1. leht 1-st
Kumba eelistada? Nx-650 dominator või xt-600
Postitatud: 16 Veebr 2007, 20:49
Postitas sarapuu
Tervist!!!
Liigun 50%kruusal, 50% asfaltil,metsas ainult kõval pinnasel ja vahest ka veidi pehmemal, mülkasse pole plaan ronida, vahest on vaja ette võtta pikemaid otsi ca 100-150 km peab läbima selle maa ka kahekesi probleemivabalt. Xt kickstarter mind ei häiri. niisiis kumba masinat eelistad sina nende tingimuste puhul?????
Olen 187 cm pikk ja 85 kilo raske
Nx-650 dominator 1993 aasta või xt600 K 1991 aasta.
Meeldiks see kummal on moment madalamatel pööretel.
Postitatud: 16 Veebr 2007, 21:22
Postitas Loff
domikas
xt600
Postitatud: 16 Veebr 2007, 21:59
Postitas fishbone
Tervist
Mis aastast jutt ? ...
Xt600 suht lollikindel - aga vändast mülkas käivitada mhm - siis saad aru, mis tähendab sõna "süldipüss"
Jaan 187cm ja 110kg

Postitatud: 16 Veebr 2007, 22:19
Postitas sarapuu
astad on ju mul kirjas, aga kuidas xt ga pikemat maad 100-150 km sõita on?
Xt meeldib väliselt rohkem.
Postitatud: 17 Veebr 2007, 03:44
Postitas vx800
Tere.Esiteks vabandan, et teise teemat risustan.Aga endalegi on hakanud Xt meeldima just oma lihtsuse poolest ja on tõsine plaan ta soetada aga kindlasti juba el starteriga. Kuna selle väikse pöidla liigutusega juba nii harjunud ja eks ole seda kicki ka Jawal piisavalt taotud

Sooviks siis temaga minna piiluma, et mida kujutavad endast sellised kõrvalised teed ja rajad. Kellel on Xt olnud või omab praegugi võiks siia oma muljeid kribada.
Postitatud: 17 Veebr 2007, 13:06
Postitas K2bi
soovitan domikat . madal pöördemoment , vibra on suht väike ühesilindrilide kohta , kannatab söita ka pikki maid, olen käinud matkal 1400km . , teada honda mootori töökindlus. ölivahetada iga 6000 km tagant ( 2-3 l ) klappe regullida iga 12000 km tagant ja probleeme ei ole. kütust vötab suht normaalselt mnt. 110-120kmh 5-6l sajale. talvel -15 läks mul kenasti käima
Postitatud: 17 Veebr 2007, 16:39
Postitas saqu
Käbiga jutuga nõus. Pakuks ka hääle Dominatori poolt. Vanemad XT karpad ei ole just kõige õnnestunumad ja tihedalt esineb CDI probleeme(foorumite andmeil). Muidu mootor ise ok. XT peaks olema küll nats kergem, aga sellegipoolest valiks Honda kvaliteedi.
Postitatud: 17 Veebr 2007, 16:59
Postitas sarapuu
sorry minu teadmatuse pärast, aga kas sellised endurode nagu KTM lc4, XT-600 ja teistega ei matkata seepärast et tsikli tehnika ei ole mõeldud nii pikale maale või sõltub see kõik ikkagi istme ja lenksu vahelisest. Nimelt plaan lähipäevil omale endurokas ära osta ,aga veidi segaduses olen erinevate endurode vahe tegemisega.
Postitatud: 17 Veebr 2007, 18:50
Postitas Equ
Tre,
sarapuu kirjutas: Nimelt plaan lähipäevil omale endurokas ära osta ,aga veidi segaduses olen erinevate endurode vahe tegemisega.
Ma ütleks siia kõrvale veel juurde, et kui sa oled segaduses ega tea täpselt veel mida tahad. Ära jummala pärast ratast osta veel. Kõige hullem kui teed vale ostu ja siis kirud, et miks ma pidin selle ratta osta. Papp magama pandud. Kindlasti uuri ennem järgi mida sa täpselt tahad. Eestis õnneks ei ole enam lood nende ratastega nii hullud, et näe üks pakkumine tuli ja tuleb ära võtta, muidu kunas teab kes müüb, toob Saksast uue samasuguse mida tahaks. Jah, kindlasti on ka õigus neil kes ütlevad, et osta ruttu, sest õige aeg rattaostuks on juba käes. Varakevadele või veel hullem kevadele seda mõtet jätta pole.
sarapuu kirjutas:sorry minu teadmatuse pärast, aga kas sellised endurode nagu KTM lc4, XT-600 ja teistega ei matkata seepärast et tsikli tehnika ei ole mõeldud nii pikale maale või sõltub see kõik ikkagi istme ja lenksu vahelisest.
Pole küll õige mees ütlema vast. Aga minu arvamus asjast on, et nagu ka Kalle ütleb, igasuguse rattaga SAAB matkata. Samas lisan juurde, et vahe on vaid MUGAVUSES. Ise ütleks, et KTM LC4 on rohkem maastikule kui trassile mõeldud. Samas on siin mehi küll kes ka selle kohta midagi öelda oskavad.
Equ
Postitatud: 17 Veebr 2007, 19:13
Postitas mayhem
igal rattal on oma otstarve. vastavalt teeoludele valitakse ka ratas ja mida kergem ta on seda raskema maastiku peale ta sobib. seega mudas müttamiseks ja kompassi järgi metsas sõitmiseks ehk hardenduroks sobivaim tulede ja viledega nn krossiratas wr, crfx, rmz, exc jne... kasutatakse ka kahetaktilisi mootoreid. kaal nendel 100-115kg. kuna tegemist puhtalt võistlusratastega siis vastav ka mootoriehitus. oluline pole mitte vastupidavuvus vaid maksimaalne lühiajaline sooritusvõime. hooldevälbad siis 15 tunni kanti. järgmine klass on rattad mis vajaduse korral läbiksid keerulist maastikku aga kannataksid sõita pikemaid vahemaid nn dakari klass. selles klassis on õigupoolest üks ratas ktm lc4. kaal 130-150 kg hooldusvälp 3000km. veel klass edasi dr, klx, xt 1-silindrilised jaapanlased kaaluga lc4 kanti. vähereguleeritavad rattad mille projekteerimisel on mõeldud rohkem kestvuse kui sooritusvõime peale. nendest edasi algavad kahesilindrilised kilomeetriõgijad africa twin, super tenere, gs dakar. parajad rattad pikkade kruusateede ja asfaldi laskmiseks. kaal neil 200kg kanti. vibratsioonivabad, sadul nagu tugitool küljes gondlid ja tuuleklaasid, pikk hooldusvälp. nendest veel edasi on endurovälimusega asfaldirattad nagu näiteks v-strom.
Postitatud: 17 Veebr 2007, 19:31
Postitas sarapuu
vot see post mulle meeldis väga

Postitatud: 24 Veebr 2007, 13:01
Postitas Tafka
Ei hakka uut teemat tegema aga küsiks seda,et kumba eelistada:
Yamaha XT või XTZ ?
Plaanis kevadel enduuro osta ja jäänud silma XT(millega õppesõit läbitud ja ka tuttava omaga sõidetud) aga samas silma jäänud ka XTZ. Sõita plaanis rohkem asfaldil aga vahest ka ikka metsa alla(kruusatee,kõvem pinnas).Päris mülkasse ei kipu.
Samas siin foorumis teemasi uurides on jäänud silma ka Dominator mida paljud kiidavad.
Et milline neist kolmest paremini kõvakattega teele sobiks? XT,XTZ või Domikas?(sobiv hinnaklass '91-'93a isenditel)
Postitatud: 26 Veebr 2007, 16:47
Postitas sang
Olen ise omanud XTZ660, mis oli täiesti OK sõiduvahend.
'+'
Hea moment madalatest pööretest
Võimsust piisavalt mõõdukaks maanteesõiduks (üksi sõites)
Üldiselt probleemivaba tsikkel
'-'
Elektrisüsteem (täpsemalt öeldes alaldi) võib vingerpussi mängida (tuleks paigaldada uuema mudeli alaldi).
Kahekesi pikema maa sõitmiseks (eriti koos matkavarustusega) liiga väike ja nõrk.
Maastikul sõitmiseks liiga raske ja kohmakas (kruusal on küll OK)
Mulle see tsikkel meeldis, müüsin ta maha seetõttu, et tahtsin koos kaasaga hakata matkamas käima ja selleks oli vaja suuremat tsiklit. Samuti oli see tsikkel kehvavõitu teedeta maastikul, külge maha pannes lõhud suure tõenäosusega mingi plasttüki ära.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 16:59
Postitas petz
ka veidi teemavälist: on ka suzuki DR650, kas mahub ka samale joonele nagu nx650 ja xt 600.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 21:36
Postitas sang
Kui ostsin XTZi, siis kaalusin ka DRi, aga pärast 5 sekundit selle tsikli seljas istumist tõmbasin ta nimekirjast maha. Mulle kui pikale (1.96m) inimesele tundus see tsikkel anatoomiliselt mittesobiv olema.
Aga muidu tundub ta umbes samast klassist olema, ma ei oskaks küll oluliselt eelistada üht mudelit teisele, kõik oleneb konkreetsest pakkumisest (tehn olukord ja hind).
Postitatud: 26 Veebr 2007, 21:50
Postitas Tafka
Nii palju kui tädi Maalilt saunast kuulnud olen pidavat DR650 jube kehv/pehme vedrustus olema....just esiamordid/vedrud
Postitatud: 26 Veebr 2007, 22:06
Postitas petz
järelikult jääb sõelale siis honda dominator.kuigi yamu tenere näeb ka hea välja. arvan, et esmased on ikkagi sõiduomadused.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 22:12
Postitas Tafka
OT: petz61 plaanib ka Dneprilt endurole üleminekut?
Endal ka jäänud rohkem Domikas silma....lugedes bikeris ja mujal positiivseid kommentaare.....kuigi XTZ välimus mulle isiklikult meeldib nagu rohkem.....aga jah tähtsamad on sõiduomadused.
Samas olen viimased kuu-kaks vaadanud ja ega Domikaid eriti ei liigugi(al '90a ja hinnaskaalal kuni 27K eeki)
Postitatud: 26 Veebr 2007, 22:21
Postitas petz
tahaks ka stressivabalt sõita.
Postitatud: 26 Veebr 2007, 23:37
Postitas kahro
Kui kedagi siin natuke suuemad huvitavad:
Mul natsa üle kuu XTZ 750 istumise all, pole küll maastikule ega kruusale sattunud (lähim 2.5 km kruusalõik mida 1 tuttav 2 aastat tagasi siin saare peal nägi on ca200 km eemal). Sõidetavus ja isteasend mulle (pikakoivaline 85kg) täpselt sobiv, linnas hea "lamavaid politseinikke" võtta ja ummikutes telgjoontpidi lasta

Siinsetel kiirteedel ka hätta ei jää (tahho jõudis punase piiirile 180 juures). Karpanõelad/kaevud ja vanema tüübi RR on tuntud probleem, kuid need mind ei peletanud (karpakomplekti sain kaasa, RR 20 EUR eest). Kuuldavasti kunagine Super-Tenere omanik ostab ainult Super Tenere

Postitatud: 06 Mär 2007, 17:05
Postitas petz
tekkis küsimus , et kas jutuks olevate endurokate mootorid on ka tasakaalustusvõlliga?
1-sil bmw endurokas ka eemaltvaadatuna tore asi, kas ka dominatoriga võrreldav ?