1. leht 1-st

värvimine

Postitatud: 09 Aug 2004, 09:02
Postitas sven
kas keegi oskab öelda,mis võib minna maksma jawa 638 paagi,küljekarpide ja porilaua värvimine ning kus selliseid töid teostatakse?

Re: värvimine

Postitatud: 09 Aug 2004, 18:26
Postitas Out_Of_Order
sven kirjutas:
kas keegi oskab öelda,mis võib minna maksma jawa 638 paagi,küljekarpide ja porilaua värvimine ning kus selliseid töid teostatakse?
Selle maxumus on umbes nii palju kui maxab värv poes. ~100kr. ehk
Teostada saab seda edukalt ka ise.

Postitatud: 09 Aug 2004, 19:00
Postitas Zeek
Sven samal teemal on foorumis juba juttu olnud: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ght=v%E4rv ja http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ght=v%E4rv

Kui tahad proffidel värvikambris värvida lasta, küsi autosid värvivatest firmadest, nemad ütlevad sulle nii hinna kui ka tähtaja...

Zeek

Postitatud: 09 Aug 2004, 19:27
Postitas Primo
Mina värvisin endal ise profivärvidega.Maksma läks 200ml 500 EEKu :twisted: .Väga vinge tuli muide 8)

primo

Postitatud: 11 Aug 2004, 14:06
Postitas mikk46
aga ise peaks ka hakkama saama. tuleb odavam.

Postitatud: 14 Aug 2004, 13:18
Postitas martinza
Ainult ära jumala eest aerosooliga värvi. Olen mitmeid kordi üritanud ja võin ausalt öelda, et aerosool värvid on viimne pask!! Esiteks nad ei kannata bensiini tilkagi ja teiseks on värvikadu värvimisel üsna suur. Mina isiklikult ei puutu enam ühtegi aerosoolvärvi purki ja veel vähem teen ma nendega värvimistöid!!!!! :evil:

Postitatud: 15 Aug 2004, 01:30
Postitas b3ar
martinza , tegelikult on olemas ka krundid ja lakid. Lakid teatavasti kaitsevad värvi. Ntks kui bensiini tilk peale langeb. Ma arvan just et aerosooliga saab perfektse pinna pintsliga ei tasu jamada.

Postitatud: 15 Aug 2004, 11:51
Postitas nos
ei eieiei aerosooliga ei maksa jamada üldse! aerosool on liiga vedel ja mõtetu suurte pindade värvimiseks. aerosooliga paras telefonikorpuseid plätserdada... muuks see eriti ei kõlba.

Postitatud: 15 Aug 2004, 13:53
Postitas ilves
Värvifoorumisse on tekkinud müüki mingid spray-krundid - proovisin, väga hea enne värvi vahele lasta, kui metall väljas v läbilihvitud vms. Mitut tooni halli on ja märxa mugavam kasutada kui et iga asja pärast värvipüssi määrida.

....

Postitatud: 15 Aug 2004, 14:56
Postitas Uss
oleneb, kust ise pärit oled ja millist soovid...
tavalist matti, läikivat, v mida iganes...
ise soovitaks värvipüstoliga..saaks natuke efekte juurde, teostus pole raske....
oskan ka mõnda inimest soovitada, kui huvi on

Postitatud: 15 Aug 2004, 23:48
Postitas martinza
Aerosool on s**t!! Enne määrin parem mitu korda püstolit, kui hiljem seda aerosooli jama maha nühin!!!! :P

Postitatud: 16 Aug 2004, 10:36
Postitas Zeek
MArtinzaga nõus. Ise kah kunagi aerosoole proovinud ja neid hiljem maha nühkides kirunud, sest nad liivapaberi meeletult ära ummistavad- peal ei püsi, normaalset tulemust ei anna ja korralikult maha kah ei taha tulla. Kui professionaalide töö liig kallis tundub, otsi mõni tuttav, kellel kompressor ja värvipüstol olemas on ning tee ise....teoreetiline õpetus saadaval, praktiline tuleb ise omandada...ja tulemus on IGAL JUHUL parem kui aerosoolidega pläkerdades...

Zeek
K-750 pahteldatud, värvitud (+2 efektikihti) ,ja lakitud...
http://www.motolist.ee/liikmed/kesonkes.php?94 - korvi kere katse korras aerosooliga (loe: ärge nii tehke)

Postitatud: 15 Juul 2007, 20:55
Postitas kaska
Aga siit nüüd küsimus.

Mõtleisn ka väikesed värvimistööd läbi viia. Ise mõtlesin järjekorra selliseks:
1. aluspind, krundid jne. 2. aerosoolvärv 3. Kile 4. lakk.

Kas kellegil on kogemusi kile lakkimisega, et kas lakk kilet söövitama ei hakka või midagi? et äkki oleks rohkem jumet, kui lakkida enne kiletamist?

Postitatud: 19 Juul 2007, 16:55
Postitas rosco
kaska kirjutas:
Aga siit nüüd küsimus.

Mõtleisn ka väikesed värvimistööd läbi viia. Ise mõtlesin järjekorra selliseks:
1. aluspind, krundid jne. 2. aerosoolvärv 3. Kile 4. lakk.

Kas kellegil on kogemusi kile lakkimisega, et kas lakk kilet söövitama ei hakka või midagi? et äkki oleks rohkem jumet, kui lakkida enne kiletamist?

Lõpptulemus jääb kindlasti ilusam,kui kile(kleebist mõtled?) kah laki all. Päris mitmel usa autol ,mida teinud olen,on kleepsud laki alla pandud.

Re: värvimine

Postitatud: 20 Mär 2009, 12:30
Postitas pyramiid

Küsimus selline, kas kriimustatud kroompinda (kohvriraamid) on mõtekas üle värvida, näiteks mustaks ja kas seda saab üldse teha? Tööde järjekord oleks milline? Omal kompressor olemas, võiks siis vähe katsetada asjaga..


Re: värvimine

Postitatud: 20 Mär 2009, 19:26
Postitas siiludus

kroomi peal ei taha eriti ükski materjal kaua püsida.Kui tahad kvaliteeti,siis proovi kroom enne alt ära nokkida või karestada mingi jämedama teemaga.Peale seda krunt ja siis värv.....edu sulle...


Re: värvimine

Postitatud: 02 Apr 2009, 00:32
Postitas MarekM

lisaks ka siia ühe küsimuse, kas ja kuidas oleks võimalik koduste vahenditega duralumiiniumi värvida?


Re: värvimine

Postitatud: 02 Apr 2009, 09:17
Postitas mx77
MarekM kirjutas:

lisaks ka siia ühe küsimuse, kas ja kuidas oleks võimalik koduste vahenditega duralumiiniumi värvida?

Muidu pole vahet aga tahab spets alumiiniumi krunti saada.


Re: värvimine

Postitatud: 02 Apr 2009, 09:49
Postitas Kallev
pyramiid kirjutas:

Küsimus selline, kas kriimustatud kroompinda (kohvriraamid) on mõtekas üle värvida, näiteks mustaks ja kas seda saab üldse teha? Tööde järjekord oleks milline? Omal kompressor olemas, võiks siis vähe katsetada asjaga..

Kindlasti loll küsimus, aga kas need kroom(imoodi)aerosoolvärvid on täielik saast ja antud juhul välistatud (kui ei pea must olema, vaid võib ka kroom olla)? :idea:
Kui selgub, et ei tulnud välja, siis nagunii tuleb ju :roll: üks kraapimine-karestamine ette võtta...


Re: värvimine

Postitatud: 02 Apr 2009, 10:36
Postitas Nokitseja

Aerosoolvärvid mis jätavad kroomilaadse pinna on mõtetud kasutada, mahavisatud aeg ja raha. Välistingimustes nad ei kesta, ilmamuutusi ei kannata. Muud polegi teha kui on soov üle värvida siis ikka kroom maha ajada, aga seda polegi niisama lihtne teha, isegi terasharjaga relaka või drelli otsas.
Tuuralumiiniumi värvimise kohta võib õelda, et see pole suur kunst, saab ka kodus hakkama. Varasemalt oli eestlastel palju tuuralumiiniumist mootorpaate ja kõike värviti. Isegi seda teinud, sileda pinna peale ei jää muidugi kauaks, tuleb enne töödelda pinda.

Jõudu tööle!