1. leht 1-st

Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 25 Nov 2006, 13:36
Postitas vaitz007
Teostan uute lina ja võistlusgondlite tegemist, vanade remonti,värvimistöid, poleerimist ja paljusid muid selliseid töid. lisaks vanade gondlite remont. kõik võistlusgondlid kas süsinikust või kevlar-süsinik hübriidkangast.
lisaks ka kõiksugu muid töid.

hinnad soodsad:)

vaido 53463542

Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 25 Nov 2006, 17:09
Postitas Kommionu
vaitz007 kirjutas:
Teostan uute lina gondlite tegemist,
ehh... Aga kas KANEPI- gondleid ka saama????

Nii... Lõõp lõõbiks, aga äkki paned siia täpsemalt, et milliste rataste gondlivormid sul olemas on? ja et mis maksab ring võistlusgondleid a`la Yamu R6 2006 asjale???

Kas selle ratta plast/klaaskiud detailid suudaksid taastada????

1. Pilt

2. Pilt

3. Pilt

4. Pilt

tere

Postitatud: 20 Mai 2007, 23:20
Postitas vaitz007
upin teemat :wink:

Postitatud: 21 Mai 2007, 01:06
Postitas servis
Räägib nyyd vormidest ja hindadest ???

Postitatud: 17 Sept 2007, 14:24
Postitas miki

Tere

Sooviks ühendust saada teemaalgatajaga aga lisatud telefoninumber on suletud. Äkki oskab keegi aidata, kuna natuke gondliparandustööd oleks pakkuda. Või oskab keegi kedagi teist soovitada, soovitavalt Tallinnas. Foorumis olen otsinguga asjakohased teemad läbi vaadanud aga midagi leidnud ei ole.


Postitatud: 17 Sept 2007, 15:27
Postitas Panthera

Ehk oskab keegi nõu anda, kuidas ise neid teha... Vormide tegemisega saaks ise hakkama kuid see keemiline protsess... Et siis nn "koduste vahenditega" :roll:


Postitatud: 17 Sept 2007, 16:12
Postitas Sebar
Panthera kirjutas:

Ehk oskab keegi nõu anda, kuidas ise neid teha... Vormide tegemisega saaks ise hakkama kuid see keemiline protsess... Et siis nn "koduste vahenditega" :roll:

Ega sa koduste vahenditega ise vaiku ei teegi, seda pead ikka kuskilt sebima.


Postitatud: 17 Sept 2007, 16:33
Postitas Jonc

Kust saada vaiku ja kinnitit?
Tallinnas on Ashland telliskivi tänaval ja Kiili lähedal AS Effekt.
Kui sul juba vorm olemas, siis on asi lihtne. Katad vormi nt. fooliumiga kinni, katad fooliumi õhukese kihi vaiguga, klaasriie peale, jälle vaiku jne. Kui kuivand, lööd vormi minema ja hakkab jõhker lihvimine pahteldamine lihvimine jne jne. Klaaskiudu lihvides kasuta kindlasti näomaski, muidu on kiirelt ninast veri väljas.
Autoaudios kasutatakse palju klaasplasti. Siin ka 1 näide
http://www.hvc.ee/index.php?action=show&doc=54
Vaja aind nati loovat mõtlemist ja tegutsema!


Postitatud: 17 Sept 2007, 16:42
Postitas harimal
miki kirjutas:

Tere

Sooviks ühendust saada teemaalgatajaga aga lisatud telefoninumber on suletud. Äkki oskab keegi aidata, kuna natuke gondliparandustööd oleks pakkuda. Või oskab keegi kedagi teist soovitada, soovitavalt Tallinnas. Foorumis olen otsinguga asjakohased teemad läbi vaadanud aga midagi leidnud ei ole.

Tee parem ise.

On kaks varianti, kust nodi saada - üks variant on otsida kohti, kus müüakse klaasriiet ja vaiku. Nt Motodepoost pea üle tee on üks koht. Teine variant on osta valmiskomplekt, kus umbes 1.5 ruutmeetrit klaasriiet ning epo stiilis liim ja kõvendi kaasas. Selle teise variandi leiad Pärnu mnt "autoaugus" ehk linna poolt liikudes see koht, kus on Amserv ja muud taolised autopoed. Seal mingi CarKolor nimeline nurgatagune, mis tegeleb autode värvimise ja värvinodi müümisega. Neil on see komplekt mingi 270 krooni.

Klaasriidemüüjad väidavad, et vastava vaiguga see plasti külge ei hakka - jura, hakkab küll ja kuidas veel. Endal järele proovitud Fazer'i erinevate plastisegudegadega.

Sisuliselt võtad oma räbala gondli, tõmbad olemasolevad tükid omavahel jootekolviga kokku - ühelt poolt ja teiselt poolt. Alles jääb kena V-kujuline vagu. Sinna vakku sulatad lammarist ostetud plastikut (leiad nt "autoaugu" Järve Selveri poolsest küljest). Liigse osa lihvid maha. Antud detaili alumisele osale väänad peale paar kihti klaasriiet vaiguseguga. Lased ööläbi seista ja ongi valma.

Kui gondlil tükid puudu, teed klaasriidest kihthaaval uued asemele.

Kui netist googeldad, siis leiad Tallinnast vähemalt 3 kohta, kus plastitöid tehakse. Samuti võid leida ühe tüübi, kes klaasriide asemel hoopis freesib ja liimib juppe kokku. Kui otsinguga hakkama ei saa, siis saada personaalne teade, mul peaks kuskil kirjas olema need kohad, kus plastitöid tehakse.


Postitatud: 17 Sept 2007, 16:54
Postitas Jonc

Sinna vakku sulatad lammarist ostetud plastikut (leiad nt "autoaugu" Järve Selveri poolsest küljest).

Sinna vakku sulatatava plastiku tüüp peab ühtima su gondli plastikuga. Iga suvaline plastik iga plastikuga korralikult ei liitu. Tulemuseks võib olla ilusti remonditud ja värvitud detail, milles peale paari sõitu hakkavad värvi sees liitekohtaedes praod jooksma.


Postitatud: 17 Sept 2007, 17:01
Postitas harimal
Jonc kirjutas:

Sinna vakku sulatad lammarist ostetud plastikut (leiad nt "autoaugu" Järve Selveri poolsest küljest).

Sinna vakku sulatatava plastiku tüüp peab ühtima su gondli plastikuga. Iga suvaline plastik iga plastikuga korralikult ei liitu. Tulemuseks võib olla ilusti remonditud ja värvitud detail, milles peale paari sõitu hakkavad värvi sees liitekohtaedes praod jooksma.

Yup, täiesti nõus ;)

Samuti tasub teha nö murdmistesti - ehk kui asi jootekolviga kokku "keevitatud", siis murrad nati oma juppi. Kui plastik on täies paksuses läbi sulatatud, kannatab jupp päris hästi painutamist, kui sulatasid vaid pealt ja alt tiba, läheb jupp praksuga katki. Kui oled jupid korralikult kolviga läbi sulatanud ning klaasriide ka alla tõmmanud, on asi sigatugev.

PS! Otsi Trammi piibel foorumist üles - seal ka ühtteist kirjas. Tema mainitud "sõelavõrku", mida plastiku sisse sulatada, leiad nt Järve Selveri all olevast KeyKaubamajast jooskva meetriga müügis.


Postitatud: 17 Sept 2007, 19:54
Postitas miki

Tänud erinevate nõuannete eest aga parema meelega laseks selle ikkagi kellelgi teisel ära teha. Olen kindel , et kui ise selle asja kätte võtan on tulemuseks korralik käkerdis. Mul seda tükkide kokkulappimist praktiliselt polegi, põhiliselt pahteldus ja värvimine.


Postitatud: 17 Sept 2007, 20:24
Postitas Nigga

Teemaalgatajata soovitan tungivalt antud teemal mitte ühendust võtta...


Postitatud: 11 Veebr 2008, 11:03
Postitas piloot

Kas keegi omab infi, kes ja kus Rakvere kandis teeb plastiku parandustöid, soovitav koos värvimisega. Üks 5-e cm-ne pragu vaja ära lappida.


Postitatud: 11 Veebr 2008, 11:41
Postitas alambe

A.K. Autoteenindus OÜ asuvad Narva maanteel


Postitatud: 11 Veebr 2008, 13:52
Postitas Panthera

Kust on võimalik Tartust sebida vaiku, kinnitit ja klaasriiet ?
kuna ajaga on pidevalt kitsas käes siis ei ole aega mööda poode kolada ja otsida...

Ette tänades ....


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 20 Apr 2009, 17:39
Postitas a64athlon

On veel Tallinnas asutusi kust klaasriiet ja epot ühest kohast saada võiks ?


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 21 Apr 2009, 22:28
Postitas xxram

Tallinna ümbruses peaks saama sellistest kohtadest
http://www.kemikaal.ee
http://www.efekt.ee
http://www.topplast.ee
http://www.composite.ee
Ise olen viimases neist käinud. Olid väga asjalikud vanad ja jagasid lahkelt erinevaid õpetussõnu ja ideid


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 08 Sept 2009, 17:59
Postitas a64athlon

mida teha kui vaigust ja kõvendist segatud kraam ära ei taha kuivada vormil ?


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 01 Juul 2010, 21:45
Postitas marko233

Täna sai selgeks, et bike väga hästi offroad radadele ei sobi. Suutsin väiksel kiirusel murumättasse künda rattaga (Cbr 600 F3). Nüüd esiosa parempoolne ülemine plastik katki korralikult, murdunud jupid enam vähem alles. Kas oleks võimalik asja parandada kuidagi või teab keegi kuskohast saaks uue jupi soetada?

Homme lisan ka pildid.


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 01 Juul 2010, 22:24
Postitas MotoMell

Mina olen nii teinud:
1) Pragude ääred värvist puhtaks.
2) Kuumapuhuriga soojaks
3) Jootekolviga sulatab kokku, mingi teise tüki pealt materjali juurde.
4) relaka liivakakettaga üleliigne nodi minema
5) väikese silmaga metallvõrk kuumapuhuri ja jootekolvi abil mõlemalt poolt plastiku sisse sulatada
6) jälle relakaga üleliigne maha
7) plastikukrunt, krunt, pahtel, krunt, värv...

No ja kui huvi on, võib sissepoole klaasplasti ka uhada. Aga siis võiks sissepoole sulatatavast võrgust osad traadid jms välja jätta, et korralikult ära seoks, muidu ABS plastikuga nakkumine natuke jama. Korralikult ära ka karestada muidugi alt. Kuumapuhuriga tuleks suht õrnalt lasta, et ühte kohta ainult üles ei keedaks, vaid rahulikult kogu paksuses soojaks saab. Jootekolb võiks ka üsna jahe olla, et ta plastikut ei keedaks, muidu jäävad väiksed mullid sisse. Aga noh, vahet pole, võrk hoiab nagunii kenasti. Kunagi kui aega palju ja raha vähe oli, lappisin kolme erineva esigondli tükkidest ühe kokku + vahele sai veel suvalisi tükke leiutatud. Tõsine mosaiik. Aga kuju sai õige, istub ilusti ja kestab tänase päevani ilma pragudeta.


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 02 Juul 2010, 00:59
Postitas marko233

aga keegi teenusena ei paku ?


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 23 Mai 2011, 12:44
Postitas Mihkel S

Kus saaks Tartus osta seda metallvõrku, mida sulatada gondli sisse katkisele kohale ja mis pahtlit peaks kasutama plastikul pärast ja millise liivapaberiga siluda pärast? Olen suhteliselt võhik keretööde alal :P


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 23 Mai 2011, 14:43
Postitas madone

klaaskiud riie, vaik, kõvendi
tavaline "keskmine" pahtel koos kõvendiga

kokku 150.- vanas rahas.

ennem värvimist miski 150 liivakaga üle ja käib küll... mina olen enda ja tuttavate rattaid niimoodi lappinud.

mõned pildid kahjustustest ei teeks paha siis teaks täpsemalt midagi öelda.


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 23 Mai 2011, 15:48
Postitas Kroox
Mihkel S kirjutas:

Kus saaks Tartus osta seda metallvõrku, mida sulatada gondli sisse katkisele kohale ja mis pahtlit peaks kasutama plastikul pärast ja millise liivapaberiga siluda pärast? Olen suhteliselt võhik keretööde alal :P

Falleroonist saab väikese silmaga alumiiniumvõrku


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 23 Mai 2011, 17:49
Postitas Mihkel S

http://www.upload.ee/image/1362147/23052011186.jpg kas super ataciga ei jää hoidma? Oleks vist kõige mugavam ja odavam :P. Kas seda pahtlit ja kõvendit saab suvalisest ehituspoest? Kas tavaline ehituspahtel siis, neid on ju erinevaid? Ma tean, et on olemas eraldi plastikule mingid pahtlid, mis tuleb kokku segada...


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 23 Mai 2011, 19:19
Postitas madone

see on kökimöki...

suht igas auto kaupadega tegelevas poes on need komplektid olemas, mingi 250 ml tops kus peal on läbipaistva kaane all klaaskiud riie ja kõvendi tuub.
pahtel samamoodi.

kunagi oli neid komplekte ka päris võiku hinnaga prismades aga nüüd pole nagu silma jäänud.

Pilt

paned tükid teibiga paika ja siis sisepinnale läheb riie ja polüestervaik, ennem muidugi töötle need pinnad seest karedaks - traathari või kasvõi pussnoaga kraabi lihtalt rämedad vaod sisse, et vaik võimalikult hästi kinni seoks.

väljapoole tekitad pragudesse "V" kujulised vahed ja sinna siis pahtel.

Muidugi kui mõned tükid kadunud on siis ennem pahteldamist saad mõnuga mökerdada ja meisterdada selle riide ja vaiguga.


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 23 Mai 2011, 19:21
Postitas yeekim

Mina olen SuperAtaciga puzzle kokku pannud ja siis hakkan tegutsema stiilis:"jootekolb, armeerimisvõrk jne."
ETTEVAATUST! SuperAtaci aurud on VÄGA mürgiseid, kui neid jootekolviga "töödelda" :!: :!: :!:


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 23 Mai 2011, 20:47
Postitas HMP

Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont
Postitas MotoMell » Neljapäev Juul 01, 2010 22:24

Mina olen nii teinud:
1) Pragude ääred värvist puhtaks.
2) Kuumapuhuriga soojaks
3) Jootekolviga sulatab kokku, mingi teise tüki pealt materjali juurde.
4) relaka liivakakettaga üleliigne nodi minema
5) väikese silmaga metallvõrk kuumapuhuri ja jootekolvi abil mõlemalt poolt plastiku sisse sulatada
6) jälle relakaga üleliigne maha
7) plastikukrunt, krunt, pahtel, krunt, värv...

No ja kui huvi on, võib sissepoole klaasplasti ka uhada. Aga siis võiks sissepoole sulatatavast võrgust osad traadid jms välja jätta, et korralikult ära seoks, muidu ABS plastikuga nakkumine natuke jama. Korralikult ära ka karestada muidugi alt. Kuumapuhuriga tuleks suht õrnalt lasta, et ühte kohta ainult üles ei keedaks, vaid rahulikult kogu paksuses soojaks saab. Jootekolb võiks ka üsna jahe olla, et ta plastikut ei keedaks, muidu jäävad väiksed mullid sisse. Aga noh, vahet pole, võrk hoiab nagunii kenasti. Kunagi kui aega palju ja raha vähe oli, lappisin kolme erineva esigondli tükkidest ühe kokku + vahele sai veel suvalisi tükke leiutatud. Tõsine mosaiik. Aga kuju sai õige, istub ilusti ja kestab tänase päevani ilma pragudeta.

Motomell õigel teel. :bsmile: Mul endal terve ratas sulatatud gondlitega, eelmine aasta tehtud. Pole kuskil ühtegi mõra. 8)

marko233 kirjutas:

aga keegi teenusena ei paku ?

Pakun ka teenusana gondlite sulatamist/parandamist Tartus!

Väike pildiseeria ühe Husqvarna küljegondli tegemisest.
Toyota esistange sai algmaterjaliks.
[img]http://img607.imageshack.us/img607 ... 2011-04-14
Üldkuju on juba käes. :mrgreen:
[img]http://img571.imageshack.us/img571 ... 2011-04-14
Lisaava. Paremapoole gondel oli puudu, seega sai vasaku poole järgi tehtud.
[img]http://img706.imageshack.us/img706 ... 2011-04-14
Tagaküljest ka üks ülesvõte.
[img]http://img810.imageshack.us/img810 ... 2011-04-14


Re: Uute gondlite tegemine ja vanade remont

Postitatud: 26 Mai 2011, 20:18
Postitas Mihkel S
madone kirjutas:

klaaskiud riie, vaik, kõvendi
tavaline "keskmine" pahtel koos kõvendiga

kokku 150.- vanas rahas.

ennem värvimist miski 150 liivakaga üle ja käib küll... mina olen enda ja tuttavate rattaid niimoodi lappinud.

Palun ütle kas 150sega tuleb enne kruntimist lasta ning siis krunt peale ja siis omakorda mingi veel peenema liivapaberiga? Nimelt kavatsen ise akrüül sprayga värvida ja 150se liivaka peale lastes pidavat jutid näha jääma... Kas üldse on vaja kruntida kui värvin pm vana(lihvitud) värvi peale, mis on püstolivärv olnud?