RF jampsib...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
wckd
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Juul 2005, 21:05
Asukoht: Tallinn - Viimsi - London

RF jampsib...

Lugemata postitus Postitas wckd »

Tervist,

RF600R'il viimaselajal kahtlane viga küljes.. nimelt kiirendades kohati justkui katkub.. viskab hetkeks pöörded üles ja vedu kaob ära.. ja seda kõike ainult hetkeks. Oma võhikluses kahtlustasin juba sutsu liiga lõtva ketti, mis nagu oleks võinud kohati hammasrattal libiseda vms. aga see sai korralikult pingutatud ja kasu ei miskit. Katkuma hakkas peale talvist seismist - miskit krutitud pole.

Oskab ehk keegi pakkuda, milles asi võib olla / kuhu pöörduda?

Tänud
Viimati muutis wckd, 02 Juul 2007, 17:57, muudetud 1 kord kokku.

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Kui on ühtlane hääl näiteks 3000 pöörde juures siis pole süüte viga.
Viimati muutis ValloN, 02 Juul 2007, 13:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kle vallon sul on siis küll mingi imeratas, kui sul täpselt sama vea juures säde ära kaob.

teisel mehel nagu pöörded tõusevad (ilma sädemeta ei õnnestu nagu) aga vedu pole. ning ta ise peaaegu juba vastas oma küsimusele - midagi libiseb. ma pakuks sidurit, et kettad kulunud. damage umbes 1keek ja tööaeg umbes pool tundi. enne tasuks muidugi üle mõõta.


härra wckd võiks muidugi ketipingutamise ka vähe targematele jätta sellise jutu peale. ega see mingi tõukeratas ei ole :) kui kett peaks nii kulunud olema, et sõidu ajal viskab nii kõvasti, et lausa vedu ära kaob, siis on see surmavalt ohtlik :D

"korralikult pingule" ei tohi ka asja keerata. tunde järgi kindlasti mitte.

aga siiski kõigepealt tsekka sidurit. kui ise ei saa, siis pöörduda võid 99% tsikliteenindustesse üle eesti ja nad ütlevad sulle vähemalt seda, et milles viga ei ole!

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Piips ma räägin tõsiselt ma ei ole naljatilk nagu sina ok.
Ja kui sidur libiseb siis on seda lihtne selgeks teha 4-.. käik sisse ja gaas põhja ja oodata kuni pöörded näiteks üle 4000 on v kuskil maal kus nagu max pöördemoment tuleb siis peaks siduri kohe libisema võtma. Ja kui sidru libiseb siis mingil juhul ei katku :D.
Ja siduri kaan läheb ka väga tuliseks kui see ikka libiseks.

Suzu ma kirjutasin pika jutu sinna Probleem zr550 alla pls arutleme seal.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

wckd - krt tule ükspäev linna ja teeme proovisõitu, kui muidu mingit asja ei saa. niipalju ma ikka matsu jagan. tule täna kell 17.10 mustamäe tee 55 maja ette, kus seisab oranzh ktm ja ma viskan pilgu peale noh.

kõige lihtsam välistada süütemäng on keerata ilma sõitmata gaas põhja. kui läheb kenasti ilma trikkideta piirajasse, siis vähemalt see asi on ok.

vallon on mingi mädzik mees, kes järsku siia foorumisse tekkis ja juba igas teises foorumi saab huumorit. ma ausõna ei tee nalja, ma räägin tõsiselt :)

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Tore kui sulle miskit nalja teeb :) Aga ma tean mida ma räägin, jama ma ei aja.
Ja suzu ma saatsin sulle priva.

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Aga kuidas muidu mootor töötab. Kohapeal.

joel
Postitusi: 1828
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

ValloN kirjutas:
Ja suzu ma saatsin sulle priva.
Miks privas? Äkki huvitab teisi ka.
Joel

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Ah mind tehakse lihtsalt maha muud midagi. Ma parem ei räägi sest varsti visatakse mind välja siit foorumist sedasi. Ma alles regasin ja juba ollakse vaenulikud jne.:) Aga pole hullu.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ei ole vaenulikud. tõenäoliselt me joome koos veel õlut kuskil.

aga ära aja mingit plära lihtsalt :) selleks on irc #ee.mootorratas ja eks seal ka on mingi piir :P

Teema algataja
wckd
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Juul 2005, 21:05
Asukoht: Tallinn - Viimsi - London

Lugemata postitus Postitas wckd »

härra wckd võiks muidugi ketipingutamise ka vähe targematele jätta sellise jutu peale. ega see mingi tõukeratas ei ole kui kett peaks nii kulunud olema, et sõidu ajal viskab nii kõvasti, et lausa vedu ära kaob, siis on see surmavalt ohtlik

"korralikult pingule" ei tohi ka asja keerata. tunde järgi kindlasti mitte.
njah, tõsilugu aga RF'il õnneks suht lihtsalt see pingutamine vähemalt käib ja niipalju ma ka kuulnud olin et kuskil 3pool cm jätsin lõtvust keskele.. igaljuhul ratas jäi sirgelt alla mõõtjoonte järgi ja kett paistis ka kenasti jooksvat.
aga siiski kõigepealt tsekka sidurit. kui ise ei saa, siis pöörduda võid 99% tsikliteenindustesse üle eesti ja nad ütlevad sulle vähemalt seda, et milles viga ei ole!
nonoh, ise ka pidasin võimalikuks et siduri jama aga kuidagi liiga järsku nagu käiks kogu see asjandus.. on kaks konkreetset varianti - on vedu / ei ole. Paraku päris palju juhtunud sõitma libiseva siduriga aparaadil (gsxr) ja hoopis teine tunne ikka..
4-.. käik sisse ja gaas põhja
selle proovin peale tööd ära (y) ..
wckd - krt tule ükspäev linna ja teeme proovisõitu, kui muidu mingit asja ei saa. niipalju ma ikka matsu jagan. tule täna kell 17.10 mustamäe tee 55 maja ette, kus seisab oranzh ktm ja ma viskan pilgu peale noh.
linna ei saa hästi tulla.. muidu oleks selle jamagagi teenindusse läinud. Pole minu nimel ratas ja dokumendid kadunud.. ei saa kindlustust / ÜV teha. Lisaks veel load alles tegemisel.
Aga kuidas muidu mootor töötab. Kohapeal.
kohapeal töötab nagu külm mootor ikka :) ok ok, ei saa täheldada et kuidagi kehvemini töötaks kui enne praeguse jama ilmnemist...

Igaljuhul tänud vastanuile - eks ma katsun selle siduriasjaga midagi välja mõelda.

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Käigukast võib ka jamada, viskab üle.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

ValloN: Kui vana sa oled ?
Just enjoy ... nothing less, nothing more

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

23 olen miks kysid
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Jutt on nagu 13 aastasel rolleristil.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

"viskab hetkeks pöörded üles ja vedu kaob ära.. ja seda kõike ainult hetkeks"

Hammakad lähevad omavahel hambumisest välja ja võtabki järsku pöörded üles. Kuigi käigukast on neil suht hästi tehtud aga kunagi ei tea millal käigu fiksaatori vedruga midagi juhtub. Ükski asi pole 100% kindel.
Ja ma annan lihtsalt suuna kätte kust otsida v kus viga võib olla muud midagi.
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

ValloN kirjutas:
Hammakad lähevad omavahel hambumisest välja ja võtabki järsku pöörded üles.
Tahaksid sa sellest pikemalt rääkida? :shock:
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Palju asju mis mina tahaks :wink:
Kõik oleneb käigukasti ehitusest. Kui teda huvitab see, saab alati privas küsida sest siin võimatu kui pidevalt öeldakse et oled 13 ne või tullakse millegi parema peale.

joel
Postitusi: 1828
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

scryth kirjutas:
ValloN kirjutas:
Hammakad lähevad omavahel hambumisest välja ja võtabki järsku pöörded üles.
Tahaksid sa sellest pikemalt rääkida? :shock:
Ärge nüüd nii hirmsasti ka nokkige noormehe kallal. Mul oli kunagi Tuula, mis täpselt nii käitus esimese käiguga, seega asi on põhimõtteliselt täiesti võimalik.
Joel

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Ma kõik vene rattad läbi käinud kõik olemas ka osa topelt. Selline viga oli kõige rohkem kavrovil, jawal, minskil. Aga need muidugi vene rattad ja neil oli see viga et käigukasti hammakad olid suht pehmed. Tegin remondi ka ühele mootorile honda cb125 82 aasta oma ja käigukasti hammakatel polnud mitte mingisugust jälge peal. Aga motikad nii erinevad. Ja niipalju kui ma lugenud siis on jaapani omadel ka palju vigu küljes.
Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Kunagi kui sai veel vana Jawaga sõita, olin ka hädas välja hüppava teise käiguga. Peale mitut mootori lahtivõtmist ja juppide (kahvlid, fiksaator jne.) vahetamist ei muutunud midagi paremaks. Hiljem peale pikemat uurimist selgus, et pronkspuks milles võll istus, olid kulunud ja seega hammasrataste omavaheline haakuvus liiga väike. Sellest tulenevalt viskas kõrgematel pööretel käigu lihtsalt välja. Kusjuures kuluvus oli vaid mõni millimeeter. Ja see kõik tulenes Tšehhide haklvasti projekteeritud käigukastist.
>>>
Seega arvan, et see on käigukasti viga, mis on põhjustatud mõne vidina ära väsimisest, mida esialgsel vaatlusel ei pruugi märgatagi.

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)


Teema algataja
wckd
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Juul 2005, 21:05
Asukoht: Tallinn - Viimsi - London

Lugemata postitus Postitas wckd »

nüüdseks selgeks saanud et antud jama käib ainult 2. käigu kohta... seega vast jah kastis probleem..

ValloN

Lugemata postitus Postitas ValloN »

Tore et sain aidata :wink:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”