1. leht 1-st
Sõidud vihmas
Postitatud: 03 Juul 2007, 20:13
Postitas Maus
Võib-olla on seda vähe uue teema jaoks, kuid mis teha. Nimelt sõit vihmas ehk vesi mootoris.
Nimelt Jaanipäeval jäin äikese keskmesse, kuid kuna koju oli u 50 km, otsustasin ära sõita (vihmaülikond oli kaasas). Edasi algas aga täielik põrgu, vett peksis nii et näha ka ei olnud midagi. Kiirus langes, langes ja siis algasid kerged hüpped ja täiesti selged korinad. Esimest korda mõtlesin , et jään tee peale + inimtühi piirkond (hea kui 5 autot päevas - ja mis neist kasu).
Siin ongi küsimus - mis juhtub neljataktilise mopeediga, kui õhu, kui sellise niiskus ei ole mitte 100%, vaid õhk koosneb otse silmnähtavatest veekuulikestest? Mis juhtub mootoriga? Õhuklapp? Mul oli viimaks täiesti lahti.
Huvitav on see, et elektroonika ei teinud kose all väljagi. Aga mootor jah.
Välja vedas küll - 35 km/h, kuid mõtlema pani.
Mida arvata?
Maus.
Postitatud: 03 Juul 2007, 20:17
Postitas avenger
naljakas endal pole ühegi masinaga olnud probleeme vihmas,vihmas ja mudas korraga sõitmisega

Avenger
Postitatud: 03 Juul 2007, 21:40
Postitas Maus
Ma ei küsinud sellepärast, et "ei ole probleeme olnud", vaid et oli probleeme.
Maus.
Postitatud: 03 Juul 2007, 22:45
Postitas -ShadowofDeath-
Eks sul vast vesi karpas, siis. Muud ma sulle öelda ei oska, aga selle vee kättesaamine on raske.
Postitatud: 03 Juul 2007, 22:53
Postitas Enemy Territory [ COD ]
kunagi lugesin kuskilt foorumist et kui vesi satub mootorisse siis on mootor pekkis omadega

Postitatud: 04 Juul 2007, 01:16
Postitas Poiss66
aga mis juhtuks 2T vedelikjahutusega mopeediga?

Postitatud: 04 Juul 2007, 01:22
Postitas oldmoped
Kuidasmooto ri jahutuse tüüp asja puutub?
Postitatud: 04 Juul 2007, 01:27
Postitas Robskar
Pmst, võis ka minna vesi küünla ja piibu vahele.
Mis masinaga muidu tegu oli, sellele sain pihta,et 4t, aga kas rolleri, või tsikli moodi?
ise pole nii suure vihma kätte jäänud,aga sõber ronis rolleriga sõnaotseses mõttes vette. Pmst, kuni variaatorini oli asi vee all, Ja tõesti ,vario sai ka vett, sest mingi aeg käis mootor tühja, ning siis haakus uuesti kogu kupatus.
Aga, töötas, töötab siiani.
Aga, vb,. tõesti oli asi selles,et pigem läks kogu vesi pmst filtritesse jms. Tegelikult ei salli isegi karburaator vett mitte, eriti seestpoolt.
Postitatud: 04 Juul 2007, 01:29
Postitas reinhold5
Mausil on Madass. Robskar, kohe näha et sa pole mopeediteemat eriti lugenud.

Postitatud: 04 Juul 2007, 01:31
Postitas Robskar
Kusjuures, usu või mitte, mäletan,et sarnase kasutaja nimega inimene tegi selle masina kohta väga kena teema.Küsisin igaks juhuks üle.
Kõik ühes postis, vähemasti.
edit: ei loe ja iga päev, nüüd pole ka nädalaid järjest lugenud.
On see patt? ::
edit: Arvad, et ma paha pärast?
samuti mitte

.
Lihtsalt jah.. ^^, aga okei, siin vihmast, ja sõitmisest juttu.
Postitatud: 04 Juul 2007, 01:45
Postitas reinhold5
Ah pole midagi, ma niisama...

Postitatud: 04 Juul 2007, 03:47
Postitas Aksel
Vihma puhul jah ma arvan kah seda, et vesi võis sattuda karburaatorisse või siis küünla ja piibu vahele ning hakkas massi taguma.
Kui karpasse läks siis on palju jama.

Kunagi pani keegi mulle võrrile vett paaki ja siis ma sain seda jura ikka päris kaua kuivatada ja möllata aga pärast hakkas tööle ikka.
Enda rolleriga sõitsin üks kord sellise vihma käes, et autod Tallinn-Tartu maanteel jäid teeäärde seisma, sest nähtavus oli 0 ja vihma sadas nii, et paari sekundiga meenutas Tallinn-Tartu maantee jõge. Mul roller õnneks ei teinud teist nägugi va see, et peale vihma läks kumm puru metallitükiga.

Postitatud: 06 Juul 2007, 00:24
Postitas Maus
Suured tänud. Mootor on OK ja juba järgmisel päeval sõitis kenasti. Pigem oli ikkagi asi õhus, mis oli otsekui vesi.
Pani mõtlema küll.
Maus.
Postitatud: 09 Juul 2007, 00:00
Postitas Heints
Robskar kirjutas:Pmst, võis ka minna vesi küünla ja piibu vahele..
kui sul on masina mootor üsna kuum siis ta aurab seal ära ning rõhk peksab mootorist välja
muidugi kui teda jookseb koguaeg peale, siis ei ole enam midagi teha
küünal maha ja käivitad tükk aega kuni vesi väljas ning siis proovid

Postitatud: 09 Juul 2007, 11:58
Postitas Martin.
Nii palju kui mina Madassiga kokkupuutunud olen , olennnäinud et see õhufilter mis seal originaalis on ei tohiks küll eriti vett sisse lasta. Sellel on ju terve korpus ümber , see ausub otsapidi kahe mootorikinnituse vahel ja ainult all , käigukasti pool on õhuauk . Ma leian et selle pärast ei maksa muretseda et tal vihma käes sõites vesi karpasse läheb.

Postitatud: 11 Juul 2007, 13:42
Postitas uurban
mina ei ole veel kokkupuutunud sellise probleemiga ,kuigi ,käin
igapäev 'peaaegu'männiku metsades ,ja krossirajal ja mingi 3 päeva on olnud paduvihm ja nägu ja kõik muu soppa täis

:D
Postitatud: 11 Juul 2007, 14:24
Postitas Mix
uurban kirjutas:mina ei ole veel kokkupuutunud sellise probleemiga
Sa ei sõida ka MadAssi'iga
Postitatud: 12 Juul 2007, 20:19
Postitas Maus
Sain täna ühel eluaegsel motomehel sabast kinni, kes küsimust kuuldes heldis otsemaid ja ütles, et "papist filtrid" tuletavad talle vanu häid Jawa-aegu meelde ja et see on vana teada asi ja et ma peaks end harima ja et mul peaks olema hea meel, et igasuguseid filtreid on saadaval ning et mul ei tule õhufiltriks kapronsukki toppida, mis ka omakorda vihmas sõiduks ei sobi - kuna tekib veekile.
Ühesõnaga, pani diagnoosi kohe - õhufilter sai metsikult vett, ligunes läbi ja õhku enam peale ei andnud. Ainus võimalus - õhuklappi järjest rohkem lahti, kuni sõidab. Edasi on, kuidas veab - õhufilter kuivab või on vaja vahetada või on vesi otsaga juba karburaatoris.
Olen sõitnud vihmaga küll ja ka kerge lausvihmaga, aga tundub et päris veepõrgut tuleb edaspidi vältida. Tol hetkel lihtsalt kannatlikkust polnud.
Maus.
Postitatud: 13 Juul 2007, 11:32
Postitas brooker
Ei pruugi olla vesikarpas,
mul oli endal sellineviga et oli natukene vale küünal , sellepärast oli ka küünlapiip natukene ühesotsast lahti(vahe) ja nikui loigust läbi panid jäi roller seisma kuna küünal sai märjaks. Sai küünal vahetatud, kohe piip oli paremini küljes ja vihm enam ei mõjuta
