1. leht 1-st
Probleem kasutatud rolleriga. (Aprilia Sonic)
Postitatud: 18 Mär 2007, 14:35
Postitas Garol
Niisiis. Sain masina kätte ja kõik on enamvähem korras. Mootor on väga korralik.

Vändal pole muidu vedru vahel, et äkki keegi oskab öelda, et kust saab või kuidas saab seda parandada või kas üldse saab. Siis spidomeetril on mingi jama, et vahest näitab vahest ei (nagu ühendus katkeks vms.).
Parandan: Vänt ei lähe ise üles tagasi vaid peab jalaga tirima.
Postitatud: 18 Mär 2007, 14:43
Postitas Bensunäidik
vändaga siuke jama, et lihvi seda kuradi ümmargust värki seal vario kaane all, pole raske.
....
Postitatud: 18 Mär 2007, 14:48
Postitas LähmeSõidame
Kas oled kindel, et variol puudub see vedru ? See vedru peaks olema universaalne, seda võid uurida lähimatest motopoodidest. Kindlasti vaata ennem üle mis sul seal toimub, äkki vajab lihtsalt õlitamist ja kohendamist.
Spidomeetril vaata üle kõik trossi kinnitused (ehk siis teo juurest ja spidomeetri alt) kui need kinni siis tee kindlaks kas tross on terve ja vajadusel õlita seda.
Re: ....
Postitatud: 18 Mär 2007, 14:58
Postitas Garol
LähmeSõidame kirjutas:Kas oled kindel, et variol puudub see vedru ?
Kirjutasin ennem valesti. Vedru ei lükka tagasi vänta. Uurin mingikord lähemalt
Uuendus: Spidomeeter töötab vahepeal aga kui sõita kuni 25 siis ta ei taha üldse töödata. mida rohkem kiirust seda paremini töötab.

Postitatud: 18 Mär 2007, 18:53
Postitas Sandrew
Ma arvan, et vedru ei lykka sellepärast tagasi, et ta pole päris omal kohal

Postitatud: 18 Mär 2007, 19:53
Postitas J00N@$14
mul oli ka kunagi selline jama. pärast ei töödanud üldse ja pidin uue ostma
Postitatud: 18 Mär 2007, 23:41
Postitas Eliteedition1
endal oli täpselt sama jama ja variaatoriis keskel on sihuke auk kuhu läheb kaane küljes olev toru vms.ma panin sinna mingi äheke määrdeõli auku ja töötas kenasti
Postitatud: 19 Mär 2007, 07:31
Postitas mca15
Enamus rolleritel on see sama häda küljes, Miks? aga sellepärast, et kickstarterit ei kasutatta nii tihti ja see jääb lihtsalt kinni.
Mis selle vastu aitab? Võtta lahti variaatori kaas keera tagurpidi pese bensiiniga liikuvad detailid, lasta kuivada ja hiljem määri õliga wd-40.
Kui vändavedru on katki või puudub, siis vajub vänt oma raskusjõul alla ja tekitab raginat.
Postitatud: 19 Mär 2007, 10:44
Postitas Garol
mca15 kirjutas:Võtta lahti variaatori kaas keera tagurpidi pese bensiiniga liikuvad detailid, lasta kuivada ja hiljem määri õliga wd-40.
Teiste jutu järgi arvasin, et vedru lihtsalt paigast ära, aga võibolla on nii nagu Sina ütlesid

Postitatud: 19 Mär 2007, 10:59
Postitas vanasilk
Omal sarnane jama vahepeal oli. pihustiõlid üldjuhul aitavad hädast välja küll.
Postitatud: 20 Mär 2007, 09:23
Postitas 5minutit
Psidomeetri trossis on viga ma arvan kui vahepeal näitab ja vahepeal mitte.
Uus tross maksab 150.-eek
Postitatud: 20 Mär 2007, 09:51
Postitas streetr6cer
5minutit kirjutas:Psidomeetri trossis on viga ma arvan kui vahepeal näitab ja vahepeal mitte.
Uus tross maksab 150.-eek
Ei usu eriti, et kuu ajaga läheb spidomeetri tross katki.

Tean eelmist omanikku.
Mul enda masinal oli 2 nädalat tagasi sama probleem, et vahepeal näitab ja vahepeal mitte. Viga oli selles, et spidomeetri ajam oli veidi kulunud ja seda tuli õlitada ja natuke sättida. Nüüd on asi korras.

Postitatud: 20 Mär 2007, 13:07
Postitas Garol
streetr6cer kirjutas:5minutit kirjutas:Psidomeetri trossis on viga ma arvan kui vahepeal näitab ja vahepeal mitte.
Uus tross maksab 150.-eek
Ei usu eriti, et kuu ajaga läheb spidomeetri tross katki.

Tean eelmist omanikku.
Mul enda masinal oli 2 nädalat tagasi sama probleem, et vahepeal näitab ja vahepeal mitte. Viga oli selles, et spidomeetri ajam oli veidi kulunud ja seda tuli õlitada ja natuke sättida. Nüüd on asi korras.

Tänan...nüüd tuleb spiodtross korda teha ja siis tuleb hull puitamis päev

see sonic ei ole ühtigi nii korralik kui ta väitis. seal on sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kuidagi imelikult keevitatud terava nurgaga. Minuarust ei ole head kiirendust kui nii on. Siis silindri ümber on aretatud plastikkarp mis on sinna silindri külje sulanud...põhimõtteliselt tuleb kõik enamvähem ära vahetada. Starter on ka nadi. kuidagi aeglaselt veab, aga kui küünalt pole peal, siis käib ilusti. Äkki survet pole ? Vändaga saab muidu käima ilusti

Postitatud: 20 Mär 2007, 13:17
Postitas Mix
Garol kirjutas:Starter on ka nadi. kuidagi aeglaselt veab, aga kui küünalt pole peal, siis käib ilusti. Äkki survet pole ?
KUS kohas seda survet sul pole - starteris?!
-
-
Postitatud: 20 Mär 2007, 13:27
Postitas Garol
Mix kirjutas:Garol kirjutas:Starter on ka nadi. kuidagi aeglaselt veab, aga kui küünalt pole peal, siis käib ilusti. Äkki survet pole ?
KUS kohas seda survet sul pole - starteris?!
-
-
Ei noh ma ei tea ju

starteri võtab niikuinii lähiajal maha ja siis vaatab.
Postitatud: 20 Mär 2007, 13:47
Postitas Mix
Kirjutasin sellepärast nii, et sundida sind veidi mõtlema... aga nuh... läks nii nagu alati....
Kirjutad, et starter jaksab aeglaselt mootorit vedada. Kui küünal pealt võtta, siis jaksab kiiremini. Surve aga tekib mootoris ainult siis, kui küünal on peal. Ilma küünlata ei ole seal survet ja seepärast starter jõuabki mootorit kiiremini vedada. Sinu järeldus, et "äkki survet pole" on täiesti vale ja vastupidine.
Kui starter ei jaksa vedada, siis ehk polegi asi mitte starteris, vaid alustuseks selles, mille jõul starter töötab - akus. Sul võib aku olla tühjavõittu või on mahtuvuse kaotanud ja üldse "läbi"...
Starteri mahakakkumine ei pruugi anda sulle mingeid teadmisi juurde.
-
-
Postitatud: 20 Mär 2007, 17:05
Postitas Garol
Mix kirjutas: Sinu järeldus, et "äkki survet pole" on täiesti vale ja vastupidine.
Minu viga. vastupidi ikka jah

Postitatud: 20 Mär 2007, 17:11
Postitas joel
streetr6cer kirjutas:Ei usu eriti, et kuu ajaga läheb spidomeetri tross katki.
Ma ka ei usu eriti. Tavaliselt läheb tross katki palju kiiremini. Ühel hetkel veel on ühes tükis ja järgmisel hetkel juba pooleks. Seda, et trossi katkemiseks terve kuu kulub pole küll varem kuulnud ja ei kujuta ka ette, kuidas see protsess välja võiks näha.

Postitatud: 20 Mär 2007, 17:21
Postitas streetr6cer
joel kirjutas:streetr6cer kirjutas:Ei usu eriti, et kuu ajaga läheb spidomeetri tross katki.
Ma ka ei usu eriti. Tavaliselt läheb tross katki palju kiiremini. Ühel hetkel veel on ühes tükis ja järgmisel hetkel juba pooleks. Seda, et trossi katkemiseks terve kuu kulub pole küll varem kuulnud ja ei kujuta ka ette, kuidas see protsess välja võiks näha.

Ma ka eriti ei usu, et Aprilia originaalvaruosad on nii s*tad, et neid peaks iga kuu tagant vahetama. Pole veel elusees ühtegi masinat näinud, millel peale uue spidotrossi vahetamist on see kestnud vähem kui kuu. Kuidas see tross saab katki minna, kui see on alles vahetatud? Mõtle ka enne kui kirjutad midagi.
Postitatud: 20 Mär 2007, 18:41
Postitas vanasilk
Asjadega on vahel nii, et nad lähevad katki. Ka uued

Postitatud: 20 Mär 2007, 20:40
Postitas streetr6cer
vanasilk kirjutas:Asjadega on vahel nii, et nad lähevad katki. Ka uued

On olemas ka selline asi nagu garantii.

Postitatud: 21 Mär 2007, 12:53
Postitas vanasilk
Kas trossid mitte ei ole kuluosad millele garantii ei laiene

Kindel küll ei ole, aga arvan küll nii
No nii
Postitatud: 21 Mär 2007, 13:43
Postitas Garol
Teema lukku. Masin läheb tagasi müüki.
