Turvakaarte / e. lookade e. laibakate /paigaldamisest.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Turvakaarte / e. lookade e. laibakate /paigaldamisest.
Rattal puuduvad turvakaared.
Metallitöökojas saab need lasta teha küll, tuleb ratas kohale viia, aga:
- kui laiad lasta valmistada? Kas juhtrauast tsipa laiemad ikkagi?Siis nagu oleks mõtet......
- ja kuna raamile juurdepääs suht raske, siis lihtsam variant oleks need ühendada raamiga keevituse teel. Kui asjatundja keevitab, ehk ei juhtu raamiga ka midagi siis???
- ja saab lookade külge aretada jalatoed sõiduks.
Suzuki Maduraga on tegemist muidu.
Mida arvate mehed. et kuidas?
Ivar Siim
Metallitöökojas saab need lasta teha küll, tuleb ratas kohale viia, aga:
- kui laiad lasta valmistada? Kas juhtrauast tsipa laiemad ikkagi?Siis nagu oleks mõtet......
- ja kuna raamile juurdepääs suht raske, siis lihtsam variant oleks need ühendada raamiga keevituse teel. Kui asjatundja keevitab, ehk ei juhtu raamiga ka midagi siis???
- ja saab lookade külge aretada jalatoed sõiduks.
Suzuki Maduraga on tegemist muidu.
Mida arvate mehed. et kuidas?
Ivar Siim
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Need turvakaared on rohkem nagu mootorikaitserauad, seega laiuse valid vastavalt mootorile ehk siis lenksulaiuseid pole vast vaja ja ega nii laiad just eriti kenad vaadata ka ei oleks.
Raamiga kokkukeevitamine ei ole ka just hea mõte. Kukkumise korral väänab siis suure tõenäosusega ka raami kõveraks. Kui muidu kohta ei leia kinnitamiseks, siis lase raami külge kinnituskõrvad keevitada, see vast parem variant. Poltliite korral on Sul võimalik neid laibakaid suvalisel ajal ja oma käe peal maha võtta ja külge panna. Kui viitsid googeldada, siis leiad ka netist mõned näidised, et mismoodi teised teinud on. Ei ole mõtet jalgratast leiutada.
Raamiga kokkukeevitamine ei ole ka just hea mõte. Kukkumise korral väänab siis suure tõenäosusega ka raami kõveraks. Kui muidu kohta ei leia kinnitamiseks, siis lase raami külge kinnituskõrvad keevitada, see vast parem variant. Poltliite korral on Sul võimalik neid laibakaid suvalisel ajal ja oma käe peal maha võtta ja külge panna. Kui viitsid googeldada, siis leiad ka netist mõned näidised, et mismoodi teised teinud on. Ei ole mõtet jalgratast leiutada.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Mu väiksel Viragol olid laibakad all pool. Pigem mootorit alt ja küljelt kaitsmas ja kui paaril korral külili vajusin, siis ratas ei kukkunudki päris ümber vaid jäi nagu laibakatele seisma. Seega lenksu laiuses .. vist poleks vaja.. ?
Suure hoo pealt kukkumise kohta ei oska muidugi midagi kosta...
Suure hoo pealt kukkumise kohta ei oska muidugi midagi kosta...
Koduperenaine. Bitchsläpin moosilusikaga.
Minu noorpõlve Jawa634-l olid originaal"laibakad". Kurvis kallutades hakkas asfalti kraapima kõigepealt jalaraud, mitte laibakas. Lenksu laiused nad ka ei olnud, aga kui ratas hargilt külili vajus, siis kaared ei lasknud siiski lenksul vastu maad kolksatada ja piduri-siduri lingid jäid terveks. tegin ka ühe avarii mille käigus õnnestus parem külg maha panna ja kukkusin Järvevana raudteeülesõidul samuti paremale küljele, lisaks mõned ilusad külili liud talvistel koolivaheaegadel jäisel teel. Iga kord kaitsesid nii mootorit, lenksu koos kõigi vidinatega ja ka jalgu. Toimisid hästi, nii et tööpõhimõtte ja ideoloogilise geomeetria võid sealt vabalt maha viksida, neid 25mm torudest tehtud originaalkaartega Jawasid leidub veel küll ja küll nii et spikerdamisvõimalusi on. Kõige lihtsam oleks muidugi leida mingid margi-mudelikohased asjad kuskilt kataloogist. Aga raami külge peaks ikka klambriga kinnitama ja raami väänata need asjad ei tohi. Muidu on kasu väike ja kahju suur. Kui kuskilt siiski peab olude sunnil raamiga jäigalt siduma, siis ehk kannataks snitti võtta Trammi võidusõiduideoloogiast ja torule kuskile tahtlikult nõrgad kohad sisse treida või käiata, et kukkumise korral justnimelt sealt järgi annaks. Samas ei tohiks see toru ka mitte katki minna, sest turritav toruots kukkumise puhul head ei tähenda kui sõitja ise veel alles sadulas on.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.