värvimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
värvimine
Re: värvimine
Selle maxumus on umbes nii palju kui maxab värv poes. ~100kr. ehksven kirjutas:kas keegi oskab öelda,mis võib minna maksma jawa 638 paagi,küljekarpide ja porilaua värvimine ning kus selliseid töid teostatakse?
Teostada saab seda edukalt ka ise.
Kui tahad proffidel värvikambris värvida lasta, küsi autosid värvivatest firmadest, nemad ütlevad sulle nii hinna kui ka tähtaja...
Zeek

seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
....
tavalist matti, läikivat, v mida iganes...
ise soovitaks värvipüstoliga..saaks natuke efekte juurde, teostus pole raske....
oskan ka mõnda inimest soovitada, kui huvi on
Zeek
K-750 pahteldatud, värvitud (+2 efektikihti) ,ja lakitud...
http://www.motolist.ee/liikmed/kesonkes.php?94 - korvi kere katse korras aerosooliga (loe: ärge nii tehke)
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Mõtleisn ka väikesed värvimistööd läbi viia. Ise mõtlesin järjekorra selliseks:
1. aluspind, krundid jne. 2. aerosoolvärv 3. Kile 4. lakk.
Kas kellegil on kogemusi kile lakkimisega, et kas lakk kilet söövitama ei hakka või midagi? et äkki oleks rohkem jumet, kui lakkida enne kiletamist?
kaska kirjutas:Aga siit nüüd küsimus.
Mõtleisn ka väikesed värvimistööd läbi viia. Ise mõtlesin järjekorra selliseks:
1. aluspind, krundid jne. 2. aerosoolvärv 3. Kile 4. lakk.
Kas kellegil on kogemusi kile lakkimisega, et kas lakk kilet söövitama ei hakka või midagi? et äkki oleks rohkem jumet, kui lakkida enne kiletamist?
Lõpptulemus jääb kindlasti ilusam,kui kile(kleebist mõtled?) kah laki all. Päris mitmel usa autol ,mida teinud olen,on kleepsud laki alla pandud.
Re: värvimine
Küsimus selline, kas kriimustatud kroompinda (kohvriraamid) on mõtekas üle värvida, näiteks mustaks ja kas seda saab üldse teha? Tööde järjekord oleks milline? Omal kompressor olemas, võiks siis vähe katsetada asjaga..
Re: värvimine
kroomi peal ei taha eriti ükski materjal kaua püsida.Kui tahad kvaliteeti,siis proovi kroom enne alt ära nokkida või karestada mingi jämedama teemaga.Peale seda krunt ja siis värv.....edu sulle...
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: värvimine
lisaks ka siia ühe küsimuse, kas ja kuidas oleks võimalik koduste vahenditega duralumiiniumi värvida?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: värvimine
MarekM kirjutas:lisaks ka siia ühe küsimuse, kas ja kuidas oleks võimalik koduste vahenditega duralumiiniumi värvida?
Muidu pole vahet aga tahab spets alumiiniumi krunti saada.
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Re: värvimine
pyramiid kirjutas:Küsimus selline, kas kriimustatud kroompinda (kohvriraamid) on mõtekas üle värvida, näiteks mustaks ja kas seda saab üldse teha? Tööde järjekord oleks milline? Omal kompressor olemas, võiks siis vähe katsetada asjaga..
Kindlasti loll küsimus, aga kas need kroom(imoodi)aerosoolvärvid on täielik saast ja antud juhul välistatud (kui ei pea must olema, vaid võib ka kroom olla)?
Kui selgub, et ei tulnud välja, siis nagunii tuleb ju üks kraapimine-karestamine ette võtta...
Re: värvimine
Aerosoolvärvid mis jätavad kroomilaadse pinna on mõtetud kasutada, mahavisatud aeg ja raha. Välistingimustes nad ei kesta, ilmamuutusi ei kannata. Muud polegi teha kui on soov üle värvida siis ikka kroom maha ajada, aga seda polegi niisama lihtne teha, isegi terasharjaga relaka või drelli otsas.
Tuuralumiiniumi värvimise kohta võib õelda, et see pole suur kunst, saab ka kodus hakkama. Varasemalt oli eestlastel palju tuuralumiiniumist mootorpaate ja kõike värviti. Isegi seda teinud, sileda pinna peale ei jää muidugi kauaks, tuleb enne töödelda pinda.
Jõudu tööle!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.