Kumba eelistada? Nx-650 dominator või xt-600
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Kumba eelistada? Nx-650 dominator või xt-600
Liigun 50%kruusal, 50% asfaltil,metsas ainult kõval pinnasel ja vahest ka veidi pehmemal, mülkasse pole plaan ronida, vahest on vaja ette võtta pikemaid otsi ca 100-150 km peab läbima selle maa ka kahekesi probleemivabalt. Xt kickstarter mind ei häiri. niisiis kumba masinat eelistad sina nende tingimuste puhul?????
Olen 187 cm pikk ja 85 kilo raske
Nx-650 dominator 1993 aasta või xt600 K 1991 aasta.
Meeldiks see kummal on moment madalamatel pööretel.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:18
- Tsikkel: Emmaljunga Mondial Duo Combi '
- Asukoht: Tallinn
xt600
Mis aastast jutt ? ...

Xt600 suht lollikindel - aga vändast mülkas käivitada mhm - siis saad aru, mis tähendab sõna "süldipüss"

Jaan 187cm ja 110kg

-
- Postitusi: 175
- Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
- Tsikkel: Zr7
- Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Ma ütleks siia kõrvale veel juurde, et kui sa oled segaduses ega tea täpselt veel mida tahad. Ära jummala pärast ratast osta veel. Kõige hullem kui teed vale ostu ja siis kirud, et miks ma pidin selle ratta osta. Papp magama pandud. Kindlasti uuri ennem järgi mida sa täpselt tahad. Eestis õnneks ei ole enam lood nende ratastega nii hullud, et näe üks pakkumine tuli ja tuleb ära võtta, muidu kunas teab kes müüb, toob Saksast uue samasuguse mida tahaks. Jah, kindlasti on ka õigus neil kes ütlevad, et osta ruttu, sest õige aeg rattaostuks on juba käes. Varakevadele või veel hullem kevadele seda mõtet jätta pole.sarapuu kirjutas:Nimelt plaan lähipäevil omale endurokas ära osta ,aga veidi segaduses olen erinevate endurode vahe tegemisega.
Pole küll õige mees ütlema vast. Aga minu arvamus asjast on, et nagu ka Kalle ütleb, igasuguse rattaga SAAB matkata. Samas lisan juurde, et vahe on vaid MUGAVUSES. Ise ütleks, et KTM LC4 on rohkem maastikule kui trassile mõeldud. Samas on siin mehi küll kes ka selle kohta midagi öelda oskavad.sarapuu kirjutas:sorry minu teadmatuse pärast, aga kas sellised endurode nagu KTM lc4, XT-600 ja teistega ei matkata seepärast et tsikli tehnika ei ole mõeldud nii pikale maale või sõltub see kõik ikkagi istme ja lenksu vahelisest.
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
Yamaha XT või XTZ ?
Plaanis kevadel enduuro osta ja jäänud silma XT(millega õppesõit läbitud ja ka tuttava omaga sõidetud) aga samas silma jäänud ka XTZ. Sõita plaanis rohkem asfaldil aga vahest ka ikka metsa alla(kruusatee,kõvem pinnas).Päris mülkasse ei kipu.
Samas siin foorumis teemasi uurides on jäänud silma ka Dominator mida paljud kiidavad.
Et milline neist kolmest paremini kõvakattega teele sobiks? XT,XTZ või Domikas?(sobiv hinnaklass '91-'93a isenditel)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
'+'
Hea moment madalatest pööretest
Võimsust piisavalt mõõdukaks maanteesõiduks (üksi sõites)
Üldiselt probleemivaba tsikkel
'-'
Elektrisüsteem (täpsemalt öeldes alaldi) võib vingerpussi mängida (tuleks paigaldada uuema mudeli alaldi).
Kahekesi pikema maa sõitmiseks (eriti koos matkavarustusega) liiga väike ja nõrk.
Maastikul sõitmiseks liiga raske ja kohmakas (kruusal on küll OK)
Mulle see tsikkel meeldis, müüsin ta maha seetõttu, et tahtsin koos kaasaga hakata matkamas käima ja selleks oli vaja suuremat tsiklit. Samuti oli see tsikkel kehvavõitu teedeta maastikul, külge maha pannes lõhud suure tõenäosusega mingi plasttüki ära.
Aga muidu tundub ta umbes samast klassist olema, ma ei oskaks küll oluliselt eelistada üht mudelit teisele, kõik oleneb konkreetsest pakkumisest (tehn olukord ja hind).

Endal ka jäänud rohkem Domikas silma....lugedes bikeris ja mujal positiivseid kommentaare.....kuigi XTZ välimus mulle isiklikult meeldib nagu rohkem.....aga jah tähtsamad on sõiduomadused.
Samas olen viimased kuu-kaks vaadanud ja ega Domikaid eriti ei liigugi(al '90a ja hinnaskaalal kuni 27K eeki)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Mul natsa üle kuu XTZ 750 istumise all, pole küll maastikule ega kruusale sattunud (lähim 2.5 km kruusalõik mida 1 tuttav 2 aastat tagasi siin saare peal nägi on ca200 km eemal). Sõidetavus ja isteasend mulle (pikakoivaline 85kg) täpselt sobiv, linnas hea "lamavaid politseinikke" võtta ja ummikutes telgjoontpidi lasta


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.