klapide reguleerimine?

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

klapide reguleerimine?

Lugemata postitus Postitas saqants »

tere,sooviks teada,mis võib olla 125cc ja 4taktilise 2klaplise mootori klapi vahe?tegu on 125cc pitbikega.
Kasutaja avatar

masto
Postitusi: 112
Liitunud: 28 Apr 2006, 20:34
Asukoht: saar

Lugemata postitus Postitas masto »

mul on 110-nesel sisselase ja väljalase 0.05
ma arvan et see on enam-vähem sama vb natukene suurem
tähtis on v6it mitte osav6tt

vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vootele »

minu arvates jääb see väheks. Enda omal panin mõlemad 0.1 ning selle klapivahega veel ei tiksunud. Kui suuremaks reguleerisin, hakkas tiksuma alles.
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

vootele,aga seleta ära,kuidas sa täpselt regleerisid need.
pealt ee kaas maha ja ülevalt neid "mureid keerama" kuni lahti,siis leht kaliibiriga panid vahe paika ja keerasid kinni?
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

nii,jama algas peale seda,kui sai silindr pead vahetatud.kas peab klappe reguleerima või pean panema hammasratta märgid paika vms?ja mis seisus peab olema kolb selllel hetkel,kui märggid on paigas vms?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Sellel 125-sel on nii sisse kui väljalase 0.05mm. Sisselaske võid samaks jätta. Väljalaske rahumeeli(väldid ka klapi ära põlemist) 0.10

Märgid paika, klapid on mõlemad suletud asendis.

Pilt

Klappide reguleerimiseks kaas maha.

Pilt

Reguleerid klapid. Lukustusmutter lahti, lehtkaliiber õige mõõduga klapiotsa ja reguleerimispoldi vahele, keerad peale niikaua, kui lehtkaliiber liigub seal vahel tihkelt(mitte üliraskelt). Siis lukustad mutriga uuesti.

Pilt

Tegelikult seda keskmisel pildil olevat kaant ei pea maha võtma. Tegemist on muidu 50 kuubikulise pilditega aga 125 peaks olema sama.
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

see 125cc on samasugune,aga ma ei leia kuskilt märke,et neid kokku ajada. :S
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Peavad olema nagu näidatud sellel esimesel pildil! Magneetol olev T märk panna kokku karteril oleva märgistusega ja nukaketi hammaka märk panna nii nagu pildil näidatud(suunaga silindri suhtes täpselt üles). Netist leiab ju nende Monkey kloonide remondijuhendeid küll. Näiteks registreerud seal www.pocketbikeforum.com ja saadki vajaminevat kirjandust. Kirjandusest oleksid pidanudki alustama enne mootori lahtivõtmist. Muidu jäädki siia küsimusi esitama.
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

autoomootoreid olen ma küll teinud,kuid siiski,mul ei ole magneetol mingit märgistust. :\
küsimus selline,et kas talle klapid pähe ei jookse?
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Märgistused täitsa olemas, täna sai 2 sellist mootorit laiali ja kokkupandud.
Sa pead magneeto kaase maha võtma seal on F täht ja - (loe kriips) siis on ka teine T täht ja -(loe kriips) T täht pane karteril oleva nn. kõrgendusega paika.
Nukkvõlli hammasratta peal on ringikujuline süvend see pane plokikaane märgiga paika.
Mudakoll
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

sai ka ise uuritud,endal siiski pole seda T tähte,samuti puudub ka F. sõbra omal samas jällegi on.katse eksitus meetodil,ssain igatahes paremaks juba,eks homme mõtlen edasi ja uurin,ehk on miskit märget kuskil ikka.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

MUl tekkis sama küsimus 50 kuubikulise hiinlasega. See on 2 klapiline mooter, sisselaske klappi reguleerin sama moodi nagu pildil? Väljalaske oma sealt alumisest, mis jääb maa poole rohkem?.

vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vootele »

Imelikud pildid siin ylal toodud...ei pea seda otsakaant maha v6tma.
Keerad 2 korki silindripea kyljest lahti, seal all on klapi nookurid.
Siis leiad asendid, mil mingi klapp on suletud ja reguleerid kruvi lehtkaliibri ja'rgi a'ra. Ma ei v6tnud isegi syyte kaant maha, saab ka niisama aru, kus klapp kinni kus lahti on.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

vootele kirjutas:
Imelikud pildid siin ylal toodud...ei pea seda otsakaant maha v6tma.
Ei pea jahh, kirjutasin seda ka piltide all.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Vootele, kuidas aru saada, kas klapp on kinni või lahti? Kas reguleerimise ajal peavad mõlemad korraga kinni olema?
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

makuke kirjutas:
Vootele, kuidas aru saada, kas klapp on kinni või lahti? Kas reguleerimise ajal peavad mõlemad korraga kinni olema?
Sellepärast tulebki, magneeto märk paika panna.
Kolb peab olema kõigeülemises seisus e. ''surnudseis'', siis on kõik klapid kinnises asendis.

TO: saqants
Kaks varianti, kas sa vaatad valesti või on mingi teine mootor.
Mudakoll
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

125cc loncin mootor ning silindril ma ei leidnud siiski neid märke.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

saqants kirjutas:
125cc loncin mootor ning silindril ma ei leidnud siiski neid märke.
Silindril ei olegi mingeid märke. Eespool kirjeldati kus on.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

Kas kindlasti on vaja kokku ajada mõlemad märgid? Ainult nukaketi märkide kokkuajamine pole piisavalt täpne?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

makuke kirjutas:
Kas kindlasti on vaja kokku ajada mõlemad märgid? Ainult nukaketi märkide kokkuajamine pole piisavalt täpne?
Loogiline ju, et nii väntvõlli, kui ka nukkvõlli asend peab omavahel täpselt paigas olema. Mõtle ise.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

no aga mis vahet sel on, kui süsteem toimib nii: Kui ajad kokku nukamärgid, siis läheb süütemärk ise kokku juba.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

makuke kirjutas:
no aga mis vahet sel on, kui süsteem toimib nii: Kui ajad kokku nukamärgid, siis läheb süütemärk ise kokku juba.
Mismoodi ta ise sul kokku läheb :shock: Tee proovi, keera väntvõll suvalise asendi peale, nukahammakas märkide järgi ketiga paika. Nüüd mõtle ja vaata mismoodi see väntvõlliasend-märk peaks paika minema.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”