Aprilia Pegaso Trail
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Aprilia Pegaso Trail
Kuna on plaanis kevadeks soetada selline sõiduriist, siis paluksin omanike arvamusi. Olen ratast paar korda ihusilmaga näinud ja korra ka seljas istunud. Välismaised saidid kubisevad põhilisest sama ratta Strada mudeli kommentaaridest aga tahaks Traili kohta arvamusi kuulda.
Kui keegi leiab mõne ingliskeelse review - siis palun mulle linkida - mu googeldamisoskusest ei piisanud igatahes, et midagi sellist leida.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Vabalt võib ka privasse kirjutada mulle.
Ostsin Traili selleks, et üksi ja ekstreemsemalt sõita vahel kergema rattaga, mis siiski matkamist ka kannatab. Mitte krossi sõitmiseks või mudaaukudes möllamiseks, vaid pigem kruusal, külavaheteedel ja muidu viletsemates oludes kulgemiseks. Sõitsin siiani põhiliselt Caponordiga, sageli kahekesi, enamus asfaldil.
Kuna olin enne proovinud ka vanemat Pegasot ja ka BMW 650 GS-i, siis koheselt oli positiivne see, et ratas on kergem ja teravama minekuga (kuigi võimsusnumbrid samad). Panin suhteliselt kohe ka sportsumpsid, -mis tegid mineku veel teravamaks (isegi tänavaleegaalsete sõeladega). sõelad välja - minek veel paremaksm, aga minu pea terveid päevi sellele plärinale vastu ei pidanud reisi ajal. Nii et matkates sõelad sees.
Positiivse poole pealt:
-Piisavalt mugav ja sobiv pikkadeks sõitudeks (üksi).
-Piisavalt terav, stabiilne kruusal ja kividel, hea kallutada asfaldil.
-Tuuleklaas pakub üllatavlt head kaitset isegi 130-140 juures (sain ka 162 km/h kätte, aga siis mõnus küll enam polnud)
-sadula all ülisuur panipaik
-suht pika amordikäigu juures ulatuvad jalad maha (olen 178 pikk). Ka saab tagavedrustust reguleerida vastavalt soovile.
-moodne ja funktsionaalne elektroonika - pardakompuuter ja dioodtuled. -Võimas kaugtuli
-kukkumisel eriti ei purune midagi
-on olnud töökindel - esimesed 10000 km vähemalt (Suunatulesid saab näiteks pikalt lõhkuda, et kõik dioodid ära kustuksid

Negatiivset:
- Paagikotiga halb tankida selle luugi pärast
- Standardis puuduvad käekaitsed
- 19" esirattale piiratud rehvivalik
Rohkem nagu ei tulegi momendil meelde.
Matkamine võib täie rauaga alata!
Enamuse päevadest kasutan koju-tööle-koju sõitudel Tallinnas aga vahetevahel niisama ringi sõitmiseks. Vaja ju ikkagi kogemusi omandada.
Kuna paljud tootjad ei avalda motikatel kütuse kulunumbreid, siis siinkohal minu numbrid: ca 5 L/100 km linnas ja ca 4 L/100km maanteel. Eks see oleneb kiirustest ja gaasirulli keeramise aktiivsusest parasjagu. Sai ka pikem ots kruusal sõidetud ja kartus käitumise pärast oli ennem suurem, kui asi tegelikult oli. Saab kiiresti sõita küll. Nojah, pidama saamine ohu puhul võib probleemiks saada. Nagu ehk iga pooltänavarehvidel motikaga. Üldjoontes olen väga rahul. Mis võib-olla natuke häirib, et ühtlasel kiirusel ca 3000 pöördel kipub mootor natuke jõnksutama. Esialgu siis nii palju.
Nimelt sõitnud palju kruusa, metsateid, liivaseid radu jmt asfaldiväliseid teid. Halvaks kogemuseks ostus see kui metsarajal tugijalaandur vastu väikest kändu puruks läks ning masinaga ei õnnestunud edasi sõita (aitasid näpitsad ja juhtmed kokku), aga asi selles et antud andur kõige madalam koht ja suunaga ettepoole. Vanematel mudelitel on kenasti tahapoole suunaga, ei ole võimalust vastu midagi sõites, seda puruks teha. Teine probleem, suunatulede kinnitusjala (vmt) materjal piisavalt rabe ning kruusa ja auklike teede tõttu lihtsalt põrumise tagajärel murdusid (ei ole mõtet öelda et olen kukkunud vmt, lihtsalt pole, silme all metsarajal vajus lahti/katki).
Üldiselt sõidurõõmu masinaga jagub.
Ka mul on tulnud juba mõned korrad poodi uute suundade järgi minna. Tekkis mõte, et ehk on odavam asendada orig.suunad selliste painduvate suunapulgakestega. Pole veel mõtet teoks teinud pole ka selliseid dioodpulkasid silma jäänud.
Ja kukkumisel kipub radiaator esimesena löögi vastu võtma - tagajärjeks lahti tulnud neetkinnitused.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.