1. leht 1-st
Ratta ost. Abi oleks vaja. R1, R6 , ZXR-6
Postitatud: 25 Mai 2007, 13:44
Postitas No_name
Tere otsin endale esimest ratast. Hinnapiir on 60-70k.
Valinud olen välja ,et võiks olla bike tüüp. Silma jäänud Kawasaki zxr-6 ,
Yamaha R1 , Yamaha R6. Kas neid rattaid saab üldse 60-70k eest , miski uuema aasta ja kobeda mootoriga. 2000 aasta kuskil või sinna lähedale.
Kas R1 algajale liialt äkiline pole ? jne. Kui ongi siis kumba valida kas R6 või ZXR-6 ? mis eelised tollel jne.
Kust kohast osta üldse , minna saksa või eestist saab korralikke pille.
Nt: Motodepoo
R6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
R1
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ninja
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html - endale meeldib see aga kahtlaselt odav hind vms. võrreldes teistega.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ise eelistan osta kuskilt poest siis saab garantii.
Või kuidas tegelt selle asjaga on ? Kas hinnad ongi sellised ,et selliste hindade eest saab täiesti korras ratata ja ei mingit peavalu ?
Väga loodan ,et keegi viitsib minu muresse süveneda.
Rait
Postitatud: 25 Mai 2007, 14:01
Postitas Steelrider
Miks Suzu GSX-R ja Honda CBR valikust väljas on? Ei väida, et peaksid just nende vahel valima, kuid kuna tegemist on suhteliselt samasse auku masinatega, siis võid nende seast enda jaoks hoopis sobivama leida.
Postitatud: 25 Mai 2007, 14:04
Postitas No_name
njh , need lihtsalt silma jäänud ja kuidagi südame lähedaseks saanud.
Kas need hinnad on õiged , kas sellise raha eest saab üldse selliste keredega korralikke pille , mitte ,et pärast hakkan veel sisse laduma.
Kas tõesti on need hinnad reaaalsed ja asjad korras ? (ise võhik veel ja ei tabaks ära)
Postitatud: 25 Mai 2007, 14:09
Postitas ott6
Mina võtaks midagi Motodepoost.
Sealt vähemalt tead et ei saa päris homme puruks minevat ratast.
Postitatud: 25 Mai 2007, 15:09
Postitas Kox
Ise valides Ninja ja r6 vahel langes valik R6 kasuks, lihtsalt oli rohkem endale käpajärgi ja kergem/väiksem/ilusam.
kindlasti soovitaksin ka Gsx-r-i vaadata...
Postitatud: 25 Mai 2007, 15:12
Postitas westel
Mina valiks midagi 1000cc seast ikka.
Need R1- on täitsa Ok rattad. Tonnisega ikka parem sõita kui mingi 600cc ju

Postitatud: 25 Mai 2007, 15:21
Postitas Siller
westel kirjutas:Mina valiks midagi 1000cc seast ikka.
Need R1- on täitsa Ok rattad. Tonnisega ikka parem sõita kui mingi 600cc ju

Nali naljaks, aga siin foorumis oli eelmine aasta üks juhtumine, kus algaja ostis ka ühe tonnise bike ja sõitis sellega end kasti.

Samas kui mõistust on, siis võib ka ratta osta, mille kubatuur on 1000. Aga samas võiksid ära mainida, mille jaoks ratast mõtled? Linnas kulgemiseks, pikkadeks vahemaadeks?
Postitatud: 25 Mai 2007, 15:31
Postitas westel
Siller kirjutas:westel kirjutas:Mina valiks midagi 1000cc seast ikka.
Need R1- on täitsa Ok rattad. Tonnisega ikka parem sõita kui mingi 600cc ju

Nali naljaks, aga siin foorumis oli eelmine aasta üks juhtumine, kus algaja ostis ka ühe tonnise bike ja sõitis sellega end kasti.

Samas kui mõistust on, siis võib ka ratta osta, mille kubatuur on 1000. Aga samas võiksid ära mainida, mille jaoks ratast mõtled? Linnas kulgemiseks, pikkadeks vahemaadeks?
Pigem seisab ikka kõik mõistuse taga kinni

Postitatud: 25 Mai 2007, 16:31
Postitas remy
Kui esimene ratas siis jah tuhendest ära vast ikka võta. Ja ega see 600ne ju koledam ega eriti aeglasem ei ole. Ma valiks kas Ninja või GSXR - kuulnud nende omanike suust ainult kiidusõnu.
Ja eks need iga konkreetse ratta eelised pead sa ise ikka välja uurima, proovisõitu tehes või siis omale ostes. Sest kui valid nelja japsi 600ste vahel ja mingi neist endale ära ostad ja see ilus korras on siis ämbrisse sa ikka ei astu. Kui üks võibolla sobikski sulle rohkem kui teine ja pole proovisõidu võimalust ja tahad midagi ära osta... siis kontrolli kas töötab kõik kenasti ning kui kombes ja hind sobib siis osta ära.
See mis tsikkel ja mis stiil sulle tegelikult sobivad selgub sulle aja jooksul. vot
Postitatud: 25 Mai 2007, 17:21
Postitas No_name
Eelkõige ikka väiksemateks otsadeks ja vaikselt rajal sõitmise/harjutamiseks. Vajadusel ikka ka pikemateks otsadeks.
Tekib hirm selle ees ,et kas mitte ei peaks odavama/vanema ratta võtma.
Algajal ikka ju juhtub , kord külili jne. Uutel ratastel ju tuled jms jubinad kallid. Kulgeda vanema rattaga paar aastat ja siis minna kallimatele ja uutematele ?
Tonnine bike jääb vast suureks

, muidu rääkisid müügimehed mulle ,et pole midagi , tonnine pm sama 600ccm ainult ei pa niipalju keerama ,et liiguks.
Postitatud: 25 Mai 2007, 23:19
Postitas Steelrider
Kui ma endale rajal harjutamiseks 600-st otsisin, soovitati nii vanadest Yamudest kaarega mööda minna, sest neil ei jõudvat käigukasti lappida nii palju kui vaja on. Ja seda ei soovitanud mitte üks Jaan poe juurest vaid mitmed, teiste hulgas tiimide mehaanikud (kui kellelgi nimed väga kripeldavad, siis PS abiks).
Lõpuks otsustasin GSX-R kasuks, vana küll kuid tehnika pommikindel, igasugu aftermarket kola ka külluses saadaval.
Postitatud: 26 Mai 2007, 11:14
Postitas speedtouch
Mõtle kindlasti ennem 10 korda järgi milleks hakkad endale motikat ostma, bike idee kõlab loomulikult kõige seksikamana, algajal aga sõita on "pain in the ass" sõna otseses mõttes. Sa ei saa lihtsalt sõitmist nautida kui pead kogu aeg tegelema ellu jäämisega. Tavaline naked motikas küll ei paku silmailu vaatajatele, kuid samas pakub lihtsat käsitlemist ja jääb üle nautida ka ümbritsevat. Olin nädalapäevad tagasi sama küsimuse ees ja läksin esimest teed, ostsin bike'i. Eile sai tutikas varustus ka selga tõmmatud ning nii algajana pole ennast enam ammu millesgi tundnud.
Postitatud: 26 Mai 2007, 12:27
Postitas Hardy
Tavaline naked motikas küll ei paku silmailu vaatajatele
Miks sa nii arvad????
Postitatud: 26 Mai 2007, 12:33
Postitas kmx
Hardy kirjutas: Tavaline naked motikas küll ei paku silmailu vaatajatele
Miks sa nii arvad????
Ilu on vaataja silmades

Postitatud: 26 Mai 2007, 16:20
Postitas Hardy
seda ka jah
aga teema algatajale soovitaksin omalt poolt r1 kui see juba valikus
Postitatud: 26 Mai 2007, 17:21
Postitas NOTORIUS
oman r1 te ja olen rattaga rahul,väga võimas võrreldes r6 ga,palju suurem olekult kuid selge see

aga muidugi varuosad :/ hmm !!!Ütleks et mega hinnad,ntx kett juba 3000 eeku aga arvan et sellse raha eest on r1 ikka väga hea käre pill

(Y)
Postitatud: 26 Mai 2007, 17:37
Postitas Kox
ei ole ikka baigiga nii halb sõita kui räägitakse.
endal ei jää midagi valusaks ja väga käepärane on, pikkade maadega saab kah normaalselt hakkama
Postitatud: 26 Mai 2007, 17:41
Postitas No_name
Aga kas oleks targem algul miski vanem ja odavam ratas võtta , kuna algajal ju juhtub. Ma kardan ,et jõuan ennast päris mitu korda selle suve jooksul külili keerata. Ja hiljem 1-2a pärast mingi selline nn "relv" võtta.
Näiteks võtta miski odav ~40k maksev Suzuki gsx600f
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või ei oma asi erilist vahet ? Käis omal lihtsalt selline mõte peast läbi. Lihtsam ikka odavamt ratast lappida kui miski relva kalleid gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] ja tulesid osta. Muidugi ka minek jne. Tõsi ta on Algaja on ALGAJA.
Postitatud: 26 Mai 2007, 18:34
Postitas pacaan
No_name kirjutas:Aga kas oleks targem algul miski vanem ja odavam ratas võtta , kuna algajal ju juhtub. Ma kardan ,et jõuan ennast päris mitu korda selle suve jooksul külili keerata. Ja hiljem 1-2a pärast mingi selline nn "relv" võtta.
Näiteks võtta miski odav ~40k maksev Suzuki gsx600f
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või ei oma asi erilist vahet ? Käis omal lihtsalt selline mõte peast läbi. Lihtsam ikka odavamt ratast lappida kui miski relva kalleid gondleid ja tulesid osta. Muidugi ka minek jne. Tõsi ta on Algaja on ALGAJA.
aga mina arvan, et vanemat (98-03) r1, r6, zx-r, gsxr jms ratast on odavam lappida (st kukkumise tagajärgi), kuna nendega tihti kukutakse ja aftermarket vidinaid ja gondleid on väga vabalt saada ja arvatavasti odavamalt kui sellele gsx-f rattale.
kui plaan kukkuma hakata osta srad või k1-k3 kerega kuuesajane/kolmveerandliitrine gixxer. kõike saada ja odavalt.
Postitatud: 26 Mai 2007, 18:56
Postitas GSX400E
Kox kirjutas:ei ole ikka baigiga nii halb sõita kui räägitakse.
endal ei jää midagi valusaks ja väga käepärane on, pikkade maadega saab kah normaalselt hakkama
Oleneb masinast

Postitatud: 26 Mai 2007, 19:10
Postitas Eikki
Kawa ZX-6R on väga hea esimeseks rattaks. Vähemalt mulle sobis. Hea sõiduasend, ei ole selline väga bikelik, normaalne manööverdamine ja stabiilne.
Olen sõitnud ka sama aasta ja uuemate R6 siis alguses oli küll väga harjumatu. Aga eks kõik on harjumises kinni..
Aga jah minu kawa nüüd müügis, kuna uued tuuled puhumas. Kui huvi siis anna märku.
Postitatud: 26 Mai 2007, 19:30
Postitas pacaan
Eikki kirjutas:Kawa ZX-6R on väga hea esimeseks rattaks. Vähemalt mulle sobis. Hea sõiduasend, ei ole selline väga bikelik, normaalne manööverdamine ja stabiilne.
õige. endal olnud zx9r - selline touring ja sportbike vahepealne asi, saab edukalt pikka maad ka sõita. Hinnad (ka varuosa ja keredetailide) neil ka mõistlikud.
algajale, kes plaanib palju kukkuda ja tingimata sportratast vajab on minu arust üks hea lahendus veel - osta imedemaa "välismaalt" (näiteks UK) paberitega hobi ringraja ratas (üldjuhul kukutud tänavarattast tehtud) st. tuled ja viled on eemaldataud, peal rinkagondlid ja mõned head lisad. Maksavad mitte midagi (transa on veidi kallis), Eestis universaalsed tuled külge, arvele ja pea kaks korda odavamalt on sõitev ja hooldatud ratas olemas, millega ka odav kukkuda (rinkagondliring maksab umbes 3k).
Postitatud: 04 Juun 2007, 12:44
Postitas harimal
600 cc rattad
Väga hea manööverdusvõime, kerge käsitseda, julgem tagarattasse ajada.
2 nädala pärast tüdined täiesti ära, kuna raibe lihtsalt ei liigu gaasi tõmbamise peale ehk hakkad võimsamat tahtma
900 cc ja suuremad rattad
Hea rahulik sõita, ei pea kogu aeg käike taguma ja gaasi looma moodi tirima.
Manööverdavad majesteetlikumalt ehk vajavad rohkem aega ja ruumi.
Kuna kere raskem, siis tagarattasse tõmbamine tundub füüsiliselt ohtlikum.
Kukkumist ära karda. Mina jõudsin enne Rootsi, Leedu ja Läti teed peale kodumaiste ära proovida ning seda 2,5 aasta jooksul enne, kui käna panin.
Ja käna panin perfektse statistika järgi kodumajast kolmandal ristmikul hooletult sõites.
Ehk enne sa külge maha ei pane, kui end liiga kõvaks meheks/naiseks pidama ei hakka
PS! Mu 54 kg kaaluv naine sai Rootsi teedel 98. aasta juraka 900cc CBRiga väga hästi hakkama. Ratas on raske ja ebamugav, aga kui juba pisike tibin Stockholmi kesklinnas hakkama saab, siis küll sinagi ellu jääd.
Postitatud: 04 Juun 2007, 13:07
Postitas harimal
Kui kukkumist kardad, siis investeeri mingi 650-700 EEKi (transakulu sees) kukkumispunnidesse.
www.dragbike.ee
Originaalide hinnad on 2500-3500 kandis.
Ise tellisin sealt just 2 komplekti, ühe kummalegi bike'ile.
Postitatud: 25 Juul 2007, 14:07
Postitas CTR
ostsin omale esimeseks isiklikuks rattaks yamaha r1. Siiani elus ja ühes tükis

. Tuttav ostis R6 ja noh kuna olen veidi pikem keskmisest siis R1 peal tsipa mugavam, praegu veel suht tagasihoidlikult ja mõistusega liigelnd et proovid ja õppida on küll ja küll. Eelmine hooaeg sai paar kuud sõidetud CBR600 ja Suzuki nakediga ja no R1 peale ei olnud mingit muret istuda, kohe väga mugavalt sai liikuma ja linnas ei ole küll mingit probleemi ei ole liigelda. Niikaua kui sõidad mõistuse mitte emtosioonidega on kõik korras
Postitatud: 25 Juul 2007, 16:43
Postitas Inz001
pakkun sulle enda vana 2004a. kawasaki zx10r suur vahe ikka sinu poolt pakutud tiste pillidega, küll hind pisut kõrgem kuid kui huvi olemas siis küll saab kuidagi jutule.
b
Postitatud: 25 Juul 2007, 17:02
Postitas Telepoiss
Soovitan omalt poolt ka Honda CBR 600 F-i, seda just uuema versiooni sissepritsega mootori pärast.
Kui altpoolt vaatad siis näed, et istusin sel kevadel 600-se selga oluliselt isasema pöördemomendiga (ca 125Nm) tsikli seljast ja olen endiselt õnnelik:)
Mootor veab normaalselt juba ca 3500 pöörde pealt ja igapäevaliikluses saab seega kasutada ka kõrgemaid käike.
F mudeli kasuks pani otsustama mugavam sadul, rajale otseselt sõitma minna plaanis ei ole.