Rolleri ehitamine 70ccm

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
ehastura

Rolleri ehitamine 70ccm

Lugemata postitus Postitas ehastura »

Tere !
Mul oleks soov ehitada roller 70ccm
Rolleriks on TGB Akros Tec 50 ( suht hiinakas ).
Kui ma tahaks panna 70ccm silku peale , sis mida ma PEAN vahetama koos silkuga , ja mis oleks hea kui vahetaks !
Palun abi!

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Silinder, kolb, silindrikaas (need on komplektis), kui raha üle jääb siis ka väntvõll. Aga alustuseks võib vända sama jätta, ainult kõvemad laagrid sisse laduda.

Ma siis nii palju siit eri teemadest uurinud... Kasuta otsingut, leiad ise kah, mis teha on vaja.

Teema algataja
ehastura

Lugemata postitus Postitas ehastura »

Mis laagrid peaks ostma http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 39fc830e13 väntvõllile ?
ja sis mis sumpa kas eraldi 70ccm ( kui on olemas)
Kasutaja avatar

-ShadowofDeath-
Postitusi: 318
Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas -ShadowofDeath- »

TGB hiinakas? Pigem Usast ju?
Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!

Teema algataja
ehastura

Lugemata postitus Postitas ehastura »

minuteada peaks tgb tähendama " taiwan golden bee " nime järgi ütleks et ta on japside toodang.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

ehastura kirjutas:
minuteada peaks tgb tähendama " taiwan golden bee " nime järgi ütleks et ta on japside toodang.
kuidas taiwani masin peaks jaapani toodang olema?

Teema algataja
ehastura

Lugemata postitus Postitas ehastura »

vahet pole , ootan vastust väntvõlli laagrite kohta , ja kas sumpa tuleb kah uus osta ( hetkel all leovince "TT hand made ".
Ja loomulikult kas oleks vajalik midagi veel ära vahetada et kõvem pill oleks :P. Ja kui ma panen 70cc peale koos uue väntvõlliga , palju võiks olla maksimaalne kiirus kui hetkel on 60 .?

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

ehastura kirjutas:
Mis laagrid peaks ostma http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 39fc830e13 väntvõllile ?
ja sis mis sumpa kas eraldi 70ccm ( kui on olemas)
Laagripoodi mine ja näita mõõdud ette. Peavad olema kvaliteetsed ja taluma pöördeid. Võid ka vanad kaasa võtta ja näidata.

harrisan
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Aug 2005, 18:24
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerx

Lugemata postitus Postitas harrisan »

ehastura kirjutas:
vahet pole , ootan vastust väntvõlli laagrite kohta , ja kas sumpa tuleb kah uus osta ( hetkel all leovince "TT hand made ".
Ja loomulikult kas oleks vajalik midagi veel ära vahetada et kõvem pill oleks :P. Ja kui ma panen 70cc peale koos uue väntvõlliga , palju võiks olla maksimaalne kiirus kui hetkel on 60 .?
VAHE ON VÄÄÄÄÄGA SUUR, KAS JAAPAN VÕI TAIWAN!
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Laagrid saad näiteks Balti Laager-st. www.baltilaager.ee
Vasakpoolse mõõdud peaks olema(vaadates MopShop-i linki)
25x52x13 ja parempoolse 20x47x14. Muidugi räägi ka müüjale kuhu neid vaja on. Eespool jäi mainimata, et kuuma keskkonda. Seega peab arvestama ka seda, et oleks nn paisumisvaru. Neil laagritel on väike lõtk. Lõtkuta laagri jooksutate lihtsalt kokku. Ehk siis 6205C3(25x52x13) ja
6204C3(20x47x14) enimlevinud tähistuse järgi. C3 tähendabki lõtku ja selline laager kuumadesse tingimustesse igati sobilik. Kui juhtuvad C3 laagrid kinnised, siis võib rahumeeli katted maha võtta(peabki, sest muidu ei saa õlitust mootoris) ja määre seest välja pesta.

Teema algataja
saariste14

Lugemata postitus Postitas saariste14 »

väntvõlli pead ka vahetama ju
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

Ei pea!
Oleneb silindrist- Lahjemal 70cc piisab ka laagrite vahetusest,aga kui juba naks kõvem 70cc,siis oleks soovitatav väntvõll ära vahetada.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Mina vahetaks ikka igaks juhuks väntvõlli kh ära kes teab kui kvaliteetne see seal sees on. Kui vähekegi raha on siis tasuks vahetada, sest kui katki peaks minema võib silinder kh ***** minna. Aga nh eks oleneb kõvasti ka silindrist. Väntvõll ja laagrid vahetades oleks kindla peale minek.

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Kui osta, siis jah C3 lõtkuga laagrid, nagu holma soovitas. Kui ma IZil laagreid vahetasin, soovitasid vanemad mehed mul kah need valida. Vändalaagriteks ideaalsed. Ei ole vaja karta, et kuumaga kinni tõmbab.

Teema algataja
saariste14

Lugemata postitus Postitas saariste14 »

krossi2ss kirjutas:
Ei pea!
Oleneb silindrist- Lahjemal 70cc piisab ka laagrite vahetusest,aga kui juba naks kõvem 70cc,siis oleks soovitatav väntvõll ära vahetada.
anojah metrakiti silkuga vist jah piisab aint laagritest
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

saariste14 kirjutas:
krossi2ss kirjutas:
Ei pea!
Oleneb silindrist- Lahjemal 70cc piisab ka laagrite vahetusest,aga kui juba naks kõvem 70cc,siis oleks soovitatav väntvõll ära vahetada.
anojah metrakiti silkuga vist jah piisab aint laagritest
Saariste palun ära kirjuta midagi siia kui sa teemat ei jaga!
Asi on nii,et sa ei pea vahetama väntvõlli silindritel mis jäävad suts alla midrace.Midrace ja high end silindritel tuleb kindlasti väntvõll vahetada,lahjematel oleks soovitatav,aga piisab ka laagrite vahetusest.
Saaristele: Metrakit teeb ka sellist vigurit nagu pro race 2 mis on juba suht high end kanti ja kui sa sellega väntvõlli ei vaheta,siis lased lihtsalt mootori ribadeks :wink:
Kasutaja avatar

nael
Postitusi: 189
Liitunud: 08 Mai 2005, 12:06
Asukoht: Põlva

Lugemata postitus Postitas nael »

Malossi sport , Dr Evo , Polini sport jms. need on siis sport silindrigruppi kuuluvad ja nendega ei ole vajalik vahetada väntvõll. Soovitatav oleks et väntvõlli laagrid , aga vähemalt põlva kandis lasevad enamus originaal laagritega ringi ja ei ole kellegil see väntvõll kuhugi läinud. :wink:
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

aga ehk keegi teab,kas polini corsal ´tuleb vahetada väntvõll ka või mitte?
Kasutaja avatar

nael
Postitusi: 189
Liitunud: 08 Mai 2005, 12:06
Asukoht: Põlva

Lugemata postitus Postitas nael »

saqants kirjutas:
aga ehk keegi teab,kas polini corsal ´tuleb vahetada väntvõll ka või mitte?
Jah tuleb küll , corsa suhteliselt võimas , midrace silinder. :wink:

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Üks asi on mulle arusaamatu.

Nimelt: Saan aru, kui silindrite kvaliteet on erinev. Aga kuidas siis üks silinder teisest "võimsam" on? :roll:
Kasutaja avatar

teitur
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Jaan 2007, 18:23
Asukoht: Kärdla

Lugemata postitus Postitas teitur »

On lihtsalt erinevate forsseeringastmetega.Mõnel on aknad suuremad ja teises kohas,mõnel üldse teistsuguse kujuga :)

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Selge. Sain küsimusele vastuse.

Järelikult... Kui on tegijam silinder, siis saab rohkem powerit, mis tähendab, et detailidele rakendub suurem jõud. Ja see tähendab omakorda, et detailid peavad olema tugevamad ja kuna suurem jõud=suurem hõõrdumine=kulub kiiremini, peab olema garanteeritud ka hea õlitus :)

seega, kui korralik silinder osta, väntvõll vahetusse ja kindlasti ka normaalne õli sisse.
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

kuid arusaamatu,miks on alu silindritel palju rohkem jõudu kui ntx malm silinditel?

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

ega silinder tervenisti alust ei ole. Pealmine osa ainult. Hülss peaks sees ikka malmist või mingist tugevamast materialist olema. Vaata selle lehe ülemist posti- saad vastuse, miks erinevad silindrid erinevat powwat annavad.
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

alu silindrid kaetud muidu nikasiili kihiga,kuid miks high end silindrid kõik on alumiiniumist?miks malm silindird tavaliselt kuni mid-race.mida täpsemalt silindri materjal mõjutab?

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

alu jubib soojust hästi, jahutamise poolest igati tip-top...
Kasutaja avatar

*DDF*
Postitusi: 145
Liitunud: 27 Mai 2005, 09:38
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas *DDF* »

Nikasiin on nn "libedam", annab kolvile vabamat liikumist.
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

*DDF* kirjutas:
Nikasiin on nn "libedam", annab kolvile vabamat liikumist.
sellest libedusest tuleb kohe juurde +5hp?:S

Teema algataja
Bööm heedsot

Lugemata postitus Postitas Bööm heedsot »

no kuule mõtle ise.Mine praegu suuskadega sõitma.Ei saa, miks?Sest hõõrdumine on liiga suur ja, et libiseda pead kulutama rohkem jõudu.Sama on silindriga.Mida vähem ta peab energiat kulutama kolvi liigutamisele seda rohkem jõudu jõuab tagarattase.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Alumiiniumsilindri paisumis-jahtumistingimused samad mis kolvilgi. Seega, kolvi kinnijooksmisoht tunduvalt väiksem. See peakski peamine eelis malmsilindri ees olema.
Tegelikult ei ole kõik alu silindrid nikasiliga. Enda rolleril alu silinder ja malmhülsiga.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”