Sõidud vihmas
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Sõidud vihmas
Võib-olla on seda vähe uue teema jaoks, kuid mis teha. Nimelt sõit vihmas ehk vesi mootoris.
Nimelt Jaanipäeval jäin äikese keskmesse, kuid kuna koju oli u 50 km, otsustasin ära sõita (vihmaülikond oli kaasas). Edasi algas aga täielik põrgu, vett peksis nii et näha ka ei olnud midagi. Kiirus langes, langes ja siis algasid kerged hüpped ja täiesti selged korinad. Esimest korda mõtlesin , et jään tee peale + inimtühi piirkond (hea kui 5 autot päevas - ja mis neist kasu).
Siin ongi küsimus - mis juhtub neljataktilise mopeediga, kui õhu, kui sellise niiskus ei ole mitte 100%, vaid õhk koosneb otse silmnähtavatest veekuulikestest? Mis juhtub mootoriga? Õhuklapp? Mul oli viimaks täiesti lahti.
Huvitav on see, et elektroonika ei teinud kose all väljagi. Aga mootor jah.
Välja vedas küll - 35 km/h, kuid mõtlema pani.
Mida arvata?
Maus.
Nimelt Jaanipäeval jäin äikese keskmesse, kuid kuna koju oli u 50 km, otsustasin ära sõita (vihmaülikond oli kaasas). Edasi algas aga täielik põrgu, vett peksis nii et näha ka ei olnud midagi. Kiirus langes, langes ja siis algasid kerged hüpped ja täiesti selged korinad. Esimest korda mõtlesin , et jään tee peale + inimtühi piirkond (hea kui 5 autot päevas - ja mis neist kasu).
Siin ongi küsimus - mis juhtub neljataktilise mopeediga, kui õhu, kui sellise niiskus ei ole mitte 100%, vaid õhk koosneb otse silmnähtavatest veekuulikestest? Mis juhtub mootoriga? Õhuklapp? Mul oli viimaks täiesti lahti.
Huvitav on see, et elektroonika ei teinud kose all väljagi. Aga mootor jah.
Välja vedas küll - 35 km/h, kuid mõtlema pani.
Mida arvata?
Maus.
naljakas endal pole ühegi masinaga olnud probleeme vihmas,vihmas ja mudas korraga sõitmisega 

derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
Pmst, võis ka minna vesi küünla ja piibu vahele.
Mis masinaga muidu tegu oli, sellele sain pihta,et 4t, aga kas rolleri, või tsikli moodi?
ise pole nii suure vihma kätte jäänud,aga sõber ronis rolleriga sõnaotseses mõttes vette. Pmst, kuni variaatorini oli asi vee all, Ja tõesti ,vario sai ka vett, sest mingi aeg käis mootor tühja, ning siis haakus uuesti kogu kupatus.
Aga, töötas, töötab siiani.
Aga, vb,. tõesti oli asi selles,et pigem läks kogu vesi pmst filtritesse jms. Tegelikult ei salli isegi karburaator vett mitte, eriti seestpoolt.
Mis masinaga muidu tegu oli, sellele sain pihta,et 4t, aga kas rolleri, või tsikli moodi?
ise pole nii suure vihma kätte jäänud,aga sõber ronis rolleriga sõnaotseses mõttes vette. Pmst, kuni variaatorini oli asi vee all, Ja tõesti ,vario sai ka vett, sest mingi aeg käis mootor tühja, ning siis haakus uuesti kogu kupatus.
Aga, töötas, töötab siiani.
Aga, vb,. tõesti oli asi selles,et pigem läks kogu vesi pmst filtritesse jms. Tegelikult ei salli isegi karburaator vett mitte, eriti seestpoolt.
Kusjuures, usu või mitte, mäletan,et sarnase kasutaja nimega inimene tegi selle masina kohta väga kena teema.Küsisin igaks juhuks üle.
Kõik ühes postis, vähemasti.
edit: ei loe ja iga päev, nüüd pole ka nädalaid järjest lugenud.
On see patt? ::
edit: Arvad, et ma paha pärast?
samuti mitte
.
Lihtsalt jah.. ^^, aga okei, siin vihmast, ja sõitmisest juttu.
Kõik ühes postis, vähemasti.
edit: ei loe ja iga päev, nüüd pole ka nädalaid järjest lugenud.
On see patt? ::
edit: Arvad, et ma paha pärast?
samuti mitte

Lihtsalt jah.. ^^, aga okei, siin vihmast, ja sõitmisest juttu.
Viimati muutis Robskar, 04 Juul 2007, 03:05, muudetud 1 kord kokku.
Vihma puhul jah ma arvan kah seda, et vesi võis sattuda karburaatorisse või siis küünla ja piibu vahele ning hakkas massi taguma.
Kui karpasse läks siis on palju jama.
Kunagi pani keegi mulle võrrile vett paaki ja siis ma sain seda jura ikka päris kaua kuivatada ja möllata aga pärast hakkas tööle ikka. 
Enda rolleriga sõitsin üks kord sellise vihma käes, et autod Tallinn-Tartu maanteel jäid teeäärde seisma, sest nähtavus oli 0 ja vihma sadas nii, et paari sekundiga meenutas Tallinn-Tartu maantee jõge. Mul roller õnneks ei teinud teist nägugi va see, et peale vihma läks kumm puru metallitükiga.
Kui karpasse läks siis on palju jama.


Enda rolleriga sõitsin üks kord sellise vihma käes, et autod Tallinn-Tartu maanteel jäid teeäärde seisma, sest nähtavus oli 0 ja vihma sadas nii, et paari sekundiga meenutas Tallinn-Tartu maantee jõge. Mul roller õnneks ei teinud teist nägugi va see, et peale vihma läks kumm puru metallitükiga.

Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Nii palju kui mina Madassiga kokkupuutunud olen , olennnäinud et see õhufilter mis seal originaalis on ei tohiks küll eriti vett sisse lasta. Sellel on ju terve korpus ümber , see ausub otsapidi kahe mootorikinnituse vahel ja ainult all , käigukasti pool on õhuauk . Ma leian et selle pärast ei maksa muretseda et tal vihma käes sõites vesi karpasse läheb. 

Kurvis näeme . kahepoolene
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Sain täna ühel eluaegsel motomehel sabast kinni, kes küsimust kuuldes heldis otsemaid ja ütles, et "papist filtrid" tuletavad talle vanu häid Jawa-aegu meelde ja et see on vana teada asi ja et ma peaks end harima ja et mul peaks olema hea meel, et igasuguseid filtreid on saadaval ning et mul ei tule õhufiltriks kapronsukki toppida, mis ka omakorda vihmas sõiduks ei sobi - kuna tekib veekile.
Ühesõnaga, pani diagnoosi kohe - õhufilter sai metsikult vett, ligunes läbi ja õhku enam peale ei andnud. Ainus võimalus - õhuklappi järjest rohkem lahti, kuni sõidab. Edasi on, kuidas veab - õhufilter kuivab või on vaja vahetada või on vesi otsaga juba karburaatoris.
Olen sõitnud vihmaga küll ja ka kerge lausvihmaga, aga tundub et päris veepõrgut tuleb edaspidi vältida. Tol hetkel lihtsalt kannatlikkust polnud.
Maus.
Ühesõnaga, pani diagnoosi kohe - õhufilter sai metsikult vett, ligunes läbi ja õhku enam peale ei andnud. Ainus võimalus - õhuklappi järjest rohkem lahti, kuni sõidab. Edasi on, kuidas veab - õhufilter kuivab või on vaja vahetada või on vesi otsaga juba karburaatoris.
Olen sõitnud vihmaga küll ja ka kerge lausvihmaga, aga tundub et päris veepõrgut tuleb edaspidi vältida. Tol hetkel lihtsalt kannatlikkust polnud.
Maus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.