Kiirust pole, kiirendus 0.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
AsiOnAeroxis

Kiirust pole, kiirendus 0.

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Juppid mis peal on:

*Athena Sporting sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]
*Malossi 3,5g rullid

Lühidalt:

Alguses pöördeid ei saa mitte kuidagi. Siis venin kuni 20 km/h ja siis kiirendab päris korralikult kuni 60'nini. Üle 60'ne ei saa. Märkasin ka seda, et külmalt võib tõmmata väga hästi. 0-80 kiirendab põmst . hetkega, aga kui seisma jääda/kiirus maha lasta, siis edasi ei liigu enam.



Hetkel asjad mis nõuavad vahetust:

*Siduriklotsid



Asjad, mis ma arvan, et aitaks:

*Survevedru jäigemaks (hetkel: stock. Arvan, et on võimalik selline asi, et rihm libiseb.)
*Võibolla ka sidurivedrud. Jäigemak? Näiteks valged? Äkki rohelised? Äkki kollased? Damn, mul on need kolm värvi olemas, aga nüüd ei tea, kas on neil üldse hetkel otstarvet?
*Sidurivedrude vahetus (hetkel: stock.)
Viimati muutis AsiOnAeroxis, 17 Dets 2006, 10:11, muudetud 2 korda kokku.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

sidurivedrud pane algul kollased, kui viitsimist kusagilt sebida siis survekas ka kollane

Teema algataja
AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Küsin siis suht järgi kohe, et kas on mõtet proovida valged survevedru valgete sidurivedrudega? Sõbral on malossi multivar'ist saadud valge survevedru. Ta müüks selle mulle heameelega maha, sest endal tal seda vaja ei ole. Aga kas mul on mõtet osta?

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

multivari oma on pikem ja laiem see vedru :roll:

Teema algataja
crazyman14

Lugemata postitus Postitas crazyman14 »

tee siduri käpad korda ära siis hakka alles teisi asju vaatama :wink:
mul oli kuangi sama asi

Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Sidurivedrud ja survekas kindlalt ära vahetada!!
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Ilmselt on asi siiski selles, et segu on kas väga vale või siis kolv kulunud. See, et külmana töötab tuleb sellest, et silinder pole paisunud ning mootor on üsna tihke. Siis kui mootor soojaks saab suureneb silinder natukene ja enam ei ole nii tihke, kui kolv on kulunud. See on 1 variant. Puhasta karpa ära ja pane c. 70 düüs sisse. Vaata mis siis teeb.

Teema algataja
AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Tänan soovituste eest. Aga ei kujuta ette kuidas 4300- jõuab kolv ära kuluda ;).

Okei, kaldun segupoole.

Keeran sisse täesti, ning siis hakkan väljapoole kruttima? Midagi peaks veel tegema? Ei ole kahjuks 70 düüs võtta.

Homme räägin Yamahaga.


Ou, EDIT: Segu on vale. Vähemalt nii ma arvan. Sumpa on väljalakse juurde on õline vms. Lähen karburaatori kallale. Nõela ka ülessepoole? Aga &%!# kuidas ma saan karburaatorile korralikult ligi aeroxi puhul? Korsitan kõik ümbert ära (kuidagi palju koristada, raam ka segab ju) või võtan karburaatori maha ja tegelen siis?

mrhull
Postitusi: 158
Liitunud: 09 Aug 2005, 19:13

Lugemata postitus Postitas mrhull »

xzburnoutzx kirjutas:
See, et külmana töötab tuleb sellest, et silinder pole paisunud ning mootor on üsna tihke. Siis kui mootor soojaks saab suureneb silinder natukene ja enam ei ole nii tihke, kui kolv on kulunud. .
Aga külmana kolv on paisunud? Mootori soojenedes paisuvad nii silinder kui kolb, seega abivajajal seda loba pole tarvis uskuda, mis see isik seletas.

Teema algataja
AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Okei, ütleme, et äkki asi siiski on segu taga?

Lugesin ka teisi teemasid, igalpool karjutakse üksteise võidu Düüs ja Segu :D.

Ämm, aga see õli või mis iganes sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] peal? Kas see ei ole märg kuidagi "x" moodi &@#¤ rõngastest?


Edit: Ämm, Gert ütles, et pane kollane survekas, ning kui see ei aita (eelnevalt siiski siduriklotsid ;)) siis vaatab edasi.

Võtame nii, et asi ei ole kiirenduse taga. Kiirendust tingivad sidurivedrud, aga kuidas jääb lõppkiirusega?

me@näpib segu. Kruvi sisse ja siis hakkan väljapoole keerama vms? Amm, ja kas Gynter-12 karburaatoril on kaa see imenõel vms?

KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Kõigepealt loe mitu keeret/poolkeeret sisse on siis alles hakka näppima...
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

kui ta sul õli välja pritsib siis võivad küll rõngad kulund olla.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Timmo kirjutas:
kui ta sul õli välja pritsib siis võivad küll rõngad kulund olla.
Kuule see õli jutt käib ju 4 taktiste kohta... kahtetaktistel peaks see täitsa normaalne asi olema kui sumbutist väljub veidike õli ja bensiini segu(väga väikestes kogustes).
Aprilia RST 1000 Futura
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Mul olid rõngad läbi ja pritsis ka õli sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] peale nüüd kompresioon parem ja õli ei tule tilkagi sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] peale.
Pilt
Pilt

Teema algataja
-bab0lat-

Lugemata postitus Postitas -bab0lat- »

Kui õli pritsib siis on segu liiga rikas.
Segu näpi nii et keera 1,5 pööret välja ja siis kruti vaikselt niiakaua kui
paika saad.
segu on õige siis kui pöörded tühikäigul kõige kõrgemal on.

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Mis häält sul mootor teeb, kas käib puhtalt või pläriseb vms tundemärke?
Kui mootor puhtalt käib siis ei saa segus viga olla.
Kui alguses poob kinni, ja siis hakkab minema, siis on segu lahja.
Kui Mootor Paugub on segu lahja.

Kui mootor Pläriseb siis on segu rikas.

Kui mootor ei käi nagu normaalne siis proovi anda toorest, ja vaata kas läheb paremaks. Toores muudab segu rikkamaks.
Aprilia RS250 , CB600F HORNET

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

AsiOnAeroxis kirjutas:
Küsin siis suht järgi kohe, et kas on mõtet proovida valged survevedru valgete sidurivedrudega? Sõbral on malossi multivar'ist saadud valge survevedru. Ta müüks selle mulle heameelega maha, sest endal tal seda vaja ei ole. Aga kas mul on mõtet osta?


See multivari valge survekas on vedelam kui stock,väga pehme ikka. Täiesti mõtetu asi.
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"

Teema algataja
AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Aga mul läheb roller täna 3000 'de järgsesse hooldusesse, kus pannakse peale kollane survekas :)

Teema algataja
AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Sorri@Double post, aga selline lugu siis, et külma ilmaga liigub kõvasti paremini. Täna sai sõidetud ca. 10 KM ennem kui andis tunda. Tähendab andis tunda kohe laksust, aka kohe kiirendus null :/.

Sidur, eks?

Teema algataja
Vanquish

Lugemata postitus Postitas Vanquish »

No endal oli suht taoline mure ja aitas survevedru vahetus;) (samamoodi külmalt liikus suht hästi 0-40 läks mul ka hästi. sealt venis 70 ja edasi rebis nagu loom jälle)

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Külma ilmaga liigub alati paremini, sest õhk on tihedam.
Aprilia RS250 , CB600F HORNET
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”