Ratta ost. Abi oleks vaja. R1, R6 , ZXR-6
Moderaator: Moded
Ratta ost. Abi oleks vaja. R1, R6 , ZXR-6
Tere otsin endale esimest ratast. Hinnapiir on 60-70k.
Valinud olen välja ,et võiks olla bike tüüp. Silma jäänud Kawasaki zxr-6 ,
Yamaha R1 , Yamaha R6. Kas neid rattaid saab üldse 60-70k eest , miski uuema aasta ja kobeda mootoriga. 2000 aasta kuskil või sinna lähedale.
Kas R1 algajale liialt äkiline pole ? jne. Kui ongi siis kumba valida kas R6 või ZXR-6 ? mis eelised tollel jne.
Kust kohast osta üldse , minna saksa või eestist saab korralikke pille.
Nt: Motodepoo
R6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
R1
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ninja
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html - endale meeldib see aga kahtlaselt odav hind vms. võrreldes teistega.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ise eelistan osta kuskilt poest siis saab garantii.
Või kuidas tegelt selle asjaga on ? Kas hinnad ongi sellised ,et selliste hindade eest saab täiesti korras ratata ja ei mingit peavalu ?
Väga loodan ,et keegi viitsib minu muresse süveneda.
Rait
Valinud olen välja ,et võiks olla bike tüüp. Silma jäänud Kawasaki zxr-6 ,
Yamaha R1 , Yamaha R6. Kas neid rattaid saab üldse 60-70k eest , miski uuema aasta ja kobeda mootoriga. 2000 aasta kuskil või sinna lähedale.
Kas R1 algajale liialt äkiline pole ? jne. Kui ongi siis kumba valida kas R6 või ZXR-6 ? mis eelised tollel jne.
Kust kohast osta üldse , minna saksa või eestist saab korralikke pille.
Nt: Motodepoo
R6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
R1
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ninja
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html - endale meeldib see aga kahtlaselt odav hind vms. võrreldes teistega.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ise eelistan osta kuskilt poest siis saab garantii.
Või kuidas tegelt selle asjaga on ? Kas hinnad ongi sellised ,et selliste hindade eest saab täiesti korras ratata ja ei mingit peavalu ?
Väga loodan ,et keegi viitsib minu muresse süveneda.
Rait
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Miks Suzu GSX-R ja Honda CBR valikust väljas on? Ei väida, et peaksid just nende vahel valima, kuid kuna tegemist on suhteliselt samasse auku masinatega, siis võid nende seast enda jaoks hoopis sobivama leida.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Ise valides Ninja ja r6 vahel langes valik R6 kasuks, lihtsalt oli rohkem endale käpajärgi ja kergem/väiksem/ilusam.
kindlasti soovitaksin ka Gsx-r-i vaadata...
kindlasti soovitaksin ka Gsx-r-i vaadata...
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Nali naljaks, aga siin foorumis oli eelmine aasta üks juhtumine, kus algaja ostis ka ühe tonnise bike ja sõitis sellega end kasti.westel kirjutas:Mina valiks midagi 1000cc seast ikka.
Need R1- on täitsa Ok rattad. Tonnisega ikka parem sõita kui mingi 600cc ju

Pigem seisab ikka kõik mõistuse taga kinniSiller kirjutas:Nali naljaks, aga siin foorumis oli eelmine aasta üks juhtumine, kus algaja ostis ka ühe tonnise bike ja sõitis sellega end kasti.westel kirjutas:Mina valiks midagi 1000cc seast ikka.
Need R1- on täitsa Ok rattad. Tonnisega ikka parem sõita kui mingi 600cc ju
Samas kui mõistust on, siis võib ka ratta osta, mille kubatuur on 1000. Aga samas võiksid ära mainida, mille jaoks ratast mõtled? Linnas kulgemiseks, pikkadeks vahemaadeks?

Kui esimene ratas siis jah tuhendest ära vast ikka võta. Ja ega see 600ne ju koledam ega eriti aeglasem ei ole. Ma valiks kas Ninja või GSXR - kuulnud nende omanike suust ainult kiidusõnu.
Ja eks need iga konkreetse ratta eelised pead sa ise ikka välja uurima, proovisõitu tehes või siis omale ostes. Sest kui valid nelja japsi 600ste vahel ja mingi neist endale ära ostad ja see ilus korras on siis ämbrisse sa ikka ei astu. Kui üks võibolla sobikski sulle rohkem kui teine ja pole proovisõidu võimalust ja tahad midagi ära osta... siis kontrolli kas töötab kõik kenasti ning kui kombes ja hind sobib siis osta ära.
See mis tsikkel ja mis stiil sulle tegelikult sobivad selgub sulle aja jooksul. vot
Ja eks need iga konkreetse ratta eelised pead sa ise ikka välja uurima, proovisõitu tehes või siis omale ostes. Sest kui valid nelja japsi 600ste vahel ja mingi neist endale ära ostad ja see ilus korras on siis ämbrisse sa ikka ei astu. Kui üks võibolla sobikski sulle rohkem kui teine ja pole proovisõidu võimalust ja tahad midagi ära osta... siis kontrolli kas töötab kõik kenasti ning kui kombes ja hind sobib siis osta ära.
See mis tsikkel ja mis stiil sulle tegelikult sobivad selgub sulle aja jooksul. vot
SV1000N, 525SX, Rajad
Eelkõige ikka väiksemateks otsadeks ja vaikselt rajal sõitmise/harjutamiseks. Vajadusel ikka ka pikemateks otsadeks.
Tekib hirm selle ees ,et kas mitte ei peaks odavama/vanema ratta võtma.
Algajal ikka ju juhtub , kord külili jne. Uutel ratastel ju tuled jms jubinad kallid. Kulgeda vanema rattaga paar aastat ja siis minna kallimatele ja uutematele ?
Tonnine bike jääb vast suureks
, muidu rääkisid müügimehed mulle ,et pole midagi , tonnine pm sama 600ccm ainult ei pa niipalju keerama ,et liiguks.
Tekib hirm selle ees ,et kas mitte ei peaks odavama/vanema ratta võtma.
Algajal ikka ju juhtub , kord külili jne. Uutel ratastel ju tuled jms jubinad kallid. Kulgeda vanema rattaga paar aastat ja siis minna kallimatele ja uutematele ?
Tonnine bike jääb vast suureks

-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Kui ma endale rajal harjutamiseks 600-st otsisin, soovitati nii vanadest Yamudest kaarega mööda minna, sest neil ei jõudvat käigukasti lappida nii palju kui vaja on. Ja seda ei soovitanud mitte üks Jaan poe juurest vaid mitmed, teiste hulgas tiimide mehaanikud (kui kellelgi nimed väga kripeldavad, siis PS abiks).
Lõpuks otsustasin GSX-R kasuks, vana küll kuid tehnika pommikindel, igasugu aftermarket kola ka külluses saadaval.
Lõpuks otsustasin GSX-R kasuks, vana küll kuid tehnika pommikindel, igasugu aftermarket kola ka külluses saadaval.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Mõtle kindlasti ennem 10 korda järgi milleks hakkad endale motikat ostma, bike idee kõlab loomulikult kõige seksikamana, algajal aga sõita on "pain in the ass" sõna otseses mõttes. Sa ei saa lihtsalt sõitmist nautida kui pead kogu aeg tegelema ellu jäämisega. Tavaline naked motikas küll ei paku silmailu vaatajatele, kuid samas pakub lihtsat käsitlemist ja jääb üle nautida ka ümbritsevat. Olin nädalapäevad tagasi sama küsimuse ees ja läksin esimest teed, ostsin bike'i. Eile sai tutikas varustus ka selga tõmmatud ning nii algajana pole ennast enam ammu millesgi tundnud.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
ei ole ikka baigiga nii halb sõita kui räägitakse.
endal ei jää midagi valusaks ja väga käepärane on, pikkade maadega saab kah normaalselt hakkama
endal ei jää midagi valusaks ja väga käepärane on, pikkade maadega saab kah normaalselt hakkama
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Aga kas oleks targem algul miski vanem ja odavam ratas võtta , kuna algajal ju juhtub. Ma kardan ,et jõuan ennast päris mitu korda selle suve jooksul külili keerata. Ja hiljem 1-2a pärast mingi selline nn "relv" võtta.
Näiteks võtta miski odav ~40k maksev Suzuki gsx600f
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või ei oma asi erilist vahet ? Käis omal lihtsalt selline mõte peast läbi. Lihtsam ikka odavamt ratast lappida kui miski relva kalleid gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] ja tulesid osta. Muidugi ka minek jne. Tõsi ta on Algaja on ALGAJA.
Näiteks võtta miski odav ~40k maksev Suzuki gsx600f
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või ei oma asi erilist vahet ? Käis omal lihtsalt selline mõte peast läbi. Lihtsam ikka odavamt ratast lappida kui miski relva kalleid gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] ja tulesid osta. Muidugi ka minek jne. Tõsi ta on Algaja on ALGAJA.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
aga mina arvan, et vanemat (98-03) r1, r6, zx-r, gsxr jms ratast on odavam lappida (st kukkumise tagajärgi), kuna nendega tihti kukutakse ja aftermarket vidinaid ja gondleid on väga vabalt saada ja arvatavasti odavamalt kui sellele gsx-f rattale.No_name kirjutas:Aga kas oleks targem algul miski vanem ja odavam ratas võtta , kuna algajal ju juhtub. Ma kardan ,et jõuan ennast päris mitu korda selle suve jooksul külili keerata. Ja hiljem 1-2a pärast mingi selline nn "relv" võtta.
Näiteks võtta miski odav ~40k maksev Suzuki gsx600f
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või ei oma asi erilist vahet ? Käis omal lihtsalt selline mõte peast läbi. Lihtsam ikka odavamt ratast lappida kui miski relva kalleid gondleid ja tulesid osta. Muidugi ka minek jne. Tõsi ta on Algaja on ALGAJA.
kui plaan kukkuma hakata osta srad või k1-k3 kerega kuuesajane/kolmveerandliitrine gixxer. kõike saada ja odavalt.
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Kaupmees
- Postitusi: 337
- Liitunud: 27 Juun 2006, 21:33
- Tsikkel: Ducati Streetfighter
- Asukoht: Florida
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Kawa ZX-6R on väga hea esimeseks rattaks. Vähemalt mulle sobis. Hea sõiduasend, ei ole selline väga bikelik, normaalne manööverdamine ja stabiilne.
Olen sõitnud ka sama aasta ja uuemate R6 siis alguses oli küll väga harjumatu. Aga eks kõik on harjumises kinni..
Aga jah minu kawa nüüd müügis, kuna uued tuuled puhumas. Kui huvi siis anna märku.
Olen sõitnud ka sama aasta ja uuemate R6 siis alguses oli küll väga harjumatu. Aga eks kõik on harjumises kinni..
Aga jah minu kawa nüüd müügis, kuna uued tuuled puhumas. Kui huvi siis anna märku.
Õige mees keerab alati juurde.
Aitan USA-st asjade tellimisel. Ebay, Paypal-iga maksmine ja kõik muud kohad.
http://www.estperformance.com
http://www.facebook.com/estperformance
Aitan USA-st asjade tellimisel. Ebay, Paypal-iga maksmine ja kõik muud kohad.
http://www.estperformance.com
http://www.facebook.com/estperformance
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
õige. endal olnud zx9r - selline touring ja sportbike vahepealne asi, saab edukalt pikka maad ka sõita. Hinnad (ka varuosa ja keredetailide) neil ka mõistlikud.Eikki kirjutas:Kawa ZX-6R on väga hea esimeseks rattaks. Vähemalt mulle sobis. Hea sõiduasend, ei ole selline väga bikelik, normaalne manööverdamine ja stabiilne.
algajale, kes plaanib palju kukkuda ja tingimata sportratast vajab on minu arust üks hea lahendus veel - osta imedemaa "välismaalt" (näiteks UK) paberitega hobi ringraja ratas (üldjuhul kukutud tänavarattast tehtud) st. tuled ja viled on eemaldataud, peal rinkagondlid ja mõned head lisad. Maksavad mitte midagi (transa on veidi kallis), Eestis universaalsed tuled külge, arvele ja pea kaks korda odavamalt on sõitev ja hooldatud ratas olemas, millega ka odav kukkuda (rinkagondliring maksab umbes 3k).
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
600 cc rattad
Väga hea manööverdusvõime, kerge käsitseda, julgem tagarattasse ajada.
2 nädala pärast tüdined täiesti ära, kuna raibe lihtsalt ei liigu gaasi tõmbamise peale ehk hakkad võimsamat tahtma
900 cc ja suuremad rattad
Hea rahulik sõita, ei pea kogu aeg käike taguma ja gaasi looma moodi tirima.
Manööverdavad majesteetlikumalt ehk vajavad rohkem aega ja ruumi.
Kuna kere raskem, siis tagarattasse tõmbamine tundub füüsiliselt ohtlikum.
Kukkumist ära karda. Mina jõudsin enne Rootsi, Leedu ja Läti teed peale kodumaiste ära proovida ning seda 2,5 aasta jooksul enne, kui käna panin.
Ja käna panin perfektse statistika järgi kodumajast kolmandal ristmikul hooletult sõites.
Ehk enne sa külge maha ei pane, kui end liiga kõvaks meheks/naiseks pidama ei hakka
PS! Mu 54 kg kaaluv naine sai Rootsi teedel 98. aasta juraka 900cc CBRiga väga hästi hakkama. Ratas on raske ja ebamugav, aga kui juba pisike tibin Stockholmi kesklinnas hakkama saab, siis küll sinagi ellu jääd.
Väga hea manööverdusvõime, kerge käsitseda, julgem tagarattasse ajada.
2 nädala pärast tüdined täiesti ära, kuna raibe lihtsalt ei liigu gaasi tõmbamise peale ehk hakkad võimsamat tahtma
900 cc ja suuremad rattad
Hea rahulik sõita, ei pea kogu aeg käike taguma ja gaasi looma moodi tirima.
Manööverdavad majesteetlikumalt ehk vajavad rohkem aega ja ruumi.
Kuna kere raskem, siis tagarattasse tõmbamine tundub füüsiliselt ohtlikum.
Kukkumist ära karda. Mina jõudsin enne Rootsi, Leedu ja Läti teed peale kodumaiste ära proovida ning seda 2,5 aasta jooksul enne, kui käna panin.
Ja käna panin perfektse statistika järgi kodumajast kolmandal ristmikul hooletult sõites.
Ehk enne sa külge maha ei pane, kui end liiga kõvaks meheks/naiseks pidama ei hakka

PS! Mu 54 kg kaaluv naine sai Rootsi teedel 98. aasta juraka 900cc CBRiga väga hästi hakkama. Ratas on raske ja ebamugav, aga kui juba pisike tibin Stockholmi kesklinnas hakkama saab, siis küll sinagi ellu jääd.
Kui kukkumist kardad, siis investeeri mingi 650-700 EEKi (transakulu sees) kukkumispunnidesse.
www.dragbike.ee
Originaalide hinnad on 2500-3500 kandis.
Ise tellisin sealt just 2 komplekti, ühe kummalegi bike'ile.
www.dragbike.ee
Originaalide hinnad on 2500-3500 kandis.
Ise tellisin sealt just 2 komplekti, ühe kummalegi bike'ile.
ostsin omale esimeseks isiklikuks rattaks yamaha r1. Siiani elus ja ühes tükis
. Tuttav ostis R6 ja noh kuna olen veidi pikem keskmisest siis R1 peal tsipa mugavam, praegu veel suht tagasihoidlikult ja mõistusega liigelnd et proovid ja õppida on küll ja küll. Eelmine hooaeg sai paar kuud sõidetud CBR600 ja Suzuki nakediga ja no R1 peale ei olnud mingit muret istuda, kohe väga mugavalt sai liikuma ja linnas ei ole küll mingit probleemi ei ole liigelda. Niikaua kui sõidad mõistuse mitte emtosioonidega on kõik korras

b
Soovitan omalt poolt ka Honda CBR 600 F-i, seda just uuema versiooni sissepritsega mootori pärast.
Kui altpoolt vaatad siis näed, et istusin sel kevadel 600-se selga oluliselt isasema pöördemomendiga (ca 125Nm) tsikli seljast ja olen endiselt õnnelik:)
Mootor veab normaalselt juba ca 3500 pöörde pealt ja igapäevaliikluses saab seega kasutada ka kõrgemaid käike.
F mudeli kasuks pani otsustama mugavam sadul, rajale otseselt sõitma minna plaanis ei ole.
Kui altpoolt vaatad siis näed, et istusin sel kevadel 600-se selga oluliselt isasema pöördemomendiga (ca 125Nm) tsikli seljast ja olen endiselt õnnelik:)
Mootor veab normaalselt juba ca 3500 pöörde pealt ja igapäevaliikluses saab seega kasutada ka kõrgemaid käike.
F mudeli kasuks pani otsustama mugavam sadul, rajale otseselt sõitma minna plaanis ei ole.
-Suzuki GSF 400 Bandit 1991
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.