Jawa 360 üks pütt ei tööta
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Jawa 360 üks pütt ei tööta
vot selline probleem siis, kui kohapeal vänta lüüa siis on säde mõlemal pool väga hea, aga siis kui küünlad külge kruttida ja sõitma minna siis parempoolne silinder ei tööta. võimsust pole ollagi, parem leegikas oli peale sõitu jääkülm. kui kellegil on mõni arukas mõte, mida tegema peaks siis palun andke teada
Süüde võib selle vabalt põhjustada, jawa on süüte kohapealt väga tundlik. Nii rääkis tark onu kes minu jawa korda tegi kui sellel parem pütt ei töödanud, küünal oli ka õhtal.
Proovi nii, et jäta parema püti küünal välja ja löö masin tööle. Siis näed, kui see küünal mingi paar laksu lööb õigesse kohta ja siis kõrvale, siis on küünal pees.
Aga süüdet pani see mees ikka väga täpselt, pirni ja lihtmõõdikuga.
Proovi nii, et jäta parema püti küünal välja ja löö masin tööle. Siis näed, kui see küünal mingi paar laksu lööb õigesse kohta ja siis kõrvale, siis on küünal pees.
Aga süüdet pani see mees ikka väga täpselt, pirni ja lihtmõõdikuga.
Ennemuiste olla ikke Jawadel aega-ajalt üks pütt kuss jäänud. Sellepeale külatargad soovitanud alumise kontaktipaari vahelt õli ära pesta. Kui see kah ei oln'd avitanud, siis pidada väntvõlli laagreid, tihendeid ja süütepoole kontrollima hakkama.
Aga see kõik oli veel sellel hallil ajal, kui heeringas elas kuival maal ja kompressiooni käidi Tondi motopoest tsinkämbriga toomas
EDIT - kena jutt tuli, aga ma ei lugenud kõige esimest posti korralikult läbi ( sorry ). Küllap ikkagi asi vändatihendis või koguni kompressioonis. Viimasel juhul ikka mingisugunegi tuli peaks ju kolvi peale tekkima....
Aga see kõik oli veel sellel hallil ajal, kui heeringas elas kuival maal ja kompressiooni käidi Tondi motopoest tsinkämbriga toomas

EDIT - kena jutt tuli, aga ma ei lugenud kõige esimest posti korralikult läbi ( sorry ). Küllap ikkagi asi vändatihendis või koguni kompressioonis. Viimasel juhul ikka mingisugunegi tuli peaks ju kolvi peale tekkima....
Suzuki GSX 750 Inazuma
mul vanem vend tegi selle ratta ~7 a. tagasi täiesti korda, aga viimased 2;3 aastat on see teinud ainult mõned üksikud sõidud. sellel aastal hakkasin mina sellega tegelema. ostsin uue aku ja sain selle käima
, see oli siis aprilli kuus (vist). paar nädalat tagasi hakkas see jant pihta
. vend ütles, et kuskil võib lühis olla, sest aku saab kahtlaselt ruttu tühjaks. nüüd panin aku laadima, siis saab jälle leiutama hakata 



-
- Postitusi: 229
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Njah, alumine kontaktipaar on küll vasaku silindri oma... Aga mingisugune plahvatus peaks tekkima isegi siis kui vändatihend läbi on. Parempoolse püti korral peaks lihtsalt segu siis lahjem olema. A võta genekas maha ja kontrolli järgi kas kuskilt on õli välja ajanud. Muidugi kui aku tühi on, ei taha säde eriti rõhu all tekkida.spinna kirjutas:...Sellepeale külatargad soovitanud alumise kontaktipaari vahelt õli ära pesta...
Ma ei soovitaks väntvõlli tihendite vahetamiseks veel karteri pooli laiali katkuda. Vända tihendeid sai omalajal vahetatud ka ilma. Vana välja kangutamisel peab lihtsalt ettevaatlik olema, et laagrit ei vigasta.
Kontrolli ka, et viga ei ole elekrisüsteemis. Selleks vaheta piibujuhtmed silindrirte vahel ära (risti) ja vaheta ka kontaktidesse minevad juhtmed omavahel ära. Kui pärast on mingeid muutusi, näiteks vasak enam ei tööta ja parem töötab, on viga süütepoolis või juhtmetes.
Kontrolli ka, et viga ei ole elekrisüsteemis. Selleks vaheta piibujuhtmed silindrirte vahel ära (risti) ja vaheta ka kontaktidesse minevad juhtmed omavahel ära. Kui pärast on mingeid muutusi, näiteks vasak enam ei tööta ja parem töötab, on viga süütepoolis või juhtmetes.

-
- Postitusi: 229
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Süütepoolide juhtmeid ongi kõige parem siis vahetada kui paak maas on, vastasel korral on neile peaaegu võimatu ligi pääseda. Ja karterit pole tõesti mõtet poolitama hakata, parempoolset simmerit on ülilihtne vahetada, tuleb ainult genekas eest ära võtta.tont kirjutas:...sest praegu on paak maas...
Viimati muutis stretch, 03 Aug 2004, 14:08, muudetud 1 kord kokku.
Jawa on hea masin kui ta sõidab
Võid ka proovida nii et lased törtsu pentsu paremasse silindrisse. Kui asi on aint kompressiooni puudumises siis peaks ta sul paar matsu ikka lööma.
nonii... täna siis tegin selle asja ära, et vahetasin kontaktide juhtmed omavahel ja piibujuhtmed omavahel. tulemus oli selline, et kui enne ei töötanud parem pool siis nüüd ei töötanud vasak pool. see peaks siis tähendama, et viga siiski elektris
. küünlad, piibud, süütepoolid, juhtmed ja süüde on kontrollitud. minul on igatahes mõistus otsas 


Siis on vähemalt kindel, et äravahetatud osas on viga. Ei jää muud üle kui ükshaaval sõlmed veelkord läbi käia kuni viga käes. Kas kondensaatorit kontrollisid? Räägivad, et vigase kondensaatori puhul peaks kuidagi veel töötama kuigi kontaktid sädelevad. Arvan siiski, et seda vaid kondensaatori katkestuse puhul, lühise korral võib ka täitsa tummaks minna.
Kuidas süütepooli kontrollisid?
Kõige kindalm on jällegi juhtmete vahetuse variant - seekord ainult süütepoolide vahel (+ piibujuhtmed muidugi).
Kuidas süütepooli kontrollisid?
Kõige kindalm on jällegi juhtmete vahetuse variant - seekord ainult süütepoolide vahel (+ piibujuhtmed muidugi).
