Keeway-CPI;portsumpa või lihtsalt sirge leegitoru
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Keeway-CPI;portsumpa või lihtsalt sirge leegitoru
Kui suur tuleb vahe tippkiiruse ja kiirenduse suhtes vahe kui panna rollerile lihtsalt nö "tuuningkomplekt" is oleva sirge leegitoru + jätta stock sumps või panna sportsummuti? Kas keegi teab sportsummuti ~Leovince TT hinda ja kust osta saaks(tartus). Rolleriks Keeway Matrix.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Re: śportsumpa või lihtsalt sirge leegitoru
Leegitorupiiraja eemaldamisel CPI-l kasvas kiirus gps-i u. 10-13km/hrccmtrx kirjutas:Kui suur tuleb vahe tippkiiruse ja kiirenduse suhtes vahe kui panna rollerile lihtsalt nö "tuuningkomplekt" is oleva sirge leegitoru + jätta stock sumps või panna sportsummuti? Kas keegi teab sportsummuti ~Leovince TT hinda ja kust osta saaks(tartus). Rolleriks Keeway Matrix.
Kui ka variaatori piiraja eemaldada siis 5-7km/h, oleneb sissesõidust.
Kiirendus muutub suhteliselt vähe 60m aeg muutus 0.1 sec paremaks.
Kui võtta ära variaatori piiraja ja siis leovince TT summuti panna siis saad kiiruseks gps nii u. 70km/h. kiirendus kõvasti parem.
Soovitan ära vahetada survevedru malossi valge vastu, sellega rahuldad oma kiirenduse soovi, u. 150kr kui sportsummuti paned võid ka kollast vedru proovida. Siis ka valged sidurivedrud u. 120kr.
Need vedrud stockis küllalt kehvad!
-
Teema algataja
seib varioaatorist eemaldatud. Selge, et sportsumpa kõvasti ikka parem. Nagu ma aru sain Leovince TT sumpa sobib keewayle ja pidi kõige parem ka sellisele rollerile. Muide mis hinnaga ja kust seda saab? Üldiselt eelarve rolleri mootori peale 5000- 6000.- ja kas keegi on leidnud keeway matrixi projekti vms? hetke nimekiri:
:Sportsummuti Leovince TT
:Kollased sidurivedrud
:valge survevedru
:düüs- koonukas?
:nõela tõsta astme võrra
ma olen rollerite kohal täielik võhik aga need soovitas mulle sõber peale panna. Lasen need "Wildridersis" peale panna ja sest ise ju täpselt ei oska. Äkki keegi oskab midagi veel pakkuda?
:Sportsummuti Leovince TT
:Kollased sidurivedrud
:valge survevedru
:düüs- koonukas?
:nõela tõsta astme võrra
ma olen rollerite kohal täielik võhik aga need soovitas mulle sõber peale panna. Lasen need "Wildridersis" peale panna ja sest ise ju täpselt ei oska. Äkki keegi oskab midagi veel pakkuda?
-
Teema algataja
Technigas Next-R sobib väga hästi lahjema/keskmise tuuninguga rollerile, eriti CPI/Keeway mootorile. Ka hind on tal väga normaalne.
Kui plaanis möni kangem silinder peale panna siis LeoVince ZX vöi TT oleks muidugi paremad, aga ka kallimad ja ei anna nii suurt vahet performace'is.
OT: Kui eelarveks u. 5 k siis ka lisaks parem variaator - Multivar vöi Speed Control Eco kit, viimasega saab ka rihma kohe kaasa ( 1200-1500.-) ; 17.5 mm karburaator - DellOrto PHVA + uus sisselaskekollektor ( u. 1200.- ) ; Stockist 1.5g kergemad rullid (stock on 6.5g) ; kollane survevedru ja rohelised sidurivedrud ( u. 300.- ) ; Koonusfilter ,soovitan vahtelemendiga ( u.300.-) ; välja vöib ka vahetada Reed Valve möne kangema vastu.
Mina panen enda Focusele sellise seti peale ja siis olen rahul.
Kui plaanis möni kangem silinder peale panna siis LeoVince ZX vöi TT oleks muidugi paremad, aga ka kallimad ja ei anna nii suurt vahet performace'is.
OT: Kui eelarveks u. 5 k siis ka lisaks parem variaator - Multivar vöi Speed Control Eco kit, viimasega saab ka rihma kohe kaasa ( 1200-1500.-) ; 17.5 mm karburaator - DellOrto PHVA + uus sisselaskekollektor ( u. 1200.- ) ; Stockist 1.5g kergemad rullid (stock on 6.5g) ; kollane survevedru ja rohelised sidurivedrud ( u. 300.- ) ; Koonusfilter ,soovitan vahtelemendiga ( u.300.-) ; välja vöib ka vahetada Reed Valve möne kangema vastu.
Mina panen enda Focusele sellise seti peale ja siis olen rahul.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Juppe saab tellida, meil siin bikeris on kasutaja gert250 ntx, kes tegeleb juppide tellimisega.rccmtrx kirjutas:K-1 need asjad, eriti need varioaatorid möllud saab eestist ka või ainult kuskilt tellides(anna ming lehekülg) ? Mis se Reed Valve on või milleks?
MSN: gertkajak@hotmail.com
Vöi siis http://www.zone.ee/miQ-scooter/
Vöi siis http://fuse.unlimited.pri.ee/index.html
Reed valve kohta loe terviseks - http://en.wikipedia.org/wiki/Reed_valve
Tegelikult pole vaja päris uut osta, lihtsalt klapid kergemate vastu välja vahetada ( mingi Malossi carbon vms )
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
leovinzi TT peaks veits odavam olema kui next r.
Mina soovitaks aga peake panna 50ccm malossi või polini sport silindri(1500-1600.-), sumpa(leovinzi zx, tt või next r) (hind umbes 1700-2000), ja uus vario.
Sisselaset ma küll vahetama ei hakkaks kuna sellel peaks juba niigi piisavalt suur olema ja karpa on ka suht paras juba 16,5.
Ära tuleb ka kindlasti vahetada survevedru, sidurivedrud, düüsid. See kas sa koonuse paned on su oma asi.
Silinder tuleks cpidel/keewaydel ära vahetada sest see ei taha eriti kaua vastu pidada, kui midagi juba tehtud on.
Mina soovitaks aga peake panna 50ccm malossi või polini sport silindri(1500-1600.-), sumpa(leovinzi zx, tt või next r) (hind umbes 1700-2000), ja uus vario.
Sisselaset ma küll vahetama ei hakkaks kuna sellel peaks juba niigi piisavalt suur olema ja karpa on ka suht paras juba 16,5.
Ära tuleb ka kindlasti vahetada survevedru, sidurivedrud, düüsid. See kas sa koonuse paned on su oma asi.
Silinder tuleks cpidel/keewaydel ära vahetada sest see ei taha eriti kaua vastu pidada, kui midagi juba tehtud on.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
ega muude osade vahetamine otseselt ei muuda su mootoritööd ju, vaid ülekannet.rccmtrx kirjutas:non-smoking kirjutas:10 000km peab küll kus u. 5000km on sõitnud sportsmmutiga!
ma ei piirdu vaid sportsummutiga...
Aga koonusõhufiltri paigadamisel soovitan seda hooldada tihedamalt, sest kui sealt mustust läbi tuleb, mida muidugi tuleb siis mootori eluiga väheneb tuntavalt.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kui paned suurema düüsi või suurema karpa, siis saab masin rohkem bensiini peale, aga õhukogus jääb samaks.rccmtrx kirjutas:ei teagi nüüd kas koonukat panna. muudab oluliselt kiirend/kiirust?
Aga õhu ja bensiini vahekord peab jääma samaks.
Stock õhufilter ei lase küllalt õku läbi ja masin ei hakka korrlikult tööle.
Kui sul on sportsummuti siis mootor suudab ühes ajaühikus rohkem kütet kulutada selle arvelt, et sportsummuti on avatum ja sealt saab rohkme gaase ajaühikus välja. Kõik sisselase ja väljalase peavad olema taskaalus, kunagi ei ole nii, et vahetan summuti või sportsinideri ära ja nüüd on mul hull püss valmis.
Siit järeldus kui tahad oma summutist või sport sinindrist maksimaalset välja pigistada siis on soovituslik suurem karburaator (düüs)koonusõhufilter või vabamalt hingav filter. (Ise soovitan savmm filtreid)
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Karburaator siis juba kahh.rccmtrx kirjutas:Plaan panna uus silinder Polini Sport 70cc ainult 2090.-, õhufilter Polini evolution 625.- , mingi TNT vario 1250.- , sportsummuti techigas next r 2290.- , Polini sidurivedrud 250.-. Jupid valitud Cpi mootori järgi (sobimine). Kas oleks veel mis vajaks vahetamist?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Enne katseta originaalkarburaatoriga ära(suuremate düüsidega ka), kuigi arvan, et originaal 14mm(CPI mootoreid on ka 12mm karburaatoriga) võib selliste pöörete kättesaamiseks väheks jääda. Soovitatakse 70 kuubisele 17-22mm. Suurema karburaatoriga ka sisselaske kollektor peab suuremale karburaatorile vastama.rccmtrx kirjutas:karburaator Arreche 17,5mm või 19 mm? Silindril märgiti pöördeid kuni 10500p/min aga leovince zx l on kuni 9500p/min kas see loeb midagi??
-
Teema algataja
Ma arvan et 17,5 mm. sobib küll aga pean ikka uurima. algul sportsumps aga pärast ka silindrit ehk arvutamise tulemusena hakkab eelarve lõpu poole jõudma.kuna lasen need jupid kuskil töökojas peale panna, läheb see ka maksma. See düüsi ja koonusfiltri asi jääb veits segaseks aga "otsing abiks". küsimus, et hetkel gaasitross katki aga tehakse garantiis korda. Mis põhjustab gaasitrossi katkimineku??? peale "tuuningut" garantii kaob ja peab ise tähele panema
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Enda Piaggiol oli ka Polini 70ccm Sport. Alguses oli summutiks Leo ZX, mille vahetasin peale mõnda ega välja Yasuni R-i vastu. Tulemus oli tunduvalt parem Yasuniga. Aga tõenäoliselt paneb Minarelli väntvõll pillid kokku kui endale Spordi koos Yasuniga ostad, kuna pöörded lähevad võrdlemisi kõrgeks võrreldes ZXiga. Kuna Minarellidel millegipärast alla igasugust arvestust on väntvõllid soovitaks sul selle ära vahetada - ntx Sceed või RMS SuperCompetitoni vastu. Kui väntvõlli siiski vahetada ei soovi siis kindlasti uus tugevadatud sõrmelaager. Niipalju veel Minarelli väntvõlli kohta, et isegi korralikult timmis DR Evo tõmbas kepsulaagri läbi. Koos väntvõlliga tuleks panna ka uued laagrid ja simmerlingid. Soovitaks isegi C3 laagreid, sest vibra on tunduvalt vähem nendega.rccmtrx kirjutas:Plaan panna uus silinder Polini Sport 70cc ainult 2090.-, õhufilter Polini evolution 625.- , mingi TNT vario 1250.- , sportsummuti techigas next r 2290.- , Polini sidurivedrud 250.-. Jupid valitud Cpi mootori järgi (sobimine). Kas oleks veel mis vajaks vahetamist?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.