rehvis kruvi
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
rehvis kruvi
küsiks, kas kannataks sõita hooaja lõpuni, arvatavlt 6-8tuh.
rinkale ma ei kipu sest seal oleksin tomat kellest lötaki ülesõidetakse, käin linnavahel kaagutamas ja teen vahest demot, et ka minu vana yam. köhib vahel hääle... peeneks
kui lubate, panen siia kohe ära
liiguvad ringi kodanikud kelle raudruunale on installitud trammi sidurid... ja kuida on?

Õnneks mul nii hull asi ei olnud http://www.hot.ee/belfegor/DSC01692.JPG
Kruviga rehv parandati rehvitöökojas seestpoolt vulkaniseeritud lapiga. Loeti sõnad peale, et sõidan omal vastutusel. Rehv pidas lõpuni kenasti vastu igal kiirusel.
Teine peaaegu uus rehv korjas terava killustikukivi üles ja sai 1,5cm pikkuse haava. Rehv parandati ja sõitsin kuni oli lõpuni kulunud.. omal vastutusel.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:

Krdi kinnisvaraarendajad, ehitavad/parandavad lammutusjääkidega teed...
Uus lohv sisse ja sõit võis jätkuda. Tegemist endurokaga, nii et kiirused eriti suured ei ole.
Kiiremal rattal aga mõtleks kah vb uue rehvi peale...
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:

see aasta rehv on siis poole peale kulunud ja vaikselt sööb ka selle seene osa aga õnneks rehv tühjaks ei lähe ja peab vastu. arvan aga et päris traadini seda kulutada küll ei saa, või siis omal vastutusel

aga krt seda kola vedeleb teel ikka päris palju..
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Tsikkli rehvile ei saavat sissepoole paika panna, sest kui paigatavat kohta seestpoolt puhastada, lõhutakse ära nn. tubeless kiht, mis olebat oluline õhu pidamisel.
Kruvi
Möödunud suvel sai Yamu XJR 1300- le soetated Metzeler tagarehv, mis pole teatavasti soodsamate killast. Juulis leidsin tsikli ühel kenal päeval kurvalt tühja tagakummiga maja eest- samamoodi kruvi sees. Kuna pärast uuesti täispumpamist siiski mingil määral õhku pidas, sai sõidetud esimesse kummiparandusse ning seal remonditi rehv nööriga.
Pelgasin samuti asja vastupidavust, kuid enamik sarnase kogemusega sõitjatest pidas nööriga parandamist igati toimivaks.
Sügiseni sõitsin pärast parandamist veel ca 4000km ning minu teada liigub see ratas veel tänagi sama tagarehviga.
Parimat,
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
kummimees pistis parandusnööri, mis tuli välja kohe peale töökojast ärasõitmist. tulin tagasi ning avaldasin kummimehele oma arvamust temast ja tehtud tööst.

pistis oma parandusjunni uuesti. see juba peas rõhku. kuid siiski ostsin uue rehvi paar päeva hiljem. esirattaga ei viitsi riskida...

davidsoniharald kirjutas:Teil siin kruvid eksole, aga mul oli 15cm pliiatsijämedust betooni armatuuri tagarehvis :evil:
Krdi kinnisvaraarendajad, ehitavad/parandavad lammutusjääkidega teed...
Uus lohv sisse ja sõit võis jätkuda. Tegemist endurokaga, nii et kiirused eriti suured ei ole.
Kiiremal rattal aga mõtleks kah vb uue rehvi peale...
Tõstatan vana teema sama probleemiga. Rehvi mustri õhemas kohas on üle 10cm pikkune metallvarras, ots juba ära kulunud, mis tähendab, et mõningane aeg juba seal sees olnud. Täna avastasin ja tirisin välja - hakkas kohe susisema, toppisin sisse tagasi ja läksin sõitma, 90ga ja natuke pealt oli tunda, et nagu hüpleks veidi. Kuna tegu on lohvita rehviga (tubeless), kas siis annab parandada? Mis see maksab ja palju on ajakulu (ratas alt ära või saab ilma)? Või hoopis varras sisse jätta (ohtlik, lõhub?) kuni nii lühikeseks kulub, et ise ära kukub?
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Loen siin teie auklikku teemat ja...
Soetasin omale suisa Põlvast (juhuslikult sattusin peale) selle va nööripaigaldamise komplekti koos nööridega. 7 nööri jämedamat ja 5 peenemat vist oli sees. Lisaks veel paigaldaja ja ava puhastaja. Auto peal proovitud, täitsa ok. Nüüdsest istub tsikli varustuse juures Ahjaa, hinnaks oli 120.- Kr.
Sebar kirjutas:Ostsin 95% kulunud tagarehvi, millel oli mitme millimeetrine auk sees kõige magusama kallutamise joone peal. Rehvimüüja pani "seene" sisse ja juba traat väljas, kuid ikka veel toimib. See seen on siuke silikoon- kummi punn, suht töökindel asi jämedama augu jaoks.
Tsikkli rehvile ei saavat sissepoole paika panna, sest kui paigatavat kohta seestpoolt puhastada, lõhutakse ära nn. tubeless kiht, mis olebat oluline õhu pidamisel.
On olemas tubeless kihi taastaja mis määritakse kahjustatud kohale.
Korralikes töökodades.
Re: rehvis kruvi
[quote="speedvana"]tegemist yam.600fzr, esirehvist enamvähem keskmiselt pikijoonelt sai väljatõmmatud rehvi läbinud ø4-5mm. puidukruvi mis oli rehvi läbinud, kummimees pistis parandusnööri ja mögina auku, rõhku peab, aga armatuur kindel,et rikutud, rehvil loetav muster täitsa olemas.
küsiks, kas kannataks sõita hooaja lõpuni, arvatavlt 6-8tuh.
rinkale ma ei kipu sest seal oleksin tomat kellest lötaki ülesõidetakse, käin linnavahel kaagutamas ja teen vahest demot, et ka minu vana yam. köhib vahel hääle... peeneks
Speedvana kui sa veel pole abi saanud siis võin aidata on olemas korralikud vahendid.Kasutan TipTop seent. kui huvi siis pane mulle ES
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Omal ka selline kogemus täitsa olemas, küll autoga aga juhtub imesi. Nimelt uus rehv sai lõike kuskil 15mm ja pärast lappimist sõitsin pea 40000km., olgugi et seda lappida ei tohiks. Saksas nt. minuteada ei tohi parandatud motarehviga sõita ja ega isegi aga kui rehv uus või hea tasub parandada, ainult mitte nööriga nagu eelpool mainitud. Miks, sest nöör või nn. makaron on teelt äratoomise abivahend ja jämedam kui kruvi mis ei vulkaniseeru ning hakkab varem või hiljem lekkima, ja teinekord vajutad augu suuremaks kui enne. Igas korralikus rehvi töökojas on kõik vahendid olemas ja kellel mure saab ka asjakohast nõu ja abi. Ise olen rehve lappinud tosin aastat ja kui vähegi võimalik on ka parandatud, ja isegi selliseid mis päevavalgust ei kannata, klient on kuningas.
Küsimus jäi ainult õhku, kas lappida või osta uus ? Kuid see on iga mehe oma rida.
Kui abi vaja aitan meelsasti, ainult viljandimaal. tel. 5150971
Nael k...i ! Virgo
Tehtud
Töökojas käidud: ajakulu 5 minutit, varras välja - nöör sisse, kõik tipp-topp. Hinnakirja järgi 50kr.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.