1. leht 1-st

Mure Yamaha dt-ga

Postitatud: 01 Nov 2006, 18:14
Postitas bilabong
Juhtus siis suve lõpus selline asi et sõitsin yamaha dt125-ga. Sõidu ajal äkki viskas pöörded väga kõrgeks (Gaasihoova lasin lahti aga pöörded oli ikka maksimumi peal), mõtlesin et vajutan stopp nuppu ja ka tegin seda, aga ka siis ei surnud välja, lõpuks keerasin süüte välja ja siis mingi 10 seki pärast suri ratas välja. Peale seda ratas käima enam minna ei tahtnud kuid kui olin oodanud umbes 10-15 minutit, siis läks käima, kuid siis jutus jälle sama asi.
Reguleerisin karburaatorit aga see ei aidanud.
Tähele panin ka seda et käigud ei tahtnud hästi sisse minna.
Praegu enam ratast tööle ei ole saanud.
Karburaatorit üritasin puhastada aga ei saanud, sest ei olnud piisavalt julgust seda ratta küljest ära võtta (Väga palju elektroonikat seal).

Et ei tea kas keegi oskab öelda et milles võib viga olla. Ratas on ise aastast 2004. Igasugune nõuanne oodatud.

Postitatud: 01 Nov 2006, 18:43
Postitas Aerox70
kontrolli et karburaatori ja silindri vahel ei oleks yhtegi pragu kust võib õhku läbi minna

Postitatud: 01 Nov 2006, 19:15
Postitas madis
hõõgsüüde? pane enda võrrile uus sellele masinale vastav küünal peale.

Postitatud: 02 Nov 2006, 11:05
Postitas Tsikkelröövel
No selliste pöörete peal ei tahagi käigud hästi sisse minna, kui sa koos masinaga just pööretele vastavas liikumises pole.
Hõõgsüüde ei puutu asjasse - see ei too kaasa pöörete tõusu vaid mootori kaootilist partsumist, kui süüde välja keeratud.
Kui nupust seiskamisel masin ikka edasi röökis, viitab see pigem mingile elektrilisele veale.
Ja sellised äkilised asjad reeglina üldse tähendavad millegi katkiminekut/lahtitulekut/kinnijäämist mida mingi karburaatori "reguleeringuga" küll parandada ei anna. Reguleering läheb paigast siiski aegamisi. Antud juhul ootab ees minu meelest siiski remont, parimal juhul millegi puhastamine, lihtsalt reguleerimisega sa ei pääse. Ja üleüldse, tegelikult on nii, et mida vähem karpat näppida, seda parem on ratta tervis. Kui karpa juba on õigesti reguleeritud, no mis jõud peale omaniku enda selle reguleeringu paigast ajab?