bike kaassõitja mugavus?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
bike kaassõitja mugavus?
kas bike kaassõitjal on sama mugav kui ntx hareley davidsoni kaassõitjal?
tundub küll et bikel on juht hästi voolojoonelises asendis.. aga kaasõitja nagu tuule lipp..
?
tundub küll et bikel on juht hästi voolojoonelises asendis.. aga kaasõitja nagu tuule lipp..

Anu Saagim alles kirjeldas ju pressis detailselt seda teemat
http://ajaviide.delfi.ee/news/inimesed/ ... id=8325582

http://ajaviide.delfi.ee/news/inimesed/ ... id=8325582
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: bike kaassõitja mugavus?
Jälle kõik asjad segamini nagu pudru ja kapsadstriker kirjutas:kas bike kaassõitjal on sama mugav kui ntx hareley davidsoni kaassõitjal?
tundub küll et bikel on juht hästi voolojoonelises asendis.. aga kaasõitja nagu tuule lipp..?

Üldiselt meeldib kaassõitjatel pigem siis n.ö. harli tugitoolis kui bike tagaistmel istuda. Aga kindlasti on ka neid kellel meeldib juhi külge klammerduda (mulle meenuvad neid vaadtes alati ahvid kellel järelkasv seljas või kõhul ripub/võrdlus täiesti siiras, ilma tagamõtteta

terv
Kris
XVZ 13-TF - Big Blue Light aka tugitool

-
Teema algataja
nunii, minu seljakotistaatus hakkab vaikselt otsa saama
mille üle mul on ikka väga hea meel
meil on blackbird, mis ei ole just eriti väike ratas. sellel peal veel ka taga kohver ning sellel omakorda seljatugi. igatahes mina olen seal ka väiksed tukastused teinud. loomulikult on vahet, kas sõita linnas või maanteel. - kiirendused/pidurdused on linnaliikluses ikka tüki tihedamalt esinevad ja seega ka rohkem seda kõikumist ehk kaasa toovad. samas, mina hoian ennast suures osas kinni jalgadega ning käed paagil, olen piiksust lühem ka nii et üle tema ei näe. seega mulle sobib see "liibukas". samuti võin ma seal ka nö tavaliselt istuda ehk siis ainult jalgadega kinni hoida. ja ikka on normaalne olla
harjumatu on minu jaoks siis kui mingi teise ratta seljas oleme kahekesi, millel ei ole taga kohvrit. korra oleksin sealt peaagu maha potsatanud
enne kui meelde tuli, et seekord on kindlalt vaja kätega kinni hoida
ehh, pikk jutt sai, aga pole seal taga hullu midagi. tuult on tunduvalt vähem kui sangas olijal, muideks.
mumm


meil on blackbird, mis ei ole just eriti väike ratas. sellel peal veel ka taga kohver ning sellel omakorda seljatugi. igatahes mina olen seal ka väiksed tukastused teinud. loomulikult on vahet, kas sõita linnas või maanteel. - kiirendused/pidurdused on linnaliikluses ikka tüki tihedamalt esinevad ja seega ka rohkem seda kõikumist ehk kaasa toovad. samas, mina hoian ennast suures osas kinni jalgadega ning käed paagil, olen piiksust lühem ka nii et üle tema ei näe. seega mulle sobib see "liibukas". samuti võin ma seal ka nö tavaliselt istuda ehk siis ainult jalgadega kinni hoida. ja ikka on normaalne olla

harjumatu on minu jaoks siis kui mingi teise ratta seljas oleme kahekesi, millel ei ole taga kohvrit. korra oleksin sealt peaagu maha potsatanud


ehh, pikk jutt sai, aga pole seal taga hullu midagi. tuult on tunduvalt vähem kui sangas olijal, muideks.
mumm
väike kuri mootorrattur
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
r6- kohutav... nii minul kes ma proovisin sellel pehmendusega mikro-plaadil istuda ja kindlasti ka sys'il kes iga pidurdamise ajal litsumist pidi kannatama
Kinni hoida pole mitte kuskilt... ja 120 kilone vend 60 kilosest vennast ka naljalt kinni ei hoia
VFR- natuke parem... oli vähemalt koht kust sai kinni hoida. Aga jube ikka.
BLACKBIRD- õnneks oli kohver
ei kukkunud kiirenduse ajal üle ääre.
Seega... seljakotiks vist sünnitakse. Ise polnud ennem ( 2 nädalat tagasi r6) tagaistmel sõitnud ja nüüd ronin sinna ainult siis kui muudmoodi ei saa. Minuarust on seljakotina õudne sõita.
motopaks


VFR- natuke parem... oli vähemalt koht kust sai kinni hoida. Aga jube ikka.
BLACKBIRD- õnneks oli kohver

Seega... seljakotiks vist sünnitakse. Ise polnud ennem ( 2 nädalat tagasi r6) tagaistmel sõitnud ja nüüd ronin sinna ainult siis kui muudmoodi ei saa. Minuarust on seljakotina õudne sõita.
motopaks

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Motopaks viriseb nagu naine, aga kinni hoiab oluliselt kehvemini kui naine
Aga jube on vedada sellist tegelast, kes kinni ei oska või ei julge hoida (paksul vist tuli homofoobia kallale
), kiirendades ei saa aru, et kas ta ka käiguvahetuse ajaks alles on ja pidurdades tunned, et on ja kuidas veel... kõik 120+ kg vajutab sind äkki paagile ja pärast läheb natuke aega enne kui oma ratta ja munadega sõbralikud suhted tagasi saab
. Ja krt ma ei ole 60kg!
Ise olen korra või paar pidanud seal taga olema, pole hullu, kuigi on ka mugavamaid kohti. Nagu Toim ütles kunagi... mehed ei oska seljakotiks olla, naised on palju paremad...



Aga jube on vedada sellist tegelast, kes kinni ei oska või ei julge hoida (paksul vist tuli homofoobia kallale


Ise olen korra või paar pidanud seal taga olema, pole hullu, kuigi on ka mugavamaid kohti. Nagu Toim ütles kunagi... mehed ei oska seljakotiks olla, naised on palju paremad...

-
Teema algataja
Minu arust on ikka vahe kas sõidad chopperi või bike taga.Chopperiga kindlasti mugavam, aga minu jaoks nt ka igavam. Väga hea, kui on taga kohver, siis kiirenduse ajal natuke kindlam, aga kui ei ole, pole ka hullu. Kõige parem asend on yhe käega hoida juhist kinni ja teise käega tagant, ratta kyljest.kui kiirendab, siis ei kuku maha, sest hoiad eest kinni ja kui pidurdab, siis ei vaju selga, sest hoiad tagant kinni.
Nuh, minu meelest seal midagi imelikku küll pole. Palju imelikum oleks kui mees kukub tsikli seljast maha, kuna ei julge teisest mehest vajadusel kinni hoida. Pealegi juhil on tunduvalt ebamugavam kui seljakott, olgu mees või naine, taga ilma kinnihoidmata sinna-tänna kõigub.cantamus kirjutas:... näiteks kui oleks teistpidi, et mees hoiab naisest kinni, siis on nagu imelik vaadata... ja mees mehest, ma parem ei hakkagi rääkima
Miks naisest kinni hoida on imelik? Vaata parem, kust sa kinni saad hoidacantamus kirjutas:muidugi... kui naine hoiab mehest kinni, siis on ikka õige värk... näiteks kui oleks teistpidi, et mees hoiab naisest kinni, siis on nagu imelik vaadata... ja mees mehest, ma parem ei hakkagi rääkima

Ja kui ikka mees on vaja kuskile vedada ja ta sabale ronib, siis hoidku kinni. Pole vaja olla kõva mees ja oma lollide eelarvamustega, et mina mehest kinni ei hoia... Kui kinni hoida ei taha, siis alati alternatiiviks jala käimine või ühistranspordi kasutamine.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Eks kaasõitja mugavus sõltu eelkõige temast endast (ja noh lugedes motopaksu ja sys'i postitusi siis ka muudest teguritest
). Tõsi, mehed võivad olla kehvemad kinnihoidjad. Mõnega sõitnud, siis tundub et kukub kohe maha. Seevastu oma tüdrukut sõidutades hoidis ta nii ilusasti kinni, et sõida korraga või terve euroopa läbi (asend oli nii mugav, et vahel kippus tal isegi uni peale).
Eks iga touring või sport touring ratas ole mugavam kaassõitja suhtes, kuna mõeldud siiski matkamiseks. Pealegi sport touringud näevad üsna sportlikud välja (näit Kawasaki zz-r 1100).



Eks iga touring või sport touring ratas ole mugavam kaassõitja suhtes, kuna mõeldud siiski matkamiseks. Pealegi sport touringud näevad üsna sportlikud välja (näit Kawasaki zz-r 1100).
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
no raisk....
sys, kui ma sinust kinni hoian ja sa kiirendad siis ma tõmban sinu ka sealt rattapealt maha. Rääkimata endast. Või annavad riided järgi. Asi pole kinni hoidmises vaid äärmiselt ebaturvalises ja ebamugavas sõiduasendis.
motopaks

sys, kui ma sinust kinni hoian ja sa kiirendad siis ma tõmban sinu ka sealt rattapealt maha. Rääkimata endast. Või annavad riided järgi. Asi pole kinni hoidmises vaid äärmiselt ebaturvalises ja ebamugavas sõiduasendis.
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Bensiinijaamast saab tegelikult koormarihmu ka osta ! Siis saate veel sidumismänge kah harrastadaMotopaks kirjutas:sys, kui ma sinust kinni hoian ja sa kiirendad siis ma tõmban sinu ka sealt rattapealt maha. Rääkimata endast. Või annavad riided järgi.


Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja
üldjuhul on asi nii, et mugavam vedada endast kergemat inimest. kuna ise olen taga sõitnud vaid tühised paar korda, siis ei tea mainida, millise ratta seljas kui mugav istuda on.
kui ise kellegi selja taha võtan, siis on küll nõue, et hoidku parem mul ümber kinni (ning seni on kõik kompleksidest ka üle saanud) - ratast parem kontrollida...
kui ise kellegi selja taha võtan, siis on küll nõue, et hoidku parem mul ümber kinni (ning seni on kõik kompleksidest ka üle saanud) - ratast parem kontrollida...
Endal siis kogemus ~130kg kaaluva sõbraga + ~10kg seljakott ta seljas.
Tal oli vist kah kerge homofoobia, sest kartis kinni hoida. No ok sõitsin hästi vaikselt, aga kohutavalt jama on sõita, kui tagaistuja ennast talutavalt kinni ei hoia.
Samas ise olen Istunud R1 tagaistmel ja ka see on paras "kotlett"
Hoidsin sõbrast kahe käega ümbert kinni nagu kõige armsamalt.
Nuh ja ausalt, sõites 160-ga tagarattal pole enam mingitele foobiatele seal ruumi.
Kusjuures R1 -e tagaiste polnudki väga ebamugav või isteasend väga jama, kuigi endalgi pikkust 185. Mingeid 100 km otsi kannataks sõita küll seal taga.
Minuarust on kõikse hullem see, kui tagaistuja üritab ennast jopest kinni hoida või umbes nii.
Tal oli vist kah kerge homofoobia, sest kartis kinni hoida. No ok sõitsin hästi vaikselt, aga kohutavalt jama on sõita, kui tagaistuja ennast talutavalt kinni ei hoia.
Samas ise olen Istunud R1 tagaistmel ja ka see on paras "kotlett"
Hoidsin sõbrast kahe käega ümbert kinni nagu kõige armsamalt.
Nuh ja ausalt, sõites 160-ga tagarattal pole enam mingitele foobiatele seal ruumi.
Kusjuures R1 -e tagaiste polnudki väga ebamugav või isteasend väga jama, kuigi endalgi pikkust 185. Mingeid 100 km otsi kannataks sõita küll seal taga.
Minuarust on kõikse hullem see, kui tagaistuja üritab ennast jopest kinni hoida või umbes nii.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Teema algataja
Yks hea näide oleks see kui tagaistuja pingutab pisut yle ..oma kinni hoidmisega =P
Siis kui sain oma vtr'i esimest korda tööle siis ka kohe hakkas vend lunima ,et teeks talle väikse lõbu sõidu ....algul istus tagaistuja koha peal ning hoidis kinni nahktagi kylgedelt ja kui sain maantee peale ja natuke gaasi anda siis ta surus mind vastu paaki , surus jalad vastu mu jalgu ning võttis minust ymbert kinni nii ,et tal käed vist tegid ymber minu mitu ringi......JA mis kõige jubedam oli selle juures ,et ta ronis ees istuja koha peale nii ,et mu kõige hellamad ja kallimad kohad olid väga korralikult vastu paaki litsutud ning pisar juba valust silma ronimas
....Öelda ka ei saanud talle midagi sest pidin teed jälgima kuna kiirus oli pisut suure võitu . Kurvis oleks peaegu välja lennanud sest ta ei lasknud mul kallutada (pyydis ise vastu kallutada ) ja kuna ta jalgadega surus minu jalgu vastu tsiklit nii võrt kõvasti ,et ma ei suutnud tasakaaluks oma põlve natuke välja ulatada ,et tasakaalu saada kurvis siis oleks me selle kurvi peaegu sirgeks sõitnud :S
See oli ka esimene ja viimane kord kus ma teda sõidutasin........krt naised kes esimest korda tsikli otsa ronivad ...hoiavad ka paremini kinni !!!
Siis kui sain oma vtr'i esimest korda tööle siis ka kohe hakkas vend lunima ,et teeks talle väikse lõbu sõidu ....algul istus tagaistuja koha peal ning hoidis kinni nahktagi kylgedelt ja kui sain maantee peale ja natuke gaasi anda siis ta surus mind vastu paaki , surus jalad vastu mu jalgu ning võttis minust ymbert kinni nii ,et tal käed vist tegid ymber minu mitu ringi......JA mis kõige jubedam oli selle juures ,et ta ronis ees istuja koha peale nii ,et mu kõige hellamad ja kallimad kohad olid väga korralikult vastu paaki litsutud ning pisar juba valust silma ronimas

See oli ka esimene ja viimane kord kus ma teda sõidutasin........krt naised kes esimest korda tsikli otsa ronivad ...hoiavad ka paremini kinni !!!
Kuna mu võrr eriti aktiivselt ei kiirenda/pidurda pole sedapidi kõlkuvate seljakottidega erilisi probleeme olnud. Küll aga on jube, kui tagaistmelt üritatakse kurvides juhtimist üle võtta ülearu või vastu kallutades - sellele järgneb minu poolt reeglina peatus teeservas ja kuri hääletoon. Mõne seljakoti puhul ei aita ka see, parandamatud juhtumid omavad A lube ja on ise suht tihti lenksus. Samas igasuguse motokogemusteta isikud on üsna mugavad vedada, kui enne on mainitud, et ürita olla tsikliga üks tükk ja ära ürita kallutamisel mingit omaloomingut.
Minu regulaarne seljakott ajab reeglina käed mu jopetasku, tal kätel soojem ja kinnihoidmine ka kindlam. Muidugi mu võrril puuduvad ka spets kinnihoidmissangad.
Minu regulaarne seljakott ajab reeglina käed mu jopetasku, tal kätel soojem ja kinnihoidmine ka kindlam. Muidugi mu võrril puuduvad ka spets kinnihoidmissangad.
Ma keeran sellised lisaseadmed maha sest mulle kohe yldse ei meeldi kui tagaistuja hoiab sealt kinni ......juhitavus kannatab päris korralikult . Palju kindlam tunne on kui ta hoiab minust kinni ning siis ka juhtida tsiklit kergem =)
kahro kirjutas:Muidugi mu võrril puuduvad ka spets kinnihoidmissangad.
kas polnud mitte ka seaduses sätestatud, et kaassõitja peab kinni hoidma juhist ja need muud sangad on tegelikult lubatud vaid koormakinnituseks?!korgits kirjutas:Ma keeran sellised lisaseadmed maha sest mulle kohe yldse ei meeldi kui tagaistuja hoiab sealt kinni ......juhitavus kannatab päris korralikult . Palju kindlam tunne on kui ta hoiab minust kinni ning siis ka juhtida tsiklit kergem =)
kahro kirjutas:Muidugi mu võrril puuduvad ka spets kinnihoidmissangad.
ise kruvin esimesel võimalus need sangad ja tagumised jalatoed parima meelega ära, mulle lihtsalt ei meeldi kedagi sõidutada. seda juhtub vaid äärmisel vajadusel või mingi erilise tujuga. üksi sõita ikka kindlam ja vastutus ka väiksem kui pauku paned.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.