1. leht 3-st

BMW HP2 MEGAMOTO

Postitatud: 31 Okt 2006, 13:33
Postitas 19Martinez79

Postitatud: 31 Okt 2006, 13:34
Postitas shadows
Väga ilus masin, kui keegi miskit teab võiks kirjutada veidi tehnilistest andmetest. :roll:

Postitatud: 31 Okt 2006, 13:37
Postitas 19Martinez79
The suspension of the HP2 Megamoto is taken care of with the use of 45mm Marzocchi USD forks, and an Öhlins shock at the rear. Compared to the HP2 enduro version the HP2 Megamoto has a second brake disc, a new revcounter, a new headlight unit and fuel tank made from carbon fibre, the high-level front mudguard has been replaced with a much smaller snug fitting unit and the seat height has been lowered. The prominent exhaust of the BMW HP2 Megamoto is an Akrapovik, and the gear ratio has been modified to provide more torque at lower rpms.

Postitatud: 31 Okt 2006, 13:42
Postitas 19Martinez79
Tõenäoliselt hakkab BMW-le konkurentsi pakkuma Ducati 1000 cc Hypermotard

Pilt

Postitatud: 31 Okt 2006, 15:13
Postitas mx77
Ja tõenäoliselt ei saa neist kumbki KTM-i LC8 990 Supermoto vastu :).

Postitatud: 31 Okt 2006, 15:15
Postitas 19Martinez79
KTM on muidugi nende kahe kõrval suhteliselt inetu :D

Postitatud: 31 Okt 2006, 15:26
Postitas mx77
välimus ei sõida :)))

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:29
Postitas Kommionu
mx77 kirjutas:
Ja tõenäoliselt ei saa neist kumbki KTM-i LC8 990 Supermoto vastu :).
LC8 on ikka räme kolakas võrreldes selle bemmiga....

Bemm ikka kohe VÄGA kenakene... aga see boxer mootor on natuke nagu "kahtlane"...

Postitatud: 31 Okt 2006, 16:47
Postitas mx77
Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).

Postitatud: 31 Okt 2006, 17:32
Postitas Kommionu
mx77 kirjutas:
Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).
eee... R1 on mingi näitaja vääää????

Postitatud: 31 Okt 2006, 17:45
Postitas Kommionu
mx77 kirjutas:
Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).
Sähh sulle tehnikaime... Imeb jahh see KTM LC8 990 tehnika.. ja kohe TÄIEGA!!!!! See ju KARBUSSIGA!!!!! (moon)

70.5 kW Carburettor. Dry weight: 199.0 kg Power/weight ratio: 0.4852 HP/kg

Postitatud: 31 Okt 2006, 18:12
Postitas mx77
Kommionu kirjutas:
mx77 kirjutas:
Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).
Sähh sulle tehnikaime... Imeb jahh see KTM LC8 990 tehnika.. ja kohe TÄIEGA!!!!! See ju KARBUSSIGA!!!!! (moon)

70.5 kW Carburettor. Dry weight: 199.0 kg Power/weight ratio: 0.4852 HP/kg
Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida. Ja seda oskab porgand teha!

Postitatud: 31 Okt 2006, 18:14
Postitas mx77
Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.

Postitatud: 31 Okt 2006, 19:56
Postitas Kommionu
mx77 kirjutas:
Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.
kolaka tehnoandmed leiab siit....

http://www.webbikeworld.com/ktm/990-adventure/

Postitatud: 31 Okt 2006, 22:25
Postitas paarn
Tere, mis Te neid kW võrdlete :) , pöördemoment on siin ju see mis loeb, LC8-l on see 96/6500 rpm ja mingisugusel R1-l sutsu üle saja, ütleme 107/8500rpm. Mina isikliult öelda ei oska kumb peale jääb, aga eks see oleneb distantsi pikkusest. Kommionu teab kindlasti, kumb kõvem on ... ;)

Postitatud: 31 Okt 2006, 22:51
Postitas Kommionu
paarn kirjutas:
Kommionu teab kindlasti, kumb kõvem on ... ;)
Njahh... Pole mingit tähtsust et kumb ratas kõvem on... Lihtaslt juhtuvad siia tihti mehikesed, kes oma ratast kangesti paremaks, kiiremaks, ilusamaks haipida püüavad... see on minumeelest ääretult tobe... :x

Kindlasti on KTM 990 hea matkaratas Eesti auklikel teedel ja R1 parim moskva ees kõvatamis ratas...

Postitatud: 31 Okt 2006, 23:48
Postitas joel
mx77 kirjutas:
Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida.
Huvitav, et kiirendajad pole selle väite kohta veel oma arvamust avaldanud :lol:

Postitatud: 01 Nov 2006, 01:35
Postitas 19Martinez79
"Tore" on vaadata, kuidas mistahes postitusest saab lõpuks alati mingi plõksimisväljak. MX77, naudi parem head disainerite kätetööd, ja ära niisama risusta. Ega ma seda MEGAMOTO topicut selleks teinud, et keegi ennast jälle välja elada saaks, vaid pigem silmarõõmuks ja selleks, et tekiks mõistlik arutelu uute kasvõi ülelüldse rataste teemal. OK?

Peace!

Postitatud: 01 Nov 2006, 08:14
Postitas mega1
kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/

Postitatud: 01 Nov 2006, 09:19
Postitas mx77
Kommionu kirjutas:
mx77 kirjutas:
Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.
kolaka tehnoandmed leiab siit....

http://www.webbikeworld.com/ktm/990-adventure/
Soovitan tehnoandmeid ikka valmistaja kodukalt vaadata, äkki nad ise teavad paremini :D.

Postitatud: 01 Nov 2006, 09:22
Postitas mx77
mega1 kirjutas:
kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!

Postitatud: 01 Nov 2006, 09:26
Postitas mx77
Suzumen kirjutas:
joel kirjutas:
mx77 kirjutas:
Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida.
Huvitav, et kiirendajad pole selle väite kohta veel oma arvamust avaldanud :lol:
Mida sa ikka sellisele vennale vastu väidad, kellele ei kehti üldtunnustatud füüsika tõed (pole tähtis ei KW, kaal, kaalu ja võimsuse suhe jne). Kommionu ütles juba kõik, mis selliste kohta öelda on. :P See vend ju liigub ainult oma unistustes ja ta baik kõigile teada-tuntud onaneerenergia toel :wack: (lol)
Sorry, nii isiklikuks ei maksa ka minna. Ja kubemeraketist ma ei unistagi, pean krossisõitmist oluliselt huvitavamaks tegevuseks ja tahaks näha kas teist vennikestest oleks üldse krossirajale asja :D.
PS. Rinkat sõitsis siis kui olin vähe noorem.

Postitatud: 01 Nov 2006, 10:14
Postitas Kommionu
mx77 kirjutas:
mega1 kirjutas:
kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!
Unusta ära!!!!!!

see ju 950!!!!! Ise kisasid ju 990 LC8?????

Jutt käis ja käib ju sellest rattast....

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=23045

Pilt

Postitatud: 01 Nov 2006, 10:18
Postitas mx77
Kommionu kirjutas:
mx77 kirjutas:
mega1 kirjutas:
kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!
Unusta ära!!!!!!

see ju 950!!!!! Ise kisasid ju 990 LC8?????

Jutt käis ja käib ju sellest rattast....

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=23045

Pilt
Sorry, ajasin kubatuuri segamini :oops:
Jutt oli ju siiski Sumo rattast.

Postitatud: 01 Nov 2006, 10:21
Postitas Kommionu
mx77 kirjutas:
Sorry, ajasin kubatuuri segamini :oops:
Jutt oli ju siiski Sumo rattast.
njahh... 950 on loomulikult oluliselt asjalikum ja kaugeltki mitte selline kolakas kui 990... Võib vist teema lukku panna!!!

Postitatud: 01 Nov 2006, 10:24
Postitas mx77
Ajasin Sumo Supedukega segi seegi pritsega ja 990. Aga eka ole tetavaid põhjuseid, miks superduke mootorit sumole ei ole vahele pandud, sest vennad, kes testisid superendurot väitsid et tagarehvikulu pidi olema päev ja rehv :D.

Aga seda nyyd kyll ei saaks öelda, et KTM ei oska.

Postitatud: 01 Nov 2006, 11:05
Postitas hannes
mx77 kirjutas:
...pean krossisõitmist oluliselt huvitavamaks tegevuseks ja tahaks näha kas teist vennikestest oleks üldse krossirajale asja
Aga teema ei olnud ju selles, kes millist tegevust oluliseks või huvitavaks peab. Ehk kus kellest kui palju asja on. Mõni vend on kraanajuht ja peab ennast selle pärast umbekõvaks meheks. Tea, kas Sinust oleks kraana kabiinis asja? Või näiteks tikkimismasina taga? Fakt, et Sina krossi sõidad, ei tee Sind suure osa rahva silmis põrmugi paremaks (või halvemaks) mõnest vennast või õest, kes viiulit mängib.
Miks on vaja kõik teemad keerata üksteisele ärapanemiseks ja ärplemiseks, kes kui kõva (tsikli)mees on? Või kellel kui pikk (tsikkel) on?

Postitatud: 01 Nov 2006, 11:07
Postitas mx77
Nagu ütles juba Lenin: tõe kriteerium on praktika :). Ei ole kuulnud eriti bemmi supersaavutustest. Teiseks tean piisavalt hästi bemmis kasutatud juppide omadusi ja marzocchi 45 milline USD on üks sitemaid, mida turul saada.

Postitatud: 01 Nov 2006, 11:26
Postitas 19Martinez79
Kuulge, pange see teema lukku, ah? (crash) :D
Jõle mõttetuks läheb.

Postitatud: 01 Nov 2006, 11:39
Postitas mx77
OK!!! :)

No bad feelings, peace :)