sigaretisüütja ning istmesoojendus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
sigaretisüütja ning istmesoojendus
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Re: Kas on võimalik ?
Kõik on võimalik, kui seda teha oskad ja palju aega on. Kõigepealt pead mõtlema kuidas ja kuhu panna.tasujatom kirjutas:kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja ning istmesoojendus. Istmesoojendusele tuleb kindlasti eraldi lüliti kuid kust kohast voolu võtmine ning kas on väga keeruline aretada ? Ärga mind maha materdage lollide küsimuste pärast, lihtsalt leidsin scorpio istmesoojenduse ning seda annaks nyyd istme nahka vahetades sinna alla panna, sigaretisüütaja oleks telefoni laadimiseks, sest enamus ajast suvel tsikli seljas.
PS! Nägin ka täna YSKIs istme soojendust.
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Re: Kas on võimalik ?
Sellise teemaga peaksid pöörduma ikka spetsialistide poole.. s.t. ROLLERI FOORUMISSE!!!!tasujatom kirjutas:kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja ning istmesoojendus.
Sealsed tegelased suht osavad oma rolleritele igasugu nikerdisi (Põhjavalgustus, Kõlarid, TÜMM ja vaginaalne vibromassaazi aparaat

-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: Kas on võimalik ?
Või siiski mitte pöörduma rolleri teemasseKommionu kirjutas:Sellise teemaga peaksid pöörduma ikka spetsialistide poole.. s.t. ROLLERI FOORUMISSE!!!!tasujatom kirjutas:kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja ning istmesoojendus.
Sealsed tegelased suht osavad oma rolleritele igasugu nikerdisi (Põhjavalgustus, Kõlarid, TÜMM ja vaginaalne vibromassaazi aparaat) külge monteerimaks....
netis leidub igat sorti infot :
istmesoojendus: http://www.checkcorp.com/seat-heater/sp ... rcycle.asp
Sigaretisüütaja kohta küsi Piipzu käest, ta istutas oma Katõmmile sellise kasuliku vidina
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas on võimalik ?
Kõigiti kaval mõte. Seda enam, et on veel mitmeid kavalaid vidinaid, mida sealt kaudu toitega varustada saab.tasujatom kirjutas:kas on võimalik bike varustusse lisada sigaretisüütja... sigaretisüütaja oleks telefoni laadimiseks...
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Sealt jooksutan GPS i ja laen ka telefoni.
Istmesoojenduse kohta pole proovinud - mul kann soe - isegi tuline.
Kui tahad välja panna kuskile pesa, siis mine Piritale Thore paadipoodi ja võta paadi sigaripesa - kummikate ja pritsmekindel värk.
Ülejäänud on vist ainult fantaasia piirang.
Aga Ülemiste Jyskis on tõesti hetkel veel autoistmetele pandavad soojenduskatted - 149.-/tk. Hakkan oma 4-rattalisele nendest istmesoojendusi ehitama orig.katete alla.
Mrt
PS. Samas kohas müüdi autentset Harley Davidsoni voodipesukomplekti! Seltsimehed unetud, tõtake

Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta

Tõsiselt, muidugi ei tohiks mobiili laadimine liiga teha, aga Scorpio istmesoojendus võib tsiklile küll liiast olla. Vaata oma geneka võimsus üle ja otsusta selle järgi.

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Mart
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Sarnaselt pani vennas mu rattale sigaretisüütaja peale. Tõsi see metall seest väljakoogitud, kuna suitsumees ei ole ja vältimaks ka igasugust juhuslikku sisselülitumist.Dillinger kirjutas:Mina panin sigarisüütaja istme alla. Otse aku klemmi kylge, sest juhtme vahel kaitse.
Sealt jooksutan GPS i ja laen ka telefoni.
Tasub panna sellise koha peale ja sellise arvestusega, et vajadusel saaks selle kaudu ka akut laadida.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
http://www.zone.ee/ValgeHunt/pistik.jpg
ehk poest mõnekümnekroonine topeltpistik, juhtmed aku klemmide alla ja 10A kaitse plussjuhtmele! vahele. Kaabliklambritega lenksu külge kinni (kuna ma kasutan laadijaid-tarbijaid enamasti matkates ja paagikotis, koht on vabal valikul) ja asi jokk, tegija mehe käes läheb selleks veerand tundi. Ja vähemalt suuremakubatuurilistel tsiklitel (500 cm3 ja üle) ei tohiks võimsuse puudujääki tekkida, enamasti annavad nad kõik üle 500W välja, minu Super Tenere näiteks 800W. Nii et need pisikesed istmesoojendused toidab vaevata ära, laadijatest rääkimata.

-
Teema algataja
Kui mina veel väike rollumees olin,panin endale selle 12v pistiku,mitte sigaretisüütaja.Soovitan leida mingisugune plastdetail,auk läbi puurida,pistik sisse ja vool otse akult.Endale panin sellise kaanega veekindla pistiku-niimoodi igaks juhuks.Moblat sai mitu korda laetud,ja rollut vädast käima pekstud

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
isakene kirjutas:Ja vähemalt suuremakubatuurilistel tsiklitel (500 cm3 ja üle) ei tohiks võimsuse puudujääki tekkida, enamasti annavad nad kõik üle 500W välja, minu Super Tenere näiteks 800W. Nii et need pisikesed istmesoojendused toidab vaevata ära, laadijatest rääkimata.
Veits seda teemat veel. Enamasti üle 500w? Enamus püsimagnet genesi on 25A kanti või ka vähem Tenere 800w..hmm nii TDMi kui ka Tenere gene peaks ka just 25A olema, mis teeb siis 350w kanti justkui.
Mähitud ankruga (kuivad) gened veits võimsamad..alates 40A, Aga 800W kipub juba haruldus olema. Kui nt GL 1800 välja tuli, siis üks suur argument oli selle 1100w genekas, mis sellist tüüpi tsikli peal on muidugi vajalik, aga ka see 1100 kanti asi vääris eraldi mainimist.
Kui nüüd arvestada 25A kanti genega, siis seal tasub küll jälgida, mida juurde kruvida. 150-200w on justkui pidevalt kasutuses.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
lisaks veel juurde et see 25A on üldjuhul alates 4Krpm. Näiteks üks 30A geneka graafik mis käepärast juhtus olema: 1krpm-6A, 1.6krpm-15A, 3.5krpm-25A ning alles 7krpm'i peal saab oma 30A kätte.kalle kirjutas:Kui nüüd arvestada 25A kanti genega, siis seal tasub küll jälgida, mida juurde kruvida. 150-200w on justkui pidevalt kasutuses.
rataste puhul õnneks pole veel nii kriitiline kuna enamasti pöörded üleval, küll aga autodel kes mõned kilomeetrid töövahet törisevad kõik nupud ja vidinad mis vähegi autos leiduvad sisse lülitatud. ehk siis aku ei saa praktiliselt üldse laadida (autode genekate graafikud suht sarnased).
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Aga Zod, ära unusta ära, et autode genekad on reeglina oluliselt rohkem pöördes, kui väntvõll. Väntvõlli otsas olev rihmaratas on alati suurem, kui geneka otsas olev.zod kirjutas:lisaks veel juurde et see 25A on üldjuhul alates 4Krpm. Näiteks üks 30A geneka graafik mis käepärast juhtus olema: 1krpm-6A, 1.6krpm-15A, 3.5krpm-25A ning alles 7krpm'i peal saab oma 30A kätte.kalle kirjutas:Kui nüüd arvestada 25A kanti genega, siis seal tasub küll jälgida, mida juurde kruvida. 150-200w on justkui pidevalt kasutuses.
rataste puhul õnneks pole veel nii kriitiline kuna enamasti pöörded üleval, küll aga autodel kes mõned kilomeetrid töövahet törisevad kõik nupud ja vidinad mis vähegi autos leiduvad sisse lülitatud. ehk siis aku ei saa praktiliselt üldse laadida (autode genekate graafikud suht sarnased).
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Peakaitse 20A - gene 200W
Peakaitse 30A - gene 300W
...jne...
Jutt siis ikka 12V ja tsikligenekatest. Ja see oli tundmatuses orienteerumiseks, mitte mingi rusikareegel. Siit saate siis ise arvestada, palju ja mida lisada kannatab.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Siiski peaks tühikäigul töötava mootori korral genekas välja andma veidi üle poole oma nimivõimsusest.davidsoniharald kirjutas:Ära unusta ära, et autode genekad on reeglina oluliselt rohkem pöördes, kui väntvõll.
Näiteks üks 80A genekas peaks välja andma ca. 50A tühikäigul.
mootor (pump, süüde, pritse,...) - 15A
kõik tuled - 15A
salongivent põhjas - 10A?
akna ning peeglisoendus - 15A?
istmesoendus - 10A?
moodsad inimesed ei sõida ilma udutuledetea - 10A
ummikus peab kindlasti ka piduril seisma - 4A
jne...
ehk tipptundidel fooritaga/ummikus seismine pole meelakkumine.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.