GSX400E 1988
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
GSX400E 1988
Oleks oodatud kõik nõuanded, seiklused, ja muu kes sellist ratast omavad!
Ja võiksid kirjutada sellest, milline mootori võimsus neil on? Mul 20 kw ja foorumitest leidsin ühe kodaniku kellel samuti 20 kw. Tehasest tuleb aga tsikkel 44 hobuselisena ehk mingi ~30 kw.
Kas ja mis moodi on tsiklil võim maha piiratud?
Kasutasin juba ka motodepoo töökate tehnikute abi, (seekord kyll meili vahendusel) kes arvasid, et tegu piirajaga. Aga soovitasid rattaga läbi tulla!
Igaks juhuks aga mõtlesin, et ehk leidub teadjamaid ja sama margi omanikke, kes oskavad nõu anda!
Ette tänades ja vastuseid oodates,
"väike" motohuviline
Ja võiksid kirjutada sellest, milline mootori võimsus neil on? Mul 20 kw ja foorumitest leidsin ühe kodaniku kellel samuti 20 kw. Tehasest tuleb aga tsikkel 44 hobuselisena ehk mingi ~30 kw.
Kas ja mis moodi on tsiklil võim maha piiratud?
Kasutasin juba ka motodepoo töökate tehnikute abi, (seekord kyll meili vahendusel) kes arvasid, et tegu piirajaga. Aga soovitasid rattaga läbi tulla!
Igaks juhuks aga mõtlesin, et ehk leidub teadjamaid ja sama margi omanikke, kes oskavad nõu anda!
Ette tänades ja vastuseid oodates,
"väike" motohuviline

-
Teema algataja
-
Teema algataja
No mida kurat sul viga on? Inimene küsib abi ja sa elad ta peale kogu oma halva tuju välja. Mine parem suusatama või midagiCredo kirjutas:20 aastat vana saan peabki olema läbih****mise pärast vähemalt -10 kw.
aga üldiselt käi veel mõned tsiklipoed ja töökojad läbi ja raiska inimeste aega rääkides asju, mida seletada ei oska.
ole rõõmus, et ta sul üldse liigub ja hoia teda sellisena.

Aga teema juurde. Äkki ratta eelmine omanik, mõtles ratta eluea pikenemiseks piirata mootorit.Ega sul vist siin jah eriti muud teha pole, kui minna töökotta, eriti kui ise veel tehnikas väga kodus ei ole.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Niii... väga hea väga hea. Tänan vastuste eest (osad üsna kriitilised aga jah)
aasata on kyl 88 aga ma pakun, et paremas seisukorras kui m6negi härpleja tüübi kaherattaline siin. Agaa see selleks.
Ilmselt huiiamise tulemus see -10 kw, ei saa olla, sest see passi märgitud, mitte tegelik v6imsus :S Mõtlesin veel, et äkki lihtsalt passi 20 kw mingil põhjusel, ja tsikkel ise ikka 30 kw :S
Eelmine omanik ei oska selle kohta midagi öelda - tema piirajat peale pole pannud (enne seda oli omanik saksas, aga sellest ei tea keegi midagi)
Äkki leidub kedagi, kellel sama ratas???
aasata on kyl 88 aga ma pakun, et paremas seisukorras kui m6negi härpleja tüübi kaherattaline siin. Agaa see selleks.
Ilmselt huiiamise tulemus see -10 kw, ei saa olla, sest see passi märgitud, mitte tegelik v6imsus :S Mõtlesin veel, et äkki lihtsalt passi 20 kw mingil põhjusel, ja tsikkel ise ikka 30 kw :S
Eelmine omanik ei oska selle kohta midagi öelda - tema piirajat peale pole pannud (enne seda oli omanik saksas, aga sellest ei tea keegi midagi)
Äkki leidub kedagi, kellel sama ratas???
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
Endal sama ratas, aga GSX250E , mis on samuti 20 KW. Ja sõbral GSX400E, 30 KW. Mõlemad praktiliselt identsed rattad, vahe ainult silindri ja kolvi mõõdus, ning karbussi düüsi suuruses, ülejäänud mootori osagi sama.
Lasti tegelikult välja nii 20 kui 30 KW variante.
Piiratud peaks ainult düüsidega olema.
Lasti tegelikult välja nii 20 kui 30 KW variante.
Piiratud peaks ainult düüsidega olema.
-
Teema algataja
Tänan, konkreetne tüüp, räägib asjasttsiklimees kirjutas:Endal sama ratas, aga GSX250E , mis on samuti 20 KW. Ja sõbral GSX400E, 30 KW. Mõlemad praktiliselt identsed rattad, vahe ainult silindri ja kolvi mõõdus, ning karbussi düüsi suuruses, ülejäänud mootori osagi sama.
Lasti tegelikult välja nii 20 kui 30 KW variante.
Piiratud peaks ainult düüsidega olema.

Nii, et v6in siis piirajaga arvestada ja selle eemaldamisel 10 lisakilowatiga?

teema ei ole lukus, kui on veel kedagi, kes oskab antud isendi kohta midagi lisada siis palun!!!
Tervist 
Oman nimetatud isendit.
Tsikli väljalaskeaasta on 1985, passi märgitud 20 kw.
Sõidan rattaga esimest hooaega ja kellal hetkel ~75000 km. Kuna tegemist minu esimese rattaga, siis olen rahul... tõmmed on minu jaoks piisavalt.
Mootor tahaks loomulikult remonti saada, sõidetud on ka talvel, mis raskendab kõiksuguste poltide ja mutride avamist.
Kui kellelgi liigub gsx400e küljegondleid, siis oleksin asjast huvitatud, samuti juhtrauast

Oman nimetatud isendit.
Tsikli väljalaskeaasta on 1985, passi märgitud 20 kw.
Sõidan rattaga esimest hooaega ja kellal hetkel ~75000 km. Kuna tegemist minu esimese rattaga, siis olen rahul... tõmmed on minu jaoks piisavalt.
Mootor tahaks loomulikult remonti saada, sõidetud on ka talvel, mis raskendab kõiksuguste poltide ja mutride avamist.
Kui kellelgi liigub gsx400e küljegondleid, siis oleksin asjast huvitatud, samuti juhtrauast

Suzuki GSX 400e -> Suzuki SV 650
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.