1. leht 18-st

Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!

Postitatud: 03 Juul 2007, 17:08
Postitas mella
Oleks tore, kui keegi ülalmainitud ristmikul kukkunud isik võtaks minuga ühendust. Sooviks seda teemat ka ajakirja veergudel sügavamalt lahata, kuid kukkumiskogemus endal puudub.

Tel 5108458 või mella@mella.pri.ee

Postitatud: 03 Juul 2007, 18:56
Postitas paarn
Paar aastat tagasi vihmase ilmaga GS500 -ga õnnestus mul ka see asi läbi teha. Kui huvi on siis võid ühendust võtta, andmed on profiili all kirjas.

Tervitustega
Päärn

Postitatud: 03 Juul 2007, 19:32
Postitas StreetMoto
Minul muljed olemas, paraku küll aastatetagused. Ka netis lugemiseks üleval:
http://www.hot.ee/nowhere/frames_ee.html alalõigus bad&ugly nr 9!

Postitatud: 03 Juul 2007, 19:38
Postitas spinna
Mul lausa aastakümnete tagune kogemus. Sarnaselt Neemega sai vaadatud veokit altpoolt. Kuiva, päikesepaistelise ilmaga. Ja mitte essugi ei ole muutunud.

Postitatud: 03 Juul 2007, 22:35
Postitas Möku
te kindlasti naerate, aga ma panin paar aastat tagasi mägijalgrattaga seal kummuli - tagumise ratta muster haaras sellest relsieelsest rennist kinni, veojõud läks niimoodi külgjõuks ja viskas tagaratta üle 100 kraadi vasakule. Ei mul tasakaalu hoidmisest enam miskit välja tulnud ja rullusin asfaltile. Senimaani tänan kõiksevägevamat, et mõni veoauto tagant ei tulnud.

Motoriseeritult olen ka esiratta pool meetrit vasakule visanud, aga tänu eelnevale jalgrattaga kukkumise kogemusele olin siis juba jalustel püsti ja suutsin kukkumise ära hoida.

Postitatud: 03 Juul 2007, 22:43
Postitas Šulik
Paar nädalat tagasi- lihtsalt esiratas läks alt ära... Kiirus oli õnneks suht olematu, sain end jalaga tagasi püsti lükatud. Igatahes sõiduauto, mis oli kõrval, tõmbas juba vasemale ja pidurdas, st tema nägi seda, et ühel rattal kadus esiotsa pidamine ja kohe on ta külili auto ees maas. Nüüd sõidan sõidurea vasakusse serva ja siis keeran ülesõidul paremasse serva, st max risti olla ülesõiduga. Muidugi see äravajunud asfalt on seal omaette teema...
Igatahes jõudu linnaisadele, äki saame veel neid teid juurde,mida sõita ei tahaks...

Postitatud: 03 Juul 2007, 22:48
Postitas sepp
[quote="Šulik"]Paar nädalat tagasi- lihtsalt esiratas läks alt ära... Kiirus oli õnneks suht olematu, sain end jalaga tagasi püsti lükatud. quote]
mida kuradit te teete seal olematu kiirusega... loog ju et veab ära kui uimerdate seal... keerake peale ja 130ga saab sealt isegi käed lahti sõita yle!

Postitatud: 03 Juul 2007, 22:50
Postitas bultacol
nädal-kaks tagasi vihmase ilmaga läks esiratas ilusti alt
õnneks oli kiirus imeväike ja sai jala õigel hetkel maha

Postitatud: 03 Juul 2007, 23:35
Postitas pacaan
sepp kirjutas:
Šulik kirjutas:
Paar nädalat tagasi- lihtsalt esiratas läks alt ära... Kiirus oli õnneks suht olematu, sain end jalaga tagasi püsti lükatud. quote]
mida kuradit te teete seal olematu kiirusega... loog ju et veab ära kui uimerdate seal... keerake peale ja 130ga saab sealt isegi käed lahti sõita yle!
vaata Sepp - paraku vanahärrad oma päevinäinud nullühtedega kardavad ka midagi seal ülesõidul ja harrastavad pidurdusmänge kaheliiprirea vahel ja jube rõve on kui see toimub veel mõlemas reas kui endal juba gaas mõnusasti peale keeratud, et ees terendavasse 70 alasse kiirendada. Selliseid asju juhtub vahel.

Raudtee olukorral on nendes toimunud kukkumistes minu arvates väiksem süü - pigem süü enda oskamatusel (nii sõidutehnilisel kui liiklusolukordade ettenägemisel).

Postitatud: 03 Juul 2007, 23:35
Postitas mella
sepp kirjutas:
mida kuradit te teete seal olematu kiirusega... loog ju et veab ära kui uimerdate seal... keerake peale ja 130ga saab sealt isegi käed lahti sõita yle!
oo, lahe! Kas ma võin sind koos tsikliga modelliks soovitada seal tehtavate piltide tarbeks? ;)

On kellelgi ehk hiljuti seal katki kukutud ratast pildistamiseks Tallinna piirkonnas? 13. juuni paiku, ma mäletan, seal miski sinine baik kukkus..

pacaan - sõida sealt märjaga linnakiirusel üle suunaga mustaka poole ja vaata, kuidas on ;) minul viskas 50 pealt ca 10cm kõrvale.

see pole normaalne, et taolise kategooria teel/tänaval paljud samas kohas kukuvad.

Postitatud: 03 Juul 2007, 23:37
Postitas Olts
"Õnneks oli kiirus imeväike" on täiesti absurdne väide, kuna normaalse kiiruse korral poleks Te mingit ohtu tunnetanudki. Sepa 130 on muidugi suure varuga pakutud, kuid normaalselt ca 60-70 kmh üle sõites ei tohiks mingit probleemi tekkida. Sõidan sealt üle sisuliselt iga päev ja on tehtud seda ka paduvihmas. Muidugi pole eksperimenteerinud sealt üle ukerdada kiirusel 20 kmh. Kui aga sõita sealt täiesti normaalsel kiirusel ilma mingeid liigseid juhtimisvõtteid kasutamata üle, jätab Teid juba puhas füüsika püsti!

Postitatud: 03 Juul 2007, 23:46
Postitas -Tomm
Natuke aega tagasi on seal teemehed või raudteemehed natuke pusserdanud ja midagi parandamislaadset proovinud teha. Vahe on isegi mingisugune olemas. Autol ei taha enam rattad alt tulla, kuid tsikliga ei ole erilist vahet, ikka väänutab edasi. Samas eelkõnelejate väited kiiruse suurenemise ja püstijäämise võimaluste otsese seose üle vastavad tõele, lubatu ülemisel piiril liikudes ei tohiks ka vihmaga midagi juhtuda.

Postitatud: 03 Juul 2007, 23:48
Postitas Šulik
Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum? :D

Postitatud: 03 Juul 2007, 23:57
Postitas spinna
Mind huvitaks puht uudishimust see, et kuhu suunas sõites on kukutud. Mul juhtus tookord jawa-ajal Ülemiste poolt Mustamäe poole kulgeval suunal. Ja miskipärast mulle tundub, et enamusel on kuni tänapäevani nii. Kas on või ainult tundub?

Uskumatu, et sama temaatika on ikka veel aktuaalne 24...26 aastat hiljem.... Isegi ühiskonnakord on vahepeal vahetunud, parteist ja valitsusest rääkimata.

Postitatud: 04 Juul 2007, 00:01
Postitas oldmoped
Olts kirjutas:
"Õnneks oli kiirus imeväike" on täiesti absurdne väide, kuna normaalse kiiruse korral poleks Te mingit ohtu tunnetanudki.
Ka mina olen seal kunagi oma lollusest kukkunud. Kuigi kukkumine on vist isegi natukene vale termin. Nimelt toimus asi seistes. Trt mnt poolt tulles, tagumisel rööpmepaaril oli tõkkepuu ees, et rongi läbi lasta. Oma kolonnis sattusin seisma jääma niimoodi, et jäin esirattaga esimesele rööpmepaarile seisma. Hakkasin lolli peaga ratast varvastega natukene kohendama et rööpmesoonest minema minna... ja äkki ta mul jalgevahelt läinud oligi, ilusti külili maas.

Postitatud: 04 Juul 2007, 00:09
Postitas Reixmees
Ei hakka sama juttu üle kirjutama, täpselt sama kogemus, küll aga miskine 4 aastat tagasi ja mul oli peale vihma.

Paar nädalat tagasi mootorrattaga vihmase ilmaga lenx tegi küll kiire paremale vasakule liigutuse, aga ratast see jõnxutamine ei kottind.

Aga haige ülesõit on see küll, pange jah suure kella külge:) äkki siis tehaxe midagi ära.

Möku kirjutas:
te kindlasti naerate, aga ma panin paar aastat tagasi mägijalgrattaga seal kummuli - tagumise ratta muster haaras sellest relsieelsest rennist kinni, veojõud läks niimoodi külgjõuks ja viskas tagaratta üle 100 kraadi vasakule. Ei mul tasakaalu hoidmisest enam miskit välja tulnud ja rullusin asfaltile. Senimaani tänan kõiksevägevamat, et mõni veoauto tagant ei tulnud.

Motoriseeritult olen ka esiratta pool meetrit vasakule visanud, aga tänu eelnevale jalgrattaga kukkumise kogemusele olin siis juba jalustel püsti ja suutsin kukkumise ära hoida.

Postitatud: 04 Juul 2007, 00:36
Postitas Ihv
eelmine suvi läks seal ülinapilt..vihmaga jäin korraks peeglisse vaatama, et taga on auto väga lähedal ja hetk hiljem oli esiratas rööpas risti...kuidagi libises pooleldi külg ees järgmise rööpani kus viskas ratta püsti ja jätkasin sõitu..auto jõudis vahepeal meetri kaugusele vast minust...
paar tundi käed värisesid pärast seda ergastavat kogemust..

Postitatud: 04 Juul 2007, 07:23
Postitas sepp
mella kirjutas:

oo, lahe! Kas ma võin sind koos tsikliga modelliks soovitada seal tehtavate piltide tarbeks? ;)
ma ei viitsi keerata tänavagondleid ja tulesid-vilesid kylge rattale. ;)

Postitatud: 04 Juul 2007, 08:53
Postitas mega1
Eelmine suvi ülemistelt mustaka poole vihmasajus.......esimese reas on liiper kõvasti tee pinnast üleval pool ja nurga all seega märja liipri korral veab ka 60 kmh esiratta alt ja nii mul juhtuski.

Postitatud: 04 Juul 2007, 09:25
Postitas Sääse racing
Minu isiklik kogemus juba siin kirjas-

Ega jah,harjutamine teeb meistriks.
Mul näiteks õnnestus peale ca.200 kordset probleemideta Järvevana ületamist alles kõhuli käia .
Enne sõitsin mustriga rehviga,aga näe vanaiinime loll pani peaaegu slicki alla ja kohe vihmaga ilusa saltoga üle lenksu sellili .Suht nõme kukkumine oli,sest puruks ei õnnestunud isegi midagi kukkuda .
Tegin siis kohe veel ühe lolli vea.
Nimelt jäid kohe kõrval seisma päris kenad preilnad oma autoga ja küsisid,ega ma viga saanud.Oleks loll võinud vähe jutuotsagi üles võtta,aga kuna mul jäi kukerpalli lüües isegi mootor käima,siis panin kohe hoobilt edasi.Fa..ing hero .
_________________

See 100KM/h-ga üle laskmise jutt on muidugi tore,aga seda kohta peavad ületama ka paljud masinad,mille legaalne tippkiirus ei tohi ületada 45 km/h-d.Tunnistan ausalt,et väikeste ratastega 2-rattalisega pole sealt vihmaga ülesõit sugugi nii hea.Igatahes otsejoones,ilma suunda muutmata sealt küll üle ei sõida.Tänapäeval on ikka võimalik see ülesõit modida hoopis ohutumaks 2-rattalistele.

Postitatud: 04 Juul 2007, 09:50
Postitas QNN
Krt. no ei saa aru, mis seal Järvevanas siis nii erilist on? Ise ka sealt sadu kordi üle sõitnud ja seda u. 10 erineva tsikliga, a peale kerge raputuse pole küll midagi täheldanud.
Kui teema on aktuaalseks läinud paari viimase aasta jooksul, siis olen raskuse veidi nagu tagumisele rattale nihutanud, kuid usutavasti ei ole midagi erilist sõidustiilis muutnud.

Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum? Very Happy
_________________
ÄRR1 seljas
...vot see on küll väide, mida ma vaabsee ei usu... :twisted:

Postitatud: 04 Juul 2007, 10:02
Postitas Pikk
saarlane tegi nii ja jäi püsti

Postitatud: 04 Juul 2007, 10:08
Postitas triplekix
Šulik kirjutas:
Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum? :D
Loomulikult ei ole, sest R1 ongi ju Moskva ees seismiseks mõeldud :wack:

Postitatud: 04 Juul 2007, 10:09
Postitas spinna
QNN kirjutas:
Krt. no ei saa aru, mis seal Järvevanas siis nii erilist on?
Ma ka ei sa aru. Saarelt tulles ja Laagris Pärnu mnt pealt otse kadaka tee ja nõmme poole tulles on samuti rdt ületuskohal rööpad diagonaalis ees.
Ometigi on ümberlükkamatu fakt, et Järvevanal on paljud ratturid juba aastakümnete jooksul kõhuli ja selili ja külili olnud, mujal aga mitte. Äraneetud koht?

Postitatud: 04 Juul 2007, 10:59
Postitas Tuuletallaja
Natuke off-topicut, kui lubate...

Pole seal ise kordagi kukkunud, varem touring rehvidega tõmbas teinekord natuke kõrvale, nüüd natuke "metsikumate" jalavarjudega eriti ei tunnetagi neid rööpaid.

Kui mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Nimelt oli hiljaaegu vaidlus ühe teede projekteerijast kamraadiga, kellest ehk peagi samuti tsiklimees saab. Teemaks Järvevanal rööbaste ja teetasandi vahe. Tundsin huvi, miks pole(?) võimalik teetasandit teha rööbaste servaga tasa(mitte nagu praegu, rööbas teest välja turritamas), see ju vähendaks ratta "viskamist" ülesõidul ning jätaks palju noori rattureid püsti.
Vastulauseks sain, et asfaldi servast võib murduda tükke, mis sattuvad rööpa kanalisse ja on ohuks raudteeliiklusele.
Kuna vastaval alal mingeid eriteadmisi ei oma, ütleb minu talupojamõistus, et nende meeletute masside ja suhteliselt madalate kiiruste juures ei tohiks küll rong hakata tavapäraseid rööpaid pehmema teekatte vastu vahetama ning edasise mokakobina korral viskaks kivi juba teede järelvalvet teostava asutuse kapsaaeda.

Postitatud: 04 Juul 2007, 11:03
Postitas CB500
Rööpaümbrus ära betoneerida?

Postitatud: 04 Juul 2007, 11:11
Postitas sepp
triplekix kirjutas:
Šulik kirjutas:
Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum? :D
Loomulikult ei ole, sest R1 ongi ju Moskva ees seismiseks mõeldud :wack:
hea vaadata kuidas endine R1 mees teab millex ta omas kunagi R1 `te :mrgreen:

Postitatud: 04 Juul 2007, 11:15
Postitas JohnDoe
seal ju veel see et raudteel on kurv just selel kohal kus teed ületab ja need rööpad on omavahel nagu kurvi sisse kallutatud. Kui ka rööpad teepinnast madalamale projektida siis ilmselt tekivad sinna mõnusad hüpekad.

Postitatud: 04 Juul 2007, 11:23
Postitas Julge
Minge ja vaadake seda ülesõitu lähemalt, siis saate aru, miks seal kukutakse. Kui tavalisel ülesõidul on relsi välimine äär sisuliselt asfaldiga (või selle moodsa kummimatiga) tasa ja sisemise ääre ja teekatte vahele on jäetud täpselt nii väike vahe, et rongi ratta sisemine äär ära mahuks, siis kurikuulsal Järvevana ülesõidul on miskipärast seal nii lai karpraud rööpa kõrvale pandud, et 120 mõõduga esirehv sinna ilusti sisse mahub (Vähemalt veel aasta tagasi oli see nii). Sinna ongi koer maetud. Õnneks veel mitte ühtegi tsiklimeest...

Olen sealt ise ka erinevate tsiklitega korduvalt üle sõitnud ja ei ole mingit ebatavalisust täheldanud, kuid lenksust hoian seal ikka kõvasti kinni ja üritan võimalikult risti ka ületada neid relsse. Aga selge on see, et alati ei saa sa linnas liikudes oma kiirust vabalt valida ja seetõttu peaks olema see ülesõit ohutult läbitav kiirustel 10-70 km/h.

Sepp - kusjuures tagarattal olek vähendab seal ka ilmselt ohtu tublisti, sest tagarehv ju reeglina 180+ laiusega :wink:

Postitatud: 04 Juul 2007, 11:34
Postitas triplekix
sepp kirjutas:
triplekix kirjutas:
Šulik kirjutas:
Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum? :D
Loomulikult ei ole, sest R1 ongi ju Moskva ees seismiseks mõeldud :wack:
hea vaadata kuidas endine R1 mees teab millex ta omas kunagi R1 `te :mrgreen:
No näedsa siis :ner: :ner: