klapide reguleerimine?
Moderaator: Moded
klapide reguleerimine?
tere,sooviks teada,mis võib olla 125cc ja 4taktilise 2klaplise mootori klapi vahe?tegu on 125cc pitbikega.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Sellel 125-sel on nii sisse kui väljalase 0.05mm. Sisselaske võid samaks jätta. Väljalaske rahumeeli(väldid ka klapi ära põlemist) 0.10
Märgid paika, klapid on mõlemad suletud asendis.

Klappide reguleerimiseks kaas maha.

Reguleerid klapid. Lukustusmutter lahti, lehtkaliiber õige mõõduga klapiotsa ja reguleerimispoldi vahele, keerad peale niikaua, kui lehtkaliiber liigub seal vahel tihkelt(mitte üliraskelt). Siis lukustad mutriga uuesti.

Tegelikult seda keskmisel pildil olevat kaant ei pea maha võtma. Tegemist on muidu 50 kuubikulise pilditega aga 125 peaks olema sama.
Märgid paika, klapid on mõlemad suletud asendis.

Klappide reguleerimiseks kaas maha.

Reguleerid klapid. Lukustusmutter lahti, lehtkaliiber õige mõõduga klapiotsa ja reguleerimispoldi vahele, keerad peale niikaua, kui lehtkaliiber liigub seal vahel tihkelt(mitte üliraskelt). Siis lukustad mutriga uuesti.

Tegelikult seda keskmisel pildil olevat kaant ei pea maha võtma. Tegemist on muidu 50 kuubikulise pilditega aga 125 peaks olema sama.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Peavad olema nagu näidatud sellel esimesel pildil! Magneetol olev T märk panna kokku karteril oleva märgistusega ja nukaketi hammaka märk panna nii nagu pildil näidatud(suunaga silindri suhtes täpselt üles). Netist leiab ju nende Monkey kloonide remondijuhendeid küll. Näiteks registreerud seal www.pocketbikeforum.com ja saadki vajaminevat kirjandust. Kirjandusest oleksid pidanudki alustama enne mootori lahtivõtmist. Muidu jäädki siia küsimusi esitama.
Märgistused täitsa olemas, täna sai 2 sellist mootorit laiali ja kokkupandud.
Sa pead magneeto kaase maha võtma seal on F täht ja - (loe kriips) siis on ka teine T täht ja -(loe kriips) T täht pane karteril oleva nn. kõrgendusega paika.
Nukkvõlli hammasratta peal on ringikujuline süvend see pane plokikaane märgiga paika.
Sa pead magneeto kaase maha võtma seal on F täht ja - (loe kriips) siis on ka teine T täht ja -(loe kriips) T täht pane karteril oleva nn. kõrgendusega paika.
Nukkvõlli hammasratta peal on ringikujuline süvend see pane plokikaane märgiga paika.
Mudakoll
Imelikud pildid siin ylal toodud...ei pea seda otsakaant maha v6tma.
Keerad 2 korki silindripea kyljest lahti, seal all on klapi nookurid.
Siis leiad asendid, mil mingi klapp on suletud ja reguleerid kruvi lehtkaliibri ja'rgi a'ra. Ma ei v6tnud isegi syyte kaant maha, saab ka niisama aru, kus klapp kinni kus lahti on.
Keerad 2 korki silindripea kyljest lahti, seal all on klapi nookurid.
Siis leiad asendid, mil mingi klapp on suletud ja reguleerid kruvi lehtkaliibri ja'rgi a'ra. Ma ei v6tnud isegi syyte kaant maha, saab ka niisama aru, kus klapp kinni kus lahti on.
Sellepärast tulebki, magneeto märk paika panna.makuke kirjutas:Vootele, kuidas aru saada, kas klapp on kinni või lahti? Kas reguleerimise ajal peavad mõlemad korraga kinni olema?
Kolb peab olema kõigeülemises seisus e. ''surnudseis'', siis on kõik klapid kinnises asendis.
TO: saqants
Kaks varianti, kas sa vaatad valesti või on mingi teine mootor.
Mudakoll
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mismoodi ta ise sul kokku lähebmakuke kirjutas:no aga mis vahet sel on, kui süsteem toimib nii: Kui ajad kokku nukamärgid, siis läheb süütemärk ise kokku juba.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.