sigaretisüütja ning istmesoojendus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
tasujatom

sigaretisüütja ning istmesoojendus

Lugemata postitus Postitas tasujatom »

kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja ning istmesoojendus. Istmesoojendusele tuleb kindlasti eraldi lüliti kuid kust kohast voolu võtmine ning kas on väga keeruline aretada ? Ärga mind maha materdage lollide küsimuste pärast, lihtsalt leidsin scorpio istmesoojenduse ning seda annaks nyyd istme nahka vahetades sinna alla panna, sigaretisüütaja oleks telefoni laadimiseks, sest enamus ajast suvel tsikli seljas.
Kasutaja avatar

-ShadowofDeath-
Postitusi: 318
Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
Asukoht: Saue

Re: Kas on võimalik ?

Lugemata postitus Postitas -ShadowofDeath- »

tasujatom kirjutas:
kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja ning istmesoojendus. Istmesoojendusele tuleb kindlasti eraldi lüliti kuid kust kohast voolu võtmine ning kas on väga keeruline aretada ? Ärga mind maha materdage lollide küsimuste pärast, lihtsalt leidsin scorpio istmesoojenduse ning seda annaks nyyd istme nahka vahetades sinna alla panna, sigaretisüütaja oleks telefoni laadimiseks, sest enamus ajast suvel tsikli seljas.
Kõik on võimalik, kui seda teha oskad ja palju aega on. Kõigepealt pead mõtlema kuidas ja kuhu panna.
PS! Nägin ka täna YSKIs istme soojendust.
Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: Kas on võimalik ?

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

tasujatom kirjutas:
kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja ning istmesoojendus.
Sellise teemaga peaksid pöörduma ikka spetsialistide poole.. s.t. ROLLERI FOORUMISSE!!!!

Sealsed tegelased suht osavad oma rolleritele igasugu nikerdisi (Põhjavalgustus, Kõlarid, TÜMM ja vaginaalne vibromassaazi aparaat :P ) külge monteerimaks....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Kas on võimalik ?

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Kommionu kirjutas:
tasujatom kirjutas:
kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja ning istmesoojendus.
Sellise teemaga peaksid pöörduma ikka spetsialistide poole.. s.t. ROLLERI FOORUMISSE!!!!

Sealsed tegelased suht osavad oma rolleritele igasugu nikerdisi (Põhjavalgustus, Kõlarid, TÜMM ja vaginaalne vibromassaazi aparaat :P ) külge monteerimaks....
Või siiski mitte pöörduma rolleri teemasse

netis leidub igat sorti infot :
istmesoojendus: http://www.checkcorp.com/seat-heater/sp ... rcycle.asp
Sigaretisüütaja kohta küsi Piipzu käest, ta istutas oma Katõmmile sellise kasuliku vidina
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: Kas on võimalik ?

Lugemata postitus Postitas hannes »

tasujatom kirjutas:
kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja... sigaretisüütaja oleks telefoni laadimiseks...
Kõigiti kaval mõte. Seda enam, et on veel mitmeid kavalaid vidinaid, mida sealt kaudu toitega varustada saab.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

Mina panin sigarisüütaja istme alla. Otse aku klemmi kylge, sest juhtme vahel kaitse.
Sealt jooksutan GPS i ja laen ka telefoni.
Istmesoojenduse kohta pole proovinud - mul kann soe - isegi tuline.
Kui tahad välja panna kuskile pesa, siis mine Piritale Thore paadipoodi ja võta paadi sigaripesa - kummikate ja pritsmekindel värk.

Ülejäänud on vist ainult fantaasia piirang.
Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
Kasutaja avatar

mart77
Postitusi: 112
Liitunud: 24 Okt 2005, 21:46
Asukoht: Tallinn-Kloogaranna-Garaaž

Lugemata postitus Postitas mart77 »

Sai aretatud nii sigaretisüütaja kui ka nn BMW-pistik. Mõlemale vool otse akult (süütajal kaitse vahel, teine otse - et laadida/käivitada ilma katteid maha kiskumata või niisama voolu rebida).
Aga Ülemiste Jyskis on tõesti hetkel veel autoistmetele pandavad soojenduskatted - 149.-/tk. Hakkan oma 4-rattalisele nendest istmesoojendusi ehitama orig.katete alla.

Mrt
PS. Samas kohas müüdi autentset Harley Davidsoni voodipesukomplekti! Seltsimehed unetud, tõtake ;)
Viisakas Rott-Uuestisündinud XJ900
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Ei tohiks ikka ära unustada nende lisavidinate võimsustarvet, et pärast ei peaks oma täislaetud mobiili äravedaja kutsumiseks kasutama. :D
Tõsiselt, muidugi ei tohiks mobiili laadimine liiga teha, aga Scorpio istmesoojendus võib tsiklile küll liiast olla. Vaata oma geneka võimsus üle ja otsusta selle järgi. 8)
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mart77
Postitusi: 112
Liitunud: 24 Okt 2005, 21:46
Asukoht: Tallinn-Kloogaranna-Garaaž

Lugemata postitus Postitas mart77 »

Muide, kui täna katsetasin seda istmesoojenduselapakat, siis voltmeeter ei tuksatanud kah kui taha lülitasin (kangemale võimsusele) - samas kui lähituled peale lülitad, siis on nähtav liikumine hetkeks. Et siis meeletut tarvet küll ei tohiks olla.

Mart
Viisakas Rott-Uuestisündinud XJ900
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta
Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

Teatavasti võimus on pinge ja voolutugevuse korrutis. Ülevalpool lingil näitab tsikli stme alla käiva lataka voolutarbeks 15 A, niiet 12 voldi juures peaks siis võimsus olema 18 W :)

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

180W vist ikka
___________________________
Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

eh, 1,5 A oli ikka, niiet 18 W:)
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

Dillinger kirjutas:
Mina panin sigarisüütaja istme alla. Otse aku klemmi kylge, sest juhtme vahel kaitse.
Sealt jooksutan GPS i ja laen ka telefoni.
Sarnaselt pani vennas mu rattale sigaretisüütaja peale. Tõsi see metall seest väljakoogitud, kuna suitsumees ei ole ja vältimaks ka igasugust juhuslikku sisselülitumist.
Tasub panna sellise koha peale ja sellise arvestusega, et vajadusel saaks selle kaudu ka akut laadida.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.

Teema algataja
tasujatom

Lugemata postitus Postitas tasujatom »

suurimad tänud vastajatele, kommionule niipaljuks et ka tsiklitel võib lisasid olla, ei pea roller olema. Nyyd kui garaazi satun siis teen kohe asjad ära ja annan teada kuidas sai, Proovin ikka scorpio istmesoojenduse ära, kui ei kannata siis võtan sealt jyskist.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Sigaretisüütajaks mul järgmine lahendus:

http://www.zone.ee/ValgeHunt/pistik.jpg

ehk poest mõnekümnekroonine topeltpistik, juhtmed aku klemmide alla ja 10A kaitse plussjuhtmele! vahele. Kaabliklambritega lenksu külge kinni (kuna ma kasutan laadijaid-tarbijaid enamasti matkates ja paagikotis, koht on vabal valikul) ja asi jokk, tegija mehe käes läheb selleks veerand tundi. Ja vähemalt suuremakubatuurilistel tsiklitel (500 cm3 ja üle) ei tohiks võimsuse puudujääki tekkida, enamasti annavad nad kõik üle 500W välja, minu Super Tenere näiteks 800W. Nii et need pisikesed istmesoojendused toidab vaevata ära, laadijatest rääkimata.

Teema algataja
Tiit21

Lugemata postitus Postitas Tiit21 »

Tere!
Kui mina veel väike rollumees olin,panin endale selle 12v pistiku,mitte sigaretisüütaja.Soovitan leida mingisugune plastdetail,auk läbi puurida,pistik sisse ja vool otse akult.Endale panin sellise kaanega veekindla pistiku-niimoodi igaks juhuks.Moblat sai mitu korda laetud,ja rollut vädast käima pekstud :P
Kasutaja avatar

IvarSiim
Postitusi: 361
Liitunud: 21 Sept 2004, 12:14
Asukoht: Põlva

pis

Lugemata postitus Postitas IvarSiim »

No kuramus, endale ikka ei tasu igasuguseid pistikuid panna!!!!
siim

Teema algataja
tasujatom

Lugemata postitus Postitas tasujatom »

see on igaühe enda asi mis vidinad ta enda masinale külge paneb

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Kunagi foorumist läbi jooksnud skeem. http://www.canyonchasers.net/shop/gener ... -final.jpg
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

[quote="tasujatom"]see on igaühe enda asi mis vidinad ta enda masinale külge paneb[/quote]
Nii IvarSiim, astusid poisile kõvasti varba peale;)? Sa vaata jah, kuhu oma nina topid :)
Lugupeetud Tasujatom! Kui saaa aru ei sanud mis ivarsiim mõtles siis ära ülbitse!
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

mufista
Postitusi: 439
Liitunud: 07 Apr 2005, 16:00
Tsikkel: Honda CBR
Asukoht: Turku

Lugemata postitus Postitas mufista »

MINA TAHAN KA ISTMESOOJENDUST!!!!! kannud muidu kogu aeg külmetavad...

iste on olemas...
Koduperenaine. Bitchsläpin moosilusikaga.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

sigaretisüütajale 20 - 30A kaitse vahele kindlasti ;)

Teema algataja
Hingeotsija

Lugemata postitus Postitas Hingeotsija »

Heh. Ärge te noored poisid istmesoojendusega yle pingutage.
Kusagil kaugel maal kasutavad loodusrahvad termotöötlust rasestusvastase vahendina. Nimelt istuvad munepidi kuumas vees, et spermatsoide hävitades mitte naisi rasedaks teha.
Olge terved ja sigimisvõimelised edaspidigi :)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

uus toode, freoonkambriga kellade jahutus meessoost sõitjate istmetesse. mhmh. kallimatel mudelitel ka kliimavariant, muidu ainult A/C nupp.

Teema algataja
Hingeotsija

Lugemata postitus Postitas Hingeotsija »

Piipz kirjutas:
uus toode, freoonkambriga kellade jahutus meessoost sõitjate istmetesse. mhmh. kallimatel mudelitel ka kliimavariant, muidu ainult A/C nupp.
See toode teeb igast isasest alfamehe, keda kõik naised ihkavad :lol:
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

isakene kirjutas:
Ja vähemalt suuremakubatuurilistel tsiklitel (500 cm3 ja üle) ei tohiks võimsuse puudujääki tekkida, enamasti annavad nad kõik üle 500W välja, minu Super Tenere näiteks 800W. Nii et need pisikesed istmesoojendused toidab vaevata ära, laadijatest rääkimata.

Veits seda teemat veel. Enamasti üle 500w? Enamus püsimagnet genesi on 25A kanti või ka vähem Tenere 800w..hmm nii TDMi kui ka Tenere gene peaks ka just 25A olema, mis teeb siis 350w kanti justkui.
Mähitud ankruga (kuivad) gened veits võimsamad..alates 40A, Aga 800W kipub juba haruldus olema. Kui nt GL 1800 välja tuli, siis üks suur argument oli selle 1100w genekas, mis sellist tüüpi tsikli peal on muidugi vajalik, aga ka see 1100 kanti asi vääris eraldi mainimist.
Kui nüüd arvestada 25A kanti genega, siis seal tasub küll jälgida, mida juurde kruvida. 150-200w on justkui pidevalt kasutuses.


Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas zod »

kalle kirjutas:
Kui nüüd arvestada 25A kanti genega, siis seal tasub küll jälgida, mida juurde kruvida. 150-200w on justkui pidevalt kasutuses.
lisaks veel juurde et see 25A on üldjuhul alates 4Krpm. Näiteks üks 30A geneka graafik mis käepärast juhtus olema: 1krpm-6A, 1.6krpm-15A, 3.5krpm-25A ning alles 7krpm'i peal saab oma 30A kätte.

rataste puhul õnneks pole veel nii kriitiline kuna enamasti pöörded üleval, küll aga autodel kes mõned kilomeetrid töövahet törisevad kõik nupud ja vidinad mis vähegi autos leiduvad sisse lülitatud. ehk siis aku ei saa praktiliselt üldse laadida (autode genekate graafikud suht sarnased).

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

zod kirjutas:
kalle kirjutas:
Kui nüüd arvestada 25A kanti genega, siis seal tasub küll jälgida, mida juurde kruvida. 150-200w on justkui pidevalt kasutuses.
lisaks veel juurde et see 25A on üldjuhul alates 4Krpm. Näiteks üks 30A geneka graafik mis käepärast juhtus olema: 1krpm-6A, 1.6krpm-15A, 3.5krpm-25A ning alles 7krpm'i peal saab oma 30A kätte.

rataste puhul õnneks pole veel nii kriitiline kuna enamasti pöörded üleval, küll aga autodel kes mõned kilomeetrid töövahet törisevad kõik nupud ja vidinad mis vähegi autos leiduvad sisse lülitatud. ehk siis aku ei saa praktiliselt üldse laadida (autode genekate graafikud suht sarnased).
Aga Zod, ära unusta ära, et autode genekad on reeglina oluliselt rohkem pöördes, kui väntvõll. Väntvõlli otsas olev rihmaratas on alati suurem, kui geneka otsas olev.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Veel veidikene amperaazist. On täheldatud peakaitsme suuruse võrdelist sõltuvust geneka võimsusega. Seega kui ei suuda tuvastada oma tsikli geneka võismust, siis võiks arvestada umbkaudu järgmist:

Peakaitse 20A - gene 200W
Peakaitse 30A - gene 300W
...jne...

Jutt siis ikka 12V ja tsikligenekatest. Ja see oli tundmatuses orienteerumiseks, mitte mingi rusikareegel. Siit saate siis ise arvestada, palju ja mida lisada kannatab.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas zod »

davidsoniharald kirjutas:
Ära unusta ära, et autode genekad on reeglina oluliselt rohkem pöördes, kui väntvõll.
Siiski peaks tühikäigul töötava mootori korral genekas välja andma veidi üle poole oma nimivõimsusest.
Näiteks üks 80A genekas peaks välja andma ca. 50A tühikäigul.
mootor (pump, süüde, pritse,...) - 15A
kõik tuled - 15A
salongivent põhjas - 10A?
akna ning peeglisoendus - 15A?
istmesoendus - 10A?
moodsad inimesed ei sõida ilma udutuledetea - 10A
ummikus peab kindlasti ka piduril seisma - 4A
jne...
ehk tipptundidel fooritaga/ummikus seismine pole meelakkumine.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”