rehvis kruvi

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

rehvis kruvi

Lugemata postitus Postitas speedvana »

tegemist yam.600fzr, esirehvist enamvähem keskmiselt pikijoonelt sai väljatõmmatud rehvi läbinud ø4-5mm. puidukruvi mis oli rehvi läbinud, kummimees pistis parandusnööri ja mögina auku, rõhku peab, aga armatuur kindel,et rikutud, rehvil loetav muster täitsa olemas.

küsiks, kas kannataks sõita hooaja lõpuni, arvatavlt 6-8tuh.

rinkale ma ei kipu sest seal oleksin tomat kellest lötaki ülesõidetakse, käin linnavahel kaagutamas ja teen vahest demot, et ka minu vana yam. köhib vahel hääle... peeneks

kui lubate, panen siia kohe ära
liiguvad ringi kodanikud kelle raudruunale on installitud trammi sidurid... ja kuida on?

teritaja

Lugemata postitus Postitas teritaja »

mõni aeg tagasi oli endal sama mure, rehvis kruvi. kui uurisin kas lappida või uus osta oli vastuseks igalt rattamehelt, et muidugi uus kui elu armas.

giG

Lugemata postitus Postitas giG »

Kuradi ehitajad jätavad oma kola igale poole vedelema, ma arvasin, et ainuke olen kel on õnnestunud kruvi kummi sõita :?
Õnneks mul nii hull asi ei olnud http://www.hot.ee/belfegor/DSC01692.JPG

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Lugemata postitus Postitas gs »

Omadest kogemustest:
Kruviga rehv parandati rehvitöökojas seestpoolt vulkaniseeritud lapiga. Loeti sõnad peale, et sõidan omal vastutusel. Rehv pidas lõpuni kenasti vastu igal kiirusel.
Teine peaaegu uus rehv korjas terava killustikukivi üles ja sai 1,5cm pikkuse haava. Rehv parandati ja sõitsin kuni oli lõpuni kulunud.. omal vastutusel.

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Teil siin kruvid eksole, aga mul oli 15cm pliiatsijämedust betooni armatuuri tagarehvis :evil:

Krdi kinnisvaraarendajad, ehitavad/parandavad lammutusjääkidega teed...

Uus lohv sisse ja sõit võis jätkuda. Tegemist endurokaga, nii et kiirused eriti suured ei ole.

Kiiremal rattal aga mõtleks kah vb uue rehvi peale...
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Rehvide puhul ei ole naguinii kunagi garantiid - st. et ka tutikas rehv võib iga hetk pooleks minna.
Nööriga parandatud rehv peab väga hästi vastu.
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

oli kah eelmine aasta kruvi tagarehvis, keskjoonele suht lähedal.. rehv oli esimest hooaega kah all :twisted: pärnus pandi sisse "seen" tasakaalustati ära ja anti tagasi.. kohe õeldi et nad mingit lappi ega nööri ei pane kuna seen pidi ikka palju kindlam olema..
see aasta rehv on siis poole peale kulunud ja vaikselt sööb ka selle seene osa aga õnneks rehv tühjaks ei lähe ja peab vastu. arvan aga et päris traadini seda kulutada küll ei saa, või siis omal vastutusel :D
aga krt seda kola vedeleb teel ikka päris palju..
_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Ostsin 95% kulunud tagarehvi, millel oli mitme millimeetrine auk sees kõige magusama kallutamise joone peal. Rehvimüüja pani "seene" sisse ja juba traat väljas, kuid ikka veel toimib. See seen on siuke silikoon- kummi punn, suht töökindel asi jämedama augu jaoks.
Tsikkli rehvile ei saavat sissepoole paika panna, sest kui paigatavat kohta seestpoolt puhastada, lõhutakse ära nn. tubeless kiht, mis olebat oluline õhu pidamisel.

Telepoiss
Postitusi: 52
Liitunud: 13 Apr 2005, 23:12
Tsikkel: BMW R850R
Asukoht: Kaberneeme

Kruvi

Lugemata postitus Postitas Telepoiss »

Tere,

Möödunud suvel sai Yamu XJR 1300- le soetated Metzeler tagarehv, mis pole teatavasti soodsamate killast. Juulis leidsin tsikli ühel kenal päeval kurvalt tühja tagakummiga maja eest- samamoodi kruvi sees. Kuna pärast uuesti täispumpamist siiski mingil määral õhku pidas, sai sõidetud esimesse kummiparandusse ning seal remonditi rehv nööriga.

Pelgasin samuti asja vastupidavust, kuid enamik sarnase kogemusega sõitjatest pidas nööriga parandamist igati toimivaks.

Sügiseni sõitsin pärast parandamist veel ca 4000km ning minu teada liigub see ratas veel tänagi sama tagarehviga.

Parimat,
-Suzuki GSF 400 Bandit 1991
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Kui sa mingi hull biker ei ole, kes pidevalt elava liiklusega kohtades 200-ga peenestab ja kallutab, siis ei ole vahet, kas on nööriga või mitte. Ega see nöör pauguga välja ei hüppa. Ja tegelikult võivad täiesti uued rehvid tõesti laiali lennata.
Kasutaja avatar

fbeye
Postitusi: 177
Liitunud: 03 Mär 2006, 12:37
Tsikkel: Yamaha XV1900A
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas fbeye »

sama mure oli ca kuu aega tagasi - päris pikk puidukruvi oli esiratta kummis.
kummimees pistis parandusnööri, mis tuli välja kohe peale töökojast ärasõitmist. tulin tagasi ning avaldasin kummimehele oma arvamust temast ja tehtud tööst. :evil:
pistis oma parandusjunni uuesti. see juba peas rõhku. kuid siiski ostsin uue rehvi paar päeva hiljem. esirattaga ei viitsi riskida... :roll:
No need to say anything you don't care...

Overkilla
Postitusi: 237
Liitunud: 17 Mai 2008, 18:10
Tsikkel: BMW F650CS Scarver
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Overkilla »

davidsoniharald kirjutas:

Teil siin kruvid eksole, aga mul oli 15cm pliiatsijämedust betooni armatuuri tagarehvis :evil:

Krdi kinnisvaraarendajad, ehitavad/parandavad lammutusjääkidega teed...

Uus lohv sisse ja sõit võis jätkuda. Tegemist endurokaga, nii et kiirused eriti suured ei ole.

Kiiremal rattal aga mõtleks kah vb uue rehvi peale...

Tõstatan vana teema sama probleemiga. Rehvi mustri õhemas kohas on üle 10cm pikkune metallvarras, ots juba ära kulunud, mis tähendab, et mõningane aeg juba seal sees olnud. Täna avastasin ja tirisin välja - hakkas kohe susisema, toppisin sisse tagasi ja läksin sõitma, 90ga ja natuke pealt oli tunda, et nagu hüpleks veidi. Kuna tegu on lohvita rehviga (tubeless), kas siis annab parandada? Mis see maksab ja palju on ajakulu (ratas alt ära või saab ilma)? Või hoopis varras sisse jätta (ohtlik, lõhub?) kuni nii lühikeseks kulub, et ise ära kukub?


sven358

Lugemata postitus Postitas sven358 »

lase rehvitöökojas seen või nöör sisse pana.
seene paigadamiseks tuleb ratas alt ära võtta.seene hinda ei oska öelda.
nööri paigaldamisel ei ole vaja tatast alt ära võtta ja maksab alla 100 eeki

Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas argoa »

Loen siin teie auklikku teemat ja...
Soetasin omale suisa Põlvast (juhuslikult sattusin peale) selle va nööripaigaldamise komplekti koos nööridega. 7 nööri jämedamat ja 5 peenemat vist oli sees. Lisaks veel paigaldaja ja ava puhastaja. Auto peal proovitud, täitsa ok. Nüüdsest istub tsikli varustuse juures :) Ahjaa, hinnaks oli 120.- Kr.

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Lugemata postitus Postitas reinz »

meile näidati autokoolis seda jubinat (nööri panemise kompl) ja kasutamist kah natukene....


TripleT

Lugemata postitus Postitas TripleT »

Eks kui nii kiirendama päris ei hakka ja mustrit veel on rehvi peal siis suve lõpuni peab vastu küll endal vana masinaga oli sama asi et sai kruvi rehvi ja siis lapiti rehv ära ja sai sõidetud kyll.


victor

Lugemata postitus Postitas victor »

Sebar kirjutas:

Ostsin 95% kulunud tagarehvi, millel oli mitme millimeetrine auk sees kõige magusama kallutamise joone peal. Rehvimüüja pani "seene" sisse ja juba traat väljas, kuid ikka veel toimib. See seen on siuke silikoon- kummi punn, suht töökindel asi jämedama augu jaoks.
Tsikkli rehvile ei saavat sissepoole paika panna, sest kui paigatavat kohta seestpoolt puhastada, lõhutakse ära nn. tubeless kiht, mis olebat oluline õhu pidamisel.

On olemas tubeless kihi taastaja mis määritakse kahjustatud kohale.
Korralikes töökodades.


victor

Re: rehvis kruvi

Lugemata postitus Postitas victor »

[quote="speedvana"]tegemist yam.600fzr, esirehvist enamvähem keskmiselt pikijoonelt sai väljatõmmatud rehvi läbinud ø4-5mm. puidukruvi mis oli rehvi läbinud, kummimees pistis parandusnööri ja mögina auku, rõhku peab, aga armatuur kindel,et rikutud, rehvil loetav muster täitsa olemas.

küsiks, kas kannataks sõita hooaja lõpuni, arvatavlt 6-8tuh.

rinkale ma ei kipu sest seal oleksin tomat kellest lötaki ülesõidetakse, käin linnavahel kaagutamas ja teen vahest demot, et ka minu vana yam. köhib vahel hääle... peeneks

Speedvana kui sa veel pole abi saanud siis võin aidata on olemas korralikud vahendid.Kasutan TipTop seent. kui huvi siis pane mulle ES

Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Mõni aasta tagasi sai ka uus rehv soetatud ja kohe esimese sõiduga sai sinna nale ka sisse selline 8cm pikkune..

Pandi seen sisse, sõitsin hooaja ilusti lõpuni rehv kulus ära ja vahetasin välja, isegi jõudsin ringrajale, mul pidas väga hästi seen vastu!


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Omal ka selline kogemus täitsa olemas, küll autoga aga juhtub imesi. Nimelt uus rehv sai lõike kuskil 15mm ja pärast lappimist sõitsin pea 40000km., olgugi et seda lappida ei tohiks. Saksas nt. minuteada ei tohi parandatud motarehviga sõita ja ega isegi aga kui rehv uus või hea tasub parandada, ainult mitte nööriga nagu eelpool mainitud. Miks, sest nöör või nn. makaron on teelt äratoomise abivahend ja jämedam kui kruvi mis ei vulkaniseeru ning hakkab varem või hiljem lekkima, ja teinekord vajutad augu suuremaks kui enne. Igas korralikus rehvi töökojas on kõik vahendid olemas ja kellel mure saab ka asjakohast nõu ja abi. Ise olen rehve lappinud tosin aastat ja kui vähegi võimalik on ka parandatud, ja isegi selliseid mis päevavalgust ei kannata, klient on kuningas.
Küsimus jäi ainult õhku, kas lappida või osta uus ? Kuid see on iga mehe oma rida.
Kui abi vaja aitan meelsasti, ainult viljandimaal. tel. 5150971 :)

Nael k...i ! Virgo


Overkilla
Postitusi: 237
Liitunud: 17 Mai 2008, 18:10
Tsikkel: BMW F650CS Scarver
Tänanud: 10 korda

Tehtud

Lugemata postitus Postitas Overkilla »

Töökojas käidud: ajakulu 5 minutit, varras välja - nöör sisse, kõik tipp-topp. Hinnakirja järgi 50kr.

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Krt, sa said küll siis jube hästi hakkama! Mul nokiti rehv maha, tõmmati seen sisse ja tagasi alla. Lõpuks veel heelium sisse ja 300 raha pidin ära andma.. :evil:

Keretööd
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”