1. leht 1-st
Kiirust pole, kiirendus 0.
Postitatud: 17 Dets 2006, 01:07
Postitas AsiOnAeroxis
Juppid mis peal on:
*Athena Sporting sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]
*Malossi 3,5g rullid
Lühidalt:
Alguses pöördeid ei saa mitte kuidagi. Siis venin kuni 20 km/h ja siis kiirendab päris korralikult kuni 60'nini. Üle 60'ne ei saa. Märkasin ka seda, et külmalt võib tõmmata väga hästi. 0-80 kiirendab põmst . hetkega, aga kui seisma jääda/kiirus maha lasta, siis edasi ei liigu enam.
Hetkel asjad mis nõuavad vahetust:
*Siduriklotsid
Asjad, mis ma arvan, et aitaks:
*Survevedru jäigemaks (hetkel: stock. Arvan, et on võimalik selline asi, et rihm libiseb.)
*Võibolla ka sidurivedrud. Jäigemak? Näiteks valged? Äkki rohelised? Äkki kollased? Damn, mul on need kolm värvi olemas, aga nüüd ei tea, kas on neil üldse hetkel otstarvet?
*Sidurivedrude vahetus (hetkel: stock.)
Postitatud: 17 Dets 2006, 01:17
Postitas RKsilver
sidurivedrud pane algul kollased, kui viitsimist kusagilt sebida siis survekas ka kollane
Postitatud: 17 Dets 2006, 09:59
Postitas AsiOnAeroxis
Küsin siis suht järgi kohe, et kas on mõtet proovida valged survevedru valgete sidurivedrudega? Sõbral on malossi multivar'ist saadud valge survevedru. Ta müüks selle mulle heameelega maha, sest endal tal seda vaja ei ole. Aga kas mul on mõtet osta?
Postitatud: 17 Dets 2006, 10:29
Postitas RKsilver
multivari oma on pikem ja laiem see vedru

Postitatud: 17 Dets 2006, 13:30
Postitas crazyman14
tee siduri käpad korda ära siis hakka alles teisi asju vaatama
mul oli kuangi sama asi
Postitatud: 17 Dets 2006, 15:35
Postitas Heikster
Sidurivedrud ja survekas kindlalt ära vahetada!!
Postitatud: 17 Dets 2006, 17:07
Postitas xzburnoutzx
Ilmselt on asi siiski selles, et segu on kas väga vale või siis kolv kulunud. See, et külmana töötab tuleb sellest, et silinder pole paisunud ning mootor on üsna tihke. Siis kui mootor soojaks saab suureneb silinder natukene ja enam ei ole nii tihke, kui kolv on kulunud. See on 1 variant. Puhasta karpa ära ja pane c. 70 düüs sisse. Vaata mis siis teeb.
Postitatud: 17 Dets 2006, 19:04
Postitas AsiOnAeroxis
Tänan soovituste eest. Aga ei kujuta ette kuidas 4300- jõuab kolv ära kuluda
.
Okei, kaldun segupoole.
Keeran sisse täesti, ning siis hakkan väljapoole kruttima? Midagi peaks veel tegema? Ei ole kahjuks 70 düüs võtta.
Homme räägin Yamahaga.
Ou, EDIT: Segu on vale. Vähemalt nii ma arvan. Sumpa on väljalakse juurde on õline vms. Lähen karburaatori kallale. Nõela ka ülessepoole? Aga &%!# kuidas ma saan karburaatorile korralikult ligi aeroxi puhul? Korsitan kõik ümbert ära (kuidagi palju koristada, raam ka segab ju) või võtan karburaatori maha ja tegelen siis?
Postitatud: 17 Dets 2006, 19:10
Postitas mrhull
xzburnoutzx kirjutas:See, et külmana töötab tuleb sellest, et silinder pole paisunud ning mootor on üsna tihke. Siis kui mootor soojaks saab suureneb silinder natukene ja enam ei ole nii tihke, kui kolv on kulunud. .
Aga külmana kolv on paisunud? Mootori soojenedes paisuvad nii silinder kui kolb, seega abivajajal seda loba pole tarvis uskuda, mis see isik seletas.
Postitatud: 17 Dets 2006, 19:16
Postitas AsiOnAeroxis
Okei, ütleme, et äkki asi siiski on segu taga?
Lugesin ka teisi teemasid, igalpool karjutakse üksteise võidu Düüs ja Segu

.
Ämm, aga see õli või mis iganes sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] peal? Kas see ei ole märg kuidagi "x" moodi &@#¤ rõngastest?
Edit: Ämm, Gert ütles, et pane kollane survekas, ning kui see ei aita (eelnevalt siiski siduriklotsid

) siis vaatab edasi.
Võtame nii, et asi ei ole kiirenduse taga. Kiirendust tingivad sidurivedrud, aga kuidas jääb lõppkiirusega?
me@näpib segu. Kruvi sisse ja siis hakkan väljapoole keerama vms? Amm, ja kas Gynter-12 karburaatoril on kaa see imenõel vms?
Postitatud: 17 Dets 2006, 19:58
Postitas KrossiHimuline
Kõigepealt loe mitu keeret/poolkeeret sisse on siis alles hakka näppima...
Postitatud: 17 Dets 2006, 20:25
Postitas Timmo
kui ta sul õli välja pritsib siis võivad küll rõngad kulund olla.
Postitatud: 17 Dets 2006, 20:34
Postitas nm5
Timmo kirjutas:kui ta sul õli välja pritsib siis võivad küll rõngad kulund olla.
Kuule see õli jutt käib ju 4 taktiste kohta... kahtetaktistel peaks see täitsa normaalne asi olema kui sumbutist väljub veidike õli ja bensiini segu(väga väikestes kogustes).
Postitatud: 17 Dets 2006, 20:44
Postitas Timmo
Mul olid rõngad läbi ja pritsis ka õli sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] peale nüüd kompresioon parem ja õli ei tule tilkagi sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] peale.
Postitatud: 17 Dets 2006, 20:52
Postitas -bab0lat-
Kui õli pritsib siis on segu liiga rikas.
Segu näpi nii et keera 1,5 pööret välja ja siis kruti vaikselt niiakaua kui
paika saad.
segu on õige siis kui pöörded tühikäigul kõige kõrgemal on.
Postitatud: 17 Dets 2006, 20:55
Postitas Kämbu
Mis häält sul mootor teeb, kas käib puhtalt või pläriseb vms tundemärke?
Kui mootor puhtalt käib siis ei saa segus viga olla.
Kui alguses poob kinni, ja siis hakkab minema, siis on segu lahja.
Kui Mootor Paugub on segu lahja.
Kui mootor Pläriseb siis on segu rikas.
Kui mootor ei käi nagu normaalne siis proovi anda toorest, ja vaata kas läheb paremaks. Toores muudab segu rikkamaks.
Postitatud: 18 Dets 2006, 00:53
Postitas stage6
AsiOnAeroxis kirjutas:Küsin siis suht järgi kohe, et kas on mõtet proovida valged survevedru valgete sidurivedrudega? Sõbral on malossi multivar'ist saadud valge survevedru. Ta müüks selle mulle heameelega maha, sest endal tal seda vaja ei ole. Aga kas mul on mõtet osta?
See multivari valge survekas on vedelam kui stock,väga pehme ikka. Täiesti mõtetu asi.
Postitatud: 18 Dets 2006, 07:43
Postitas AsiOnAeroxis
Aga mul läheb roller täna 3000 'de järgsesse hooldusesse, kus pannakse peale kollane survekas

Postitatud: 18 Dets 2006, 17:37
Postitas AsiOnAeroxis
Sorri@Double post, aga selline lugu siis, et külma ilmaga liigub kõvasti paremini. Täna sai sõidetud ca. 10 KM ennem kui andis tunda. Tähendab andis tunda kohe laksust, aka kohe kiirendus null :/.
Sidur, eks?
Postitatud: 18 Dets 2006, 19:09
Postitas Vanquish
No endal oli suht taoline mure ja aitas survevedru vahetus;) (samamoodi külmalt liikus suht hästi 0-40 läks mul ka hästi. sealt venis 70 ja edasi rebis nagu loom jälle)
Postitatud: 18 Dets 2006, 19:17
Postitas Kämbu
Külma ilmaga liigub alati paremini, sest õhk on tihedam.