Mootori polt kinni

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Mootori polt kinni

Lugemata postitus Postitas project »

http://www.zone.ee/networkproject/polt/
Viimased 2 mootori polti veel vaja kätte saada enne kui karteri pooleks saan teha. Olen polti haamriga ehmatanud ja igatpidi kangutanud aga ei tule lahti, arvatavasti ei rakenda jõudu piisavalt sest teised tulid suurema kangiga ilusti lahti. Probleem selles et ei pääse suurema kangiga sinna sisse sest igal moodusel jääb ruumi väheks, ülevalt august pikendusega ei saa ka suurema kangiga midagi teha sest see otsik nii suur et ei mahu ära sinna filtrisse otse, pildilt näha mis ring keskel ette jääb.

Kas selliseid üleminekuid on et saaks L=28 mm mõõduga toru otsa panna L=63 mm kang, siis saaksin suurema kangiga vägivallatseda. Selle pildil oleva toru otsa olen ka pikemat toru pannud, pole tolku. Usun et mingit keemiat pole ka mõtet sinna pritsida, sest see ei saaks kuhugi imenduda.

Ühesõnaga, kas kuskil võiks olla seda üleminekut (haapsalus? tradilos ehk? homme hüppan läbi) või mis meetodeid veel soovitate.

E: Vot sellise asjaga saaks ka tehtu http://www.elfa.se/images/highres/h17578.jpg aga odavam on ikkagi see üleminek muretseda kui sellist leidub.
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

WD 40-t v muud keermete avamise abikeemiat tasub alati lisaks kasutada. Äkki piisaks lihtsalt pikemast vahetükist (pikendusest) et ta ulatuks ülevalt läbi ava välja :? Selliseid võib hea õnne korral poest leida v mõnest töökojast küsida. Liiga suure kangiga ei tasu ka "vägivallatseda", keerad poldil pea maha. Saad küll mootori pooleld lahti, kuid siis oled hädas sissejäänud poldiotsa kättesaamisega.

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

ehk aitab "löök-kruvikeeraja" st. siis selline, millele haamriga pähe lüües keerab (mitte akukas :D).
SYLB

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

No see toru ulatub ülevalt välja aga lihtsalt sinna otsa käib väike kang. Suur kang ise koos otsiku ja toruga ei mahu ära. Või mõtlesid kohe et selle sama spets otsikuga on pikk toru järgi?
Keermeliimi lähen siis naabri juurde otsima, uurin seda löök kruvikeerajat ka, tänud.
Viimati muutis project, 29 Mai 2007, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

leota 12 tundi millegis sellises nagu Elf X4 (WD40 ei ole piisavalt agressiivne)

teine võimalus, aja vanas pannis natuke diislit tuliseks ja vala peale ning lase öö läbi seista

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Aga 2 pikendusega ei kannata teha, millest lühema paned filtri seest ja pikema pealt august? Ma küll erilist probleemi ei näe selle avamisel, kui pealmine auk poldiga samal teljel asub.
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

project kirjutas:
No see toru ulatub ülevalt välja aga lihtsalt sinna otsa käib väike kang. Suur kang ise koos otsiku ja toruga ei mahu ära. Või mõtlesid kohe et selle sama spets otsikuga on pikk toru järgi?
Keermeliimi lähen siis naabri juurde otsima, uurin seda löök kruvikeerajat ka, tänud.
Ära sa naabri käest keermeliimi küll küsi, see teeb vastupidist sinu soovitule :twisted:
V-MAX

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Virago, sõna läks sassi :)

Mella, asi on selles et väiksem kang ja väike padrun ja väike pikendus mahuvad ilusti aga selle kombinatsiooniga ei jõua lahti tõmmata. Pikem toru, suurem kang ja suurem otsiks ei mahu ära, otsik isegi ei lähe poldile otsa sest filtris üks asi ees. Ma tahangi nö ära ühendada väiksema ja suurema toru näiteks või panna väiksema toru otsa suur kang, aga ühendatavus pole sama. Väiksel kangi 2x väiksem pea, ehk olekski vaja üleminekut mis läheks väikse toru otsa ja oleks suure auguga, et saaks suure kangi otsa panna.
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Kas need poldid ei asu mitte surveall oleva õli kanalis?
Sellises kohas võivad nad ka liimiga sees olla. Ei tea kunagi kes/kuidas seda masinat enne remontinud on ja kangutades võid lihtsalt poldid ära murda.
Kangemad liimid annavad alles 300C juures järgi. Mina panen küll sellised kahtlases kohas olevad vajalikud poldid/mutrid (pehmema) liimiga.
Sa keerasid kõik ülejäänud poldid välja ja surve jäi nendele kahele poldile.
Keera hakatuseks kõik poldid kõvasti sisse ja alles siis kui oled need kaks kätte saanud keera ülejäänud lahti.
Kasuta Säga poolt mainitud kruvikeerajat (saad ka Poola kauba poest), ka plastmassist kruvikas on seest rauast ja nende poldikestega see puru ei lähe.

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Osa polte keerasin kinni tagasi, küll mitte kõik.
Aga mida selle lausega öelda tahad "ka plastmassist kruvikas on seest rauast ja nende poldikestega see puru ei lähe." Ega ma tavalist kruvikat ja haamrit ei hakka kasutama et seda lahti peksta ju?
Millest valesti aru saan?

orx

Lugemata postitus Postitas orx »

aga pane sellele võtme sabale mingi toru otsa või midagi siis jaksad keerata!

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Sellele torule mis pildil on panin, ei aidand(pigem läheb see väike toru kõveraks). Väiksele võtmele ei pane sest naaber arvas et see lõhuks mehhanismi ära. Mul see suurem võti läks alguses metsa, aga noh see oli vist praak. Kuna need suuremad poldid tulid suht raksuga lahti üsna tugeva jõuga siis kaldun ise ka arvama et selle väikese võtmekese vägistamine pole kõige targem tegu.
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

[quote="project"]Osa polte keerasin kinni tagasi, küll mitte kõik.
Aga mida selle lausega öelda tahad "ka plastmassist kruvikas on seest rauast ja nende poldikestega see puru ei lähe." Ega ma tavalist kruvikat ja haamrit ei hakka kasutama et seda lahti peksta ju?
Millest valesti aru saan?[/quote]

Turult- või mõnest odavate tööriistade poest küsid löökkruvikeerajat millega vanasti Ziguli uksehinge kruve lahti keerati. Plastmassist peraga kruvits alates 80eek, metallist käepidemega asi kuni 1000eek. Kaasaegsetel on 1/2 tolli nelikant ots (harva ka 3/8 tolli) kuhu saab tavalisi padruneid panna. Ostad ülemineku sulle vajalikku mõõtu, näiteks praegu 1/2 tolli 1/4 tolli mille torkad pildil olevale otsale taha ja virutad haamriga (küsi kindlasti kuidas see asi töötab kasvõi mõne vana automehe käest).
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

project kirjutas:
Väiksel kangi 2x väiksem pea, ehk olekski vaja üleminekut mis läheks väikse toru otsa ja oleks suure auguga, et saaks suure kangi otsa panna.
Nonii, ja kust saab üleminekuid? Õige! Garaazist või poest.

Ma ei saa täpselt pildilt aru, kui dsul tundub seal olema väiksem kui 3/8" pikendus. Seega ostad 3/8 peale ülemineku ning keerad suurema sabaga.

selline üleminek oli isegi koduextra 99 kroonises padrunikomplektis kaasas.

Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Holms »

Vaadates Sinu pilte ja kui miskit nüüd kahe suure silma vahele ei jäänud, siis tekib küsimus, et miks Sa ülevalt legost võtmetega keerad? Mida rohkem jubinaid, seda rohkem igasugu läbipaindeid. Pildi järgi peaks L-kujuline kuuskant võti ju eest otsa minema ja sellise kandi ikka leiad, et esimese naksu ära teeb. Korralik võti ja torujupp otsa, ning keera nii, et võti paindes. Tööl paljudel masinatel sise-kuuskant poldid ja pole veel siiani juhust olnud, et mõni polt lahtikeeramisel pooleks läinud(tavalisi polte küll). Loksuva võtmega kante küll maha keerand, kuid pooleks pole veel ükski läinud aga litakaga lahti küll hüppand, nii, et käed ära põrutab.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Kui soovitad panna selle nö musta "jalgratta" kuuskant võtme külje pealt, siis jah, see mahub aga mida ma sellega keeran kui ots on asjal ~7 cm. Kui soovitad panna kangi koos otsikuga külje peals, siis nagu ma juba mainisin, ei mahu. Esiteks ei lähe suur kuuskant padrun poldi otsa sest filtri keskel olev ring jääb ette ja võti ei mahu sirgelt auku, teiseks.. võti ja otsik on nii kõrged et neid ei mahu külje pealt otsa panema.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mul tekkis jälle teistsugune mõte. Millest see korpus tehtud on kah? Mingi silumiin etc? Mõtlen, et kui see on alumiiniumisulam, peaks tema soojuspaisumine olema kõvasti suurem kui terasel ja seega aitaks lahtikeeramist kõvasti kergendada soojapuhuriga selle korpuse soojaks ajamine. Mingi 50-60 kraadi on küll, et efekt oleks märgatav.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Ok tänud vastanutele, hakkan proovima siis igast asju

grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

project kirjutas:
kuuskant võtme külje pealt, siis jah, see mahub aga mida ma sellega keeran kui ots on asjal ~7 cm.
:shock: Oli see nüüd naljaga pooleks öeldud? kui ei, siis pista paras torujupp sinna seitsmele cm-le otsa ja vääna aga...

Häid kuuskante läheb teinekordki tarvis, nii et paras hetk ka veidi toekama kmpl soetamiseks.
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

grahv kirjutas:
project kirjutas:
kuuskant võtme külje pealt, siis jah, see mahub aga mida ma sellega keeran kui ots on asjal ~7 cm.
:shock: Oli see nüüd naljaga pooleks öeldud? kui ei, siis pista paras torujupp sinna seitsmele cm-le otsa ja vääna aga...

Häid kuuskante läheb teinekordki tarvis, nii et paras hetk ka veidi toekama kmpl soetamiseks.
Kui asja ots on juba 7cm, kui pikk on siis asi ise :shock:

Sry OT :oops:
V-MAX

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

võta würth`ist mustad L-kujulised kuuskant võtmed, kompl. mäletamist mööda ca 150.- Need kannatavad ikka päris pikka "võimendit" Pole mina ühestki veel jagu saanud ega kante ümaraks keeranud.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Vajaminevat üleminekut polnud üheski 4 poes kus käisin. Võtsin lihtsalt suuremale võtmele otsa mineva padruni millel otsas 10cm vastav kuuskant. Ilusti sai poldid lahti kangutatud.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”