2006 Yamaha R1 ei käivitu

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

2006 Yamaha R1 ei käivitu

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Algseis: sõitsin tsikliga terve 2006 hooaja rinkat, paar korda käisin külili ka (vasakule poolele) kuid pill töötas tõrgeteta.

Nüüd on pill pool aastat seisnud ja enam käima ei lähe.

"Engine trouble" tuli põleb ainult starterit andes.

Kui mõni aeg pole käivitanud siis starterit andes "lubab" umbes sekundi, siis jälle vaikus. Aku näitab 11,7V, ketrab kenasti.

Ma arvan, et prooviks äkki ECU ära vahetada korraks kellegagi? Ideid, mõtteid?

Heiti
5093663
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Tüüpviga... anna erksamat voolu (näit. auto akult) ja asi ants

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Mul näiteks üle talve seisnud ratas on tahtnud igal kevadel omajagu käiamist, nii, et juba starterist hakkab kahju, siis pikapeale hakkab lubama ja läheb.... Mingi paar kuud seismist ja ei tee teist nägugi, läheb paugust. Aga mul karpadega isend, pritsu puhul vähe teine teema, peaks ikka kohe käivituma.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

pulsar
Postitusi: 345
Liitunud: 22 Sept 2004, 15:17
Tsikkel: GSF 1200 N

Lugemata postitus Postitas pulsar »

11,7v on tühi ja jõuetu ! Lae aku täis ( 12,6) ja proovi uuesti. Pool aastat seisu ei ole tavalisele akule eriti tervislik
Kasutaja avatar

Teema algataja
HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

see on karm kui ta siis käima läheb, õhtul proovin järele. Raisk, me kakkusime juba ECU maha ja logistasime igasuguseid juhtmeid Ristoga :)
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

pole mõtet rääkida, et minul läheb nii ja vot aga minul läheb naa - ja pealegi küsimus pole üldse akus vaid immos mis antud isendil eriti voolukapriisne
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

kui vähegi võimalik, laadige aku enne pikemat seismist täis, ja muidugi kui on planeeritud paus.

Rumcajs

Lugemata postitus Postitas Rumcajs »

Unusta ära! Petrooliga ei lähe! 8)

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Mul on samasugune probleem rolleriga.Ka lubab mingi paar sekundit , kuid tunde järgi on süüde väga vale , bensiin plahvatab alles summutis (paugud).Võib olla et ECU on vigane? Bensiin tuleb peale ja säde on ka vägev. Roller sissepritsega.
tänud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Nii, tänud Suzumanile kes kontrollis kas bensupump töötab. Selgus, et see oli otsad andnud. Remontisime ära aga vist ei anna survet nii nagu peaks. Tühikäigul paarkümmend sekundit tiksub, siis sureb ära.
Raudselt on kellelgi keegi tuttav kellel on tuttav kellel on garaazhis mingi osadeks müüa R1 - mõelde, helistage läbi, rääkide inimestega :)
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ma toetan trammi ja pulsarit, aku on ka liialt tühi.
Btw, mismoodi te pumpa remontisite? See paarkend sekki käib ilusti kõigi silindritega?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

oot, ikkagi kõlab nagu voolukamm - minestanud bensapump on kas täitsa kutu või siis üldsegi mitte - pole olemas minutit või siis harju keskmist... Ühendage selle haige indiviidi aku täitsa lahti ja klapitage toide miski muu asjaga (st. uus vooluallikas) sest aku võib lühises olles ka kõik muu maha tõmmata (edasi blokib immo, bensapump etc.). Millest selline kinnisidee - olles näinud Yamahasi alates `04 - on näha sama jebla... et insenerid kordavad ühte ja sama viga ka kuni 06 R1 juures ja jebi seoses vigase akuga on ka R6 03-05... nende akud paisuvad ka edaspidi nigu tiined kassid - mitte, et see naljakas oleks...
Kasutaja avatar

Teema algataja
HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Võtsime täna Ristoga uuesti pumba välja, et MISMÕTTES ei toimi värk. Ja leidsime väikese kummitihendikese kes istub paagist väljuva toru ja survestatud pumba osa vahel (kui pumpa ümbritsev plastik kaheks võtta siis ta jääb alumise osa külge. See oli viltu sees ja lekkis. Panime otseks, pump kokku ja oi isver kui tore on tsikliga sõita! :)

Ilma suzumenita ei oleks me mingid mehed olnud ja nüüd on mul üks ekstra bensupump. Kui saaks sinna raami ja mootori ja veljed ja amordid juurde, oleks teine pill :)
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

sissepritse teema on etem ........kergemini saab leegi üles =P
päka kirjutas:
Oi kuidas mulle meeldivad karburaatorid
eriti tsiklitel

Lugupidamisega
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

päka kirjutas:
Oi kuidas mulle meeldivad karburaatorid
eriti tsiklitel

Lugupidamisega
Welcome to the past...
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

ok... siin sulle veel paar vanasõna sellisel juhul:

"Oleks see koer mitte sitale läinud, ta oleks jänese kätte saanud"
"Karu elab vanast rasvast"
"Ära räägi rohkem, kui võid teisele suu sisse öelda"

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Aega tagasi ei keera, aga niipalju on päka jutus siiski iva, et vanasti oli küll näpp kogu aeg õline, aga samas nt vana Jawaga oli tee peale jäämine ka sisuliselt võimatu (vähemalt minul ei õnnestunud see mingi 80 000 km juures kordagi). Mina seda "minevikku" ei laida (vana peer siis?). Sõidumõnu.... jah, see on tõesti iseasi.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”