starterit andes.
Kui mõni aeg pole käivitanud siis starterit andes "lubab" umbes sekundi, siis jälle vaikus. Aku näitab 11,7V, ketrab kenasti.
Ma arvan, et prooviks äkki ECU ära vahetada korraks kellegagi? Ideid, mõtteid?
Heiti
5093663
Nüüd on pill pool aastat seisnud ja enam käima ei lähe.
"Engine trouble" tuli põleb ainult starterit andes.
Kui mõni aeg pole käivitanud siis starterit andes "lubab" umbes sekundi, siis jälle vaikus. Aku näitab 11,7V, ketrab kenasti.
Ma arvan, et prooviks äkki ECU ära vahetada korraks kellegagi? Ideid, mõtteid?
Heiti
5093663
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Mul näiteks üle talve seisnud ratas on tahtnud igal kevadel omajagu käiamist, nii, et juba starterist hakkab kahju, siis pikapeale hakkab lubama ja läheb.... Mingi paar kuud seismist ja ei tee teist nägugi, läheb paugust. Aga mul karpadega isend, pritsu puhul vähe teine teema, peaks ikka kohe käivituma.
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Nii, tänud Suzumanile kes kontrollis kas bensupump töötab. Selgus, et see oli otsad andnud. Remontisime ära aga vist ei anna survet nii nagu peaks. Tühikäigul paarkümmend sekundit tiksub, siis sureb ära.
Raudselt on kellelgi keegi tuttav kellel on tuttav kellel on garaazhis mingi osadeks müüa R1 - mõelde, helistage läbi, rääkide inimestega
Raudselt on kellelgi keegi tuttav kellel on tuttav kellel on garaazhis mingi osadeks müüa R1 - mõelde, helistage läbi, rääkide inimestega

-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
oot, ikkagi kõlab nagu voolukamm - minestanud bensapump on kas täitsa kutu või siis üldsegi mitte - pole olemas minutit või siis harju keskmist... Ühendage selle haige indiviidi aku täitsa lahti ja klapitage toide miski muu asjaga (st. uus vooluallikas) sest aku võib lühises olles ka kõik muu maha tõmmata (edasi blokib immo, bensapump etc.). Millest selline kinnisidee - olles näinud Yamahasi alates `04 - on näha sama jebla... et insenerid kordavad ühte ja sama viga ka kuni 06 R1 juures ja jebi seoses vigase akuga on ka R6 03-05... nende akud paisuvad ka edaspidi nigu tiined kassid - mitte, et see naljakas oleks...
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Võtsime täna Ristoga uuesti pumba välja, et MISMÕTTES ei toimi värk. Ja leidsime väikese kummitihendikese kes istub paagist väljuva toru ja survestatud pumba osa vahel (kui pumpa ümbritsev plastik kaheks võtta siis ta jääb alumise osa külge. See oli viltu sees ja lekkis. Panime otseks, pump kokku ja oi isver kui tore on tsikliga sõita! 
Ilma suzumenita ei oleks me mingid mehed olnud ja nüüd on mul üks ekstra bensupump. Kui saaks sinna raami ja mootori ja veljed ja amordid juurde, oleks teine pill

Ilma suzumenita ei oleks me mingid mehed olnud ja nüüd on mul üks ekstra bensupump. Kui saaks sinna raami ja mootori ja veljed ja amordid juurde, oleks teine pill

-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Aega tagasi ei keera, aga niipalju on päka jutus siiski iva, et vanasti oli küll näpp kogu aeg õline, aga samas nt vana Jawaga oli tee peale jäämine ka sisuliselt võimatu (vähemalt minul ei õnnestunud see mingi 80 000 km juures kordagi). Mina seda "minevikku" ei laida (vana peer siis?). Sõidumõnu.... jah, see on tõesti iseasi.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.