Mootori polt kinni
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Mootori polt kinni
http://www.zone.ee/networkproject/polt/
Viimased 2 mootori polti veel vaja kätte saada enne kui karteri pooleks saan teha. Olen polti haamriga ehmatanud ja igatpidi kangutanud aga ei tule lahti, arvatavasti ei rakenda jõudu piisavalt sest teised tulid suurema kangiga ilusti lahti. Probleem selles et ei pääse suurema kangiga sinna sisse sest igal moodusel jääb ruumi väheks, ülevalt august pikendusega ei saa ka suurema kangiga midagi teha sest see otsik nii suur et ei mahu ära sinna filtrisse otse, pildilt näha mis ring keskel ette jääb.
Kas selliseid üleminekuid on et saaks L=28 mm mõõduga toru otsa panna L=63 mm kang, siis saaksin suurema kangiga vägivallatseda. Selle pildil oleva toru otsa olen ka pikemat toru pannud, pole tolku. Usun et mingit keemiat pole ka mõtet sinna pritsida, sest see ei saaks kuhugi imenduda.
Ühesõnaga, kas kuskil võiks olla seda üleminekut (haapsalus? tradilos ehk? homme hüppan läbi) või mis meetodeid veel soovitate.
E: Vot sellise asjaga saaks ka tehtu http://www.elfa.se/images/highres/h17578.jpg aga odavam on ikkagi see üleminek muretseda kui sellist leidub.
Viimased 2 mootori polti veel vaja kätte saada enne kui karteri pooleks saan teha. Olen polti haamriga ehmatanud ja igatpidi kangutanud aga ei tule lahti, arvatavasti ei rakenda jõudu piisavalt sest teised tulid suurema kangiga ilusti lahti. Probleem selles et ei pääse suurema kangiga sinna sisse sest igal moodusel jääb ruumi väheks, ülevalt august pikendusega ei saa ka suurema kangiga midagi teha sest see otsik nii suur et ei mahu ära sinna filtrisse otse, pildilt näha mis ring keskel ette jääb.
Kas selliseid üleminekuid on et saaks L=28 mm mõõduga toru otsa panna L=63 mm kang, siis saaksin suurema kangiga vägivallatseda. Selle pildil oleva toru otsa olen ka pikemat toru pannud, pole tolku. Usun et mingit keemiat pole ka mõtet sinna pritsida, sest see ei saaks kuhugi imenduda.
Ühesõnaga, kas kuskil võiks olla seda üleminekut (haapsalus? tradilos ehk? homme hüppan läbi) või mis meetodeid veel soovitate.
E: Vot sellise asjaga saaks ka tehtu http://www.elfa.se/images/highres/h17578.jpg aga odavam on ikkagi see üleminek muretseda kui sellist leidub.
WD 40-t v muud keermete avamise abikeemiat tasub alati lisaks kasutada. Äkki piisaks lihtsalt pikemast vahetükist (pikendusest) et ta ulatuks ülevalt läbi ava välja
Selliseid võib hea õnne korral poest leida v mõnest töökojast küsida. Liiga suure kangiga ei tasu ka "vägivallatseda", keerad poldil pea maha. Saad küll mootori pooleld lahti, kuid siis oled hädas sissejäänud poldiotsa kättesaamisega.
Hans

Hans
V-MAX
No see toru ulatub ülevalt välja aga lihtsalt sinna otsa käib väike kang. Suur kang ise koos otsiku ja toruga ei mahu ära. Või mõtlesid kohe et selle sama spets otsikuga on pikk toru järgi?
Keermeliimi lähen siis naabri juurde otsima, uurin seda löök kruvikeerajat ka, tänud.
Keermeliimi lähen siis naabri juurde otsima, uurin seda löök kruvikeerajat ka, tänud.
Viimati muutis project, 29 Mai 2007, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Ära sa naabri käest keermeliimi küll küsi, see teeb vastupidist sinu soovituleproject kirjutas:No see toru ulatub ülevalt välja aga lihtsalt sinna otsa käib väike kang. Suur kang ise koos otsiku ja toruga ei mahu ära. Või mõtlesid kohe et selle sama spets otsikuga on pikk toru järgi?
Keermeliimi lähen siis naabri juurde otsima, uurin seda löök kruvikeerajat ka, tänud.

V-MAX
Virago, sõna läks sassi 
Mella, asi on selles et väiksem kang ja väike padrun ja väike pikendus mahuvad ilusti aga selle kombinatsiooniga ei jõua lahti tõmmata. Pikem toru, suurem kang ja suurem otsiks ei mahu ära, otsik isegi ei lähe poldile otsa sest filtris üks asi ees. Ma tahangi nö ära ühendada väiksema ja suurema toru näiteks või panna väiksema toru otsa suur kang, aga ühendatavus pole sama. Väiksel kangi 2x väiksem pea, ehk olekski vaja üleminekut mis läheks väikse toru otsa ja oleks suure auguga, et saaks suure kangi otsa panna.

Mella, asi on selles et väiksem kang ja väike padrun ja väike pikendus mahuvad ilusti aga selle kombinatsiooniga ei jõua lahti tõmmata. Pikem toru, suurem kang ja suurem otsiks ei mahu ära, otsik isegi ei lähe poldile otsa sest filtris üks asi ees. Ma tahangi nö ära ühendada väiksema ja suurema toru näiteks või panna väiksema toru otsa suur kang, aga ühendatavus pole sama. Väiksel kangi 2x väiksem pea, ehk olekski vaja üleminekut mis läheks väikse toru otsa ja oleks suure auguga, et saaks suure kangi otsa panna.
Kas need poldid ei asu mitte surveall oleva õli kanalis?
Sellises kohas võivad nad ka liimiga sees olla. Ei tea kunagi kes/kuidas seda masinat enne remontinud on ja kangutades võid lihtsalt poldid ära murda.
Kangemad liimid annavad alles 300C juures järgi. Mina panen küll sellised kahtlases kohas olevad vajalikud poldid/mutrid (pehmema) liimiga.
Sa keerasid kõik ülejäänud poldid välja ja surve jäi nendele kahele poldile.
Keera hakatuseks kõik poldid kõvasti sisse ja alles siis kui oled need kaks kätte saanud keera ülejäänud lahti.
Kasuta Säga poolt mainitud kruvikeerajat (saad ka Poola kauba poest), ka plastmassist kruvikas on seest rauast ja nende poldikestega see puru ei lähe.
Sellises kohas võivad nad ka liimiga sees olla. Ei tea kunagi kes/kuidas seda masinat enne remontinud on ja kangutades võid lihtsalt poldid ära murda.
Kangemad liimid annavad alles 300C juures järgi. Mina panen küll sellised kahtlases kohas olevad vajalikud poldid/mutrid (pehmema) liimiga.
Sa keerasid kõik ülejäänud poldid välja ja surve jäi nendele kahele poldile.
Keera hakatuseks kõik poldid kõvasti sisse ja alles siis kui oled need kaks kätte saanud keera ülejäänud lahti.
Kasuta Säga poolt mainitud kruvikeerajat (saad ka Poola kauba poest), ka plastmassist kruvikas on seest rauast ja nende poldikestega see puru ei lähe.
Sellele torule mis pildil on panin, ei aidand(pigem läheb see väike toru kõveraks). Väiksele võtmele ei pane sest naaber arvas et see lõhuks mehhanismi ära. Mul see suurem võti läks alguses metsa, aga noh see oli vist praak. Kuna need suuremad poldid tulid suht raksuga lahti üsna tugeva jõuga siis kaldun ise ka arvama et selle väikese võtmekese vägistamine pole kõige targem tegu.
[quote="project"]Osa polte keerasin kinni tagasi, küll mitte kõik.
Aga mida selle lausega öelda tahad "ka plastmassist kruvikas on seest rauast ja nende poldikestega see puru ei lähe." Ega ma tavalist kruvikat ja haamrit ei hakka kasutama et seda lahti peksta ju?
Millest valesti aru saan?[/quote]
Turult- või mõnest odavate tööriistade poest küsid löökkruvikeerajat millega vanasti Ziguli uksehinge kruve lahti keerati. Plastmassist peraga kruvits alates 80eek, metallist käepidemega asi kuni 1000eek. Kaasaegsetel on 1/2 tolli nelikant ots (harva ka 3/8 tolli) kuhu saab tavalisi padruneid panna. Ostad ülemineku sulle vajalikku mõõtu, näiteks praegu 1/2 tolli 1/4 tolli mille torkad pildil olevale otsale taha ja virutad haamriga (küsi kindlasti kuidas see asi töötab kasvõi mõne vana automehe käest).
Aga mida selle lausega öelda tahad "ka plastmassist kruvikas on seest rauast ja nende poldikestega see puru ei lähe." Ega ma tavalist kruvikat ja haamrit ei hakka kasutama et seda lahti peksta ju?
Millest valesti aru saan?[/quote]
Turult- või mõnest odavate tööriistade poest küsid löökkruvikeerajat millega vanasti Ziguli uksehinge kruve lahti keerati. Plastmassist peraga kruvits alates 80eek, metallist käepidemega asi kuni 1000eek. Kaasaegsetel on 1/2 tolli nelikant ots (harva ka 3/8 tolli) kuhu saab tavalisi padruneid panna. Ostad ülemineku sulle vajalikku mõõtu, näiteks praegu 1/2 tolli 1/4 tolli mille torkad pildil olevale otsale taha ja virutad haamriga (küsi kindlasti kuidas see asi töötab kasvõi mõne vana automehe käest).
Nonii, ja kust saab üleminekuid? Õige! Garaazist või poest.project kirjutas:Väiksel kangi 2x väiksem pea, ehk olekski vaja üleminekut mis läheks väikse toru otsa ja oleks suure auguga, et saaks suure kangi otsa panna.
Ma ei saa täpselt pildilt aru, kui dsul tundub seal olema väiksem kui 3/8" pikendus. Seega ostad 3/8 peale ülemineku ning keerad suurema sabaga.
selline üleminek oli isegi koduextra 99 kroonises padrunikomplektis kaasas.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Vaadates Sinu pilte ja kui miskit nüüd kahe suure silma vahele ei jäänud, siis tekib küsimus, et miks Sa ülevalt legost võtmetega keerad? Mida rohkem jubinaid, seda rohkem igasugu läbipaindeid. Pildi järgi peaks L-kujuline kuuskant võti ju eest otsa minema ja sellise kandi ikka leiad, et esimese naksu ära teeb. Korralik võti ja torujupp otsa, ning keera nii, et võti paindes. Tööl paljudel masinatel sise-kuuskant poldid ja pole veel siiani juhust olnud, et mõni polt lahtikeeramisel pooleks läinud(tavalisi polte küll). Loksuva võtmega kante küll maha keerand, kuid pooleks pole veel ükski läinud aga litakaga lahti küll hüppand, nii, et käed ära põrutab.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kui soovitad panna selle nö musta "jalgratta" kuuskant võtme külje pealt, siis jah, see mahub aga mida ma sellega keeran kui ots on asjal ~7 cm. Kui soovitad panna kangi koos otsikuga külje peals, siis nagu ma juba mainisin, ei mahu. Esiteks ei lähe suur kuuskant padrun poldi otsa sest filtri keskel olev ring jääb ette ja võti ei mahu sirgelt auku, teiseks.. võti ja otsik on nii kõrged et neid ei mahu külje pealt otsa panema.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mul tekkis jälle teistsugune mõte. Millest see korpus tehtud on kah? Mingi silumiin etc? Mõtlen, et kui see on alumiiniumisulam, peaks tema soojuspaisumine olema kõvasti suurem kui terasel ja seega aitaks lahtikeeramist kõvasti kergendada soojapuhuriga selle korpuse soojaks ajamine. Mingi 50-60 kraadi on küll, et efekt oleks märgatav.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
project kirjutas:kuuskant võtme külje pealt, siis jah, see mahub aga mida ma sellega keeran kui ots on asjal ~7 cm.

Häid kuuskante läheb teinekordki tarvis, nii et paras hetk ka veidi toekama kmpl soetamiseks.
Kui asja ots on juba 7cm, kui pikk on siis asi isegrahv kirjutas:project kirjutas:kuuskant võtme külje pealt, siis jah, see mahub aga mida ma sellega keeran kui ots on asjal ~7 cm.Oli see nüüd naljaga pooleks öeldud? kui ei, siis pista paras torujupp sinna seitsmele cm-le otsa ja vääna aga...
Häid kuuskante läheb teinekordki tarvis, nii et paras hetk ka veidi toekama kmpl soetamiseks.

Sry OT

V-MAX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.