Vanaaegsed rollerid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Vanaaegsed rollerid
Siia teemasse kirjutage, milliseid huvitavaid vanaaegseid rollereid olete näinud või omanud. Võimaluse korral pilt kah 
Mul on endal olnud niisugune huvitav vanaaegne roller nagu Honda EVE.
See oli tegelt päris hea. 50cc ja tippkiirus 55 km/h


Mul on endal olnud niisugune huvitav vanaaegne roller nagu Honda EVE.
See oli tegelt päris hea. 50cc ja tippkiirus 55 km/h


Mul on siis Yamaha Jog...Kuskil aastast 1983 vms.See on Jaapani turu jaoks ja sealt ka saadetud.Kiirus on nii vahelduva eduga 55-70.70 saaks siis ka kui seal kolv ja rõngad ära vahetada
http://www.bikepics.com/pictures/655558/

Honda CB600
-
Teema algataja
Minul oli kunagi selline huvitav taburett nagu Suzuki Love aastast 1992. Päris lahe oli, isegi tuuleklaas oli olemas
http://www.is.svitonline.com/sat/img_new/love.jpg

http://www.is.svitonline.com/sat/img_new/love.jpg
-
Teema algataja
-
Teema algataja
mul oli Vjatka b150 1958 aasta.. liikus 90km/h 3 käsikäiku..tubli masin, igati töökindel.
Viimati muutis Hotrod, 21 Jaan 2007, 19:16, muudetud 1 kord kokku.
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Mis peaks enamvähem asjaliku teema (erinevalt ~50% rolleriosa teemadest), kuhu ei ole isegi läbu tekkinud (erinevalt ~90% rolleriosa teemadest), kinni panema või kustutama?doffen kirjutas:Kuna teemal huvilisi pole, siis ma paluksin panna foorumi moderaatoril, see teema LUKKU ja KUSTUTADA.
Kustutamisele lähevad tavaliselt vaiud täielikult sobimatud teemad ja lukku seljuhul, kui kas tõstatatud probleem leidis lõpliku lahenduse või tekkinud läbu korral kasutajad hoiatustest aru ei saa ja läbu ei lõpeta.
Igasugused sellised "kõvameeste" LUKKU! karjumised viivad vaid antud kasutaja ja kõigi tema tehtud foorumi postituste kõrgendatud tähelepanu alla võtmiseni.
hälvik
-
Teema algataja
esiteks: ei ole ma mingi ´´kõvamees´´oldmoped kirjutas:Mis peaks enamvähem asjaliku teema (erinevalt ~50% rolleriosa teemadest), kuhu ei ole isegi läbu tekkinud (erinevalt ~90% rolleriosa teemadest), kinni panema või kustutama?doffen kirjutas:Kuna teemal huvilisi pole, siis ma paluksin panna foorumi moderaatoril, see teema LUKKU ja KUSTUTADA.
Kustutamisele lähevad tavaliselt vaiud täielikult sobimatud teemad ja lukku seljuhul, kui kas tõstatatud probleem leidis lõpliku lahenduse või tekkinud läbu korral kasutajad hoiatustest aru ei saa ja läbu ei lõpeta.
Igasugused sellised "kõvameeste" LUKKU! karjumised viivad vaid antud kasutaja ja kõigi tema tehtud foorumi postituste kõrgendatud tähelepanu alla võtmiseni.
teiseks: see teema sulgemine oli vaid ettepanek
kolmandaks: ma vabandan selle pärast
ja püüan end ohjeldada.

-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
mul on vjatka 150 M garaažis. aastast '73. mootor täiesti töökorras, pidurid kaa, ainuke mis on korrast ära on tuled-viled. enamasti pirnid läbi. värvikombinatsiooniga roheline valge.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Sõbral on ka 200-ne suur pirkas. 4 käiku, üleeelmine suvi sai kõvasti sõidetud.
Annab korda teha, kõik olemas. Vaja spidot( amratuuri nagu) juhtmetest panime käima, starter jms olemas.
Mõnus oli sõitga, enamasti sai kiirendades 3-manda sisse, siis tuli keerata.
Kiirendus oli üsna hea, häält tegi ka mehiselt, ja on meeles kohti, kus tuli vahetada( et teisele sõita anda) ,aga mingi imenipiga oli kolmas sees, ja siis sõber lasi siduri lahti, mina hoitsin ühest lenksu poolest, tema teisest, ja masin läks järjest edasi, mõlemad tirisime täiega, ja kusjuures oli mingine väike küngas sealt läks ka üle ära, siiis sain korralikult siduri alla vajutada =P. Kiirust ei tea, usun, et 80-100km/h.
edit: nime ei tea, või ei tule meelde.
Annab korda teha, kõik olemas. Vaja spidot( amratuuri nagu) juhtmetest panime käima, starter jms olemas.
Mõnus oli sõitga, enamasti sai kiirendades 3-manda sisse, siis tuli keerata.
Kiirendus oli üsna hea, häält tegi ka mehiselt, ja on meeles kohti, kus tuli vahetada( et teisele sõita anda) ,aga mingi imenipiga oli kolmas sees, ja siis sõber lasi siduri lahti, mina hoitsin ühest lenksu poolest, tema teisest, ja masin läks järjest edasi, mõlemad tirisime täiega, ja kusjuures oli mingine väike küngas sealt läks ka üle ära, siiis sain korralikult siduri alla vajutada =P. Kiirust ei tea, usun, et 80-100km/h.
edit: nime ei tea, või ei tule meelde.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
- Asukoht: tallinn/luige
...
isal garaaazis täielikult korda tehtud tuula
kõige vanem väljalase ja täiesti originaal. Värv on uus ainult.

kõige vanem väljalase ja täiesti originaal. Värv on uus ainult.
RS 125
gangsta kirjutas:Arvatavasti turist.Robskar kirjutas:Sõbral on ka 200-ne suur pirkas. 4 käiku, üleeelmine suvi sai kõvasti sõidetud.
edit: nime ei tea, või ei tule meelde.
A muide, see selline emalaev, millel on käiguvahetus ja pidurdus hoob nagu seal kohas, kus jalgu hoiad. Enda ees vms, istud nagu rolleri peal, mai tea,äkki keegi mõtleb midagi muud.
Kas see ei ole mitte Tuula 200 ?Robskar kirjutas:gangsta kirjutas:Arvatavasti turist.Robskar kirjutas:Sõbral on ka 200-ne suur pirkas. 4 käiku, üleeelmine suvi sai kõvasti sõidetud.
edit: nime ei tea, või ei tule meelde.
A muide, see selline emalaev, millel on käiguvahetus ja pidurdus hoob nagu seal kohas, kus jalgu hoiad. Enda ees vms, istud nagu rolleri peal, mai tea,äkki keegi mõtleb midagi muud.
Kodus oli üksvahe selline eest ümmarguse porilauaga ja käiguvahetus oli seal jalgade juures. Sel oli isegi jalgpidur lukustamisega ehk siis nagu "käsipidur" - viimane asjaolu võis oleneda sellest, et see oli muravei.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Nõukogude rolleritest rääkides:
Tagapidur ja käiguvahetus on jalgadega kõigil "tuulalistel" - tula, tulitsa, turist, muravei. Samuti on neil kõigil ka mootor põhimõtteliselt sama - T200 või selle mingi lisatähega modifikatsioonid. 200cc, 4 käiku.
Pidur jalaall on ka kõigli vjatkadel ja elektronil aga neil on käiguvahetus käega. 150cc, 3 käiku.
Tagapidur ja käiguvahetus on jalgadega kõigil "tuulalistel" - tula, tulitsa, turist, muravei. Samuti on neil kõigil ka mootor põhimõtteliselt sama - T200 või selle mingi lisatähega modifikatsioonid. 200cc, 4 käiku.
Pidur jalaall on ka kõigli vjatkadel ja elektronil aga neil on käiguvahetus käega. 150cc, 3 käiku.
hälvik
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Ohh aegu... oli kunagi tuttaval Cezeta - 175cc CZ-mootoriga UFO
Aastaid hiljem kui juhuslikult meenus ja küsima läksin, olin hiljaks jäänud VAID 2 nädalat.
Pmst oli siis veaks vaid kokkujooksnud kolvigrupp. Paar kuud hiljem suutsin leida vaid kere. Nii palju siis noortest taastajatest...
Aastaid hiljem kui juhuslikult meenus ja küsima läksin, olin hiljaks jäänud VAID 2 nädalat.

omal selline...varsti vean omale ka ühe muravei kastika siis
vjatka elektron 150cc


vjatka elektron 150cc


Jossu!
www.sapikaklubi.org
www.sapikaklubi.org
-
Teema algataja
Ma arvan, et mul oli kõigekahtlasem roller
Honda Tact 81 aasta!
Mootoriks 49cc sissepritse, hullem nusserdis!
Aga muidugi minek oli oma aasta kohta hea, mingi 70 km/h läks edasi kahekesi!
Aga ma loll laps kõhkusin selle ära! :S
Esiteks, ruunasin täiega. Tuli kolvist tk välja lasin seista hakkasin uurima mis värk on lammutasin laiali sain tki kätte ja panin ta ilusti kokku tagasi, talvel sõitsin ta kohvika ja retsisin nüüd ta täielikult pulkadeks! Midagi on veel alles kah,

Honda Tact 81 aasta!
Mootoriks 49cc sissepritse, hullem nusserdis!
Aga muidugi minek oli oma aasta kohta hea, mingi 70 km/h läks edasi kahekesi!

Esiteks, ruunasin täiega. Tuli kolvist tk välja lasin seista hakkasin uurima mis värk on lammutasin laiali sain tki kätte ja panin ta ilusti kokku tagasi, talvel sõitsin ta kohvika ja retsisin nüüd ta täielikult pulkadeks! Midagi on veel alles kah,
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.