värvimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sven
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Apr 2004, 21:37
Asukoht: Tallinn; SM610

värvimine

Lugemata postitus Postitas sven »

kas keegi oskab öelda,mis võib minna maksma jawa 638 paagi,küljekarpide ja porilaua värvimine ning kus selliseid töid teostatakse?
Sven.

Out_Of_Order

Re: värvimine

Lugemata postitus Postitas Out_Of_Order »

sven kirjutas:
kas keegi oskab öelda,mis võib minna maksma jawa 638 paagi,küljekarpide ja porilaua värvimine ning kus selliseid töid teostatakse?
Selle maxumus on umbes nii palju kui maxab värv poes. ~100kr. ehk
Teostada saab seda edukalt ka ise.
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

Sven samal teemal on foorumis juba juttu olnud: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ght=v%E4rv ja http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ght=v%E4rv

Kui tahad proffidel värvikambris värvida lasta, küsi autosid värvivatest firmadest, nemad ütlevad sulle nii hinna kui ka tähtaja...

Zeek
Elu on...
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Mina värvisin endal ise profivärvidega.Maksma läks 200ml 500 EEKu :twisted: .Väga vinge tuli muide 8)

primo
Challenge the Adventure.Ride The World

mikk46
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Juun 2004, 20:37
Asukoht: võrumaa

Lugemata postitus Postitas mikk46 »

aga ise peaks ka hakkama saama. tuleb odavam.
Kasutaja avatar

martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

Ainult ära jumala eest aerosooliga värvi. Olen mitmeid kordi üritanud ja võin ausalt öelda, et aerosool värvid on viimne pask!! Esiteks nad ei kannata bensiini tilkagi ja teiseks on värvikadu värvimisel üsna suur. Mina isiklikult ei puutu enam ühtegi aerosoolvärvi purki ja veel vähem teen ma nendega värvimistöid!!!!! :evil:
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

martinza , tegelikult on olemas ka krundid ja lakid. Lakid teatavasti kaitsevad värvi. Ntks kui bensiini tilk peale langeb. Ma arvan just et aerosooliga saab perfektse pinna pintsliga ei tasu jamada.

nos
Postitusi: 205
Liitunud: 25 Mai 2003, 12:36
Tsikkel: mamas pride
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas nos »

ei eieiei aerosooliga ei maksa jamada üldse! aerosool on liiga vedel ja mõtetu suurte pindade värvimiseks. aerosooliga paras telefonikorpuseid plätserdada... muuks see eriti ei kõlba.

ilves

Lugemata postitus Postitas ilves »

Värvifoorumisse on tekkinud müüki mingid spray-krundid - proovisin, väga hea enne värvi vahele lasta, kui metall väljas v läbilihvitud vms. Mitut tooni halli on ja märxa mugavam kasutada kui et iga asja pärast värvipüssi määrida.

Uss

....

Lugemata postitus Postitas Uss »

oleneb, kust ise pärit oled ja millist soovid...
tavalist matti, läikivat, v mida iganes...
ise soovitaks värvipüstoliga..saaks natuke efekte juurde, teostus pole raske....
oskan ka mõnda inimest soovitada, kui huvi on
Kasutaja avatar

martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

Aerosool on s**t!! Enne määrin parem mitu korda püstolit, kui hiljem seda aerosooli jama maha nühin!!!! :P
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

MArtinzaga nõus. Ise kah kunagi aerosoole proovinud ja neid hiljem maha nühkides kirunud, sest nad liivapaberi meeletult ära ummistavad- peal ei püsi, normaalset tulemust ei anna ja korralikult maha kah ei taha tulla. Kui professionaalide töö liig kallis tundub, otsi mõni tuttav, kellel kompressor ja värvipüstol olemas on ning tee ise....teoreetiline õpetus saadaval, praktiline tuleb ise omandada...ja tulemus on IGAL JUHUL parem kui aerosoolidega pläkerdades...

Zeek
K-750 pahteldatud, värvitud (+2 efektikihti) ,ja lakitud...
http://www.motolist.ee/liikmed/kesonkes.php?94 - korvi kere katse korras aerosooliga (loe: ärge nii tehke)
Elu on...
Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kaska »

Aga siit nüüd küsimus.

Mõtleisn ka väikesed värvimistööd läbi viia. Ise mõtlesin järjekorra selliseks:
1. aluspind, krundid jne. 2. aerosoolvärv 3. Kile 4. lakk.

Kas kellegil on kogemusi kile lakkimisega, et kas lakk kilet söövitama ei hakka või midagi? et äkki oleks rohkem jumet, kui lakkida enne kiletamist?

rosco
Postitusi: 18
Liitunud: 20 Mai 2004, 15:42
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas rosco »

kaska kirjutas:
Aga siit nüüd küsimus.

Mõtleisn ka väikesed värvimistööd läbi viia. Ise mõtlesin järjekorra selliseks:
1. aluspind, krundid jne. 2. aerosoolvärv 3. Kile 4. lakk.

Kas kellegil on kogemusi kile lakkimisega, et kas lakk kilet söövitama ei hakka või midagi? et äkki oleks rohkem jumet, kui lakkida enne kiletamist?

Lõpptulemus jääb kindlasti ilusam,kui kile(kleebist mõtled?) kah laki all. Päris mitmel usa autol ,mida teinud olen,on kleepsud laki alla pandud.
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: värvimine

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Küsimus selline, kas kriimustatud kroompinda (kohvriraamid) on mõtekas üle värvida, näiteks mustaks ja kas seda saab üldse teha? Tööde järjekord oleks milline? Omal kompressor olemas, võiks siis vähe katsetada asjaga..

Keretööd
Kasutaja avatar

siiludus
Postitusi: 20
Liitunud: 07 Okt 2008, 19:25
Tsikkel: Honda VTX 1800

Re: värvimine

Lugemata postitus Postitas siiludus »

kroomi peal ei taha eriti ükski materjal kaua püsida.Kui tahad kvaliteeti,siis proovi kroom enne alt ära nokkida või karestada mingi jämedama teemaga.Peale seda krunt ja siis värv.....edu sulle...

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: värvimine

Lugemata postitus Postitas MarekM »

lisaks ka siia ühe küsimuse, kas ja kuidas oleks võimalik koduste vahenditega duralumiiniumi värvida?

フーリガン
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: värvimine

Lugemata postitus Postitas mx77 »

MarekM kirjutas:

lisaks ka siia ühe küsimuse, kas ja kuidas oleks võimalik koduste vahenditega duralumiiniumi värvida?

Muidu pole vahet aga tahab spets alumiiniumi krunti saada.

Kasutaja avatar

Kallev
Postitusi: 93
Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
Asukoht: Tallinn-Tabasalu

Re: värvimine

Lugemata postitus Postitas Kallev »

pyramiid kirjutas:

Küsimus selline, kas kriimustatud kroompinda (kohvriraamid) on mõtekas üle värvida, näiteks mustaks ja kas seda saab üldse teha? Tööde järjekord oleks milline? Omal kompressor olemas, võiks siis vähe katsetada asjaga..

Kindlasti loll küsimus, aga kas need kroom(imoodi)aerosoolvärvid on täielik saast ja antud juhul välistatud (kui ei pea must olema, vaid võib ka kroom olla)? :idea:
Kui selgub, et ei tulnud välja, siis nagunii tuleb ju :roll: üks kraapimine-karestamine ette võtta...

Sõidan nagu vana mees. Nagu väga vana mees...

Nokitseja

Re: värvimine

Lugemata postitus Postitas Nokitseja »

Aerosoolvärvid mis jätavad kroomilaadse pinna on mõtetud kasutada, mahavisatud aeg ja raha. Välistingimustes nad ei kesta, ilmamuutusi ei kannata. Muud polegi teha kui on soov üle värvida siis ikka kroom maha ajada, aga seda polegi niisama lihtne teha, isegi terasharjaga relaka või drelli otsas.
Tuuralumiiniumi värvimise kohta võib õelda, et see pole suur kunst, saab ka kodus hakkama. Varasemalt oli eestlastel palju tuuralumiiniumist mootorpaate ja kõike värviti. Isegi seda teinud, sileda pinna peale ei jää muidugi kauaks, tuleb enne töödelda pinda.

Jõudu tööle!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”