Suzuki gsx600f karpad
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Suzuki gsx600f karpad
Tervist,ostsin endale 1996a suzuki gsx ja tal oleks vaja vahetada karpad ära, nimelt on tal praegu 25kw karpad tahaks originaale panna.Kuid kas aasta väljaanne võib erinev olla,et kas 1996 ja nt2002 gsx-i karpad on samad.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1123
Loe sealt viimast posti. Kas see jutt tõele ka vastab, ei oska küll kommenteerida...
Loe sealt viimast posti. Kas see jutt tõele ka vastab, ei oska küll kommenteerida...
Joel
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
kui seal Motodepoos väidetakse et 25kw-isel 600f-il on hoopis teine mootor siis nad on kas idioodid või petised.
Piirangu tekitab karbussi monteeritud seib või ring. Võimalik et ka sumpasse on mingi ring pandud, täpselt ei tea kuna pole ise kunagi 25kw sõitnud.
Piirangu tekitab karbussi monteeritud seib või ring. Võimalik et ka sumpasse on mingi ring pandud, täpselt ei tea kuna pole ise kunagi 25kw sõitnud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
No on ka võimalik, et düüsid on teised. Aga needki on minu meelest vahetatavad. Mõtlen, et liiga lollilt kallis oleks ka tootjale aretada mingi eraldi 25 kW karbuss. Ka minu arvamus on, et ei tule karbusse vahetada. Ilmselt kuskil mingid drosselid vmt, äärmisel juhul düüside vahetus.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
muidugi on neil ha meel, kui sa ostaks neilt uued karpad.
tavaline ikka selka sisselaskes, minul oli ka vaakumsiibri ylestõusmist segav vidin karpa kaane all.
lammuta laiali, siis saad teada. isegi kui on dyysid teised, siis ostad õiged dyysid, nõelad ja segukruvi regullid manuaalijärgi paikka ja asi tahe. ja mis põhiline, saad isetegemise rõõmu tunda
head reforseerimist!
tavaline ikka selka sisselaskes, minul oli ka vaakumsiibri ylestõusmist segav vidin karpa kaane all.
lammuta laiali, siis saad teada. isegi kui on dyysid teised, siis ostad õiged dyysid, nõelad ja segukruvi regullid manuaalijärgi paikka ja asi tahe. ja mis põhiline, saad isetegemise rõõmu tunda

head reforseerimist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.