Mure Yamaha dt-ga
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 252
- Liitunud: 21 Sept 2004, 18:39
- Asukoht: Tallinn/Türisalu/Vääna Jõesuu
Mure Yamaha dt-ga
Juhtus siis suve lõpus selline asi et sõitsin yamaha dt125-ga. Sõidu ajal äkki viskas pöörded väga kõrgeks (Gaasihoova lasin lahti aga pöörded oli ikka maksimumi peal), mõtlesin et vajutan stopp nuppu ja ka tegin seda, aga ka siis ei surnud välja, lõpuks keerasin süüte välja ja siis mingi 10 seki pärast suri ratas välja. Peale seda ratas käima enam minna ei tahtnud kuid kui olin oodanud umbes 10-15 minutit, siis läks käima, kuid siis jutus jälle sama asi.
Reguleerisin karburaatorit aga see ei aidanud.
Tähele panin ka seda et käigud ei tahtnud hästi sisse minna.
Praegu enam ratast tööle ei ole saanud.
Karburaatorit üritasin puhastada aga ei saanud, sest ei olnud piisavalt julgust seda ratta küljest ära võtta (Väga palju elektroonikat seal).
Et ei tea kas keegi oskab öelda et milles võib viga olla. Ratas on ise aastast 2004. Igasugune nõuanne oodatud.
Reguleerisin karburaatorit aga see ei aidanud.
Tähele panin ka seda et käigud ei tahtnud hästi sisse minna.
Praegu enam ratast tööle ei ole saanud.
Karburaatorit üritasin puhastada aga ei saanud, sest ei olnud piisavalt julgust seda ratta küljest ära võtta (Väga palju elektroonikat seal).
Et ei tea kas keegi oskab öelda et milles võib viga olla. Ratas on ise aastast 2004. Igasugune nõuanne oodatud.
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
No selliste pöörete peal ei tahagi käigud hästi sisse minna, kui sa koos masinaga just pööretele vastavas liikumises pole.
Hõõgsüüde ei puutu asjasse - see ei too kaasa pöörete tõusu vaid mootori kaootilist partsumist, kui süüde välja keeratud.
Kui nupust seiskamisel masin ikka edasi röökis, viitab see pigem mingile elektrilisele veale.
Ja sellised äkilised asjad reeglina üldse tähendavad millegi katkiminekut/lahtitulekut/kinnijäämist mida mingi karburaatori "reguleeringuga" küll parandada ei anna. Reguleering läheb paigast siiski aegamisi. Antud juhul ootab ees minu meelest siiski remont, parimal juhul millegi puhastamine, lihtsalt reguleerimisega sa ei pääse. Ja üleüldse, tegelikult on nii, et mida vähem karpat näppida, seda parem on ratta tervis. Kui karpa juba on õigesti reguleeritud, no mis jõud peale omaniku enda selle reguleeringu paigast ajab?
Hõõgsüüde ei puutu asjasse - see ei too kaasa pöörete tõusu vaid mootori kaootilist partsumist, kui süüde välja keeratud.
Kui nupust seiskamisel masin ikka edasi röökis, viitab see pigem mingile elektrilisele veale.
Ja sellised äkilised asjad reeglina üldse tähendavad millegi katkiminekut/lahtitulekut/kinnijäämist mida mingi karburaatori "reguleeringuga" küll parandada ei anna. Reguleering läheb paigast siiski aegamisi. Antud juhul ootab ees minu meelest siiski remont, parimal juhul millegi puhastamine, lihtsalt reguleerimisega sa ei pääse. Ja üleüldse, tegelikult on nii, et mida vähem karpat näppida, seda parem on ratta tervis. Kui karpa juba on õigesti reguleeritud, no mis jõud peale omaniku enda selle reguleeringu paigast ajab?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.