rihm või kett

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
taavi1991p

rihm või kett

Lugemata postitus Postitas taavi1991p »

kumb on parem kas rihm või kett ülekanne
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

Mõlemal on oma plussid ja miinused. Rihm kestab kauem, ei vaja nii palju hooldust kui kett, aga rihm maksab mitu korda rohkem kui kett.
Kett nõuab hooldust (õlitamine, puhastamine), kestab vähem kui rihm, aga on tunduvalt odavam. Rihm jookseb rullikute peal, kett hammasrataste peal.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

streetr6cer kirjutas:
Kett nõuab hooldust (õlitamine, puhastamine), kestab vähem kui rihm, aga on tunduvalt odavam. Rihm jookseb rullikute peal, kett hammasrataste peal.
Kestvuse osas ei ole nii. Kett kestab ka ilusti vägagi kaua. Ei ole tunduvalt odavam. Kas 700 eegune 420-ne kett on rihmast odavam? Rihma saab ka 325.- krooksu eest.
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

holma kirjutas:
streetr6cer kirjutas:
Kett nõuab hooldust (õlitamine, puhastamine), kestab vähem kui rihm, aga on tunduvalt odavam. Rihm jookseb rullikute peal, kett hammasrataste peal.
Kestvuse osas ei ole nii. Kett kestab ka ilusti vägagi kaua. Ei ole tunduvalt odavam. Kas 700 eegune 420 kett on rihmast odavam? Rihma saab ka 325.- krooksu eest.
Loomulikult sõltub asja kestvus kasutajast. Ma võin keti poole päevaga ka välja venitada :P
Kas see 420 kett on kullast tehtud, et 700 kr maksab? Ma ostsin enda masinale 420 DID kuldketi 500 kr eest, paremat ketti Wildridersi müüja sõnul minu masinale saada polegi. Minu kogemused on igatahes näidanud, et kett kestab vähem kui rihm. Kui mul veel Suzuki roller oli, siis ma kärutasin sellega 15000 km maha ja kui variaatorikaane maha kruvisin, oli rihma seisukord nii hea, et sõidaks sama palju veel edasi selle rihmaga. Ketiga on see asi ka veel, et teda peab pingutama. Rolleritel on rihm variaatori kaane taga peidus ja see kaitseb igasuguse tolmu eest, aga mopeedi kett saab rohkem valu kuna sodi lendab keti rullikute vahele. Varem kasutasin enda masinal Jawa ketti ja 2 kuu jooksul venis see kett nii palju välja, et iga nädal võtsin 1 lüli ära, õlitasin ja puhastasin ketti peale igat sõitu. Kett on ikkagi odavam kui rihm, uue mopeedi keti saab 150 kr eest.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Kasutaja avatar

Enemy Territory [ COD ]
Postitusi: 271
Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)

Lugemata postitus Postitas Enemy Territory [ COD ] »

kett ülekanne on vast ikka parem no kui tahad käikudega masinat siis kettülekanne aga kui tahad lihsalt gaasi anda siis rihm ülekanne ja kett ei kesta vähem kui rihm sõber ostis väga hea ja kvalideetse keti ja kestab siiamaani :P
S¤Ã¤Ã¤S¤E
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

streetr6cer kirjutas:
Kas see 420 kett on kullast tehtud, et 700 kr maksab? Ma ostsin enda masinale 420 DID kuldketi 500 kr eest, paremat ketti Wildridersi müüja sõnul minu masinale saada polegi.
Ei, sitast on tehtud :lol: Renthal maksab 700.- Kindlasti on ka veel kallimaid. Kvaliteetsed ketid on igaljuhul kallimad, kui rihmad. Kvaliteetne kallima otsa rihm, kevlarist saab kätte 450.- või isegi odavamalt.
150.- eest kett, nojahh. Mul maksis jalgratta kett ka rohkem :P Korralik jalgratta kettki ligi 500.- maksab.
Kasutaja avatar

Aksel
Postitusi: 160
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:15
Asukoht: Kärde
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aksel »

Aga mul oleks selline küsimus, et kas kasutaja ei mõelnud juhuslikult kett ülekandega rollerit?

Rollerite puhul kettülekanne + automaat sidur... ei ole hea minu arust. :roll:
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

holma kirjutas:
Ei, sitast on tehtud :lol: Renthal maksab 700.-
420 renthal maksab 540eeku siiski.

Ja rolleri puhul ütleks, et kettülekanne on vastupidavam, sõbra masin ligi 30 000km sõitnud ning pole ta veel kordagi "vario" kaant lahti keerand.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.
Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

holma kirjutas:
yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.
Yamaha Jog :) 1983 aasta väljalase siiski.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
Kasutaja avatar

*DDF*
Postitusi: 145
Liitunud: 27 Mai 2005, 09:38
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas *DDF* »

holma kirjutas:
yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.

ma ei vastuta õigekirja eest aga quinqi ja hyosung on ketiga.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

*DDF* kirjutas:
holma kirjutas:
yammu kirjutas:

420 renthal maksab 540eeku siiski.
Ega ma siis peast hinda võtnud. http://www.pitpro.ee/img/150.jpg
Seesama siis 700.- Ketil ja ketil on vahe. Ekstreemsematesse tingimustesse loomulikult ka kallimad.
Äkki avalikustad ka selle kettülekandega rolleri nime. Puht sportlikust huvist tahaks teada.

ma ei vastuta õigekirja eest aga quinqi ja hyosung on ketiga.
Mitte kõik nende tootjate rollerimudelid loomulikult. 30000km läbisõiduga
eelpoolnimetatud kahte rollerit küll ei kipuks ise uskuma. Kettülekandega Hyosung-i kohta minul andmed puuduvad aga kettülekandega 2T hiinakad kasutavad D1E41QMB(41QMB) markeeringuga mootorit.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”