Rolleri ehitamine 70ccm
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Rolleri ehitamine 70ccm
Tere !
Mul oleks soov ehitada roller 70ccm
Rolleriks on TGB Akros Tec 50 ( suht hiinakas ).
Kui ma tahaks panna 70ccm silku peale , sis mida ma PEAN vahetama koos silkuga , ja mis oleks hea kui vahetaks !
Palun abi!
Mul oleks soov ehitada roller 70ccm
Rolleriks on TGB Akros Tec 50 ( suht hiinakas ).
Kui ma tahaks panna 70ccm silku peale , sis mida ma PEAN vahetama koos silkuga , ja mis oleks hea kui vahetaks !
Palun abi!
-
Teema algataja
Mis laagrid peaks ostma http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 39fc830e13 väntvõllile ?
ja sis mis sumpa kas eraldi 70ccm ( kui on olemas)
ja sis mis sumpa kas eraldi 70ccm ( kui on olemas)
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-
Teema algataja
-
Teema algataja
vahet pole , ootan vastust väntvõlli laagrite kohta , ja kas sumpa tuleb kah uus osta ( hetkel all leovince "TT hand made ".
Ja loomulikult kas oleks vajalik midagi veel ära vahetada et kõvem pill oleks
. Ja kui ma panen 70cc peale koos uue väntvõlliga , palju võiks olla maksimaalne kiirus kui hetkel on 60 .?
Ja loomulikult kas oleks vajalik midagi veel ära vahetada et kõvem pill oleks

Laagripoodi mine ja näita mõõdud ette. Peavad olema kvaliteetsed ja taluma pöördeid. Võid ka vanad kaasa võtta ja näidata.ehastura kirjutas:Mis laagrid peaks ostma http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 39fc830e13 väntvõllile ?
ja sis mis sumpa kas eraldi 70ccm ( kui on olemas)
VAHE ON VÄÄÄÄÄGA SUUR, KAS JAAPAN VÕI TAIWAN!ehastura kirjutas:vahet pole , ootan vastust väntvõlli laagrite kohta , ja kas sumpa tuleb kah uus osta ( hetkel all leovince "TT hand made ".
Ja loomulikult kas oleks vajalik midagi veel ära vahetada et kõvem pill oleks. Ja kui ma panen 70cc peale koos uue väntvõlliga , palju võiks olla maksimaalne kiirus kui hetkel on 60 .?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Laagrid saad näiteks Balti Laager-st. www.baltilaager.ee
Vasakpoolse mõõdud peaks olema(vaadates MopShop-i linki)
25x52x13 ja parempoolse 20x47x14. Muidugi räägi ka müüjale kuhu neid vaja on. Eespool jäi mainimata, et kuuma keskkonda. Seega peab arvestama ka seda, et oleks nn paisumisvaru. Neil laagritel on väike lõtk. Lõtkuta laagri jooksutate lihtsalt kokku. Ehk siis 6205C3(25x52x13) ja
6204C3(20x47x14) enimlevinud tähistuse järgi. C3 tähendabki lõtku ja selline laager kuumadesse tingimustesse igati sobilik. Kui juhtuvad C3 laagrid kinnised, siis võib rahumeeli katted maha võtta(peabki, sest muidu ei saa õlitust mootoris) ja määre seest välja pesta.
Vasakpoolse mõõdud peaks olema(vaadates MopShop-i linki)
25x52x13 ja parempoolse 20x47x14. Muidugi räägi ka müüjale kuhu neid vaja on. Eespool jäi mainimata, et kuuma keskkonda. Seega peab arvestama ka seda, et oleks nn paisumisvaru. Neil laagritel on väike lõtk. Lõtkuta laagri jooksutate lihtsalt kokku. Ehk siis 6205C3(25x52x13) ja
6204C3(20x47x14) enimlevinud tähistuse järgi. C3 tähendabki lõtku ja selline laager kuumadesse tingimustesse igati sobilik. Kui juhtuvad C3 laagrid kinnised, siis võib rahumeeli katted maha võtta(peabki, sest muidu ei saa õlitust mootoris) ja määre seest välja pesta.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Saariste palun ära kirjuta midagi siia kui sa teemat ei jaga!saariste14 kirjutas:anojah metrakiti silkuga vist jah piisab aint laagritestkrossi2ss kirjutas:Ei pea!
Oleneb silindrist- Lahjemal 70cc piisab ka laagrite vahetusest,aga kui juba naks kõvem 70cc,siis oleks soovitatav väntvõll ära vahetada.
Asi on nii,et sa ei pea vahetama väntvõlli silindritel mis jäävad suts alla midrace.Midrace ja high end silindritel tuleb kindlasti väntvõll vahetada,lahjematel oleks soovitatav,aga piisab ka laagrite vahetusest.
Saaristele: Metrakit teeb ka sellist vigurit nagu pro race 2 mis on juba suht high end kanti ja kui sa sellega väntvõlli ei vaheta,siis lased lihtsalt mootori ribadeks

Selge. Sain küsimusele vastuse.
Järelikult... Kui on tegijam silinder, siis saab rohkem powerit, mis tähendab, et detailidele rakendub suurem jõud. Ja see tähendab omakorda, et detailid peavad olema tugevamad ja kuna suurem jõud=suurem hõõrdumine=kulub kiiremini, peab olema garanteeritud ka hea õlitus
seega, kui korralik silinder osta, väntvõll vahetusse ja kindlasti ka normaalne õli sisse.
Järelikult... Kui on tegijam silinder, siis saab rohkem powerit, mis tähendab, et detailidele rakendub suurem jõud. Ja see tähendab omakorda, et detailid peavad olema tugevamad ja kuna suurem jõud=suurem hõõrdumine=kulub kiiremini, peab olema garanteeritud ka hea õlitus

seega, kui korralik silinder osta, väntvõll vahetusse ja kindlasti ka normaalne õli sisse.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.