Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Moderaator: Moded
Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Oleks tore, kui keegi ülalmainitud ristmikul kukkunud isik võtaks minuga ühendust. Sooviks seda teemat ka ajakirja veergudel sügavamalt lahata, kuid kukkumiskogemus endal puudub.
Tel 5108458 või mella@mella.pri.ee
Tel 5108458 või mella@mella.pri.ee
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Paar aastat tagasi vihmase ilmaga GS500 -ga õnnestus mul ka see asi läbi teha. Kui huvi on siis võid ühendust võtta, andmed on profiili all kirjas.
Tervitustega
Päärn
Tervitustega
Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Minul muljed olemas, paraku küll aastatetagused. Ka netis lugemiseks üleval:
http://www.hot.ee/nowhere/frames_ee.html alalõigus bad&ugly nr 9!
http://www.hot.ee/nowhere/frames_ee.html alalõigus bad&ugly nr 9!
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
te kindlasti naerate, aga ma panin paar aastat tagasi mägijalgrattaga seal kummuli - tagumise ratta muster haaras sellest relsieelsest rennist kinni, veojõud läks niimoodi külgjõuks ja viskas tagaratta üle 100 kraadi vasakule. Ei mul tasakaalu hoidmisest enam miskit välja tulnud ja rullusin asfaltile. Senimaani tänan kõiksevägevamat, et mõni veoauto tagant ei tulnud.
Motoriseeritult olen ka esiratta pool meetrit vasakule visanud, aga tänu eelnevale jalgrattaga kukkumise kogemusele olin siis juba jalustel püsti ja suutsin kukkumise ära hoida.
Motoriseeritult olen ka esiratta pool meetrit vasakule visanud, aga tänu eelnevale jalgrattaga kukkumise kogemusele olin siis juba jalustel püsti ja suutsin kukkumise ära hoida.
Usinus-Kasinus-Cosinus
Paar nädalat tagasi- lihtsalt esiratas läks alt ära... Kiirus oli õnneks suht olematu, sain end jalaga tagasi püsti lükatud. Igatahes sõiduauto, mis oli kõrval, tõmbas juba vasemale ja pidurdas, st tema nägi seda, et ühel rattal kadus esiotsa pidamine ja kohe on ta külili auto ees maas. Nüüd sõidan sõidurea vasakusse serva ja siis keeran ülesõidul paremasse serva, st max risti olla ülesõiduga. Muidugi see äravajunud asfalt on seal omaette teema...
Igatahes jõudu linnaisadele, äki saame veel neid teid juurde,mida sõita ei tahaks...
Igatahes jõudu linnaisadele, äki saame veel neid teid juurde,mida sõita ei tahaks...
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
vaata Sepp - paraku vanahärrad oma päevinäinud nullühtedega kardavad ka midagi seal ülesõidul ja harrastavad pidurdusmänge kaheliiprirea vahel ja jube rõve on kui see toimub veel mõlemas reas kui endal juba gaas mõnusasti peale keeratud, et ees terendavasse 70 alasse kiirendada. Selliseid asju juhtub vahel.sepp kirjutas:Šulik kirjutas:Paar nädalat tagasi- lihtsalt esiratas läks alt ära... Kiirus oli õnneks suht olematu, sain end jalaga tagasi püsti lükatud. quote]
mida kuradit te teete seal olematu kiirusega... loog ju et veab ära kui uimerdate seal... keerake peale ja 130ga saab sealt isegi käed lahti sõita yle!
Raudtee olukorral on nendes toimunud kukkumistes minu arvates väiksem süü - pigem süü enda oskamatusel (nii sõidutehnilisel kui liiklusolukordade ettenägemisel).
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
oo, lahe! Kas ma võin sind koos tsikliga modelliks soovitada seal tehtavate piltide tarbeks?sepp kirjutas:mida kuradit te teete seal olematu kiirusega... loog ju et veab ära kui uimerdate seal... keerake peale ja 130ga saab sealt isegi käed lahti sõita yle!

On kellelgi ehk hiljuti seal katki kukutud ratast pildistamiseks Tallinna piirkonnas? 13. juuni paiku, ma mäletan, seal miski sinine baik kukkus..
pacaan - sõida sealt märjaga linnakiirusel üle suunaga mustaka poole ja vaata, kuidas on

see pole normaalne, et taolise kategooria teel/tänaval paljud samas kohas kukuvad.
Viimati muutis mella, 03 Juul 2007, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
"Õnneks oli kiirus imeväike" on täiesti absurdne väide, kuna normaalse kiiruse korral poleks Te mingit ohtu tunnetanudki. Sepa 130 on muidugi suure varuga pakutud, kuid normaalselt ca 60-70 kmh üle sõites ei tohiks mingit probleemi tekkida. Sõidan sealt üle sisuliselt iga päev ja on tehtud seda ka paduvihmas. Muidugi pole eksperimenteerinud sealt üle ukerdada kiirusel 20 kmh. Kui aga sõita sealt täiesti normaalsel kiirusel ilma mingeid liigseid juhtimisvõtteid kasutamata üle, jätab Teid juba puhas füüsika püsti!
Natuke aega tagasi on seal teemehed või raudteemehed natuke pusserdanud ja midagi parandamislaadset proovinud teha. Vahe on isegi mingisugune olemas. Autol ei taha enam rattad alt tulla, kuid tsikliga ei ole erilist vahet, ikka väänutab edasi. Samas eelkõnelejate väited kiiruse suurenemise ja püstijäämise võimaluste otsese seose üle vastavad tõele, lubatu ülemisel piiril liikudes ei tohiks ka vihmaga midagi juhtuda.
Mind huvitaks puht uudishimust see, et kuhu suunas sõites on kukutud. Mul juhtus tookord jawa-ajal Ülemiste poolt Mustamäe poole kulgeval suunal. Ja miskipärast mulle tundub, et enamusel on kuni tänapäevani nii. Kas on või ainult tundub?
Uskumatu, et sama temaatika on ikka veel aktuaalne 24...26 aastat hiljem.... Isegi ühiskonnakord on vahepeal vahetunud, parteist ja valitsusest rääkimata.
Uskumatu, et sama temaatika on ikka veel aktuaalne 24...26 aastat hiljem.... Isegi ühiskonnakord on vahepeal vahetunud, parteist ja valitsusest rääkimata.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Ka mina olen seal kunagi oma lollusest kukkunud. Kuigi kukkumine on vist isegi natukene vale termin. Nimelt toimus asi seistes. Trt mnt poolt tulles, tagumisel rööpmepaaril oli tõkkepuu ees, et rongi läbi lasta. Oma kolonnis sattusin seisma jääma niimoodi, et jäin esirattaga esimesele rööpmepaarile seisma. Hakkasin lolli peaga ratast varvastega natukene kohendama et rööpmesoonest minema minna... ja äkki ta mul jalgevahelt läinud oligi, ilusti külili maas.Olts kirjutas:"Õnneks oli kiirus imeväike" on täiesti absurdne väide, kuna normaalse kiiruse korral poleks Te mingit ohtu tunnetanudki.
Ei hakka sama juttu üle kirjutama, täpselt sama kogemus, küll aga miskine 4 aastat tagasi ja mul oli peale vihma.
Paar nädalat tagasi mootorrattaga vihmase ilmaga lenx tegi küll kiire paremale vasakule liigutuse, aga ratast see jõnxutamine ei kottind.
Aga haige ülesõit on see küll, pange jah suure kella külge:) äkki siis tehaxe midagi ära.
Paar nädalat tagasi mootorrattaga vihmase ilmaga lenx tegi küll kiire paremale vasakule liigutuse, aga ratast see jõnxutamine ei kottind.
Aga haige ülesõit on see küll, pange jah suure kella külge:) äkki siis tehaxe midagi ära.
Möku kirjutas:te kindlasti naerate, aga ma panin paar aastat tagasi mägijalgrattaga seal kummuli - tagumise ratta muster haaras sellest relsieelsest rennist kinni, veojõud läks niimoodi külgjõuks ja viskas tagaratta üle 100 kraadi vasakule. Ei mul tasakaalu hoidmisest enam miskit välja tulnud ja rullusin asfaltile. Senimaani tänan kõiksevägevamat, et mõni veoauto tagant ei tulnud.
Motoriseeritult olen ka esiratta pool meetrit vasakule visanud, aga tänu eelnevale jalgrattaga kukkumise kogemusele olin siis juba jalustel püsti ja suutsin kukkumise ära hoida.
eelmine suvi läks seal ülinapilt..vihmaga jäin korraks peeglisse vaatama, et taga on auto väga lähedal ja hetk hiljem oli esiratas rööpas risti...kuidagi libises pooleldi külg ees järgmise rööpani kus viskas ratta püsti ja jätkasin sõitu..auto jõudis vahepeal meetri kaugusele vast minust...
paar tundi käed värisesid pärast seda ergastavat kogemust..
paar tundi käed värisesid pärast seda ergastavat kogemust..
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu isiklik kogemus juba siin kirjas-
Ega jah,harjutamine teeb meistriks.
Mul näiteks õnnestus peale ca.200 kordset probleemideta Järvevana ületamist alles kõhuli käia .
Enne sõitsin mustriga rehviga,aga näe vanaiinime loll pani peaaegu slicki alla ja kohe vihmaga ilusa saltoga üle lenksu sellili .Suht nõme kukkumine oli,sest puruks ei õnnestunud isegi midagi kukkuda .
Tegin siis kohe veel ühe lolli vea.
Nimelt jäid kohe kõrval seisma päris kenad preilnad oma autoga ja küsisid,ega ma viga saanud.Oleks loll võinud vähe jutuotsagi üles võtta,aga kuna mul jäi kukerpalli lüües isegi mootor käima,siis panin kohe hoobilt edasi.Fa..ing hero .
_________________
See 100KM/h-ga üle laskmise jutt on muidugi tore,aga seda kohta peavad ületama ka paljud masinad,mille legaalne tippkiirus ei tohi ületada 45 km/h-d.Tunnistan ausalt,et väikeste ratastega 2-rattalisega pole sealt vihmaga ülesõit sugugi nii hea.Igatahes otsejoones,ilma suunda muutmata sealt küll üle ei sõida.Tänapäeval on ikka võimalik see ülesõit modida hoopis ohutumaks 2-rattalistele.
Ega jah,harjutamine teeb meistriks.
Mul näiteks õnnestus peale ca.200 kordset probleemideta Järvevana ületamist alles kõhuli käia .
Enne sõitsin mustriga rehviga,aga näe vanaiinime loll pani peaaegu slicki alla ja kohe vihmaga ilusa saltoga üle lenksu sellili .Suht nõme kukkumine oli,sest puruks ei õnnestunud isegi midagi kukkuda .
Tegin siis kohe veel ühe lolli vea.
Nimelt jäid kohe kõrval seisma päris kenad preilnad oma autoga ja küsisid,ega ma viga saanud.Oleks loll võinud vähe jutuotsagi üles võtta,aga kuna mul jäi kukerpalli lüües isegi mootor käima,siis panin kohe hoobilt edasi.Fa..ing hero .
_________________
See 100KM/h-ga üle laskmise jutt on muidugi tore,aga seda kohta peavad ületama ka paljud masinad,mille legaalne tippkiirus ei tohi ületada 45 km/h-d.Tunnistan ausalt,et väikeste ratastega 2-rattalisega pole sealt vihmaga ülesõit sugugi nii hea.Igatahes otsejoones,ilma suunda muutmata sealt küll üle ei sõida.Tänapäeval on ikka võimalik see ülesõit modida hoopis ohutumaks 2-rattalistele.
mopopede
Krt. no ei saa aru, mis seal Järvevanas siis nii erilist on? Ise ka sealt sadu kordi üle sõitnud ja seda u. 10 erineva tsikliga, a peale kerge raputuse pole küll midagi täheldanud.
Kui teema on aktuaalseks läinud paari viimase aasta jooksul, siis olen raskuse veidi nagu tagumisele rattale nihutanud, kuid usutavasti ei ole midagi erilist sõidustiilis muutnud.

Kui teema on aktuaalseks läinud paari viimase aasta jooksul, siis olen raskuse veidi nagu tagumisele rattale nihutanud, kuid usutavasti ei ole midagi erilist sõidustiilis muutnud.
...vot see on küll väide, mida ma vaabsee ei usu...Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum? Very Happy
_________________
ÄRR1 seljas

-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Loomulikult ei ole, sest R1 ongi ju Moskva ees seismiseks mõeldudŠulik kirjutas:Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum?

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Ma ka ei sa aru. Saarelt tulles ja Laagris Pärnu mnt pealt otse kadaka tee ja nõmme poole tulles on samuti rdt ületuskohal rööpad diagonaalis ees.QNN kirjutas:Krt. no ei saa aru, mis seal Järvevanas siis nii erilist on?
Ometigi on ümberlükkamatu fakt, et Järvevanal on paljud ratturid juba aastakümnete jooksul kõhuli ja selili ja külili olnud, mujal aga mitte. Äraneetud koht?
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 76 korda
Natuke off-topicut, kui lubate...
Pole seal ise kordagi kukkunud, varem touring rehvidega tõmbas teinekord natuke kõrvale, nüüd natuke "metsikumate" jalavarjudega eriti ei tunnetagi neid rööpaid.
Kui mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Nimelt oli hiljaaegu vaidlus ühe teede projekteerijast kamraadiga, kellest ehk peagi samuti tsiklimees saab. Teemaks Järvevanal rööbaste ja teetasandi vahe. Tundsin huvi, miks pole(?) võimalik teetasandit teha rööbaste servaga tasa(mitte nagu praegu, rööbas teest välja turritamas), see ju vähendaks ratta "viskamist" ülesõidul ning jätaks palju noori rattureid püsti.
Vastulauseks sain, et asfaldi servast võib murduda tükke, mis sattuvad rööpa kanalisse ja on ohuks raudteeliiklusele.
Kuna vastaval alal mingeid eriteadmisi ei oma, ütleb minu talupojamõistus, et nende meeletute masside ja suhteliselt madalate kiiruste juures ei tohiks küll rong hakata tavapäraseid rööpaid pehmema teekatte vastu vahetama ning edasise mokakobina korral viskaks kivi juba teede järelvalvet teostava asutuse kapsaaeda.
Pole seal ise kordagi kukkunud, varem touring rehvidega tõmbas teinekord natuke kõrvale, nüüd natuke "metsikumate" jalavarjudega eriti ei tunnetagi neid rööpaid.
Kui mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Nimelt oli hiljaaegu vaidlus ühe teede projekteerijast kamraadiga, kellest ehk peagi samuti tsiklimees saab. Teemaks Järvevanal rööbaste ja teetasandi vahe. Tundsin huvi, miks pole(?) võimalik teetasandit teha rööbaste servaga tasa(mitte nagu praegu, rööbas teest välja turritamas), see ju vähendaks ratta "viskamist" ülesõidul ning jätaks palju noori rattureid püsti.
Vastulauseks sain, et asfaldi servast võib murduda tükke, mis sattuvad rööpa kanalisse ja on ohuks raudteeliiklusele.
Kuna vastaval alal mingeid eriteadmisi ei oma, ütleb minu talupojamõistus, et nende meeletute masside ja suhteliselt madalate kiiruste juures ei tohiks küll rong hakata tavapäraseid rööpaid pehmema teekatte vastu vahetama ning edasise mokakobina korral viskaks kivi juba teede järelvalvet teostava asutuse kapsaaeda.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
seal ju veel see et raudteel on kurv just selel kohal kus teed ületab ja need rööpad on omavahel nagu kurvi sisse kallutatud. Kui ka rööpad teepinnast madalamale projektida siis ilmselt tekivad sinna mõnusad hüpekad.
Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!

VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!

56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Minge ja vaadake seda ülesõitu lähemalt, siis saate aru, miks seal kukutakse. Kui tavalisel ülesõidul on relsi välimine äär sisuliselt asfaldiga (või selle moodsa kummimatiga) tasa ja sisemise ääre ja teekatte vahele on jäetud täpselt nii väike vahe, et rongi ratta sisemine äär ära mahuks, siis kurikuulsal Järvevana ülesõidul on miskipärast seal nii lai karpraud rööpa kõrvale pandud, et 120 mõõduga esirehv sinna ilusti sisse mahub (Vähemalt veel aasta tagasi oli see nii). Sinna ongi koer maetud. Õnneks veel mitte ühtegi tsiklimeest...
Olen sealt ise ka erinevate tsiklitega korduvalt üle sõitnud ja ei ole mingit ebatavalisust täheldanud, kuid lenksust hoian seal ikka kõvasti kinni ja üritan võimalikult risti ka ületada neid relsse. Aga selge on see, et alati ei saa sa linnas liikudes oma kiirust vabalt valida ja seetõttu peaks olema see ülesõit ohutult läbitav kiirustel 10-70 km/h.
Sepp - kusjuures tagarattal olek vähendab seal ka ilmselt ohtu tublisti, sest tagarehv ju reeglina 180+ laiusega
Olen sealt ise ka erinevate tsiklitega korduvalt üle sõitnud ja ei ole mingit ebatavalisust täheldanud, kuid lenksust hoian seal ikka kõvasti kinni ja üritan võimalikult risti ka ületada neid relsse. Aga selge on see, et alati ei saa sa linnas liikudes oma kiirust vabalt valida ja seetõttu peaks olema see ülesõit ohutult läbitav kiirustel 10-70 km/h.
Sepp - kusjuures tagarattal olek vähendab seal ka ilmselt ohtu tublisti, sest tagarehv ju reeglina 180+ laiusega

-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
No näedsa siissepp kirjutas:hea vaadata kuidas endine R1 mees teab millex ta omas kunagi R1 `tetriplekix kirjutas:Loomulikult ei ole, sest R1 ongi ju Moskva ees seismiseks mõeldudŠulik kirjutas:Tunnen end kuidagi sandisti, et pole linnavahel 130 ära proovinud, äkki tõesti on nii seal ohutum?


Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.