Suzuki gsx600f karpad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
88Silver

Suzuki gsx600f karpad

Lugemata postitus Postitas 88Silver »

Tervist,ostsin endale 1996a suzuki gsx ja tal oleks vaja vahetada karpad ära, nimelt on tal praegu 25kw karpad tahaks originaale panna.Kuid kas aasta väljaanne võib erinev olla,et kas 1996 ja nt2002 gsx-i karpad on samad.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kust see info pärineb, et rattal on 25kw karpad ja neid selle pärast vahetama peaks??
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Pigem on sul piiraja karpa luttides (sisselaske kummid)
Gaas on seibidega piiratud või siis siibiritega midagi tehtud.
Karburaatorite vahetusele sa vist ei pea mõtlema.

Teema algataja
88Silver

Lugemata postitus Postitas 88Silver »

info tuleb motodepoost.ja soovitati uued karpad osta. sest nende timmimine käivat neil üle jõu

Teema algataja
88Silver

Lugemata postitus Postitas 88Silver »

kuhu ma näiteks tsikkli viima peaks,või aint karpad et need üle vaadataks et kas on normis?või mis viga on...

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

88Silver kirjutas:
info tuleb motodepoost.ja soovitati uued karpad osta. sest nende timmimine käivat neil üle jõu
Proovi näiteks motoremi või motoboxiga kontakteeruda oma murega,kindlasti uuri enne täpselt depoost, mis on piiratud ,kust ja miks nemad seda maha ei saanud võtta..

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

ei mina usu, et sul seal 25 kw karpad on, ikka piiraja on vahel. Otsi netist nats inffi ja saad teada millega see elukas piiratud on, kas seibidega või siibri piiramisega vms. Kui ise ei mõika, siis otsi abi targematelt ja maksa
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1123

Loe sealt viimast posti. Kas see jutt tõele ka vastab, ei oska küll kommenteerida...
Joel

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Seda ma kohe kindlasti ei taha uskuda.
Nii palju kui mul sellise rattaga on kogemusi,siis 25 kw mootorit neile peale ei pandud.

Teema algataja
88Silver

Lugemata postitus Postitas 88Silver »

karpade tüüsid on väiksemad vms...sellist juttu rääkis mulle motodepoo vend,ja soovitas mul uued karpad osta sest nendega on lihtsalt liiga palju jamamist et õigeks saada.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

kui seal Motodepoos väidetakse et 25kw-isel 600f-il on hoopis teine mootor siis nad on kas idioodid või petised.

Piirangu tekitab karbussi monteeritud seib või ring. Võimalik et ka sumpasse on mingi ring pandud, täpselt ei tea kuna pole ise kunagi 25kw sõitnud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Louis.de andmetel on seda masinat 4 variatsioonis: 20;25;37 ja 63 kW!
Tee siis kindlaks, millega teda kohitsetud on.
Saadetud kettaga lauatelefonist!

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No on ka võimalik, et düüsid on teised. Aga needki on minu meelest vahetatavad. Mõtlen, et liiga lollilt kallis oleks ka tootjale aretada mingi eraldi 25 kW karbuss. Ka minu arvamus on, et ei tule karbusse vahetada. Ilmselt kuskil mingid drosselid vmt, äärmisel juhul düüside vahetus.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

aga eks sa otsi infi raaminumbri järgi, tehase poolt piiratud rattaid tehti küll aga mida tehas piirab, seda ei tea ütelda

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

muidugi on neil ha meel, kui sa ostaks neilt uued karpad.

tavaline ikka selka sisselaskes, minul oli ka vaakumsiibri ylestõusmist segav vidin karpa kaane all.

lammuta laiali, siis saad teada. isegi kui on dyysid teised, siis ostad õiged dyysid, nõelad ja segukruvi regullid manuaalijärgi paikka ja asi tahe. ja mis põhiline, saad isetegemise rõõmu tunda :)

head reforseerimist!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”