Aprilia Pegaso Trail

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Aprilia Pegaso Trail

Lugemata postitus Postitas efendi »

Tere

Kuna on plaanis kevadeks soetada selline sõiduriist, siis paluksin omanike arvamusi. Olen ratast paar korda ihusilmaga näinud ja korra ka seljas istunud. Välismaised saidid kubisevad põhilisest sama ratta Strada mudeli kommentaaridest aga tahaks Traili kohta arvamusi kuulda.

Kui keegi leiab mõne ingliskeelse review - siis palun mulle linkida - mu googeldamisoskusest ei piisanud igatahes, et midagi sellist leida.
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

http://www.topspeed.com/motorcycles/apr ... 16403.html

vastuse leidmiseks kulus ca 1 minut
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

Vastus 5 minutiga

Aprillis läheb ostuks.
Keep momentum
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mella kirjutas:
http://www.topspeed.com/motorcycles/apr ... 16403.html

vastuse leidmiseks kulus ca 1 minut
sellelt lingilt saadeti kannikasssse täpselt 0,0573465625 sekundiga...

TopSpeed.com Server Busy, please wait...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kommionu kirjutas:
sellelt lingilt saadeti kannikasssse täpselt 0,0573465625 sekundiga...

TopSpeed.com Server Busy, please wait...
Et nagu keegi siinsest rahvast on süüdi, et sa seda lehte ei näe? või mis su posti mõte oli?
Dlja osobõh tupõh: proovi hiljem veelkord.
Kasutaja avatar

Teema algataja
efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

Suur tänu härrased.
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

capo

Lugemata postitus Postitas capo »

Efendil küll juba ratas käes, seega pole teda vaja enam "ära rääkida". Aga kui kelllgi veel Pegaso Traili kohta küsimusi peaks olema, jagan oma kogemust hea meelega. Eelmisel suvel kogusin ligi 10 000 km Trailiga ja üht-teist oskaksin ilmselt kommenteerida. Niipalju veel, et panin peale Gianelli sportsummutid, mis asja tunduvalt paremaks tegid.
Vabalt võib ka privasse kirjutada mulle.
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

capo, äkki paned siia kirja oma positiivsed ja negatiivsed kogemused. Milleks neid ikka varjata. Ka parimatel tegijatel juhtub apsakaid, kui negatiivse poole pealt rääkida. Aga see ju ei pruugi tähendada, et asi üldkokkuvõttes kehv oleks.
Keep momentum

capo

Lugemata postitus Postitas capo »

Kogemused siis:
Ostsin Traili selleks, et üksi ja ekstreemsemalt sõita vahel kergema rattaga, mis siiski matkamist ka kannatab. Mitte krossi sõitmiseks või mudaaukudes möllamiseks, vaid pigem kruusal, külavaheteedel ja muidu viletsemates oludes kulgemiseks. Sõitsin siiani põhiliselt Caponordiga, sageli kahekesi, enamus asfaldil.
Kuna olin enne proovinud ka vanemat Pegasot ja ka BMW 650 GS-i, siis koheselt oli positiivne see, et ratas on kergem ja teravama minekuga (kuigi võimsusnumbrid samad). Panin suhteliselt kohe ka sportsumpsid, -mis tegid mineku veel teravamaks (isegi tänavaleegaalsete sõeladega). sõelad välja - minek veel paremaksm, aga minu pea terveid päevi sellele plärinale vastu ei pidanud reisi ajal. Nii et matkates sõelad sees.
Positiivse poole pealt:
-Piisavalt mugav ja sobiv pikkadeks sõitudeks (üksi).
-Piisavalt terav, stabiilne kruusal ja kividel, hea kallutada asfaldil.
-Tuuleklaas pakub üllatavlt head kaitset isegi 130-140 juures (sain ka 162 km/h kätte, aga siis mõnus küll enam polnud)
-sadula all ülisuur panipaik
-suht pika amordikäigu juures ulatuvad jalad maha (olen 178 pikk). Ka saab tagavedrustust reguleerida vastavalt soovile.
-moodne ja funktsionaalne elektroonika - pardakompuuter ja dioodtuled. -Võimas kaugtuli
-kukkumisel eriti ei purune midagi
-on olnud töökindel - esimesed 10000 km vähemalt (Suunatulesid saab näiteks pikalt lõhkuda, et kõik dioodid ära kustuksid :-))

Negatiivset:
- Paagikotiga halb tankida selle luugi pärast
- Standardis puuduvad käekaitsed
- 19" esirattale piiratud rehvivalik

Rohkem nagu ei tulegi momendil meelde.
Kasutaja avatar

Teema algataja
efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas efendi »

Kevade poole tahaks kuulda kuidas need Gianellid kõlavad - mõte juba sinnapoole liigub :
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

Paneks siis natuke oma tähelepanekuid selle isendi kohta. Hetkeks siis ca 1300 km odomeetril. Sai muretsetud koos kõikide lisadega: paagikott paagikattega, tagakast kinnitusraami ja seljatoega, küljekohvrid kinnitustega ja viimasena veel süsinikkiud käekaitsed.
Matkamine võib täie rauaga alata!
Enamuse päevadest kasutan koju-tööle-koju sõitudel Tallinnas aga vahetevahel niisama ringi sõitmiseks. Vaja ju ikkagi kogemusi omandada.
Kuna paljud tootjad ei avalda motikatel kütuse kulunumbreid, siis siinkohal minu numbrid: ca 5 L/100 km linnas ja ca 4 L/100km maanteel. Eks see oleneb kiirustest ja gaasirulli keeramise aktiivsusest parasjagu. Sai ka pikem ots kruusal sõidetud ja kartus käitumise pärast oli ennem suurem, kui asi tegelikult oli. Saab kiiresti sõita küll. Nojah, pidama saamine ohu puhul võib probleemiks saada. Nagu ehk iga pooltänavarehvidel motikaga. Üldjoontes olen väga rahul. Mis võib-olla natuke häirib, et ühtlasel kiirusel ca 3000 pöördel kipub mootor natuke jõnksutama. Esialgu siis nii palju.
Keep momentum

harps

Lugemata postitus Postitas harps »

Omanud antud isendit veidi aega, tooks ka mõne negatiivse külje välja, kuna positiivsed on juba toodud ja täiesti päri nendega.
Nimelt sõitnud palju kruusa, metsateid, liivaseid radu jmt asfaldiväliseid teid. Halvaks kogemuseks ostus see kui metsarajal tugijalaandur vastu väikest kändu puruks läks ning masinaga ei õnnestunud edasi sõita (aitasid näpitsad ja juhtmed kokku), aga asi selles et antud andur kõige madalam koht ja suunaga ettepoole. Vanematel mudelitel on kenasti tahapoole suunaga, ei ole võimalust vastu midagi sõites, seda puruks teha. Teine probleem, suunatulede kinnitusjala (vmt) materjal piisavalt rabe ning kruusa ja auklike teede tõttu lihtsalt põrumise tagajärel murdusid (ei ole mõtet öelda et olen kukkunud vmt, lihtsalt pole, silme all metsarajal vajus lahti/katki).
Üldiselt sõidurõõmu masinaga jagub.

Maunts

Lugemata postitus Postitas Maunts »

Ka mul on tulnud juba mõned korrad poodi uute suundade järgi minna. Tekkis mõte, et ehk on odavam asendada orig.suunad selliste painduvate suunapulgakestega. Pole veel mõtet teoks teinud pole ka selliseid dioodpulkasid silma jäänud.

Ja kukkumisel kipub radiaator esimesena löögi vastu võtma - tagajärjeks lahti tulnud neetkinnitused.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”