Karistused
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Karistused
Jäin 15.06 politseile kiiruse ületamisega vahele. Lisaks trahvile võeti ära ka minu roller , mis seisab nüüd nõmmel kohtuekspertiisi garaazis. Äkki on siin keegi kes oskab nõu anda kuidas oma roller sealt kätte saada ,sest pole varemasi kogemusi selliste juhtumitega. Saan jah aru ,et olen ise rumal ,et kiirust ületasin ,aga paluks asjakohaseid vastuseid.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Eks enamus sõltub ikkagi põhiliselt sellest, mis su rolleri seest/küljest leitakse.
Kui kontrollimisel tuvastatakse, et roller oli tehasekonditsioonis, saad selle peale ekspertiisi tagasi ja trahvi vaid (valmistaja)kiiruse ületamise eest mopeediga. Kui on tegu ülekubatuurilise (näiteks 70cc) masinaga, sportsummutite, overrangevariaatori jne asjadega, võib kaasneda, omavoliliselt (ümber)ehitatud registreerimata mootorsõidukiga ilma kindlustuse ja tõenäoliselt ka lubadeta sõit.
Selle teise versiooni korral ekspertiisist võib sõiduki tagasisaamine osutuda tunduvalt keerulisemaks ja trahvinumbrid kümnetesse tuhandetesse ulatuvaks.
Kui kontrollimisel tuvastatakse, et roller oli tehasekonditsioonis, saad selle peale ekspertiisi tagasi ja trahvi vaid (valmistaja)kiiruse ületamise eest mopeediga. Kui on tegu ülekubatuurilise (näiteks 70cc) masinaga, sportsummutite, overrangevariaatori jne asjadega, võib kaasneda, omavoliliselt (ümber)ehitatud registreerimata mootorsõidukiga ilma kindlustuse ja tõenäoliselt ka lubadeta sõit.
Selle teise versiooni korral ekspertiisist võib sõiduki tagasisaamine osutuda tunduvalt keerulisemaks ja trahvinumbrid kümnetesse tuhandetesse ulatuvaks.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Kuid siiski. Kui mul on täiesti stock Keeway Matrix 50 Sport, millel orginaalis juba sportsumps peal, kas siis see loetakse ka "omavoliliseks" ümberehituseks?oldmoped kirjutas:Eks enamus sõltub ikkagi põhiliselt sellest, mis su rolleri seest/küljest leitakse.
Kui kontrollimisel tuvastatakse, et roller oli tehasekonditsioonis, saad selle peale ekspertiisi tagasi ja trahvi vaid (valmistaja)kiiruse ületamise eest mopeediga. Kui on tegu ülekubatuurilise (näiteks 70cc) masinaga, sportsummutite, overrangevariaatori jne asjadega, võib kaasneda, omavoliliselt (ümber)ehitatud registreerimata mootorsõidukiga ilma kindlustuse ja tõenäoliselt ka lubadeta sõit.
Selle teise versiooni korral ekspertiisist võib sõiduki tagasisaamine osutuda tunduvalt keerulisemaks ja trahvinumbrid kümnetesse tuhandetesse ulatuvaks.
-
Teema algataja
Mõtle peaga.... Sa ise vastad oma küsimusele oma postituses. Sportsummuti on peal "originaalis" seega sa ei ole ka midagi ümberehitanud.CSracing kirjutas:Kuid siiski. Kui mul on täiesti stock Keeway Matrix 50 Sport, millel orginaalis juba sportsumps peal, kas siis see loetakse ka "omavoliliseks" ümberehituseks?oldmoped kirjutas:Eks enamus sõltub ikkagi põhiliselt sellest, mis su rolleri seest/küljest leitakse.
Kui kontrollimisel tuvastatakse, et roller oli tehasekonditsioonis, saad selle peale ekspertiisi tagasi ja trahvi vaid (valmistaja)kiiruse ületamise eest mopeediga. Kui on tegu ülekubatuurilise (näiteks 70cc) masinaga, sportsummutite, overrangevariaatori jne asjadega, võib kaasneda, omavoliliselt (ümber)ehitatud registreerimata mootorsõidukiga ilma kindlustuse ja tõenäoliselt ka lubadeta sõit.
Selle teise versiooni korral ekspertiisist võib sõiduki tagasisaamine osutuda tunduvalt keerulisemaks ja trahvinumbrid kümnetesse tuhandetesse ulatuvaks.
-
Teema algataja
Neid mente ei saa kunagi usaldada ju. Neil ei tuleks elu sees pähe, et see võis orginaalis olla juba.Ragnar74 kirjutas:Mõtle peaga.... Sa ise vastad oma küsimusele oma postituses. Sportsummuti on peal "originaalis" seega sa ei ole ka midagi ümberehitanud.CSracing kirjutas:Kuid siiski. Kui mul on täiesti stock Keeway Matrix 50 Sport, millel orginaalis juba sportsumps peal, kas siis see loetakse ka "omavoliliseks" ümberehituseks?oldmoped kirjutas:Eks enamus sõltub ikkagi põhiliselt sellest, mis su rolleri seest/küljest leitakse.
Kui kontrollimisel tuvastatakse, et roller oli tehasekonditsioonis, saad selle peale ekspertiisi tagasi ja trahvi vaid (valmistaja)kiiruse ületamise eest mopeediga. Kui on tegu ülekubatuurilise (näiteks 70cc) masinaga, sportsummutite, overrangevariaatori jne asjadega, võib kaasneda, omavoliliselt (ümber)ehitatud registreerimata mootorsõidukiga ilma kindlustuse ja tõenäoliselt ka lubadeta sõit.
Selle teise versiooni korral ekspertiisist võib sõiduki tagasisaamine osutuda tunduvalt keerulisemaks ja trahvinumbrid kümnetesse tuhandetesse ulatuvaks.
-
Teema algataja
kui vana sa oled?
ja ma kardan et sa oled kas 14-15 ja ületasid kiirust. Politsei võttis rolleri käest ära kuna sa ei ole nii vana ja oled juhtimis õiguseta.
Äkki peab keegi sinu vanematest lihtsalt järgi minema ,kes on vanem kui 16 võib vist kah. Ma soovitaks minna sinna ja küsida kuidas ma selle tagasi saan.
Vot.
ja ma kardan et sa oled kas 14-15 ja ületasid kiirust. Politsei võttis rolleri käest ära kuna sa ei ole nii vana ja oled juhtimis õiguseta.
Äkki peab keegi sinu vanematest lihtsalt järgi minema ,kes on vanem kui 16 võib vist kah. Ma soovitaks minna sinna ja küsida kuidas ma selle tagasi saan.
Vot.

-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
lube ei ole vaja jah, aga üle 45 km/h sõita ei tohi.
Tegelikult on siin seaduse ja reaalsuse vahel päris suured käärid. Rollerid ja mopeedid liiguvad ka stockseades rohkem, kui 45 km/h. Seega peaks nad ju automaatselt liigituma A kategooria alla. Ma ei oskagi arvata, kuidas politsei edaspidi käituma hakkab. Ilmselt oleks vaja seadusemuudatust selle tippkiiruse osas. Ehk siis mopeed on kuni 49cbm ja tehasekiirusega näiteks kuni 60km/h (ma ei tea, kui palju stockseades mopeedid välja lähevad).
Muidu peaks hakkama A1 kategooria ka rollereid ja mopeede katma.
Segased lood hetkel..
Tegelikult on siin seaduse ja reaalsuse vahel päris suured käärid. Rollerid ja mopeedid liiguvad ka stockseades rohkem, kui 45 km/h. Seega peaks nad ju automaatselt liigituma A kategooria alla. Ma ei oskagi arvata, kuidas politsei edaspidi käituma hakkab. Ilmselt oleks vaja seadusemuudatust selle tippkiiruse osas. Ehk siis mopeed on kuni 49cbm ja tehasekiirusega näiteks kuni 60km/h (ma ei tea, kui palju stockseades mopeedid välja lähevad).
Muidu peaks hakkama A1 kategooria ka rollereid ja mopeede katma.
Segased lood hetkel..

Viimati muutis Pihelgas, 19 Juun 2007, 13:02, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Mees, ära puhu p...a - ei lähe nad originaalis midagi 100 välja. Vähemalt piiraja pead eemaldama ja see pole enam tehase seade roller.CSracing kirjutas:60km/h on ju tegelikult vähe. Olen kõvasti selliseid 50-seid näinud, mis orginaalseades ja lähevad lõdvalt üle 60. 100 läheb isegi mõni välja.
Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
-
Teema algataja
Olen ma öelnud, et ma rolleritest räägin. Täiesti tehase seades mopeed sõidab mingi 75ga vähemalt.iksjott kirjutas:Mees, ära puhu p...a - ei lähe nad originaalis midagi 100 välja. Vähemalt piiraja pead eemaldama ja see pole enam tehase seade roller.CSracing kirjutas:60km/h on ju tegelikult vähe. Olen kõvasti selliseid 50-seid näinud, mis orginaalseades ja lähevad lõdvalt üle 60. 100 läheb isegi mõni välja.
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
ok, mopeed, sest roller on vaid kere tüüp ja neid on ka 500cc olemas. sellist mopeedi, mis sõidab tehase sedaetes üle 45km/h ei tohiks eesti turul mopeedi nime all müüa!!!CSracing kirjutas:Olen ma öelnud, et ma rolleritest räägin. Täiesti tehase seades mopeed sõidab mingi 75ga vähemalt.iksjott kirjutas:Mees, ära puhu p...a - ei lähe nad originaalis midagi 100 välja. Vähemalt piiraja pead eemaldama ja see pole enam tehase seade roller.CSracing kirjutas:60km/h on ju tegelikult vähe. Olen kõvasti selliseid 50-seid näinud, mis orginaalseades ja lähevad lõdvalt üle 60. 100 läheb isegi mõni välja.
Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Ei nad lähe piirajatega midagi üle 50-ne. Olen mitmeid erinevaid rollereid ja mopeede proovinud, millel piiraja on peal. Spidomeeter võib näidata neil oma 60-65 kuid tegelik kiirus gpsi järgi on 50. Väga suur vahe on kas sõita rolleri spido järgi 70km/h või mootorratta spido järgi 70km/h. Üks tuttav ostis ka rolleri (tgb), piirajad on peal ja ütles et läheb 65 välja. Sõitsin siis ja tuli spidomeetri järgi 65 ära aga tegelik kiirus oli 50 

-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
ka GPS ei ole eriti täpne mõõteriist kiiruse jaoksholma kirjutas:Ei ole mõtet jälle nende kiiruste üle vaidlema hakata. Valetavad nii mopeedide-rollerite, kui ka moootorrataste ja autode spidomeetrid. Mõnel rohkem mõnel vähem. Ja kindlasti on mopeede-rollereid, mis tehaseseades ületavad 45km/h piirangut ka GPS-i järgi mõõdetuna.

aga sellele tabureti vennale ütleks ,et :"Paras!"
SYLB
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.