1. leht 1-st

Mustri sisselõikamine

Postitatud: 09 Nov 2006, 22:53
Postitas Dimitri
Tahaks teada , mis riistaga lõigatakse rehvi sisse muster ja ültse mis rehvid kannatavad sellist protsessi? Ja kas tohib tehases tehtud mustri lõigata sügavamaks.


Dimitri

Postitatud: 09 Nov 2006, 23:04
Postitas timoriik
olen lasknud tehase mustrit sügavamaks lõigata. aga ainult selleks, et rehviga hooaja lõpuni välja veaks. ja ega eriti sealt juurde ei saanud sügavust. oleneb võibolla rehvist ka.

Postitatud: 10 Nov 2006, 08:22
Postitas petz
ise olen rehvi mustrit tihedamaks ja peenemaks relakaga lõiganud.veidi tolmab aga saab tehtud . vanal ajal sai ka käsisae ja puupeitliga seda tööd tehtud, mis muidugi sellel ajastul paremate riistade puudumisel väga aeganõudev tegevus oli.. kuid kulunud rehvi mustri sügavamaks lõikamisega tegelda küll ei soovita, samas peab olema üsna ettevaatlik, sest kummi kiht mustri põhjas suht õhuke ja lõikamisel hoogu sattudes võib (näiteks relakaga) kergesti rehvis olevaid traate ja muid tähtsaid elemente vigastada.

Postitatud: 10 Nov 2006, 09:39
Postitas Luik
Tere

1. mustri lõikamiseks on spets riistapuu (supermoto, rinkamehed)
2. sellist protsessi kannatavad slikid (ka mustriga millele mahub olemasoleva kirja vahele juurde lõigata, iseasi kas on mõtet)
3. tehase mustrit sügavamaks lõigata ei soovita, seal kirja põhjas ei ole enam kummisegu suurt midagi, rehvi karkass kohe vastas.

terv.
andres

Postitatud: 10 Nov 2006, 14:16
Postitas StreetMoto
Reeglina on lõikamine tsiklirehvide puhul ainult mustri lisamiseks, mitte sügavamaks lõikamiseks. Ehk siis tehasemustri põhjast karkassini on alla 1mm ja see kummikiht sõites lihtsalt koorub pealt maha. Nagu Luik kommenteeris, siis mustrilõikaja on olemas enamikul RR võistlusspordiga tegelejatest. Seda eriti SM puhul, kus slickiga ka kruusal sõidetakse ja seal on mingi elementaarne mustrialge ikka vajalik :-) Kokkuvõttes on tsiklirehvil mustri juurdelõikamine ebatõenäoline.

Postitatud: 10 Nov 2006, 17:16
Postitas kaska14
Olen endal lõiganud tsirka 5 . Aga ise olen just mustrit sügavamaks lõiganud,mitte laiust. Sügavust siis niipalju , et napilt niidid näha EI jääks. Edasi kulub kiiremini , aga minu kõhnat rahakotti on see aidanud .

Postitatud: 11 Nov 2006, 23:00
Postitas Dimitri
Luik kirjutas:
Tere

1. mustri lõikamiseks on spets riistapuu (supermoto, rinkamehed)
2. sellist protsessi kannatavad slikid (ka mustriga millele mahub olemasoleva kirja vahele juurde lõigata, iseasi kas on mõtet)
3. tehase mustrit sügavamaks lõigata ei soovita, seal kirja põhjas ei ole enam kummisegu suurt midagi, rehvi karkass kohe vastas.

terv.
andres
A muidu see spets riist on kusagilt saadav ka?

Postitatud: 12 Nov 2006, 13:19
Postitas vashooder
Suuremates kummiboxsides on kindlasti, sest mõnedes kohtades on nii et tuleb(protist) sinna mingi rekka rehv, ja mina vähemalt tartus nägin omasilmaga kui sealsed töötajad lõikasid ise rehvile mustri sisse.

Postitatud: 12 Nov 2006, 16:22
Postitas stonefree
Dimitri kirjutas:
Luik kirjutas:
Tere

1. mustri lõikamiseks on spets riistapuu (supermoto, rinkamehed)
2. sellist protsessi kannatavad slikid (ka mustriga millele mahub olemasoleva kirja vahele juurde lõigata, iseasi kas on mõtet)
3. tehase mustrit sügavamaks lõigata ei soovita, seal kirja põhjas ei ole enam kummisegu suurt midagi, rehvi karkass kohe vastas.

terv.
andres
A muidu see spets riist on kusagilt saadav ka?
Riist peab igal mehel endal olema. Aga kui slicki lõigata tahad lasta, siis seda tööd tehakse minu teada vähemalt streetmotos ja motoboxis.

Postitatud: 12 Nov 2006, 21:17
Postitas mina
Olen tähendanud,et kui kumm on ära kulunud ja siis lõigata talle uus muster peale siis lõigatud kumm peab vähem vastu kui lõikamata