RF jampsib...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
RF jampsib...
Tervist,
RF600R'il viimaselajal kahtlane viga küljes.. nimelt kiirendades kohati justkui katkub.. viskab hetkeks pöörded üles ja vedu kaob ära.. ja seda kõike ainult hetkeks. Oma võhikluses kahtlustasin juba sutsu liiga lõtva ketti, mis nagu oleks võinud kohati hammasrattal libiseda vms. aga see sai korralikult pingutatud ja kasu ei miskit. Katkuma hakkas peale talvist seismist - miskit krutitud pole.
Oskab ehk keegi pakkuda, milles asi võib olla / kuhu pöörduda?
Tänud
RF600R'il viimaselajal kahtlane viga küljes.. nimelt kiirendades kohati justkui katkub.. viskab hetkeks pöörded üles ja vedu kaob ära.. ja seda kõike ainult hetkeks. Oma võhikluses kahtlustasin juba sutsu liiga lõtva ketti, mis nagu oleks võinud kohati hammasrattal libiseda vms. aga see sai korralikult pingutatud ja kasu ei miskit. Katkuma hakkas peale talvist seismist - miskit krutitud pole.
Oskab ehk keegi pakkuda, milles asi võib olla / kuhu pöörduda?
Tänud
Viimati muutis wckd, 02 Juul 2007, 17:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
kle vallon sul on siis küll mingi imeratas, kui sul täpselt sama vea juures säde ära kaob.
teisel mehel nagu pöörded tõusevad (ilma sädemeta ei õnnestu nagu) aga vedu pole. ning ta ise peaaegu juba vastas oma küsimusele - midagi libiseb. ma pakuks sidurit, et kettad kulunud. damage umbes 1keek ja tööaeg umbes pool tundi. enne tasuks muidugi üle mõõta.
härra wckd võiks muidugi ketipingutamise ka vähe targematele jätta sellise jutu peale. ega see mingi tõukeratas ei ole
kui kett peaks nii kulunud olema, et sõidu ajal viskab nii kõvasti, et lausa vedu ära kaob, siis on see surmavalt ohtlik 
"korralikult pingule" ei tohi ka asja keerata. tunde järgi kindlasti mitte.
aga siiski kõigepealt tsekka sidurit. kui ise ei saa, siis pöörduda võid 99% tsikliteenindustesse üle eesti ja nad ütlevad sulle vähemalt seda, et milles viga ei ole!
teisel mehel nagu pöörded tõusevad (ilma sädemeta ei õnnestu nagu) aga vedu pole. ning ta ise peaaegu juba vastas oma küsimusele - midagi libiseb. ma pakuks sidurit, et kettad kulunud. damage umbes 1keek ja tööaeg umbes pool tundi. enne tasuks muidugi üle mõõta.
härra wckd võiks muidugi ketipingutamise ka vähe targematele jätta sellise jutu peale. ega see mingi tõukeratas ei ole


"korralikult pingule" ei tohi ka asja keerata. tunde järgi kindlasti mitte.
aga siiski kõigepealt tsekka sidurit. kui ise ei saa, siis pöörduda võid 99% tsikliteenindustesse üle eesti ja nad ütlevad sulle vähemalt seda, et milles viga ei ole!
Piips ma räägin tõsiselt ma ei ole naljatilk nagu sina ok.
Ja kui sidur libiseb siis on seda lihtne selgeks teha 4-.. käik sisse ja gaas põhja ja oodata kuni pöörded näiteks üle 4000 on v kuskil maal kus nagu max pöördemoment tuleb siis peaks siduri kohe libisema võtma. Ja kui sidru libiseb siis mingil juhul ei katku
.
Ja siduri kaan läheb ka väga tuliseks kui see ikka libiseks.
Suzu ma kirjutasin pika jutu sinna Probleem zr550 alla pls arutleme seal.
Ja kui sidur libiseb siis on seda lihtne selgeks teha 4-.. käik sisse ja gaas põhja ja oodata kuni pöörded näiteks üle 4000 on v kuskil maal kus nagu max pöördemoment tuleb siis peaks siduri kohe libisema võtma. Ja kui sidru libiseb siis mingil juhul ei katku

Ja siduri kaan läheb ka väga tuliseks kui see ikka libiseks.
Suzu ma kirjutasin pika jutu sinna Probleem zr550 alla pls arutleme seal.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
wckd - krt tule ükspäev linna ja teeme proovisõitu, kui muidu mingit asja ei saa. niipalju ma ikka matsu jagan. tule täna kell 17.10 mustamäe tee 55 maja ette, kus seisab oranzh ktm ja ma viskan pilgu peale noh.
kõige lihtsam välistada süütemäng on keerata ilma sõitmata gaas põhja. kui läheb kenasti ilma trikkideta piirajasse, siis vähemalt see asi on ok.
vallon on mingi mädzik mees, kes järsku siia foorumisse tekkis ja juba igas teises foorumi saab huumorit. ma ausõna ei tee nalja, ma räägin tõsiselt
kõige lihtsam välistada süütemäng on keerata ilma sõitmata gaas põhja. kui läheb kenasti ilma trikkideta piirajasse, siis vähemalt see asi on ok.
vallon on mingi mädzik mees, kes järsku siia foorumisse tekkis ja juba igas teises foorumi saab huumorit. ma ausõna ei tee nalja, ma räägin tõsiselt

njah, tõsilugu aga RF'il õnneks suht lihtsalt see pingutamine vähemalt käib ja niipalju ma ka kuulnud olin et kuskil 3pool cm jätsin lõtvust keskele.. igaljuhul ratas jäi sirgelt alla mõõtjoonte järgi ja kett paistis ka kenasti jooksvat.härra wckd võiks muidugi ketipingutamise ka vähe targematele jätta sellise jutu peale. ega see mingi tõukeratas ei ole kui kett peaks nii kulunud olema, et sõidu ajal viskab nii kõvasti, et lausa vedu ära kaob, siis on see surmavalt ohtlik
"korralikult pingule" ei tohi ka asja keerata. tunde järgi kindlasti mitte.
nonoh, ise ka pidasin võimalikuks et siduri jama aga kuidagi liiga järsku nagu käiks kogu see asjandus.. on kaks konkreetset varianti - on vedu / ei ole. Paraku päris palju juhtunud sõitma libiseva siduriga aparaadil (gsxr) ja hoopis teine tunne ikka..aga siiski kõigepealt tsekka sidurit. kui ise ei saa, siis pöörduda võid 99% tsikliteenindustesse üle eesti ja nad ütlevad sulle vähemalt seda, et milles viga ei ole!
selle proovin peale tööd ära (y) ..4-.. käik sisse ja gaas põhja
linna ei saa hästi tulla.. muidu oleks selle jamagagi teenindusse läinud. Pole minu nimel ratas ja dokumendid kadunud.. ei saa kindlustust / ÜV teha. Lisaks veel load alles tegemisel.wckd - krt tule ükspäev linna ja teeme proovisõitu, kui muidu mingit asja ei saa. niipalju ma ikka matsu jagan. tule täna kell 17.10 mustamäe tee 55 maja ette, kus seisab oranzh ktm ja ma viskan pilgu peale noh.
kohapeal töötab nagu külm mootor ikkaAga kuidas muidu mootor töötab. Kohapeal.

Igaljuhul tänud vastanuile - eks ma katsun selle siduriasjaga midagi välja mõelda.
"viskab hetkeks pöörded üles ja vedu kaob ära.. ja seda kõike ainult hetkeks"
Hammakad lähevad omavahel hambumisest välja ja võtabki järsku pöörded üles. Kuigi käigukast on neil suht hästi tehtud aga kunagi ei tea millal käigu fiksaatori vedruga midagi juhtub. Ükski asi pole 100% kindel.
Ja ma annan lihtsalt suuna kätte kust otsida v kus viga võib olla muud midagi.
Hammakad lähevad omavahel hambumisest välja ja võtabki järsku pöörded üles. Kuigi käigukast on neil suht hästi tehtud aga kunagi ei tea millal käigu fiksaatori vedruga midagi juhtub. Ükski asi pole 100% kindel.
Ja ma annan lihtsalt suuna kätte kust otsida v kus viga võib olla muud midagi.
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Ärge nüüd nii hirmsasti ka nokkige noormehe kallal. Mul oli kunagi Tuula, mis täpselt nii käitus esimese käiguga, seega asi on põhimõtteliselt täiesti võimalik.scryth kirjutas:Tahaksid sa sellest pikemalt rääkida?ValloN kirjutas:Hammakad lähevad omavahel hambumisest välja ja võtabki järsku pöörded üles.
Joel
Ma kõik vene rattad läbi käinud kõik olemas ka osa topelt. Selline viga oli kõige rohkem kavrovil, jawal, minskil. Aga need muidugi vene rattad ja neil oli see viga et käigukasti hammakad olid suht pehmed. Tegin remondi ka ühele mootorile honda cb125 82 aasta oma ja käigukasti hammakatel polnud mitte mingisugust jälge peal. Aga motikad nii erinevad. Ja niipalju kui ma lugenud siis on jaapani omadel ka palju vigu küljes.
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
Kunagi kui sai veel vana Jawaga sõita, olin ka hädas välja hüppava teise käiguga. Peale mitut mootori lahtivõtmist ja juppide (kahvlid, fiksaator jne.) vahetamist ei muutunud midagi paremaks. Hiljem peale pikemat uurimist selgus, et pronkspuks milles võll istus, olid kulunud ja seega hammasrataste omavaheline haakuvus liiga väike. Sellest tulenevalt viskas kõrgematel pööretel käigu lihtsalt välja. Kusjuures kuluvus oli vaid mõni millimeeter. Ja see kõik tulenes Tšehhide haklvasti projekteeritud käigukastist.
>>>
Seega arvan, et see on käigukasti viga, mis on põhjustatud mõne vidina ära väsimisest, mida esialgsel vaatlusel ei pruugi märgatagi.
>>>
Seega arvan, et see on käigukasti viga, mis on põhjustatud mõne vidina ära väsimisest, mida esialgsel vaatlusel ei pruugi märgatagi.
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.