Mure Yamaha dt-ga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
bilabong
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Sept 2004, 18:39
Asukoht: Tallinn/Türisalu/Vääna Jõesuu

Mure Yamaha dt-ga

Lugemata postitus Postitas bilabong »

Juhtus siis suve lõpus selline asi et sõitsin yamaha dt125-ga. Sõidu ajal äkki viskas pöörded väga kõrgeks (Gaasihoova lasin lahti aga pöörded oli ikka maksimumi peal), mõtlesin et vajutan stopp nuppu ja ka tegin seda, aga ka siis ei surnud välja, lõpuks keerasin süüte välja ja siis mingi 10 seki pärast suri ratas välja. Peale seda ratas käima enam minna ei tahtnud kuid kui olin oodanud umbes 10-15 minutit, siis läks käima, kuid siis jutus jälle sama asi.
Reguleerisin karburaatorit aga see ei aidanud.
Tähele panin ka seda et käigud ei tahtnud hästi sisse minna.
Praegu enam ratast tööle ei ole saanud.
Karburaatorit üritasin puhastada aga ei saanud, sest ei olnud piisavalt julgust seda ratta küljest ära võtta (Väga palju elektroonikat seal).

Et ei tea kas keegi oskab öelda et milles võib viga olla. Ratas on ise aastast 2004. Igasugune nõuanne oodatud.
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

kontrolli et karburaatori ja silindri vahel ei oleks yhtegi pragu kust võib õhku läbi minna

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

hõõgsüüde? pane enda võrrile uus sellele masinale vastav küünal peale.
tel. 52 555 68

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No selliste pöörete peal ei tahagi käigud hästi sisse minna, kui sa koos masinaga just pööretele vastavas liikumises pole.
Hõõgsüüde ei puutu asjasse - see ei too kaasa pöörete tõusu vaid mootori kaootilist partsumist, kui süüde välja keeratud.
Kui nupust seiskamisel masin ikka edasi röökis, viitab see pigem mingile elektrilisele veale.
Ja sellised äkilised asjad reeglina üldse tähendavad millegi katkiminekut/lahtitulekut/kinnijäämist mida mingi karburaatori "reguleeringuga" küll parandada ei anna. Reguleering läheb paigast siiski aegamisi. Antud juhul ootab ees minu meelest siiski remont, parimal juhul millegi puhastamine, lihtsalt reguleerimisega sa ei pääse. Ja üleüldse, tegelikult on nii, et mida vähem karpat näppida, seda parem on ratta tervis. Kui karpa juba on õigesti reguleeritud, no mis jõud peale omaniku enda selle reguleeringu paigast ajab?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”