1. leht 1-st

rihm või kett

Postitatud: 05 Aug 2007, 12:55
Postitas taavi1991p
kumb on parem kas rihm või kett ülekanne

Postitatud: 05 Aug 2007, 13:43
Postitas streetr6cer
Mõlemal on oma plussid ja miinused. Rihm kestab kauem, ei vaja nii palju hooldust kui kett, aga rihm maksab mitu korda rohkem kui kett.
Kett nõuab hooldust (õlitamine, puhastamine), kestab vähem kui rihm, aga on tunduvalt odavam. Rihm jookseb rullikute peal, kett hammasrataste peal.

Postitatud: 05 Aug 2007, 13:57
Postitas Kirs
streetr6cer kirjutas:
Kett nõuab hooldust (õlitamine, puhastamine), kestab vähem kui rihm, aga on tunduvalt odavam. Rihm jookseb rullikute peal, kett hammasrataste peal.
Kestvuse osas ei ole nii. Kett kestab ka ilusti vägagi kaua. Ei ole tunduvalt odavam. Kas 700 eegune 420-ne kett on rihmast odavam? Rihma saab ka 325.- krooksu eest.

Postitatud: 05 Aug 2007, 14:16
Postitas streetr6cer
holma kirjutas:
streetr6cer kirjutas:
Kett nõuab hooldust (õlitamine, puhastamine), kestab vähem kui rihm, aga on tunduvalt odavam. Rihm jookseb rullikute peal, kett hammasrataste peal.
Kestvuse osas ei ole nii. Kett kestab ka ilusti vägagi kaua. Ei ole tunduvalt odavam. Kas 700 eegune 420 kett on rihmast odavam? Rihma saab ka 325.- krooksu eest.
Loomulikult sõltub asja kestvus kasutajast. Ma võin keti poole päevaga ka välja venitada :P
Kas see 420 kett on kullast tehtud, et 700 kr maksab? Ma ostsin enda masinale 420 DID kuldketi 500 kr eest, paremat ketti Wildridersi müüja sõnul minu masinale saada polegi. Minu kogemused on igatahes näidanud, et kett kestab vähem kui rihm. Kui mul veel Suzuki roller oli, siis ma kärutasin sellega 15000 km maha ja kui variaatorikaane maha kruvisin, oli rihma seisukord nii hea, et sõidaks sama palju veel edasi selle rihmaga. Ketiga on see asi ka veel, et teda peab pingutama. Rolleritel on rihm variaatori kaane taga peidus ja see kaitseb igasuguse tolmu eest, aga mopeedi kett saab rohkem valu kuna sodi lendab keti rullikute vahele. Varem kasutasin enda masinal Jawa ketti ja 2 kuu jooksul venis see kett nii palju välja, et iga nädal võtsin 1 lüli ära, õlitasin ja puhastasin ketti peale igat sõitu. Kett on ikkagi odavam kui rihm, uue mopeedi keti saab 150 kr eest.

Postitatud: 05 Aug 2007, 16:10
Postitas Enemy Territory [ COD ]
kett ülekanne on vast ikka parem no kui tahad käikudega masinat siis kettülekanne aga kui tahad lihsalt gaasi anda siis rihm ülekanne ja kett ei kesta vähem kui rihm sõber ostis väga hea ja kvalideetse keti ja kestab siiamaani :P

Postitatud: 05 Aug 2007, 17:31
Postitas Kirs
streetr6cer kirjutas:
Kas see 420 kett on kullast tehtud, et 700 kr maksab? Ma ostsin enda masinale 420 DID kuldketi 500 kr eest, paremat ketti Wildridersi müüja sõnul minu masinale saada polegi.
Ei, sitast on tehtud :lol: Renthal maksab 700.- Kindlasti on ka veel kallimaid. Kvaliteetsed ketid on igaljuhul kallimad, kui rihmad. Kvaliteetne kallima otsa rihm, kevlarist saab kätte 450.- või isegi odavamalt.
150.- eest kett, nojahh. Mul maksis jalgratta kett ka rohkem :P Korralik jalgratta kettki ligi 500.- maksab.

Postitatud: 05 Aug 2007, 20:13
Postitas Aksel
Aga mul oleks selline küsimus, et kas kasutaja ei mõelnud juhuslikult kett ülekandega rollerit?

Rollerite puhul kettülekanne + automaat sidur... ei ole hea minu arust. :roll:

Postitatud: 05 Aug 2007, 20:41
Postitas yammu
holma kirjutas:
Ei, sitast on tehtud :lol: Renthal maksab 700.-
420 renthal maksab 540eeku siiski.

Ja rolleri puhul ütleks, et kettülekanne on vastupidavam, sõbra masin ligi 30 000km sõitnud ning pole ta veel kordagi "vario" kaant lahti keerand.

Postitatud: 05 Aug 2007, 21:12
Postitas Kirs
yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.

Postitatud: 05 Aug 2007, 21:45
Postitas yammu
holma kirjutas:
yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.
Yamaha Jog :) 1983 aasta väljalase siiski.

Postitatud: 05 Aug 2007, 22:29
Postitas *DDF*
holma kirjutas:
yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.

ma ei vastuta õigekirja eest aga quinqi ja hyosung on ketiga.

Postitatud: 05 Aug 2007, 23:44
Postitas Kirs
*DDF* kirjutas:
holma kirjutas:
yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.

ma ei vastuta õigekirja eest aga quinqi ja hyosung on ketiga.
Mitte kõik nende tootjate rollerimudelid loomulikult. 30000km läbisõiduga
eelpoolnimetatud kahte rollerit küll ei kipuks ise uskuma. Kettülekandega Hyosung-i kohta minul andmed puuduvad aga kettülekandega 2T hiinakad kasutavad D1E41QMB(41QMB) markeeringuga mootorit.